quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je KOMT Natuurlijk een keer de verkeerde tegen. Zeg maar net als Theo
Doe het dan ook niet man? Betekent dat dat je er zelf van op de hoogte bent? Je doet het er gewoon om. Het slaat helemaal nergens op.quote:
laat die SCH sujet z'n mond houden dan!quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Wow, da's een mooie opmerking! Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit een direct probleem voor lopende discussies in jouw afdeling. Heb je geen zin ofzo? Of ben je moe? Of ben je gewoon simpel?quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevantquote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh, die mag je uitlkeggen. Jij zegt "Dat is typerend voor de liefdeloze manier waarop je je kinderen opvoedt" Hoe zou ik dat NIET op mijn persoon kunnen betrekken. Het heeft namelijk geen enkele betrekking op het onderwerp.
Mooi dat je toegeeft dat het geen flikker met het onderwerp te maken had, maar puur met jouw beleving. Een moderator had immers al geconstateert dat ik niet aan het bashen was.quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevant
quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dank aan de moderators voor het kundig ingrijpen in deze situatie.
quote:Op maandag 7 november 2005 04:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
[afbeelding]
You're doing a
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Now get back to work! [afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind je avatar leuk.
Zoiets?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef Doderok het volgende:
Open er een topic over, eikels!
jezus, is er geen meta-feedback topic waar ik kan gaan klagen over het feedbacktopic? Maar dat zouden ze waarschijnlijk ook verkloten!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.²
Kinderachtig Dagonet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Dag Kugari Ken
heb jij het nog nodig om je in te likken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Dagonet is kanjertje, een toppertje, een te-gekke-coole-gerse-vriend
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?
Nog meisjes verkracht BansheeBoy?
in een ander topic over een verkrachting door allochtonen vonden BSB, lionsguy en nog een het doodnormaal dat meiden in korte rokken werden verkracht...quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het nog nodig om je in te likken?
overigens vaag verhaal van ken.![]()
hoe ziet dat eruit?quote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.²
ik weet dat de heren er een aparte mening op nahouden, ik hou alleen niet zo van nazi vergelijkingen, dooddoeners.quote:Op maandag 7 november 2005 13:53 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
in een ander topic over een verkrachting door allochtonen vonden BSB, lionsguy en nog een het doodnormaal dat meiden in korte rokken werden verkracht...
Ik kots SCH niet uit.quote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef DarkDancer het volgende:
SCH word je in je normale leven ook door iedereen uitgekotst of alleen hier?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij het nog nodig om je in te likken?
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velenquote:Op maandag 7 november 2005 13:51 schreef DarkDancer het volgende:
SCH word je in je normale leven ook door iedereen uitgekotst of alleen hier?
De juiste waarde? Valse Frieze relnicht?quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velen![]()
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...quote:
Ja, maar helaas verneuk je regelmatig serieuze discussies met jouw gedramaqueen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:03 schreef SCH het volgende:
De juiste mensen weten mij op waarde te SCHatten en op Fok! zijn dat er velen![]()
kijk maar eens hoevaak deze voetbalfan in feedback slijmt en konkelt. het wordt bijna vermakelijk om te zien, als het niet zo zielig was voor een volwassen vent.quote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...![]()
Niet overdrijven, Youssef had er meer volgens mij.quote:Op maandag 7 november 2005 14:05 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het werkt wel schijnbaar. Niemand heeft zo veel notes als SCH en toch is hij nog altijd hier ...![]()
ik moest hard lachen om het feit dat je het over discussie had, meneer steekt een monoloog af, discussiėren is niet iets wat in mij opkomt als ik aan sch denk.quote:
en waar is youssef gebleven?quote:Op maandag 7 november 2005 14:07 schreef Lik.me.reet het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Youssef had er meer volgens mij.
Een andere keer knuffel je me weer halfdoodquote:Op maandag 7 november 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moest hard lachen om het feit dat je het over discussie had, meneer steekt een monoloog af, discussiėren is niet iets wat in mij opkomt als ik aan sch denk.![]()
ik knuffel je half dood op momenten dat je een knuffel verdient. je bent de laatste tijd erg onhandig in het debat, to say the least.quote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Een andere keer knuffel je me weer halfdood
Niet doen, ik ben geen allochtoon![]()
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.quote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik knuffel je half dood op momenten dat je een knuffel verdient. je bent de laatste tijd erg onhandig in het debat, to say the least.
wil je zeggen dat het de schuld is van verdonk dat die mensen dood zijn daar?quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.
ik vind het prima dat je het gedrag van verdonk afkeurt. daar heb je alle recht toe in ons land, maar begin dan niet met debiele uitspraken te strooien en op personen te spelen en gewoon geen antwoorden te geven als iemand je iets vraagt en te blijven steken in zielige one-liners die geweld vergoeilijken.quote:Op maandag 7 november 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, de waarheid over de SCHipholbrand en Verdonk zijn niet aan iedereen besteedt. Niks onhandig aan hoor, alleen jammer dat sommige die altijd roepen dat er "30 jaar niks gezegd mocht worden" nu de discussie omgekeerd op slot gooien en voortdurend op de perSCHoon spelen als het om dat onderwerp gaat.
Man, die discussie voerden we steeds on-topic maar ik krijg geen kans er iets over te zeggen want dan gaat men krijsen.quote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
wil je zeggen dat het de schuld is van verdonk dat die mensen dood zijn daar?
Je legt me dingen in de mondquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het prima dat je het gedrag van verdonk afkeurt. daar heb je alle recht toe in ons land, maar begin dan niet met debiele uitspraken te strooien en op personen te spelen en gewoon geen antwoorden te geven als iemand je iets vraagt en te blijven steken in zielige one-liners die geweld vergoeilijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |