Is dit een uitnodiging om ook ongezondheidswensen over de gezondheid van SCH te doen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou iets afkeuren wat niet is gebeurd, ze is toch niet dood?
Maar nee, ik wens haar niet dood. Wel een flinke hernia voor de komende 1,5 jaar![]()
Maar voorlopig heb jij niet hard weten te maken waarom ze dat zou zijn, gefaald is in haar beleid, etc etcquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je even?
Ik zal nooit stoppen die gewetenloze kouwe kille onmenselijke bitch te bekritiseren. Daar kun je van op aan.
Bron?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft haar werk niet op orde, er zitten zoveel gaten in haar plannen, dat is echt niet gebruikelijk.
karma zal zijn werk doen. maak jij je mooie handjes daar maar niet aan vuil.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om ook ongezondheidswensen over de gezondheid van SCH te doen?
NWS/POL staat er vol mee Piet.quote:
is dat een nieuwe manier om bronnen te geven. goed om te weten!quote:
kloptquote:
Je dacht toch niet echt dat ik mij tot het niveau van SCH zou verlagen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
karma zal zijn werk doen. maak jij je mooie handjes daar maar niet aan vuil.
nee tuurlijk niet. dat doet karma welquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ik mij tot het niveau van SCH zou verlagen?
lol. ik zou wel eens willen zien hoe het beleid van verdonk als falend omschreven kan worden. het je toevallig net die uitzending met witteman en polak gezien. klaas de vries was toch wel ff stil toen hij verdonk inhumaan noemde.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja even ontopic. het beschieten van een raam kan natuurlijk niet als je oneens bent met het beleid van een minister.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:11 schreef Vitalogy het volgende:
Verdonk is sowieso een fasciste en fascisten moeten dood.
Wat jij wil lieverd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om ook ongezondheidswensen over de gezondheid van SCH te doen?
Ik moet wel zeggen dat ik me echt rot erger aan de hysterische manier waarop op dit incident wordt gereageerd. Ineens zijn ze in paniek in Den Haag nu het om hen zelf gaat. Waar waren ze verdomme bij die brand de afgelopen week. Deze politici zijn verantwoordelijk voor 11 slachtoffers, daar hoef je geen onderzoek voor af te wachten want dat is gewoon een feit. De overheid sluit mensen op en heeft maar te zorgen dat die mensen niks overkomt. Ook al is het aangestoken dan horen er nog geen 11 mensen bij om het leven te komen. Schandalig dus en keihard dood door schuld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:36 schreef popolon het volgende:
Ah, SCH komt de boel weer even opruien.
Dat laatste sowieso maar je snapt toch wel dat het overdrachtelijk is bedoeld. Verdonk moet gewoon weg want ze veroorzaakt teveel ellende en narigheid en dan vind ik een hernia wel een mooie oplossing. Maar ze mag ook gewoon weg, uit zichzelf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Ik gun niemand wat toe, ook al ben ik het zwaar met ze oneens.
Of ben ik nou gewoon een mietje?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:44 schreef popolon het volgende:
Zie je nou wel , je kunt wel nuanceren.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
SCH is een gevaar voor deze samenleving.
Goh, vertelquote:De kogel bij Verdonk komt waarschijnlijk uit de richting van eensgezinden van hem...
Nee man!quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
SCH is een gevaar voor deze samenleving. De kogel bij Verdonk komt waarschijnlijk uit de richting van eensgezinden van hem...
sch heeft een lonsdale onderbroek met open kruis. alhoewel het penisje dat daar door heen priemt tegenvalt, gezien de grote mond.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nee man!
Het zijn die kut-LONSDALERS!
Nou nou. Het gaat om iemand uit Azerbeidzjan. Is dat een onveilig land?quote:
Kijk eens naar jezelf hoe jij reageerd op dit incident en de naam verdonk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik me echt rot erger aan de hysterische manier waarop op dit incident wordt gereageerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
SCH is een gevaar voor deze samenleving. De kogel bij Verdonk komt waarschijnlijk uit de richting van eensgezinden van hem...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf hoe jij reageerd op dit incident en de naam verdonk.
Je gaat van alles lopen gillen, beamen dat ze dood moet of een hernia krijgen.
Je beweert van alles over deze vrouw, maar ook maar één van je statements hard maken ben je niet in staat.
Je hebt dus geen idee, en je loopt maar handjeswapperend te gillen.quote:
Je persoonlijke hetze is wel grappig maar zou je ook eens ontopic kunnen blijven???quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee, en je loopt maar handjeswapperend te gillen.
Ik vraag je al dit hele topic ontopic te reageren en je statement hard te maken, maar het enige wat jij doet is een paar ongefundeerde dingen te roepen en een hetze te voeren tegen verdonk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je persoonlijke hetze is wel grappig maar zou je ook eens ontopic kunnen blijven???
Het zijn ongefundeerde dingen en je punt is duidelijk. Daar hoef je geen 45 posts op door te gaan. Okay?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vraag je al dit hele topic ontopic te reageren en je statement hard te maken, maar het enige wat jij doet is een paar ongefundeerde dingen te roepen en een hetze te voeren tegen verdonk.
Als jij gewoon direct had toegegeven en geen onzin zou posten...quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn ongefundeerde dingen en je punt is duidelijk. Daar hoef je geen 45 posts op door te gaan. Okay?
Oh nee? Mijn post voor dat jij begon te bleren gingen inhoudelijk over de aanslag. Jij hebt het over de persoon verdonk.quote:Je hebt in dit topic nog geen enkele inhoudelijke post over het onderwerp geplaatst. Enkel posts over mij. Da's best aardig al die aandacht maar niet leuk voor de andere users.
Ten eerste is dat off topic.quote:Nogmaals: als jij plannen van Verdonk post waar ze succes mee heeft gehaald dan kunnen we verder.
Goed joh, blijf vooral trollen. Je snapt best wat het punt is. Verdonks plannen lopen allemaal vast, dat is ook toegegeven in dit topic dus wat wil je nog aangetoond zien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
en eerste is dat off topic.
ten tweede: Nee, jij zei beweerde dat ze niet succesvol waren, dat was jouw stelling, daar kwam jij mee aanzetten en wie beweert maakt hard.
Alsof dit topic een bron kan zijn voor het aantonen dat Verdonks plannen niet werkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed joh, blijf vooral trollen. Je snapt best wat het punt is. Verdonks plannen lopen allemaal vast, dat is ook toegegeven in dit topic dus wat wil je nog aangetoond zien?
verdonks plannen zijn opgesteld door jouw vrind cohen. verdonk is deminister die sinds haar aanstelling meer generaal pardons heeft verleend dan enig ander kabinet tijdens pvda paars. nu jij weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed joh, blijf vooral trollen. Je snapt best wat het punt is. Verdonks plannen lopen allemaal vast, dat is ook toegegeven in dit topic dus wat wil je nog aangetoond zien?
Jij trollt door off topic Verdonk persoonlijk aan te vallen, haar ziektes toe te wensen en on te stemmen met postings dat ze facist is en dat ze dood moet, en je pogingen om de hele discussie off topic te trekken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verdonks plannen zijn opgesteld door jouw vrind cohen. verdonk is deminister die sinds haar aanstelling meer generaal pardons heeft verleend dan enig ander kabinet tijdens pvda paars. nu jij weer.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij trollt door off topic Verdonk persoonlijk aan te vallen,
oh nee? dan raad ik je aan je huiswerk in het vervolg wat beter te doen. het staat op 600-700 op dit moment. in tegenstelling tot een stuk of 20 tijdens paars.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdonk heeft geen enkel generaal pardon verleend - 0 - nada - noppes. Ga jij eens leren wat die term betekent.
En Cohen was een hele matige staatssecretairs.
Nee, het topic gaat over het beschieten van haar werkkamer, niet over haar persoonlijk of haar beleid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]Het topic gaat over Verdonk hoor. Het is dus volstrekt on-topic. Jouw obsessie voor mij is dat echter niet.
Dit topic gaat erover dat er lieden zijn die een democratisch gekozen Minister aanvallen, bespugen en nu ook beschieten. Dat is een aanval op de democratie en staat los van de denkbeelden van die Minister.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]Het topic gaat over Verdonk hoor. Het is dus volstrekt on-topic. Jouw obsessie voor mij is dat echter niet.
Oh, wordt ze beschoten omdat ze paarse begonia's kweekt ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het topic gaat over het beschieten van haar werkkamer, niet over haar persoonlijk of haar beleid.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh nee? dan raad ik je aan je huiswerk in het vervolg wat beter te doen. het staat op 600-700 op dit moment. in tegenstelling tot een stuk of 20 tijdens paars.
kom op sch, je moet nu echt ophouden met zelfs feiten te verdraaien. gister het programma met witteman en polak gezien? waar klaas de vries zat? ging ook over de beschieting overigens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |