Typerend.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Kan je niet iets doen tegen Swetsenegger en The General ---> er is geen normale discussie mogelijk als die twee opduiken.
Ik was al gezellig aan het meelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef du_ke het volgende:
Rellen in Denemarken. misschien verstandig dat topic in de gaten te houden. De sfeer is 'vrij matig'.
Nee dat niet maar er was sprake van aardig wat gescheld over en weerquote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat dan duke? omdat het niet precies zegt wat jij graag wil horen?
ok dan is je opmerking wat duidelijker, ik snapte je namelijk niet helemaal met je post en klow heeft goed gehandeld.quote:Op zondag 6 november 2005 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat niet maar er was sprake van aardig wat gescheld over en weer. Toch niet helemaal debedoeling lijkt me
.
niet als het een gillende knul is zonder enig besef van onderbouwing en je gaat pakken op een woordje, maar verder geen enkel argument geeft. die gaat schelden en je later beticht van schelden, zonder dat daar sprake van is. ik denk dat de huidige tijd sch een beetje té emotioneel maakt waardoor hij als een ranzige populist om zich heen gaat slaan. waar ken ik dat nou van?quote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef du_ke het volgende:
Een beetje tegenwicht kan toch geen kwaad?
oh dankl u hartelijk voor de tip! :-)quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Darklight het volgende:
SCH moet je gewoon negeren, net zoals sommige andere users, BullshitBoy bv
quote:
Op de één of andere manier lees ik dit als een kruising van testikel en knobbel, waarbij ik een nare "mental image" van een abces krijg. Lijkt me geen fijne smiley.quote:Op zondag 6 november 2005 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
![]()
Het enige dat we nog missen is een tostiknabbel smilie
Veel beterquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef Dagonet het volgende:
Een Tosti-peuzel smilie dan?
Inderdaad, want je kan het niet. Je kletst uit je nekquote:Op maandag 7 november 2005 00:27 schreef _The_General_ het volgende:
Quoten is onnodig,
Het topic gaat over Verdonk - moet ik dan over De Geus beginnenquote:je praat over niets anders dan over Verdonk en je maakt jezelf volstrekt belachelijk door offtopic te blijven gaan.
Hier keur je het goed. Verdonk krijgt koekje van eigen deeg - deel 2 Slechts een van de vele voorbeelden.quote:Op maandag 7 november 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, want je kan het niet. Je kletst uit je nek![]()
[..]
Het topic gaat over Verdonk - moet ik dan over De Geus beginnen![]()
Ik zie even geen doodsverwensing, is er iets gewist?quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hier keur je het goed. Verdonk krijgt koekje van eigen deeg - deel 2 Slechts een van de vele voorbeelden.
Dat hangt met elkaar samen, vind ik. En jij blijkbaar ook want je ging er gretig op in.quote:Het topic ging over het raam van Verdonk. Niet over haar beleid of de celbrand.
Juist.quote:Op maandag 7 november 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hangt met elkaar samen, vind ik. En jij blijkbaar ook want je ging er gretig op in.
Nee, die samenhang zie ik niet.quote:Op maandag 7 november 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Juist.
Net als een moordberaming op Frans Weisglas door leden van de Hofstadgroep samenhangt met de kilometerheffing van Peijs. Je moet even zoeken maar dan vind je de samenhang wel degelijk.
jij stelt nederland liever open voor alle economische vluchtelingen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die samenhang zie ik niet.
Maar ik zie wel de samenhang tussen het beleid, de uitstraling, de uitspraken en de houding van Verdonk en de reacties die ze oproept. Die zie jij vast ook wel.
quote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef kLowJow het volgende:
Zeik niet zo op elkaar zeg. Wanneer is er weer eens leuke feedback..
Ik vind je avatar leuk.quote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef kLowJow het volgende:
Waar heb ik een steen gegooid met betrekking tot jouw persoonlijke leven?quote:Op maandag 7 november 2005 00:25 schreef SCH het volgende:
En Swetseneggers gezanik over zijn vaderschap: als je niet op die manier wil worden bejegend dan moet je niet zelf de eerste steen gooien, simpel zat
U bent plotseling alle mogelijkheden tot zelfstandig lezen verloren? Kijkt u terug in dat topic. U begon met bashen en ik ben een dapper watjequote:Op maandag 7 november 2005 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar heb ik een steen gegooid met betrekking tot jouw persoonlijke leven?
Ik begon helemaal niet met bashen, zeker niet op het persoonlijke vlak. Graag dus een quote waar ik je persoonlijke situatie betrek in de discussie. Het feit dat je die niet geeft komt door het feit dat die niet bestaat.quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
U bent plotseling alle mogelijkheden tot zelfstandig lezen verloren? Kijkt u terug in dat topic. U begon met bashen en ik ben een dapper watje![]()
Toch welquote:Op maandag 7 november 2005 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begon helemaal niet met bashen
wannneer houd die sch sujet zijn mond eensquote:Op zondag 6 november 2005 20:40 schreef kLowJow het volgende:
Jij begon met bashen, swets. Jij ontkent altijd en eeuwig alles maar jij begon met bashen en dat is een feit. Vraag klow maar om de posts terug te zetten. Dat jij ineens een post ontzettend op je persoon gaat betrekken, is echt jouw probleem. Altijd een grote bek maar dan ineens een teer zieltje. Ik meende wat ik schreef en sta er nog steeds voor de volle honderd procent achter.quote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, de bekende SCH argumentatie.
Je discusseert als een wijf. Wanneer het je niet aanstaat ga je haren trekken en krabben. Het is allemaal net niet wat het moet zijn. Vind je het gek dat mensen bij discussies waar jij in meedoet persoonlijk op je worden?quote:
meneertje meki probeert het ook nog even. hij zegt dat ik leugens verspreid over marokanen, maar ik heb alleen maar gezegfd dat er tegenwoordig erg veel marokanen bij de politie werken wat ik opmaak uit dat er altijd een marokaan langskomt als ik de politie bel. en dat ze daar tegenwoordig ook marokanen met een licht strafblad aannemen weet toch iedereen dat heet positieve discriminatiequote:Op zondag 6 november 2005 20:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jou leugens over Marokkanen
zonder bron erbij te vermelden - en er baseert niks op de waarheid
want de Antillianen gaan op nummer 1 in Rotterdam
Volgens mij heeft een moderator een pagina terug nog geconstateerd dat dat niet het geval wasquote:
quote:Jij ontkent altijd en eeuwig alles
Wederom de SCH argumentatie. Het is op geen enkele manier te staven. Diverse mensen waaronder een moderator ontkennen het, maar SCH heeft gelijkquote:maar jij begon met bashen en dat is een feit.
Eh, die mag je uitlkeggen. Jij zegt "Dat is typerend voor de liefdeloze manier waarop je je kinderen opvoedt" Hoe zou ik dat NIET op mijn persoon kunnen betrekken. Het heeft namelijk geen enkele betrekking op het onderwerp.quote:Dat jij ineens een post ontzettend op je persoon gaat betrekken, is echt jouw probleem.
quote:Altijd een grote bek maar dan ineens een teer zieltje.
Dat weet ik wel hoor. Je bent namelijk enorm achterbaks en geniepig. Het is niet aan mij, maar je aanwezigheid op dit forum zou iets minder vanzelfsprekend moeten zijn. Je hebt namelijk geen enkel inlevingsvermogen. Geen enkele discussie techniek, behalve het proberen mensen hard onderuit te halen op het persoonlijke vlak.quote:Ik meende wat ik schreef en sta er nog steeds voor de volle honderd procent achter.![]()
Het valt me op dat discussies waarin sch zich mengt langzaamaan veranderen in discussies over sch en niet zozeer meer discussies over het onderwerp. sch trekt discussies naar zich toe, en dat stoort me omdat je zoiets niet moet willen.quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is niet aan mij, maar je aanwezigheid op dit forum zou iets minder vanzelfsprekend moeten zijn. Je hebt namelijk geen enkel inlevingsvermogen. Geen enkele discussie techniek, behalve het proberen mensen hard onderuit te halen op het persoonlijke vlak.
Doe het dan ook niet man.quote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het valt me op dat discussies waarin sch zich mengt langzaamaan veranderen in discussies over sch en niet zozeer meer discussies over het onderwerp. sch trekt discussies naar zich toe, en dat stoort me omdat je zoiets niet moet willen.
Dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2005 10:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het valt me op dat discussies waarin sch zich mengt langzaamaan veranderen in discussies over sch en niet zozeer meer discussies over het onderwerp. sch trekt discussies naar zich toe, en dat stoort me omdat je zoiets niet moet willen.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je KOMT Natuurlijk een keer de verkeerde tegen. Zeg maar net als Theo
Doe het dan ook niet man? Betekent dat dat je er zelf van op de hoogte bent? Je doet het er gewoon om. Het slaat helemaal nergens op.quote:
laat die SCH sujet z'n mond houden dan!quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Wow, da's een mooie opmerking! Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit een direct probleem voor lopende discussies in jouw afdeling. Heb je geen zin ofzo? Of ben je moe? Of ben je gewoon simpel?quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevantquote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh, die mag je uitlkeggen. Jij zegt "Dat is typerend voor de liefdeloze manier waarop je je kinderen opvoedt" Hoe zou ik dat NIET op mijn persoon kunnen betrekken. Het heeft namelijk geen enkele betrekking op het onderwerp.
Mooi dat je toegeeft dat het geen flikker met het onderwerp te maken had, maar puur met jouw beleving. Een moderator had immers al geconstateert dat ik niet aan het bashen was.quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevant
quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dank aan de moderators voor het kundig ingrijpen in deze situatie.
quote:Op maandag 7 november 2005 04:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
[afbeelding]
You're doing a
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Now get back to work! [afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind je avatar leuk.
Zoiets?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef Doderok het volgende:
Open er een topic over, eikels!
jezus, is er geen meta-feedback topic waar ik kan gaan klagen over het feedbacktopic? Maar dat zouden ze waarschijnlijk ook verkloten!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.˛
Kinderachtig Dagonet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Dag Kugari Ken
heb jij het nog nodig om je in te likken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Dagonet is kanjertje, een toppertje, een te-gekke-coole-gerse-vriend
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?
Nog meisjes verkracht BansheeBoy?
in een ander topic over een verkrachting door allochtonen vonden BSB, lionsguy en nog een het doodnormaal dat meiden in korte rokken werden verkracht...quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het nog nodig om je in te likken?
overigens vaag verhaal van ken.![]()
hoe ziet dat eruit?quote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.˛
ik weet dat de heren er een aparte mening op nahouden, ik hou alleen niet zo van nazi vergelijkingen, dooddoeners.quote:Op maandag 7 november 2005 13:53 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
in een ander topic over een verkrachting door allochtonen vonden BSB, lionsguy en nog een het doodnormaal dat meiden in korte rokken werden verkracht...
Ik kots SCH niet uit.quote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef DarkDancer het volgende:
SCH word je in je normale leven ook door iedereen uitgekotst of alleen hier?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het nog nodig om je in te likken?
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velenquote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef DarkDancer het volgende:
SCH word je in je normale leven ook door iedereen uitgekotst of alleen hier?
De juiste waarde? Valse Frieze relnicht?quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velen![]()
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...quote:
Ja, maar helaas verneuk je regelmatig serieuze discussies met jouw gedramaqueen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velen![]()
kijk maar eens hoevaak deze voetbalfan in feedback slijmt en konkelt. het wordt bijna vermakelijk om te zien, als het niet zo zielig was voor een volwassen vent.quote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...![]()
Niet overdrijven, Youssef had er meer volgens mij.quote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...![]()
ik moest hard lachen om het feit dat je het over discussie had, meneer steekt een monoloog af, discussiëren is niet iets wat in mij opkomt als ik aan sch denk.quote:
en waar is youssef gebleven?quote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Lik.me.reet het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Youssef had er meer volgens mij.
Een andere keer knuffel je me weer halfdoodquote:Op maandag 7 november 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moest hard lachen om het feit dat je het over discussie had, meneer steekt een monoloog af, discussiëren is niet iets wat in mij opkomt als ik aan sch denk.![]()
ik knuffel je half dood op momenten dat je een knuffel verdient. je bent de laatste tijd erg onhandig in het debat, to say the least.quote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Een andere keer knuffel je me weer halfdood
Niet doen, ik ben geen allochtoon![]()
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.quote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik knuffel je half dood op momenten dat je een knuffel verdient. je bent de laatste tijd erg onhandig in het debat, to say the least.
wil je zeggen dat het de schuld is van verdonk dat die mensen dood zijn daar?quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.
ik vind het prima dat je het gedrag van verdonk afkeurt. daar heb je alle recht toe in ons land, maar begin dan niet met debiele uitspraken te strooien en op personen te spelen en gewoon geen antwoorden te geven als iemand je iets vraagt en te blijven steken in zielige one-liners die geweld vergoeilijken.quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.
Man, die discussie voerden we steeds on-topic maar ik krijg geen kans er iets over te zeggen want dan gaat men krijsen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
wil je zeggen dat het de schuld is van verdonk dat die mensen dood zijn daar?
Je legt me dingen in de mondquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het prima dat je het gedrag van verdonk afkeurt. daar heb je alle recht toe in ons land, maar begin dan niet met debiele uitspraken te strooien en op personen te spelen en gewoon geen antwoorden te geven als iemand je iets vraagt en te blijven steken in zielige one-liners die geweld vergoeilijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |