muts!quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord populairste komt er niet in voor.
wat ontzettend laag bij de grondsquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hield me nog in. Als je ziet hoeveel leed die bitch heeft aangericht dan is een hernia eigenlijk te mild, eentje met veel pijn in ieder geval.
ze stuurt geen mensen terug. dat doen we. en terecht, in bijna alle gevallenquote:Dat het een beetje lijkt op de martelingen waar ze mensen naar terugstuurt.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.elsevier.nl/print/asp/artnr/34213/
" Intussen is niet Zalm, maar Rita Verdonk de populairste minister, niet alleen van de VVD maar van het hele kabinet."
Heb je al geld over gemaakt voor de warme sokkenactie.quote:
De Telegraaf liegt nooitquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]Syp Wynia zegt niet waar hij dat op baseert. Onzinnige post dus weer eens.
Goh, ik ken nog iemand die dingen zegt en die nergens aantoonbaar op zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]Syp Wynia zegt niet waar hij dat op baseert.
Voorlopig is dat meer dan jij kan melden, SCH.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]Syp Wynia zegt niet waar hij dat op baseert. Onzinnige post dus weer eens.
SCH, stop eens met het ongefundeerd kritiek leveren op een persoon die het beleid uitvoert van een democratisch gekozen regering, en dus de meerderheid van het Nederlandse volk. Wat heeft het voor zin op steeds bij Verdonk op de man te spelen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ministers die geen haat zaaien, worden niet beschoten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Goh, ik ken nog iemand die dingen zegt en die nergens aantoonbaar op zijn gebasseerd.
Heb je even?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
SCH, stop eens met het ongefundeerd kritiek leveren op een persoon die het beleid uitvoert van een democratisch gekozen regering, en dus de meerderheid van het Nederlandse volk. Wat heeft het voor zin op steeds bij Verdonk op de man te spelen?
Jij zegt dat ze niets uitvoerd, daar moet jij dus cijfers en bronnen voor nodig hebben. Ook al zou ze werkelijk niets doen, moet dat nog aantoonbaar zijn. Dus ik wacht nog even op je bronnen, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]Vertel mij maar wat Verdonk voor elkaar heeft gekregen. Iets wat niet bestaat, hoeft niet aangetoond te worden, alleen in de wereld van PietVerdriet
![]()
Dit toont maar weer eens aan dat extreem-links zeer gevaarlijk is. Het is slechts een kleine stap van haat tot iets ergers zoals moord.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Ik zal nooit stoppen die gewetenloze kouwe kille onmenselijke bitch te bekritiseren. Daar kun je van op aan.
Breek me de bek niet open. Wie is er godverdomme verantwoordelijk voor moord. Wie heeft geen enkel medeleven getoond met de overleden mensen van de Schipholbrand, wie gaat er met haar enge kille smoel dinsdag hypocriet bij de herdenking zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dit toont maar weer eens aan dat extreem-links zeer gevaarlijk is. Het is slechts een kleine stap van haat tot iets ergers zoals moord.....
Het is aantoonbaar omdat jij niet iets kan melden wat ze voor elkaar heeft gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze niets uitvoerd, daar moet jij dus cijfers en bronnen voor nodig hebben. Ook al zou ze werkelijk niets doen, moet dat nog aantoonbaar zijn. Dus ik wacht nog even op je bronnen, ik ben benieuwd![]()
Het is aantoonbaar omdat jij niet kan melden wat ze niet voor elkaar heeft gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar omdat jij niet iets kan melden wat ze voor elkaar heeft gekregen.
Bedankt voor uw medewerking![]()
Op het gebied van integratie en vreemdelingenbeleid werkt er gewoon nog niks zonder problemen. Vrijwel al haar plannen stranden in de ontwerpprocedure.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar omdat jij niet kan melden wat ze niet voor elkaar heeft gekregen.
Bedankt voor uw medewerking
wat een stom geklets. mevrouw Verdonk heeft minimaal 26.000 dingen voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is aantoonbaar omdat jij niet iets kan melden wat ze voor elkaar heeft gekregen.
Bedankt voor uw medewerking![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb trouwens al helemaal geen zin meer in deze discussie. SCH is tot het trieste toe overtuigd van haar mening, zonder dat haar beweringen ergens opgebasseerd zijn. Dus een nutteloze discussie.
Prettige avond nog allemaal
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat een stom geklets. mevrouw Verdonk heeft minimaal 26.000 dingen voor elkaar gekregen.
Ja, die niet voor iedereen zo vanzelfsprekend 'goed' zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat een stom geklets. mevrouw Verdonk heeft minimaal 26.000 dingen voor elkaar gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |