abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31986257
Ze jaagt mensen de dood in en wordt nu zelf aangevallen, hier verder.

Deel 1
Raam werkkamer Rita Verdonk beschoten.
pi_31986271
zoalshetis, je kunt wel gaan schelden maar je hebt gewoon geen gelijk - een generaal pardon gaat over een groep mensen - daar is geen sprake van geweest.
pi_31986314
Verzoek tot het veranderen van de TT is gepost.
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Het topic gaat over Verdonk hoor. Het is dus volstrekt on-topic. Jouw obsessie voor mij is dat echter niet.
Dit topic gaat erover dat er lieden zijn die een democratisch gekozen Minister aanvallen, bespugen en nu ook beschieten. Dat is een aanval op de democratie en staat los van de denkbeelden van die Minister.

Als jij dit goedkeurt geef je dus toe dat de democratie voor jou alleen waarde heeft als het in je straatje past en ben je in mijn ogen net zo gevaarlijk als die personen die deze aanvallen plegen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:58:22 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31986370
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
zoalshetis, je kunt wel gaan schelden maar je hebt gewoon geen gelijk - een generaal pardon gaat over een groep mensen - daar is geen sprake van geweest.
oh my bad, ik bedoelde pardon dan. en klopt het dan nog niet?

overigens schreef ik dit in het vorige topic: "kom op sch, je moet nu echt ophouden met zelfs feiten te verdraaien. gister het programma met witteman en polak gezien? waar klaas de vries zat? ging ook over de beschieting overigens." noem je dat schelden? ik vind je tt trouwens meer dan lullig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31986421
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef _The_General_ het volgende:
Verzoek tot het veranderen van de TT is gepost.
Waarom
quote:
en staat los van de denkbeelden van die Minister.
Hoe kom je daar nou bij?
pi_31986448
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh my bad, ik bedoelde pardon dan. en klopt het dan nog niet?
Okay, heel goed dat je het toegeeft.
Cruciaal verschil, er wordt nogal eens zonder kennis van zaken over dit onderwerp gesproken en dat moeten we niet hebben toch?
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:02:47 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31986528
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, heel goed dat je het toegeeft.
Cruciaal verschil, er wordt nogal eens zonder kennis van zaken over dit onderwerp gesproken en dat moeten we niet hebben toch?
je snapte me prima denk ik en nogmaals mijn vraag, waar zag je me schelden? en geef eens een reactie die gaat over het verlenen van de pardons van verdonk itt tot paars...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31986756
Hier is alles wel over gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')