Ook in de oefenwedstrijden vond ik em niet denderend spelen. Iedereen roept er wel over dat het zo'n geweldenaar zou zijn, maar ik vind het een erg lomp overkomende voetballer... prototype erg goede GGD-speler, maar te min voor eredivisie. Al heeft ie natuurlijk hoog in de 2e Engelse divisie gespeeld, dan moet je toch wel iets kunnen lijkt me!quote:Op maandag 20 september 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die jongen heeft pas 2 wedstrijden gespeelt,uitgerekend tegen AZ en ajax.
Gun hem de tijd
Over welk interview heb jij hetquote:Op maandag 20 september 2004 20:04 schreef hellmondunited het volgende:
de burgemeester was wel erg goed op de hoogte van de uitslag. kon goed zien dat hij de wedstrijd had bijgewoondheeft ie zitten slapen ofzo?
ik kwam via www.nu.nl op een filmpje van de staking. daar kon je ook andere filmpjes aanklikken waaronder eentje met de burgemeester van den bosch over het goede verloop (geen spreekkoren)quote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Over welk interview heb jij het.
En de uitslag wist ie dus nietquote:Op maandag 20 september 2004 21:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kwam via www.nu.nl op een filmpje van de staking. daar kon je ook andere filmpjes aanklikken waaronder eentje met de burgemeester van den bosch over het goede verloop (geen spreekkoren)
nopequote:Op maandag 20 september 2004 21:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En de uitslag wist ie dus niet.
Slim bezig burgervader....quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nope
Je weet ondertussen toch wel hoe hij is.quote:Op maandag 20 september 2004 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Slim bezig burgervader....
Mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
Weer 7,50 euro voor zo'n flutpotje? Aangezien ik alle (thuis)oefenwedstrijden al voor dit geld heb mogen aanschouwen, en het ook morgen ongetwijfeld weer 90 minuten lang balen zal zijn op de tribune, ga ik deze keer voor de verandering eens niet.
Grote bek? ¤ 7,50 voor een saai oefenpotje tegen Maccabi Haifa slaat helemaal nergens op, maar door clubliefde verblind ben ik al die potjes toch maar afgegaan.... ik heb zover ik weet nooit gezegd dat ik niet meer kom door die hoge prijzen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MooiMaak je uiteindelijk die grote bek van je een keer waar
en dit is natuurlijk not-donequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag ben ik er trouwens wel bij, in één of andere skybox.
een zoonquote:Op woensdag 22 september 2004 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Rean, Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
morgen?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:44 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik zal er morgen ook niet bij zijn.... (ben te druk bezig met klussen in mijn eigen huisje)
Zaterdag kan ik er gvd ook niet bij zijn omdat ik een verplicht etentje heb waar ik niet onderuit kan. Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.
Kaartje voor feyenooit heb ik natuurlijk wel al in bezit.
Ow sorry vanavond..... ja ben ff de dagen een beetje kwijt op het momentquote:Op woensdag 22 september 2004 09:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
morgen?
we gaan effe SMS-enquote:Op woensdag 22 september 2004 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij peter heet.![]()
Vertel...quote:Op woensdag 22 september 2004 10:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog een FC Den Bosch rompertje in de aanbieding
Kwam ene DutchGooner mee aanzetten voor mijn inmiddels 10 weken oude zoontjequote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vertel...
Ik dacht dat je daar de uitlaat van de auto mee had opgepoetst?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam ene DutchGooner mee aanzetten voor mijn inmiddels 10 weken oude zoontje
typisch een Hagenees,die grote waffels....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar de uitlaat van de auto mee had opgepoetst?
Waar las jij dan "ZGAN" in m'n aanbieding?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar de uitlaat van de auto mee had opgepoetst?
Jij vindt de prijzen van de combi's toch ook te duur, maar blijft ook gaan.... Nogmaals: Ik heb nooit gezegd dat ik door die hoge prijzen niet meer ga, en ook vanavond is dat niet de reden.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:39 schreef DutchGooner het volgende:
Mijnheer Yeahinho,in de voorbereiding had U ook steeds een grote waffel over de prijzen,maar je kwam wel steeds.....
En dat zegt meneer ik-ga-lekker-toch-op-eigen-vervoer-en-dus-gewoon-in-een-thuisvak-zittenquote:Op woensdag 22 september 2004 09:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dit is natuurlijk not-done
dat heb jij mij niet over dit seizoen horen zeggenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij vindt de prijzen van de combi's toch ook te duur, maar blijft ook gaan.... Nogmaals: Ik heb nooit gezegd dat ik door die hoge prijzen niet meer ga, en ook vanavond is dat niet de reden.
[..]
dat moet je wel aan deze kaarten kunnen komenquote:En dat zegt meneer ik-ga-lekker-toch-op-eigen-vervoer-en-dus-gewoon-in-een-thuisvak-zitten.
Oooow, ik dacht dat je die had gejat van een baby tijdens 1 van jullie geweldige acties van de afgelopen jaren...quote:Op woensdag 22 september 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam ene DutchGooner mee aanzetten voor mijn inmiddels 10 weken oude zoontje
heeft ie gewoon van M-Side.comquote:Op woensdag 22 september 2004 17:55 schreef Yeahinho het volgende:
Kan een modje misschien even de titel aanpassen naar iets als:
"[Centraal] Rean en Elise gefeliciteerd met jullie zoon Peter!"?
Nou blijft trouwens bij mij de vraag hangen hoe Robbie in hemelsnaam Rean kent, en waar hij het nieuwtje vandaan haalt (gewoon van m-side.com zeker, en dan hier heel stoer komen doen alsof het nieuws is?).
neequote:Op woensdag 22 september 2004 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
DG gaat met jeffrey naar Engeland?
The one and onlyquote:Op woensdag 22 september 2004 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Notorious roy> jij was toch die gast die ook o.a. op IG zit en op de Reit woont?
SBSquote:Op donderdag 23 september 2004 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
*zucht* kut-sbs....
Wel 35x overgaan naar dat domme belspel, maar de doelpunten van FC laten zien zit er niet in. En dan bij de uitslagen wordt ook nog even tussen neus en lippen door vermeld dat FC Twente - Quick '20 is geëindigd in 8-0.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |