quote:
ja dat bedoelt hij wel stiekem, omdat het niet zijn partij is. snap je nu een beetje waar links- radicalisme toe kan leiden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat het normaal is neem ik aan?
ik vind haar juist aantoonbaar erg goed. de eerste minister die op dat departement echt iets voor elkaar krijgt. en iets is nog altijd beter dan het niets van al haar voorgangers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:12 schreef SCH het volgende:
Ze is in ieder geval objectief aantoonbaar slecht in haar werk.
Er is wat afgeschoten in Nederland deze week, het begint vrij normaal te worden idd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat het normaal is neem ik aan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:18 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik vind haar juist aantoonbaar erg goed. de eerste minister die op dat departement echt iets voor elkaar krijgt. en iets is nog altijd beter dan het niets van al haar voorgangers.
ja de schietpartij was net zo populistisch als halsema en cohen die extra bescherming moesten hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is wat afgeschoten in Nederland deze week, het begint vrij normaal te worden idd.
Ze heeft geen enkel gevaar gelopen, ze was er niet dus niks aan de hand. Behalve een uitgelezen kans om weer publiciteit voor zielige Rita te zoeken
Er is een verschil tussen onderwereldfiguren die elkaar afmaken, en een minister die vermoord wordt omdat iemand het niet met haar beleid eens is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is wat afgeschoten in Nederland deze week, het begint vrij normaal te worden idd.
Ze heeft geen enkel gevaar gelopen, ze was er niet dus niks aan de hand. Behalve een uitgelezen kans om weer publiciteit voor zielige Rita te zoeken
Is ze vermoord?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen onderwereldfiguren die elkaar afmaken, en een minister die vermoord wordt omdat iemand het niet met haar beleid eens is.
Jij trekt je conclusies ook graag erg snel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat bedoelt hij wel stiekem, omdat het niet zijn partij is. snap je nu een beetje waar links- radicalisme toe kan leiden?
Waar komt dat fabeltje vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is nog steeds de meest populaire minister van dit kabinet.
google?quote:
Dat zeg ik toch niet. Ik ben juist tegen wapenbezit zodat dit soort dingen ook minder voorkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef popolon het volgende:
Mijn punt is dat SCH tegen wapenbezit is maar eigenlijk al begint te accepteren dat dit soort dingen, zelfs in Nederland, al normaal aan 't worden is.
ja ik heb ook vaak iets tegen zijn dubbele moraal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij trekt je conclusies ook graag erg snel.
Dat infantiele links-rechts gemekker altijd.
Mijn punt is dat SCH tegen wapenbezit is maar eigenlijk al begint te accepteren dat dit soort dingen, zelfs in Nederland, al normaal aan 't worden is.
Het is toch een doelbewuste aanval op de kamer van Verdonk? Het is gewoon toeval dat zij er niet zat, als ze er wel had gezeten had het reeël geweest dat ze zou overlijden.quote:
Dit soort gasten* komen echt wel aan een wapen, dat voorkom je niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik ben juist tegen wapenbezit zodat dit soort dingen ook minder voorkomen.
Nou dat weet ik nog niet, hoe moeilijker je het maakt om aan wapens te komen, hoe moeilijker het ook voor dit soort gasten is, omdat we volstrekt niet weten wie het is. Waarom kon Murat D. zo gemakkelijk aan een wapen kopen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit soort gasten* komen echt wel aan een wapen, dat voorkom je niet.
*Wat voor soort weet ik niet, maar blijkbaar iemand die dit niet geheel per ongeluk heeft gedaan.
Ach voor hetzelfd geld waren het gewoon een paar jongens die op duiven zaten te schieten. En is er eigenlijk niks ernstig aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:26 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is toch een doelbewuste aanval op de kamer van Verdonk? Het is gewoon toeval dat zij er niet zat, als ze er wel had gezeten had het reeël geweest dat ze zou overlijden.
Zeker weten! Heel trefzeker en doelbewust.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog niet, hoe moeilijker je het maakt om aan wapens te komen, hoe moeilijker het ook voor dit soort gasten is, omdat we volstrekt niet weten wie het is. Waarom kon Murat D. zo gemakkelijk aan een wapen kopen?
Ik vind het vervelend voor Rita maar moet toch meteen weer denken aan die 11 mensen die zijn verbrand, die wel dood zijn - wat volgens haar heel adequaat is gebeurd.
Ik zou hierbij dus ook zeggen: er is heel adequaat geschoten![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:31 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zeker weten! Heel trefzeker en doelbewust.
ghehehe de homo verwijt de pot dat ze zwart ziet. zeg doe ff normaal. als iemand ook maar een bron aan jou vraagt beroep je je op je journalistieke wijsheid en je arrogantie. iemand kan toch ff googelen om de cijfers te zien die hij of zij graag wil hebben? kom op sch, niet meer doen heur.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom even met een bron of doe niet zo verrekte vervelend
Je lult dus maar wat met je 'populairste'. Waarvan aktequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe de homo verwijt de pot dat ze zwart ziet. zeg doe ff normaal. als iemand ook maar een bron aan jou vraagt beroep je je op je journalistieke wijsheid en je arrogantie. iemand kan toch ff googelen om de cijfers te zien die hij of zij graag wil hebben? kom op sch, niet meer doen heur.
niet veel, vooral door constante tegenwerking van de oppositie. maar oneindig veel meer dan al haar voorgangers bij elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]Wat heeft ze dan voor elkaar gekregen?
Nou nou, niet te hard van stapel lopen he, de brandweer komt op die manier ook aan z'n brood.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat kogelvrije glas wel niet - daar had vast een centrale vergrendeling in de bajes op Schiphol van kunnen worden betaald.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
niet veel, vooral door constante tegenwerking van de oppositie. maar oneindig veel meer dan al haar voorgangers bij elkaar
moet ik voor de luie lullen hier een bron gaan zoeken? geef jij dan ff een bron in het topic over cohen? waar je beweert dat heel veel rotterdammers opstelten niet mogen? moet dt nou werkelijk?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult dus maar wat met je 'populairste'. Waarvan akte
Nee, voor iedereen. Zo'n stellige bewering moet je kunnen onderbouwen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ik voor de luie lullen hier een bron gaan zoeken?
komt u eens met 1 voorbeeld van wat 1 van haar voorgangers daadwerkelijk voor elkaar heeft gekregen. helemaal niks, nada. alleen elke keer weer nieuwe wetten en regeltjes en weer 5 jaar uitstel voor die arme asielzoekersquote:
bovendien heeft verdonk te maken met gigantische interne tegenwerking vanuit linkse hoek om het beleid dat cohen heeft bedacht uit te stippelen. en dat niet alleen ze heeft ook te maken met een klus die al 8 jaar lang daarvoor volledig in de vernieling is gebracht door paars en dan metname pvda.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:41 schreef schanuleke het volgende:
[..]
komt u eens met 1 voorbeeld van wat 1 van haar voorgangers daadwerkelijk voor elkaar heeft gekregen. helemaal niks, nada. alleen elke keer weer nieuwe wetten en regeltjes en weer 5 jaar uitstel voor die arme asielzoekers
nu worden ze tenminste uitgezet of binnengelaten, weten ze in elk geval eindelijk eens waar ze aan toe zijn
vond je dit populistische ononderbouwde tekstje goed genoeg om dubbel te posten? kom jij nou eens met een bron aan waar uit duidelijk blijkt dat ze niks voor elkaar heeft gekregen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
Ze heeft dus niks voor elkaar gekregen. Oppositie hoort er nou eenmaal bij - ze moet gewoon haar werk doen.
Meer dan al haar voorgangers bij elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
Ze heeft dus niks voor elkaar gekregen.
de boel bewust "traineren", door al je vriendjes in alle bestuurslagen in te schakelen om beleid tegen te werken, is nog iets heel anders dan gezonde oppositie voeren.quote:Oppositie hoort er nou eenmaal bij - ze moet gewoon haar werk doen.
Bron?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
Ze heeft dus niks voor elkaar gekregen.
Volgens mij is die bevoegdheid er al lang. Alleen de rechterlijke macht in Nederland heeft het verstand van een aardappel dus het daadwerkelijk toe passen wordt een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Sinds we nog steeds in een rechtsstaat wonen pleit ik dan ook sterk voor de maatregel om de overheid meer bevoegdheden te geven voor preventieve hechtenis. Juist om dit soort incidenten te voorkomen.
Pot, Ketelquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom even met een bron of doe niet zo verrekte vervelend
Je danst op lijken, klootzak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef 1.000.000 het volgende:
Vergroot het slachtoffergehalte met een factor 10, laat alleen maar mensen aan het woord die op alles en iedereen kritiek hebben, creëer een beeld alsof er alleen maar totaal onschuldige mensen in een soort concentratiekamp hebben vastgezeten en doe nog net niet alsof Verdonk die brand vervolgens hoogst persoonlijk heeft aangestoken. En gegarandeerd dat een of ander progressief moordcommando weer in actie komt. Blijkbaar hebben de media genoeg van Verdonk en werd het tijd om af te rekenen.
Ja en? Daar zal ze wel een goede reden voor hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:25 schreef SCH het volgende:
Nu een item op 2Vandaag over het opnieuw op straat gooien van dossiers van asielzoekers.
Rita
Nee, hij geeft een goed beeld hoe mensen als jij handelen en denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |