Links terreur weer bezig. ?quote:Werkkamer Verdonk beschoten
Bron : [update] Werkkamer Verdonk beschoten
De Haagse politie is een onderzoek gestart naar de schade aan het raam van de werkkamer van minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk. Het raam is onlangs mogelijk geraakt door een "projectiel", zo is vandaag bekendgemaakt. Door het ministerie van Justitie is aangifte gedaan.
Waardoor het raam beschadigd is, is vooralsnog onduidelijk, hetgeen ook geldt voor het moment waarop het raam is geraakt. Er zullen gedurende het onderzoek geen nadere mededelingen worden gedaan.
Update 23.58 uur
RTL Nieuws meldt dat wapenexperts van Defensie denken dat er op het raam is geschoten. Het schot is vermoedelijk gelost vanuit een gebouw aan de overkant.
De minister was op het moment van de beschieting niet in haar kamer aanwezig. Justitie neemt extra beveiligingsmaatregelen, maar doet daarover geen mededelingen.
Vanwege de vermoedelijke beschieting kwam Verdonk vandaag in een kogelvrij vest naar de herdeking van Theo van Gogh. De minister is zeer aangeslagen door het incident, aldus RTL Nieuws.
SP?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Links terreur?? Kan je daar een voorbeeld van geven?
Onder welke steen heb jij liggen slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Links terreur?? Kan je daar een voorbeeld van geven?
Ik erger me eraan dat mensen hun aversie tegen links moeten combineren met hun afkeer voor 'terroristen' die dan weer tegen rechts zijn.quote:
Is bv. de islam nu "links" of "rechts" volgens jou, want stel dat het een moslim was dan moet ik zeker en vast over "rechtse" terreur spreken volgens de ehm... rechtse Nederlander?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Zie TT 108,
[[url=http://xs53.xs.to/pics/05445/108-01.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
[..]
Links terreur weer bezig. ?
Het is ook terreur, ontken dat niet...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat mensen hun aversie tegen links moeten combineren met hun afkeer voor 'terroristen' die dan weer tegen rechts zijn.
Wat is terreur?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:45 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
Het is ook terreur, ontken dat niet...
Ik begin niet over moslims..... en daar gaat het topic niet over. Er zijn geen daders bekend. Dus om nu al moslim moslim te roepen gaat me net een stap te ver.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef Clourhide het volgende:
Is bv. de islam nu "links" of "rechts" volgens jou, want stel dat het een moslim was dan moet ik zeker en vast over "rechtse" terreur spreken volgens de ehm... rechtse Nederlander?![]()
Je zat behoorlijkfout menneke.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik erger me eraan dat mensen hun aversie tegen links moeten combineren met hun afkeer voor 'terroristen' die dan weer tegen rechts zijn.
Nee, ik bedoelde te zeggen dat ik er achter zou willen komen wat jij terreur noemde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:48 schreef Boekelmans het volgende:
[..]
ga jij moeilijk doen? pfff sneu mannetje.
Als je onder een lijn zou willen aangeven hoe links of rechts politieke stromingen zijn dan zou helemaal rechts fascisme staan en helemaal links communisme (al was dat in de praktijk ook gewoon fascisme).quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik begin niet over moslims..... en daar gaat het topic niet over. Er zijn geen daders bekend. Dus om nu al moslim moslim te roepen gaat me net een stap te ver.
Maar vooruit dan... Theo v G geen politiek figuur is afgemaakt door een fundi moslim extremist.
Fundi moslim extremisme staat wat mij betreft gelijk aan fasistisch/discriminerend denken. En zuiver op de graad zou je dit als een linkse stroming moeten beschouwen. Omdat het stelsel uitgaat van een enorme theologische staats/gemeenschapsbevoogding. = Meer overheidsbemoeienis.
Weet je soms waar de letters NSDAP voor staat ?!
Dude, grotere overheidsbemoeienis is geen links monopolie hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik begin niet over moslims..... en daar gaat het topic niet over. Er zijn geen daders bekend. Dus om nu al moslim moslim te roepen gaat me net een stap te ver.
Maar vooruit dan... Theo v G geen politiek figuur is afgemaakt door een fundi moslim extremist.
Fundi moslim extremisme staat wat mij betreft gelijk aan fasistisch/discriminerend denken. En zuiver op de graad zou je dit als een linkse stroming moeten beschouwen. Omdat het stelsel uitgaat van een enorme theologische staats/gemeenschapsbevoogding. = Meer overheidsbemoeienis.
Weet je soms waar de letters NSDAP voor staat ?!
das toch ook niet goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
geen goede actie. tenzij het een vogeltje is dat nu met een gebroken snaveltje rondvliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |