abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:57:05 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22102885
Gaaf hoor Xanthe

Ik zal Micha vanavond ook eens aan het werk zetten en het apekoppie van vrijdag in laten scannen (hoorde van een vriendin dat babietjes als ze zo klein zijn heel vaak op een aapje lijken en dat dat nog bijtrekt.. ).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:58:33 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22102911
Xante, moie echo, gelukkig is alles goed.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_22103062
Mooi, Xanthe
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef texelonia het volgende:
Gaaf hoor Xanthe

Ik zal Micha vanavond ook eens aan het werk zetten en het apekoppie van vrijdag in laten scannen (hoorde van een vriendin dat babietjes als ze zo klein zijn heel vaak op een aapje lijken en dat dat nog bijtrekt.. ).
komt ook door het bolle bovenlipje (was op de echo van afgelopen zaterdag ook weer goed te zien)
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:59:40 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22108077
Xanthe mooie echo

M@x heb zelf zo'n molton gekocht ook met het oog op zindelijkheidstrainingen en spugen later. Ideaal en absoluut niet plakkerig.
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:57:12 #105
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22109389
Mooie echo Xanthe
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22111609
Tex en Xan, goed niwues hoor, dat hoor ik graag!
Mooi hoor, die echo! Het blijft prachtig!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22111673
Ik ben blij de VK geweest en toen ze een echo maakte vroeg ze of ik wel ruimte genoeg heb, "hoezo dan?" vraag ik haar. "Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen en zat in shock recht op in mijn bed... het was een droom, maar OMG op de een of andere manier ben ik zo met tweelingen bezig op het moment... het zou toch niet...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22111753
Ik dacht echt even die krijgt een tweeling

Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:45:26 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22111858
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Ik ben blij de VK geweest en toen ze een echo maakte vroeg ze of ik wel ruimte genoeg heb, "hoezo dan?" vraag ik haar. "Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen en zat in shock recht op in mijn bed... het was een droom, maar OMG op de een of andere manier ben ik zo met tweelingen bezig op het moment... het zou toch niet...
uh-oh..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22111880
Ik wou even die enorme shock die ik had met jullie delen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22112325
Xanthe joh, ik lees nu alles pas! Fijn dat alles toch goed is! En mooie echo!

Mel, je laat me schrikken

Tex lekker rustig aan blijven doen hè!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22112748
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef Xanthe het volgende:
Voelde me ook zo opgelucht!!!!! Zat ik gisteren nog met een bezorgd gezicht , zit ik nu weer met een smile achter de computer
Lees het nu pas, ben blij dat het toch allemaal goed is (zijn er alvast twee op het lijstje )
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22112816
XANTHE en TEX.....gelukkig is alles goed en waren er mooie echo's
Rustig aan doen dan maar en lekker genieten,dikke knuf,
Groetjes,Minoes
pi_22112891
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:46 schreef melonovy het volgende:
Ik wou even die enorme shock die ik had met jullie delen...
Lekker dan
Mocht het per ongeluk echt zo zijn dan gelooft niemand je meer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22112895
quote:
Be carefull what you wish for, you might get it . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:07:35 #116
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22114206
gossie ikke 2 lezen wat melonovy nu schrijft, ist echt waar? ist een droom shock gelukt...

Xanthe mooie echo
pi_22114427
Melonovy hoop dat de schok alweer een stuk minder is.
Wat zei je eerst? Nee???? Dan krijg je er 2!!!! Hahahaha.....
Gefeliciteerd! En het komt vast wel goed
pi_22114504
Hier gaat alles goed! Ik voel de kleine weer behoorlijk ploppen
En nog leuker.... Ik heb even heerlijk geslapen en toen ik wakker werd en op mijn rug lag en mijn handen op mijn buik legde voelde ik de kleine bewegen

Hmmm lees net pas dat Melonovy ons voor de gek hield.... Grrrrrr
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:25:06 #119
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_22114700
quote:
[..]"Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen [..]
Nou je het zo zegt....
Op de meeting viel me wel op dat je zeg maar twéé bobbels had... misschien heeft het er iets mee te maken
Shaven..... not furred
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:38:07 #120
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22115020
Mel muts ik schrik me rot. Van leukigheid dat wel. Gek mens!!!!!!
pi_22115095
mooi man! Ik schrok er dus ook van!

Donderdag gaan we even kijken hoeveel het er zijn en of het er goed uitziet, ben echt reuze benieuwd!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:52:55 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22115508
Mel!
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:57:12 #123
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22115647
HIHIHI, vinnet wel humor(ging stiekum wel een schokje door me heen, maar meer van:"Leuk een tweeling!" leek mij altijd erg leuk iig)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 08:44:46 #124
81992 Githa
pi_22122633
Mel,
het is je gelukt hoor, ook ik dacht even dat je er twee zou krijgen.
Wie weet

Loena,
hoe gaat het met je ? ..... Ik zie je alweer zoveel posten, heb jij je pc naast het bed staan en hoe gaat het met Kian ?

Xanthe,
Mooie echo hoor nog steeds alles goed ?

Tex,
Blij te lezen dat ook jij met positief nieuws terug bent gekomen dat heb ik de vorige keer niet meer kunnen lezen Blijf je wel rustig aan doen met je harde buiken dat is toch wel een teken van je lichaam
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 08:49:20 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22122679
M@x, hoe is het nu met je?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22122695
Ja hoor nog steeds alles goed Githa , bij jou ook?
Mijn kindje groeit erg goed en op de laatste echo (het groei kaartje dat ik niet heb ingescand) staat zelfs al een andere datum (31-01-05) ben dus erg benieuwd naar de volgende echo

De kleine is me nu af en toe weer aan het uit kietelen , dat gevoel vind ik persoonlijk wat minder want dan moet ik steeds zo krabbelen vanwege de jeuk , hahaha.
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 08:59:55 #127
81992 Githa
pi_22122787
Bij mij alles perfect, meer energie enzo
Gister wel te veel gedaan en dus ook moeten boeten met veel harde buiken en ontzettende pijn aan mijn bekken maar vandaag alles weer toppie
Ik kan niet wachten op de volgende echo en te kijken hoe hard het kleintje gegroeit is en misschien wel te kunnen zien wat het is..... ze bellen me binnenkort voor een afspraak zeiden ze
pi_22122814
Klinkt ook erg goed.
Ik heb me voorgenomen na 3 dagen niets gedaan te hebben behalve koken en afwassen dat ik vandaag toch echt weer wat dozen moet gaan inpakken....
Volgende week vrijdag krijgen we de sleutels en hopenlijk zijn er genoeg mensen dat weekend die ff snel helpen met schoonmaken... Dan kunnen we lekker snel over!
Kan echt niet wachten tot ik in het nieuwe huis kan slapen...
En dan slaap ik maar tussen de dozen.... Als we daar zitten kan ik rustig gaan uitpakken...
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 09:15:18 #129
81992 Githa
pi_22122950
een verhuizing is toch een hele klus ....ook als je voor het zware werk helpers hebt dus overschat jezelf niet he Xanthe
Dadelijk lekker een bak koffie thee doen bij een vriendin....heb er echt zin in want door het vele werk en de vermoeidheid heb ik alles een beetje op een laag pitje gezet.

Weet je wat raar is .... ik lust wel weer koffie maar senseo kan ik niet ruiken balen dat bijna iedereen zo'n apparaat heeft Geen idee hoe het komt maar er komt al zo'n misselijkmakende lucht vanaf terwijl ik er eerst geen genoeg van kon krijgen
pi_22123200
Jeroen is nu een klusje voor iemand aan het doen die geen verstand heeft van pc's , die gast heeft 2 weken geleden een nieuwe pc gekocht van packerd bell bij de scheer en foppen en dat ding is dus afgeleverd zonder firewall en visuscanner...
Je snapt wat het probleem is ondertussen....
Jeroen is er nu mee bezig om de boel weer in orde te krijgen en daarna gaat ie vragen of die gast ons komt helpen met de verhuizing.
Zo niet dan kan ie dokken (hij vroeg gisteren al wat Jeroen er voor kreeg) en kunnen we van dat geld mooi een busje huren.
Met de storm van het moment zijn we dat toch al van plan , ook omdat 2 oktober de baby kamer ook nog gehaald moet worden uit Groningen. en met dit weer is het geen doen om met een gesloten
boedelbak te gaan rijden...(Alhoewel het nu niet stormt zoals de afgelopen dagen).
En ik blijf onzeker of we genoeg helpers hebben... Ik hoop het in elk geval! Want rustig aan verhuizen kan gewoon weg niet ivm. deze buurt....
  woensdag 22 september 2004 @ 10:24:37 #131
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22123866
quote:
Op woensdag 22 september 2004 08:49 schreef Rewimo het volgende:
M@x, hoe is het nu met je?
Een stuk beter. Het dipje is weer voorbij. Gisteren is mijn haar geknipt en gekleurd (ideaal zo'n thuiskapster) en is mijn tante op visite geweest. Bovendien had ik 's avonds ook nog de pufclub, dus voor mijn gevoel was gisteren een ontzettend drukke dag en ben ik echt even onder de mensen geweest.

De baby zit nog steeds op zijn plek, maar de telefoontjes beginnen nu al. Mijn schoonmoeder durft geen afspraken meer te maken want die wil in de auto springen zodra er ook maar iets gebeurd (maar dat wil ik helemaal niet dus dat gaan we van de week nog eens uitleggen ). Mijn moeder zit nu in Turkije en belt ook continu (mens ga lekker op het strand liggen ). Aan de andere kant is het ook wel schattig en weet ik in ieder geval zeker dat er heel erg naar mijn kindje wordt uitgekeken en dat hij superwelkom is.

Bedankt allemaal voor de molton-tips. Had ik dus zelf nog niet eens aan gedacht, maar daar gaan we van het weekend eens voor kijken.

Mooie echo Xanthe. Verder sluit ik me bij Githa aan. Overschat je zelf niet!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_22123871
Iedereen dringt er op aan dat rustig aan blijf doen, en dat doe ik ook hoor!
Gisteren is m'n moeder boodschappen voor me komen voor de rest van de week. En Micha heeft gekookt, de was opgehangen én afgewassen. Ondanks dat ik een hekel heb aan het huishouden (ach ja, wie niet?) voel ik me er wel lullig bij om anderen alles te laten doen, vooral Micha gisteren terwijl hij ook nog de hele dag heeft gewerkt enzow Maar ja het moet maar even.
Doe nu wel m'n best alles niet teveel te laten oplopen. Dus als ik heb gegeten meteen m'n bordje afwassen bijvoorbeeld.

Gisteren wel stiekem een klein beetje opgeruimd omdat m'n moeder kwam, en dat merkte ik toch wel weer later op de dag. Vandaag dus maar weer helemaal niks doen. Heb gelukkig nog wat dvd's van m'n zus liggen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_22124061
Tex, misschien heb ik het even gemist, maar hoe zit het met de woonruimte? Is dat allemaal nog goed gekomen?
pi_22124221
Uhm nee, daar zijn we niet echt verder mee gekomen... We wilden kijken voor een koophuisje, maar nou krijgt Micha pas aan het eind van het jaar een vast contract, en kunnen we dus dan pas een hypotheek krijgen. Dus nu wachten we maar tot na de bevalling...
©Dumbo
pi_22124337
Hoezo kan je pas met een vast contract een hypotheek krijgen?
De vriendin van mijn neefje had een half jaar contract en die kon gewoon een hypotheek krijgen en woont nu dus in een koopwoning , en ondertussen is haar contract niet verlengt.
(Heb me er verder niet zo in verdiept hoe het allemaal zit hoor...)
pi_22124363
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:40 schreef Luchtbel het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 106

2004
16 september: Reanimatie.com (papa)
Rean is, aldus Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13 vanacht om 3.53 uur vader geworden van een zoon (Peter Gert).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22124419
Gefeliciteerd Reanimatie.com met je zoon!!!!!

M@x!!!!!!!!!!!!!!!! Je staat boven aan!!!!!

En ik sta als tweede
pi_22124428
reanimatie mag ik je nu reaniPAtie noemen? heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_22124479
texelonia ik heb niet alles gelezen van de afgelopen dagen maar blijkbaar waren die vele harde buiken van laatst echt niet niks. zijn ze nu wel opgehouden? vervelend dat ju nu dus al zo super rustig aan moet doen, maar het is voor een heel goed doel he. sterkte ermee.
  woensdag 22 september 2004 @ 11:23:52 #140
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22124991
Reanimatie.com, gefeliciteerd met Peter Gert!!!! Kom je nog een keertje hier om foto's te laten zien en iets over de bevalling te vertellen? (Hoezo, nieuwsgierig)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 22 september 2004 @ 11:27:14 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22125061
Gefeliciteerd Reanimatie!
Kom eens gauw hier een update geven! En foto's natuurlijk he!
pi_22125168
Reanimatie gefeliciteerd met jullie zoon!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 11:37:10 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22125271
reanimatie.com, van harte gefeliciteerd! Foto's willen we zien!!!

M@x, fijn dat je je weer wat beter voelt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22125401
reanimatie.com, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
pi_22125444
Reanimatie.com van harte gefeliciteerd met je zoon
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_22125448
reanimatie.com en partner gefeliciteerd met jullie zoon
  woensdag 22 september 2004 @ 11:50:54 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22125534
reanimatie.com van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_22125598
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef Xanthe het volgende:
Hoezo kan je pas met een vast contract een hypotheek krijgen?
De vriendin van mijn neefje had een half jaar contract en die kon gewoon een hypotheek krijgen en woont nu dus in een koopwoning , en ondertussen is haar contract niet verlengt.
(Heb me er verder niet zo in verdiept hoe het allemaal zit hoor...)
Wij hadden begrepen dat het erg lastig zou worden een hypotheek te krijgen als je geen vast contract hebt (of een jaarcontract ofzow), en we kunnen sowieso al niet zo'n hoge hypotheek krijgen.
En ondertussen vind ik het toch te laat om nu alles nog eens te gaan regelen. Geen zin om hoog zwanger te moeten verhuizen en alles nog in orde te krijgen. Zeker niet nu ik het rustig aan moet doen. Dus vind het een rustiger idee tot na de geboorte van de kleine te wachten
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:57 schreef bixister het volgende:
texelonia ik heb niet alles gelezen van de afgelopen dagen maar blijkbaar waren die vele harde buiken van laatst echt niet niks. zijn ze nu wel opgehouden? vervelend dat ju nu dus al zo super rustig aan moet doen, maar het is voor een heel goed doel he. sterkte ermee.
Zolang ik niks doe blijft het rustig, maar zodra ik *iets* doe krijg ik meteen weer last van harde buiken.
©Dumbo
pi_22125645
Reanimatie.com gefeliciteerd!!!

M@x nu sta je echt bovenaan En ik al 5e terwijl ik nog 3 maanden moet

Iemand nog iets gehoord van AnnieB trouwens? Al lang niet meer gezien hier, of heb ik er overheen gelezen?
©Dumbo
  woensdag 22 september 2004 @ 12:13:42 #150
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_22125997
Reanimatie.com gefeliciteerd met Peter Gert!

Oeps, ik sta inderdaad bovenaan. Nouja, jullie moeten lekker nog een paar weekjes wachten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')