komt ook door het bolle bovenlipjequote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef texelonia het volgende:
Gaaf hoor Xanthe
Ik zal Micha vanavond ook eens aan het werk zetten en het apekoppie van vrijdag in laten scannen (hoorde van een vriendin dat babietjes als ze zo klein zijn heel vaak op een aapje lijken en dat dat nog bijtrekt..).
uh-oh..quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Ik ben blij de VK geweest en toen ze een echo maakte vroeg ze of ik wel ruimte genoeg heb, "hoezo dan?" vraag ik haar. "Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen en zat in shock recht op in mijn bed... het was een droom, maar OMG op de een of andere manier ben ik zo met tweelingen bezig op het moment... het zou toch niet...
Lees het nu pas, ben blij dat het toch allemaal goed is (zijn er alvast twee op het lijstjequote:Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef Xanthe het volgende:
Voelde me ook zo opgelucht!!!!! Zat ik gisteren nog met een bezorgd gezicht , zit ik nu weer met een smile achter de computer![]()
Lekker danquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:46 schreef melonovy het volgende:
Ik wou even die enorme shock die ik had met jullie delen...
Be carefull what you wish for, you might get it . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
Ik ben blij de VK geweest en toen ze een echo maakte vroeg ze of ik wel ruimte genoeg heb, "hoezo dan?" vraag ik haar. "Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen en zat in shock recht op in mijn bed... het was een droom, maar OMG op de een of andere manier ben ik zo met tweelingen bezig op het moment... het zou toch niet...
Nou je het zo zegt....quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef melonovy het volgende:
[..]"Het worden er 2, zei ze...." Ik moest heel hard lachen [..]
Een stuk beter. Het dipje is weer voorbij. Gisteren is mijn haar geknipt en gekleurd (ideaal zo'n thuiskapster) en is mijn tante op visite geweest. Bovendien had ik 's avonds ook nog de pufclub, dus voor mijn gevoel was gisteren een ontzettend drukke dag en ben ik echt even onder de mensen geweest.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:49 schreef Rewimo het volgende:
M@x, hoe is het nu met je?
Rean is, aldus Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13 vanacht om 3.53 uur vader geworden van een zoon (Peter Gert).quote:Op zondag 19 september 2004 13:40 schreef Luchtbel het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 106
2004
16 september: Reanimatie.com (papa)
Wij hadden begrepen dat het erg lastig zou worden een hypotheek te krijgen als je geen vast contract hebt (of een jaarcontract ofzow), en we kunnen sowieso al niet zo'n hoge hypotheek krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:50 schreef Xanthe het volgende:
Hoezo kan je pas met een vast contract een hypotheek krijgen?
De vriendin van mijn neefje had een half jaar contract en die kon gewoon een hypotheek krijgen en woont nu dus in een koopwoning , en ondertussen is haar contract niet verlengt.
(Heb me er verder niet zo in verdiept hoe het allemaal zit hoor...)
Zolang ik niks doe blijft het rustig, maar zodra ik *iets* doe krijg ik meteen weer last van harde buiken.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:57 schreef bixister het volgende:
texelonia ik heb niet alles gelezen van de afgelopen dagen maar blijkbaar waren die vele harde buiken van laatst echt niet niks. zijn ze nu wel opgehouden? vervelend dat ju nu dus al zo super rustig aan moet doen, maar het is voor een heel goed doel he. sterkte ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |