abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 07:18:26 #151
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_20171205
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:08 schreef markjacoo het volgende:
In alle rust en goed overleg hebben we samen afgesproken dat we het voor ons houden tot we bij de floskundige zijn geweest, zo rond het kritische 3 maanden-punt. Ken je dat? Ik denk dat veel aanstaande ouders dat zo afspreken.

Ondertussen weet ik nu een aantal weken dat ik PAPA word en ben zo trots als een pauw. Ik wil het uitschreeuwen! ik wil mijn ouders blij maken, ik wil mijn vrienden verbazen. ik wil mijn broertje vertellen dat hij oom wordt, etc.
Ik ben altijd wel erg goed geweest in dingen voor me houden, maar dit is echt mijn moeilijkste geheim.
Tegelijkertijd is het ook wel een hele mooie periode. Het is echt ons moment. Niemand weet waarom we zo blij kijken, en dat heeft ook wel wat.

Ik lees me suf en kom gelukkig veel herkenbare dingen tegen.
Zo kan ik met de Topic-starter beamen dat ik mezelf niet echt heel zwanger voel, wel ben ik verliefder dan ooit ineens.
Het besef dat ik papa word druppelt nu langzaam binnen en maakt me blij. tegelijkertijd komen de pieker-momenten over het niet kunnen vinden van oppas/opvang, financiën, mijn onhandigheid, en natuurlijk de mogelijkheid dat het nog steeds mis kan gaan.
Gelukkig heeft blijdschap de ruime overhand!
Idd ik weet hoe het voelt, wij zijn nu bijna op het drie maanden punt, zijn deze week voor een echo geweest. Daar zagen we dat alles tot nu toe goed is, gelukkig. Nu wordt het toch wat meer werkelijkheid dan met de blauwe streepjes alleen.

We hebben het nu aan een aantal mensen verteld, dat is echt heel gaaf, leuke reacties...

De piekermomenten blijven echt wel, dat gaat denk ik je hele leven door.

Nu komt het echte leuke werk, de kinderkamer klaar maken, kinderwagen etc. kopen, heb er nu al zin in.
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
pi_20171353
Cavemania, jou heb ik hier ook nog niet eerder gezien. Klopt dat?
Je hebt trouwens gelijk: er zullen altijd wel pieken (en dalen) blijven, ons leven lang!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:40:32 #153
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_20183268
Ja dat klopt idd, weet nu zeker via de echo dat ik vader wordt als alles goed gaat. En ik hoop dat ik via jullie ervaringen wijzer wordt en dat jullie misschien wijzer worden van mijn ervaringen. Het is natuurlijk niet mis om vader te worden.

Er komen zo inees zoveel nieuwe dingen op je af, iedereen zegt weer wat anders en dan hoop ik dat ik via dit of andere topics wat meer info krijgen zodat ik het beste kan doen voor ond kind of voor ons zelf.
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
pi_20185007
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef Berkery het volgende:

[..]

Die staat genoteerd, al moet het kind nog wel 24-48 uur in het ziekenhuis blijven voor observatie, maar de maxi cosi kan al wel in de achterbak.

thanks
Het is superhandig als je geoefend hebt het plaatsen van de Maxi cosi! Gaat stukken makkelijker zonder beebje erin

En neem als je toch een schoon shirt meeneemt voor jezelf ook ondergoed mee, kan je lekker even douchen na die tijd!
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:33:31 #155
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_20344866
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Was het niet de bedoeling dat het R & B zou worden i.p.v. B & R dat was jij toch op OOL

Mijn schoonvader is ook een naam vergeten, waardoor mijn schoonzusje B. bij alle officiële instanties te boek staat als H.C. in plaats van B.H.C. ... niet zo handig
mijn schoonmoeder verwijt het hem nu nog
het gaat bij ons nog een stevige 2 maanden duren, maar (ook al weet ik nu al heel goed welke naam/namen onze 'Bert' gaat krijgen) een lijstje met de namen gaat echt wel in de portomonee van deze papa in spe. In het echt is de offi-roepnaam Réan, alleen was mijn papa in zijn apentrotse bui vergeten deze naam in de doopnamen op de laten nemen. Bij de instanties sta ik dus bekend als W.P. terwijl het R.W.P. had moeten zijn ....

verder staan we op het punt om een nieuw huis te gaan betrekken. 19 juli krijgen we de slutel, 7 augustus overhuizen en 16 sept is de betere helft uitgerekend. Ik ben hartstikke gelukkig met de dikke buik van mijn vriendin, ben ook strontverliefd op mijn vriendin, alleen krijg ik al knikkende knieën als ik aan de bevalling denk.

en nee, het is me al duidelijk geworden dat ik niet op de gang mag wachten....
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  donderdag 1 juli 2004 @ 21:26:08 #156
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_20346163
ik heb de opdracht gekregen me te verdiepen in een babyfoon, helaas kan ik online geen vergelijkende tests vinden. Ik weet in ieder geval dat wij in ons nieuwe huis we in een dikke babyboom terecht komen, moet dus storingsvrij zijn.

tot nu toe kom ik op de Philips SBC SC477 (ja, die gele met nachtlampje), iemand ervaring mee of alternatieven?
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2004 @ 21:52:33 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20346734
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik heb de opdracht gekregen me te verdiepen in een babyfoon, helaas kan ik online geen vergelijkende tests vinden. Ik weet in ieder geval dat wij in ons nieuwe huis we in een dikke babyboom terecht komen, moet dus storingsvrij zijn.

tot nu toe kom ik op de Philips SBC SC477 (ja, die gele met nachtlampje), iemand ervaring mee of alternatieven?
En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan?
Die jij bedoelt is het uiteindelijk dus geworden....
  donderdag 1 juli 2004 @ 22:28:35 #158
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_20347632
juistem, heb er voor mezelf nu 3 op een rijtje staan, met behoorlijke prijsverschillen;

Philips SBC SC 477 ( ong ¤ 185,- )
http://www.consumer.phili(...)oductId=SBCSC477_00H

Hape E68 Easyphone ( ong ¤ 79,- )
http://www.hape.nl/babyprodukten/ea68.html

Tefal 91205 ( ong ¤ 85,- )
http://www.tefal.nl/tefal(...)9J8JK4XN3RS5L2839F0B

zit voor mijn gevoel een behoorlijk verschil in prijs in ...
pi_20348006
Die gele met nachtlampje van Philips hebben wij ook! Prima ding hoor! Wij hebben er nog nooit problemen mee gehad! Ik heb van tevoren niet vergeleken ofzo, het was een kado van iemand die alles van Philips heeft en koopt Dus ik zou niet weten of andere babyfoons beter zijn, maar deze is iig goed!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:08:20 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20348877
Een heel topic over babyfoons: Babyfoons.....heb jij wel een goeie?
(en dat dect-ding van philips (dus niet die gele) is echt geweldig!)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 07:59:00 #161
15029 rickmans
Hasselmans
pi_20432671
OKay ik ben definitief een watje geworden . Eerst was ik al supertrots dat ik een niesje had vastgelegd met de camera in het ziekenhuis. Nu was ik vannacht trots op de geproduceerde poepluier van Tobias. Waar moet dat nou heen met mij .

.
pi_20433457
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 07:59 schreef rickmans het volgende:
OKay ik ben definitief een watje geworden . Eerst was ik al supertrots dat ik een niesje had vastgelegd met de camera in het ziekenhuis. Nu was ik vannacht trots op de geproduceerde poepluier van Tobias. Waar moet dat nou heen met mij .

.
Dan ben je geen watje maar een trotse papa .
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:44:48 #163
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_20450710
blits hoor!
pi_20451069
Eindelijk ook een forum voor mij gevonden.

Ik zal me ff voorstellen.
Ik ben de vriend van Githa, die hier nu al ongeveer een half jaar ronddwaald, van wachten op het5 2e streepje en nu naar zwangerschap en geboorte.

We zitten nu op 7 weken en 5 dagen... hebben 1 echo gehad (wauw wat een supergevoel om daar op het scherm een cursor te zien knipperen wetende dat het een hartje is)

Ik kan me bijna niet voorstellen dat jullie het volhouden om het tot de 12 weken stil te houden.
Toen wij erachterkwamen (half 7 zaterdag morgen ) hebben we meteen de ouders en de zus gebeld.

Wij hebben dus beide het idee, dat wanneer het niet goed zou gaan, we alle steun van iedereen zouden kunnen gebruiken.

Ik ben nu niet een type dat snel gevoelens toont, maar toen we van mijn schoonzus babysokjes kregen, moest ik even slikken hoor. Eindelijk weet ik wat een vertederend gevoel inhoud.

Jammer genoeg heeft mijn vriendinnetje het niet makkelijk gehad de afgelopen weken, veel misselijk en pijn. Kwou dat ik haar kon helpen, maar ik voel me wat dat betreft erg machteloos.

Ik zal hier de komende tijd wel vaker posten.

Greetz Spook

Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:13:53 #165
46794 Berkery
Fat bastard
pi_20451488
Ik gisteren trots dat ik binnen een kwartier Zoë's pyjamaatje aankreeg terwijl ze klaarwakker was

(werd duizelig van al die drukknopjes)
No Dukes of Hazzard in the classroom
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 juli 2004 @ 22:27:56 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_20476702
The Golden Shower...

4 en een halve maand ben ik de dans ontsprongen. Steeds er tussendoor gemanouvreerd....
Het aankleed kussen, de deur, mijn vrouw... alles kreeg een beurt. Was het niet van de ene, dan wel uit de andere kant.

En volgens mij heeft ze erop zitten broeden... "Hoe krijg ik die man die het vlees komt snijden OOK eens te pakken".... Vier en een halve maand heeft ze er over nagedacht, met die grote onschuldige blauwe ogen vrolijk kirren in die box. Pruttelen tegen papa. En elke keer ontsprong ik de dans....

Dat zat 'r niet lekker. En ze heeft gewacht tot haar ontwikkeling ver genoeg was, tot ze de ultieme houding kon aannemen. En afgelopen maandag was het dan zover . Manipulerend als ze is, gaf ze me eerst een vals gevoel van veiligheid. Een klein beetje... op het aankleed kussen terwijl papa haar aan het prepareren was voor een douchebeurt met mama. Grijnzend keek ik haar aan "Papa heeft het weer droog gehouden he...,"

Ik neem haar, overtuigt van mijn veiligheid, op mijn linkerarm in zit houding. Met mijn rechterhand ondersteun ik haar kont en druk haar zachtjes met d'r zij tegen mijn buik aan... zodat ze lekker stevig zit en in het rond kan kijken....En zo draag ik haar de douche in. Onschuldig pruttelend en lachend kijkt ze mama aan... ik verdenk een complot....

En daar gebeurt het Terwijl ze zogezegd wazig in het rond kijkt met zo'n ongefocuste babyblik zet ze alle sluizen open. Wetend dat het precies de juiste temperatuur heeft. "DAT heeft ie niet direkt door" En inderdaad.... pas als papa denkt "wat wordt mijn buik warm" heeft hij het door. Mijn hand, mijn shirt, mijn broek... alles onder de babyplas... en mama lachen...
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:36:26 #167
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20476972
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
The Golden Shower...
-knip-
Hulde voor de kleine Saskia !!!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:49:54 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_20477357
Saskia!!!!! En wat kan je toch leuk vertellen swets!!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 juli 2004 @ 22:58:40 #169
26444 ezzi
mama van ilse
pi_20477623
Ik hoop dat je deze verhaaltjes wel bewaard voor als Saskia ouder is. Dat zal ze geweldig vinden om te lezen. Hardstikke leuk verteld zeg.
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:43:41 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20485394
pi_20488497
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
The Golden Shower...
Dat is pas een baby

Nog een tip.......Als de baby op het aankleedkussen lig voor welke reden dan ook, ga niet tegen de poeprichting in staan.

Nee, ook niet 1,5 meter er achter...ook dat is niet veilig
  Jubileum moderator donderdag 8 juli 2004 @ 13:53:45 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20488578
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:14:39 #173
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21104984
* Schopje *

Zou leuk zijn om eens wat (meer) ervaringen te lezen van de prille vaders Berkery, Rickmans, Peet-van-LadyS, Mijnheer Poemojn, Mijnheer Sjeen, etc. etc.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 9 augustus 2004 @ 02:21:45 #174
46794 Berkery
Fat bastard
pi_21146466
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 20:14 schreef phluphy het volgende:
* Schopje *

Zou leuk zijn om eens wat (meer) ervaringen te lezen van de prille vaders Berkery, Rickmans, Peet-van-LadyS, Mijnheer Poemojn, Mijnheer Sjeen, etc. etc.
Ik had me voorgenomen om idd af en toe eens wat te verhalen, maar heb eigenlijk alleen nog midden in de nacht tijd als Zoë honger heeft, maar dan zit ik met haar achter de comp en heb ik eigenlijk geen hand vrij om te typen

Papa moet meestal het nachtwerk opknappen omdat moeder nog steeds d'r rust nodig heeft gelukkig voor haar wordt ze niet snel wakker, ook niet van haar dochter - maar stiekem vind ik het wel leuk omdat ik dan even alleen ben met Zoë , terwijl het me wel eens kan frustreren als je om 3 uur 's ochtend met een klaarwakker kind op je arm zit dat met je probeert te praten of de omgeving aan het verkennen is, maar ab-so-luut niet aan slapen wil denken.

Wat een lange rotzin - volgende keer beter
pi_21251567
gisteren was de wederhelft 35 weken, meteen maar even de babykamer in het nieuwe huis afgemaakt. De schoon- en moeder slaan op hol en nemen de meest onmogelijke rotzooi mee voor die aanstaande kleine. Morgen gaan we verhuizen en ondanks dat ik de komende weken nog verschrikkelijk druk ben om het huis aan kant te krijgen, mag de bevalling van mij losbarsten.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:17:53 #176
14301 Psyche
Daar istie weer!
pi_21437214
Ok, het heeft even geduurd, maar, ik leef ook nog!!!

Onze kleine meid heeft het de eerste 3 weken van haar leventje prima gedaan en ook prima naar haar zin gehad. Lekker borstvoeding, schone broek zo nu en dan en weer lekker slapen. Het ging echt helemaal prima en toen....

Na 3 weken begon het.... Buik- en darmkrampjes Als je iets NIET graag ziet bij je kindje, dan is DAT het wel. Wegens niet goed drinken is ze ook nog overgegaan aan de fles, maar och, och, wat een drama. Drinken, gillen, slapen, gillen, drinken, gillen, etc, etc.

Langzaamaan wisten we echt niet meer wat er nu nog aan te doen was. De zorglijn en de verloskundige werden onderhand al gek van onze vragen, maar ja, wat doe je als je kleine van 's ochtends 9 tot 's avonds 9 alleen maar aan het huilen en gillen is? Met een onderbreking van totaal een uurtje of 2 á 3 slaap. We kregen van iemand een tip. Ga eens op bezoek bij een Osteopaat. Ik zoeken en na er enige in de buurt gevonden te hebben, gebeld. Bleken ze allemaal op vakantie en dan nog kon het pas op 17 augustus.....

Uiteindelijk ging het allemaal wel beter, 3 weken geleden knapte onze dame ineens op. Ze werd veel vrolijker, lachen en kirren, lol maken met speeltjes EN geen krampjes meer. We zijn wel naar de osteopaat geweest, dat kon uiteindelijk begin vorige week. Heeft het geholpen? Ik heb nog geen idee. Ze was al vrolijker en dergelijke, alleen heeft ze NA de behandeling wel 2 á 3 dagen krampjes gehad van een proportie die we in tijden niet hadden meegemaakt.

Nu is ze inmiddels de 3 maanden gepasseerd en ik moet zeggen het gaat HEEL erg goed
Het enige wat mevrouw nog niet helemaal door heeft is het gaan slapen en het doorslapen 's nachts. Maar ook dat komt nog wel, ik heb er alle vertrouwen in!
Heaven doesn't want me and hell is afraid I take over...
  † In Memoriam † zondag 5 september 2004 @ 22:28:36 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_21774421
Ik doe het maar ff hier, Swets, was je vandaag toevallig in Sint P. ?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2004 @ 22:35:40 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21774568
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:28 schreef moussy het volgende:
Ik doe het maar ff hier, Swets, was je vandaag toevallig in Sint P. ?
Ja, bij E.T.'s broer
  † In Memoriam † zondag 5 september 2004 @ 22:38:32 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_21774630
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, bij E.T.'s broer
volgende keer niet zo soepig kijken als er een auto met 2 vrouwen en 3 kinderen op de achterbank voorbij rijden en hoi zeggen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 5 september 2004 @ 22:40:24 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21774664
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef moussy het volgende:

[..]

volgende keer niet zo soepig kijken als er een auto met 2 vrouwen en 3 kinderen op de achterbank voorbij rijden en hoi zeggen
Reden wij ook? Ik heb helemaal niks gezien, of was ik er niet bij?
ow, en doe maar ff verder in speeltuinbankje.. anders krijgen we op ons kop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21784014
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Reanimatie.com het volgende:

Nog een goed alternatief: Geen babyfoon.

Werkt ook prima
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 6 september 2004 @ 14:23:43 #182
46794 Berkery
Fat bastard
pi_21784928
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Nog een goed alternatief: Geen babyfoon.

Werkt ook prima
Wij hebben er wel 1 maar we hebben 'm twee keer gebruikt geloof ik. We horen Zoë zo ook wel.

Onze babyfoon heeft ook een thermometer, kunnen we een beetje in de gaten houden hoe warm het is op d'r kamertje, daar gebruiken we het vooral voor. Onze linksachterburen probeerde ons nog wel te vertellen dat we een huilbaby hadden "omdat ze haar zo vaak hoorden op de babyfoon", maar dat is volgens ons het jochie van de rechterachterburen.
pi_21991194
tsja, vandaag is de wederhelft uitgeteld. Deze papa-in-spé heeft er wel zin in, de aanstaande mama staat ook al in klaar om in de startblokken te gaan liggen. Maar de kleine? DIe horen we alleen maar zingen 'het is hier binnen beter dan buiten....'

*zucht*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2004 @ 12:59:03 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21991356
Deze papa heeft maar een Content Management Systeem gebouwd voor de website.
Kan mama makkelijk zelf de website updaten
  donderdag 16 september 2004 @ 15:18:30 #185
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_21994519
Ben een aanstaande vader en ik moet zeggen dat ik emotioneel erg betrokken ben bij de zwangerschap. Laat mijn vriendin niets meer doen in het huishouden omdat ik bang ben dat ze het te zwaar krijgt. Verzorg haar voortdurend en doe de boodschappen, kook en zorg voor haar eerste kind (niet mijn kind dus). Als ze pijn heeft masseer ik d'r en als ze moet plassen 's nachts word ik al wakker en doe een lichtje aan voor d'r. Dan te bedenken dat we nog een half jaar moeten.

Misschien vinden jullie mijn gedrag wat overdreven, maar ik wil wat dat betreft niks aan het toeval over laten en doe er alles aan dat mijn prinses een zo makkelijk mogelijke zwangerschap heeft.

hou nu al van d'r buikje + inhoud, wat zal dat worden als er eenmaal zo'n klein moppie in mijn armen ligt? Ik hou mijn hart vast
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_22002620
Wat lief zeg

Maar loop niet te hard van stapel en hou ernstig rekening met de hormonen die in het lijf van je vrouw rondgieren he, het kan maar zo zijn dat ze vandaag of morgen even niks van je goede zorgen moet hebben
Misschien wil ze dan gewoon even je vriendin zijn, en niet alleen maar "zwanger"

En vergeet vooral ook jezelf niet, voor (aanstaande) vaders is/wordt het ook een heftige tijd hoor!!
  vrijdag 17 september 2004 @ 08:33:16 #187
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_22010937
Ach, ze voelt zich soms schuldig omdat ik nu alles doe. Maar ja, ze moet al genoeg doen toch? De verantwoordelijkheid om een kind te laten groeuen is een veel zwaardere dan die van "genoeg boodschappen" in de kast.

En de zwangerschapshormoontjes heb ik inderdaad al kennis mee mogen maken. Beetje uit laten razen en er gewoon niet tegenin gaan. na een kwartiertje vind ze het weer heerlijk om verzorgd te worden! Verder is ze ook absoluut nog mijn vriendin in de zin van ge/verliefden. vertel haar dagelijks hoe mooi ze is en de sex (ja, ik blijf een man....) is onveranderd geweldig...
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_22011667
pi_22180445
Eindelijk is het dan zover, ik ben papa.

Peter is geboren op 22 september om 03.53u en weegt 3140 gr.

Ik kan niet anders zeggen dat het geweldig is om een klein ventje in je handen te hebben dat geheel op je vertrouwd!
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:25:36 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22180500
Reanimatie! Wat een scheetje zeg!
Papa zelf mag er ook best zijn!
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:31:42 #191
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22180629
Raenimat.com gefeliciteerd hoor pappie!!! Wat een lekker ventje, maar wat is ie """dun"" zei de mamma van een bijna tienponder
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Jubileum moderator vrijdag 24 september 2004 @ 19:35:41 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22180716
wat een lief klein hoopje

voor het geval jullie het gemist hebben, hier in Z&G worden jullie nog uitgebreid gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:52:06 #193
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22181085
Wat een mooi mannetje
Van harte hoor!
pi_22181268
Wat een mooi ventje

En loena dat is niet dun dat is gespierd
pi_22183006
Ahhh, wat lief die 2 mannetjes!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 24 september 2004 @ 22:10:11 #196
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22184109
Reanimatie.com en vrouwtje, wat een prachtig ventje hebben jullie gemaakt. Mooie naam trouwens.(zegt de moeder van L.Peter.M. )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_22191245
dank, dank.
  Jubileum moderator dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:17:56 #198
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22426946
uit Vader geworden en aan het verbouwen : de foto's
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:30 schreef airbusNEK het volgende:
op 02/09/2004 ben ik vader geworden van een flinke dochter

ZITA
3.150 kg
48 cm

op de volgende link kan je foto's bewonderen van de eerste maand

Je kan er ook de laatste stand van zaken bekijken van de verbouwingen
van ons toekomstige huis (oude hoeve ergens in Vlaanderen)

http://users.pandora.be/arktiaxs

laat me weten wat je indrukken zijn ....

ps . die met het ringbaardje ben ik...
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22431478
djeezes

kan je hier zelfs al niet eens meer eigen onderwerpen openen...

word je gewoon achter een bestaand niet ter zake doend onderwerp geplakt.

leuk hoor
mij niet meer gezien
[URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 23:12:10 #200
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22431731
"En weer een tevreden klant verlaat het gebouw . . ."

Snap zelf ook niet waarom dat andere dicht moest, was meer een aankondiging van "ik ben vader geworden, hier zijn wat foto's" dan verhalen van/over het vaderschap zelf. Zal wel aan mij liggen denk ik . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')