Dat ik het erg vind dat er 11 mensen in een gevangenis door brand om het leven komen. Ja ik ben echt een rat om dat erg te vindenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hij geeft een goed beeld hoe mensen als jij handelen en denken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja en? Daar zal ze wel een goede reden voor hebben.
Mond gesnoerd??? Dramaqueen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind het behoorlijk kwalijk dat een lid van de regering op deze laffe manier de mond word gesnoerd. Gelukkig is Verdonk niet op haar bekkie gevallen en gaat ze lekker door, en terecht.
Zelfkennis is een schone zaak, maar waar blijft die bron voor verdonk die niets voor elkaar krijgt?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Mond gesnoerd??? Dramaqueen.
Maar goed, al die doden die zij mogelijk mede op haar geweten heeft, dat maakt natuurlijk niet uit, zo'n kogeltje is veel erger.
toemaar. alsof mevrouw Verdonkd zelf met pistool in de hand door de asielzoekerscentrums loopt om alle zwakke broeders dood te schieten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:31 schreef SCH het volgende:
Maar goed, al die doden die zij mogelijk mede op haar geweten heeft
Degene die beweerde dat ze zoveel voor elkaar heeft gekregen, heeft dat alweer ingetrokken dus mijn punt is gemaakt en het is niet meer nodig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfkennis is een schone zaak, maar waar blijft die bron voor verdonk die niets voor elkaar krijgt?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Degene die beweerde dat ze zoveel voor elkaar heeft gekregen, heeft dat alweer ingetrokken dus mijn punt is gemaakt en het is niet meer nodig.
Ik was al bezig. Het werkt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef Vitalogy het volgende:
Laten we een spelletje doen. Eén persoon stopt met reageren en dan kijken we hoe het topic zich verder ontwikkeld.
Wie begint er?![]()
Jij begon met beweren dat ze niets voor elkaar heeft gekregen, dus graag een bronquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Degene die beweerde dat ze zoveel voor elkaar heeft gekregen, heeft dat alweer ingetrokken dus mijn punt is gemaakt en het is niet meer nodig.
Zo is het.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef vanthof het volgende:
Dat er geschoten wordt op Verdonk is niet echt nieuws. We weten dat Balkenende de tegenstellingen in dit land tussen allochtoon en autochtoon vergroot. Voortdurend beledigd hij zowel niet-westerse als westerse allochtonen door te suggereren dat zijn normen en waarden door ons zouden moeten worden aangeleerd. En door allerlei maatregelen te nemen die tegen vreemdelingen gericht zijn.
Zelfs als je niet de revolutionaire weg kiest kun je een tegenstander zijn van zijn politiek op dit punt. Maar in Nederland is helemaal geen oppositie op dit punt. Dat is gevaarlijk.
Ministers die geen haat zaaien, worden niet beschoten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef kLowJow het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het wat deze topic betreft relevant is wat Verdonk allemaal goed of fout doet.
Bron?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze de meest populaire minister is. Ze is wel de minister die vrijwel niks bereikt heeft.
Dit rechtvaardigt totaal niet een eventuele moordaanslag op Verdonk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef vanthof het volgende:
Dat er geschoten wordt op Verdonk is niet echt nieuws. We weten dat Balkenende de tegenstellingen in dit land tussen allochtoon en autochtoon vergroot. Voortdurend beledigd hij zowel niet-westerse als westerse allochtonen door te suggereren dat zijn normen en waarden door ons zouden moeten worden aangeleerd. En door allerlei maatregelen te nemen die tegen vreemdelingen gericht zijn.
Zelfs als je niet de revolutionaire weg kiest kun je een tegenstander zijn van zijn politiek op dit punt. Maar in Nederland is helemaal geen oppositie op dit punt. Dat is gevaarlijk.
ach gut zielepoot. wil je nu een snoepje?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef vanthof het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:38 schreef popolon het volgende:
Zo! er is veel gedelete hier zeg
Was ook wel heel hard nodig.
Onzin. Elke minister zal niet door iedereen even geliefd zijn. Een logische verklaring zoeken voor een onlogische daad zoals deze lijkt me nutteloos. Als je in staat bent zulke zinloze dingen te doen kan ik me niet voorstellen dat je hier erg veel "aansporing" voor nodig hebt. Daarbij is zij niet beschoten, maar haar kantoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ministers die geen haat zaaien, worden niet beschoten.
Dat laatste is waar, daarom is de ophef ook wat overdreven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onzin. Elke minister zal niet door iedereen even geliefd zijn. Een logische verklaring zoeken voor een onlogische daad zoals deze lijkt me nutteloos. Als je in staat bent zulke zinloze dingen te doen kan ik me niet voorstellen dat je hier erg veel "aansporing" voor nodig hebt. Daarbij is zij niet beschoten, maar haar kantoor.
Dat hoeft toch ook helemaal niet? Hoe je tegenover het slachtoffer staat, staat toch helemaal los van hoe je tegenover een daad als deze of de dader staat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is waar, daarom is de ophef ook wat overdreven.
Een minister die het verbranden van 11 opgesloten mensen bagatelisseert daar kan ik geen enkele empathie voor voelen.
hoe komt u daar nu weer bij? weer zo'n vuile verdachtmaking van uw kant. u verzint ze waar we bijstaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Een minister die het verbranden van 11 opgesloten mensen bagatelisseert
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook helemaal niet? Hoe je tegenover het slachtoffer staat, staat toch helemaal los van hoe je tegenover een daad als deze of de dader staat?
Nee hoor, volg anders het nieuws.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef schanuleke het volgende:
[..]
hoe komt u daar nu weer bij? weer zo'n vuile verdachtmaking van uw kant. u verzint ze waar we bijstaan.
Ten eerste is dat een mening van jezelf. En de tweede is dat toch geen reden om haar ook meteen dood te wensen?quote:
Dan kan je daar ook vast een bron voor posten, maar dat betwijfel ik.quote:
Nee, dat is een keiharde constatering. Als er 11 mensen verbranden zeggen dat er heel goed is gehandeld, dat is echt beneden alle peil.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ten eerste is dat een mening van jezelf.
Doe ik dat dan?quote:En de tweede is dat toch geen reden om haar ook meteen dood te wensen?
Je keurt het ook niet duidelijk afquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Doe ik dat dan?
Hoe kan ik nou iets afkeuren wat niet is gebeurd, ze is toch niet dood?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je keurt het ook niet duidelijk af
Aan zwaarwegende argumenten zal jij je iig niet vertillen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou iets afkeuren wat niet is gebeurd, ze is toch niet dood?
Maar nee, ik wens haar niet dood. Wel een flinke hernia voor de komende 1,5 jaar![]()
Ik heb het over het schietincidentquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou iets afkeuren wat niet is gebeurd, ze is toch niet dood?
Dan is dat ook duidelijkquote:Maar nee, ik wens haar niet dood. Wel een flinke hernia voor de komende 1,5 jaar![]()
ongelofelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
Maar nee, ik wens haar niet dood. Wel een flinke hernia voor de komende 1,5 jaar![]()
het is een relevante uitdrukking. en na het geven van een bron niks meer gehoord van meneer.quote:
quote:
Ik spaarde je, het woord populairste kwam er niet in voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is een relevante uitdrukking. en na het geven van een bron niks meer gehoord van meneer.
lees nog eens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spaarde je, het woord populairste kwam er niet in voor![]()
Waar blijft jouw bron?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spaarde je, het woord populairste kwam er niet in voor![]()
"Zij scoort wat dat betreft ook het best van alle ministers". met andere woorden, die een journalist toch moet kennen heet dat meest populair of populairste...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord populairste komt er niet in voor.
Het woord populairste komt er niet in voor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"Zij scoort wat dat betreft ook het best van alle ministers". met andere woorden, die een journalist toch moet kennen heet dat meest populair of populairste...
O gutquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord populairste komt er niet in voor.
Pietverdriet kent tenminste wel zijn bronnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.elsevier.nl/print/asp/artnr/34213/
" Intussen is niet Zalm, maar Rita Verdonk de populairste minister, niet alleen van de VVD maar van het hele kabinet."
Waar blijft jouw bron voor dat ze niets voor elkaar heeft gekregen?
Waar blijft jouw bron voor dat ze de dood van elf mensen bagataliseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |