Dit topic gaat erover dat er lieden zijn die een democratisch gekozen Minister aanvallen, bespugen en nu ook beschieten. Dat is een aanval op de democratie en staat los van de denkbeelden van die Minister.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]Het topic gaat over Verdonk hoor. Het is dus volstrekt on-topic. Jouw obsessie voor mij is dat echter niet.
oh my bad, ik bedoelde pardon dan. en klopt het dan nog niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
zoalshetis, je kunt wel gaan schelden maar je hebt gewoon geen gelijk - een generaal pardon gaat over een groep mensen - daar is geen sprake van geweest.
Waaromquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef _The_General_ het volgende:
Verzoek tot het veranderen van de TT is gepost.
Hoe kom je daar nou bij?quote:en staat los van de denkbeelden van die Minister.
Okay, heel goed dat je het toegeeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh my bad, ik bedoelde pardon dan. en klopt het dan nog niet?
je snapte me prima denk ik en nogmaals mijn vraag, waar zag je me schelden? en geef eens een reactie die gaat over het verlenen van de pardons van verdonk itt tot paars...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, heel goed dat je het toegeeft.![]()
Cruciaal verschil, er wordt nogal eens zonder kennis van zaken over dit onderwerp gesproken en dat moeten we niet hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |