Idd ik weet hoe het voelt, wij zijn nu bijna op het drie maanden punt, zijn deze week voor een echo geweest. Daar zagen we dat alles tot nu toe goed is, gelukkig. Nu wordt het toch wat meer werkelijkheid dan met de blauwe streepjes alleen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:08 schreef markjacoo het volgende:
In alle rust en goed overleg hebben we samen afgesproken dat we het voor ons houden tot we bij de floskundige zijn geweest, zo rond het kritische 3 maanden-punt. Ken je dat? Ik denk dat veel aanstaande ouders dat zo afspreken.
Ondertussen weet ik nu een aantal weken dat ik PAPA word en ben zo trots als een pauw. Ik wil het uitschreeuwen! ik wil mijn ouders blij maken, ik wil mijn vrienden verbazen. ik wil mijn broertje vertellen dat hij oom wordt, etc.
Ik ben altijd wel erg goed geweest in dingen voor me houden, maar dit is echt mijn moeilijkste geheim.
Tegelijkertijd is het ook wel een hele mooie periode. Het is echt ons moment. Niemand weet waarom we zo blij kijken, en dat heeft ook wel wat.
Ik lees me suf en kom gelukkig veel herkenbare dingen tegen.
Zo kan ik met de Topic-starter beamen dat ik mezelf niet echt heel zwanger voel, wel ben ik verliefder dan ooit ineens.
Het besef dat ik papa word druppelt nu langzaam binnen en maakt me blij. tegelijkertijd komen de pieker-momenten over het niet kunnen vinden van oppas/opvang, financiën, mijn onhandigheid, en natuurlijk de mogelijkheid dat het nog steeds mis kan gaan.
Gelukkig heeft blijdschap de ruime overhand!

Het is superhandig als je geoefend hebt het plaatsen van de Maxi cosi! Gaat stukken makkelijker zonder beebje erinquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die staat genoteerd, al moet het kind nog wel 24-48 uur in het ziekenhuis blijven voor observatie, maar de maxi cosi kan al wel in de achterbak.
thanks

het gaat bij ons nog een stevige 2 maanden duren, maar (ook al weet ik nu al heel goed welke naam/namen onze 'Bert' gaat krijgen) een lijstje met de namen gaat echt wel in de portomonee van deze papa in spe. In het echt is de offi-roepnaam Réan, alleen was mijn papa in zijn apentrotse bui vergeten deze naam in de doopnamen op de laten nemen. Bij de instanties sta ik dus bekend als W.P. terwijl het R.W.P. had moeten zijn ....quote:Op maandag 21 juni 2004 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het niet de bedoeling dat het R & B zou worden i.p.v. B & R dat was jij toch op OOL![]()
Mijn schoonvader is ook een naam vergeten, waardoor mijn schoonzusje B. bij alle officiële instanties te boek staat als H.C. in plaats van B.H.C. ... niet zo handig![]()
![]()
mijn schoonmoeder verwijt het hem nu nog![]()
![]()

En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik heb de opdracht gekregen me te verdiepen in een babyfoon, helaas kan ik online geen vergelijkende tests vinden. Ik weet in ieder geval dat wij in ons nieuwe huis we in een dikke babyboom terecht komen, moet dus storingsvrij zijn.
tot nu toe kom ik op de Philips SBC SC477 (ja, die gele met nachtlampje), iemand ervaring mee of alternatieven?

Dan ben je geen watje maar een trotse papaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:59 schreef rickmans het volgende:
OKay ik ben definitief een watje geworden. Eerst was ik al supertrots dat ik een niesje had vastgelegd met de camera in het ziekenhuis. Nu was ik vannacht trots op de geproduceerde poepluier van Tobias. Waar moet dat nou heen met mij
.
.

quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
The Golden Shower...
-knip-

Dat is pas een babyquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
The Golden Shower...

Ik had me voorgenomen om idd af en toe eens wat te verhalen, maar heb eigenlijk alleen nog midden in de nacht tijd als Zoë honger heeft, maar dan zit ik met haar achter de comp en heb ik eigenlijk geen hand vrij om te typenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:14 schreef phluphy het volgende:
* Schopje *
Zou leuk zijn om eens wat (meer) ervaringen te lezen van de prille vaders Berkery, Rickmans, Peet-van-LadyS, Mijnheer Poemojn, Mijnheer Sjeen, etc. etc.

Ja, bij E.T.'s broerquote:Op zondag 5 september 2004 22:28 schreef moussy het volgende:
Ik doe het maar ff hier, Swets, was je vandaag toevallig in Sint P. ?

volgende keer niet zo soepig kijken als er een auto met 2 vrouwen en 3 kinderen op de achterbank voorbij rijden en hoi zeggenquote:Op zondag 5 september 2004 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, bij E.T.'s broer

Reden wij ook? Ik heb helemaal niks gezien, of was ik er niet bij?quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
volgende keer niet zo soepig kijken als er een auto met 2 vrouwen en 3 kinderen op de achterbank voorbij rijden en hoi zeggen

Nog een goed alternatief: Geen babyfoon.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik heb de opdracht gekregen me te verdiepen in een babyfoon, helaas kan ik online geen vergelijkende tests vinden. Ik weet in ieder geval dat wij in ons nieuwe huis we in een dikke babyboom terecht komen, moet dus storingsvrij zijn.
tot nu toe kom ik op de Philips SBC SC477 (ja, die gele met nachtlampje), iemand ervaring mee of alternatieven?

Wij hebben er wel 1 maar we hebben 'm twee keer gebruikt geloof ik. We horen Zoë zo ook wel.quote:Op maandag 6 september 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog een goed alternatief: Geen babyfoon.
Werkt ook prima

quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:30 schreef airbusNEK het volgende:
op 02/09/2004 ben ik vader geworden van een flinke dochter
ZITA
3.150 kg
48 cm
op de volgende link kan je foto's bewonderen van de eerste maand
Je kan er ook de laatste stand van zaken bekijken van de verbouwingen
van ons toekomstige huis (oude hoeve ergens in Vlaanderen)
http://users.pandora.be/arktiaxs
laat me weten wat je indrukken zijn ....
ps . die met het ringbaardje ben ik...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |