abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31720284
Van NU.nl
quote:
Uitgegeven: 26 oktober 2005 17:07
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2005 17:32

ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft onlangs acht minderjarige jongens aangehouden die ervan worden verdacht een 13-jarig meisje te hebben verkracht. Woensdag zijn de verdachten, tussen de 12 en 14 jaar oud, voorgeleid aan de rechter-commissaris en voor dertig dagen vastgezet. Dit heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie woensdag bekendgemaakt.

Het meisje is twee keer op een dag verkracht op straat. De eerste keer gebeurde dat door een aantal van de acht verdachten, de tweede keer door alle acht. De zaak kwam aan het rollen toen het meisje met haar moeder aangifte kwam doen op het politiebureau. De verkrachtingen hadden plaats in de deelgemeente Charlois.

Ex-vriendje

Na de aangifte heeft de politie de acht minderjarige jongens op het bureau ontboden en meteen aangehouden. Dat was op vrijdag 14 oktober. Volgens een woordvoerster van justitie kende het slachtoffer een van de jongens. Hij was haar ex-vriendje. Het zou gaan om Antilliaanse jongeren.

Het is opnieuw een geval van groepsverkrachting in Rotterdam-Zuid. De afgelopen maanden zijn verschillende groepsverkrachtingen bij de rechtbank in Rotterdam behandeld. In vrijwel alle gevallen gaat het om minderjarige Antillianen die minderjarige meisje verkrachten of aanranden.

Justitie vroeg in juli om een "gedegen" onderzoek naar het fenomeen groepsverkrachtingen. Volgens veel advocaten en andere deskundigen "zijn deze zaken nog maar het topje van de ijsberg".
Net voor het eerst een natte droom gehad en gelijk al groepsverkrachtingen? WTF...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:58:26 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_31720787
Sjah, komt door TMF he!

Triest dit, heel triest, maar... je mag niet stigmatiseren want das gemeen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_31720840
bizar dat zulk soort dingen gebeuren

die jongens hebben geen normale opvoeding gehad volgens mij

maarre volgens mij gebeurden zulk soort dingen 10 jaar geleden ook al
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_31720971
dit is zó ziek en ik kan er echt met mn kop niet bij hoe die jongens het g*dverdomme in hun smerige hoofdjes halen!
pi_31721017
Tien jaar geleden zullen er heus wel verkrachtingen plaats hebben gevonden, maar niet op deze manier en op deze schaal.

Te triest voor woorden, maar ik denk dat er ook naar de ouders gekeken mag worden.
pi_31721066
www.superedudes.nl / www.sugababes.nl heel rotterdam zit daar, en al die verkrachtdates worden daar geregeld.
pi_31721376
Van een ander forum, oud kranten artikel:
quote:
Groepsverkrachters vinden het samen gewoon gezelliger

Door onze redacteuren Sheila Kamerman en Rinskje Koelewijn

Bij groepsverkrachtingen hebben de daders vaak niet in de gaten dat ze iets verkeerds doen. 'Ze deed zelf haar kleren uit!' Zelfs zedenrechercheurs zijn geschokt.

LEIDEN - Twintig minderjarige jongens uit Rotterdam-West werden dit jaar opgepakt wegens groepsverkrachting. Ze verkrachtten in steeds wisselende groepjes maandenlang zeker acht jonge meisjes. Daarnaast maakten ze zich schuldig aan inbraak, bedreiging en berovingen. De manier waarop ze de meisjes behandelden verschilde per keer: soms gebruikten ze geweld (van één slachtoffer werd het haar in brand gestoken), soms maakten ze foto's waarmee ze de meisjes chanteerden. Ze kregen meisjes zover dat ze vrijwillig nog een keer terugkwamen.

Een aantal jongens is inmiddels veroordeeld tot jeugddetentie en jeugd-tbs, een aantal anderen moet nog voor de rechter komen. De zedenrechercheurs van politie Rotterdam-Rijnmond die de groepsverkrachtingen onderzochten, vertellen in de Korpskrant van april dit jaar dat ze geschokt waren. Niet één jongen toonde berouw. Ze hadden gewoon recht op seks, zeiden ze tegen de politie. En: de meisjes wilden het zelf.

Ook onderzoekers Daphne Looije, Jan Hendriks, Catrien Bijleveld en Frank Weerman van het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving hadden er soms moeite mee de strafdossiers te lezen van jonge groepsverkrachters. Bijleveld: ,,Soms wordt het afgedaan als onschuldig zwembadgerotzooi, maar wat wij hebben onderzocht waren behoorlijk heftige delicten.'' Catrien Bijleveld is ook hoogleraar methoden en technieken van criminologisch onderzoek aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Jan Hendriks is ontwikkelingspsycholoog en hoofd afdeling jeugd van de forensische polikliniek De Waag in Den Haag.

Nog niet eerder is er in Nederland onderzoek gedaan naar groepsverkrachtingen. Wel is er een vergelijkbaar onderzoek gedaan in Brussel. Bijleveld: ,,Daar zijn alleen de groepsverkrachters uit één grote stad onderzocht, wij hebben landelijke gegevens van de zwaarste groepen.'' Uit het Belgisch onderzoek blijkt dat de delicten vaak begaan werden onder invloed van alcohol en drugs. ,,Dat vonden wij niet.'' Wel hebben de onderzoekers de indruk dat het een grotestadsprobleem is.

Bijleveld en Hendriks doen al jaren onderzoek naar jeugdige zedendelinquenten. Zij schatten dat het bij eenderde van alle strafzaken waarbij een jongere wordt verdacht van een zedendelict, om een groepsdelict gaat. Gemiddeld bestaan de groepjes die zij onderzochten uit vier jongens, ze zijn rond de veertien jaar. De slachtoffers zijn iets jonger, gemiddeld dertien. Tweederde van de groepsverkrachters is allochtoon, maar de slachtoffers zijn vaker autochtone meisjes. De slachtoffers hebben in bijna alle onderzochte gevallen een andere etniciteit dan de dadergroep.

Wat wij wilden weten, zeggen Hendriks en Bijleveld, is: waarom doen ze het in een groep? Het antwoord is even simpel als schokkend: omdat het gezelliger is. Bijleveld: ,,Dit soort jongens trekt sowieso veel met elkaar op, doet dingen samen.'' En dus doen ze een verkrachting ook samen. ,,Bij een inbraak zou een groep een praktische functie hebben. Een paar staan op de uitkijk, de anderen gaan naar binnen.''

Hendriks: ,,Ze helpen elkaar niet echt, ze vullen elkaar wel aan. Een of twee of meer houden het meisje vast als ze tegenstribbelt. Ze geven elkaar condooms aan.'' Bijleveld: ,,De groep is publiek, waarbij de een toekijkt als de ander het meisje vernedert.'' Hendriks: ,,Dat is stoer. Durf jij dit ook?'' Na afloop scheppen de jongens tegen elkaar op. ,,De gebeurtenis versterkt het groepsgevoel.''

Van te voren maakt de groep geen expliciete afspraken over wat er gaat gebeuren. Wel is er vaak al gepraat over een meisje, of over dat ze seks willen. Een kort onderling signaal kan voldoende zijn om een meisje te grijpen. Hendriks: ,,Soms gaat het zo plotseling, dat sommige jongens uit de groep het niet eens in de gaten hebben. Jongens die nooit in hun eentje een meisje zouden verkrachten, gaan meedoen.''

Uit de dossiers blijkt dat een aantal dadergroepen het meisje na afloop thuisbracht, of een patatje met haar gingen eten. Hendriks: ,,Ze hebben niet echt het besef dat ze iets verkeerd gedaan hebben.'' Bijleveld: ,,Groepsseks is iets anders dan een groepsdelict. Ze hebben het zelf niet over een delict, wel zeggen ze: we kúnnen er gelazer mee krijgen. Ze maken ook wel onderling afspraken over wat ze zeggen als het meisje toch gaat praten.''

De meeste daders zijn gemiddeld of laag begaafde jongens. Ze hebben geen 'parafilie', een seksuele afwijking zoals solodaders vaak wel hebben, die zich bijvoorbeeld vergrijpen aan een kind. Ze hebben wel een slecht ontwikkeld geweten. Bijleveld: ,,Het slachtoffer wordt gedepersonaliseerd, het meisje is een ding. Ze práten ook niet met haar tijdens de verkrachting, maar over haar of tegen haar. Ze zeggen: wat heb je lekkere tieten. Of ze geven haar een bevel.'' En als ze na afloop toch in de problemen komen, zeggen ze: ach die meid is al met jan en alleman naar bed geweest, ze is al besmet, geen maagd meer. Hendriks: Ze hebben het over nephuilen. Of 'op het laatst bleef ze gewoon liggen'.''

,,Ze wordt als oud vuil gebruikt'', zegt Leen Verkade, jeugdcoördinator bij de politie Rotterdam. Verkade was zo'n twintig jaar zedenrechercheur. ,,Die jongens'', zegt Verkade, ,,voelen feilloos aan welk meisje ze kunnen pakken. Het zijn vaak kwetsbare meisjes, uit een zwak sociaal milieu, weglooptypetjes, problemen thuis. Pakken maar.''

Bijna altijd is het meisje een bekende van de jongens. Ze kent ze uit de buurt, ze heeft al eens iets gehad met een van hen. Uit het onderzoek blijkt dat 22 van de 24 dadergroepen een bekend slachtoffer misbruikten. In 38 procent van de gevallen vindt de verkrachting plaats bij een van de daders thuis. In de andere gevallen gebeurde het in de kleedhokjes van het zwembad of de school, de lift of in de kelderbox.

Verkade ziet de laatste jaren steeds vaker dat slachtoffer en dader elkaar leren 'kennen' via het chatprogramma MSN. Het meisje spreekt af met de jongen en gaat vrijwillig mee. Dat maakt het achteraf lastig om aangifte te doen. Verkade: ,,Klassieke verkrachtingen waarbij het meisje door volslagen onbekenden van haar fiets wordt getrokken, komen bijna niet voor.'' De onderzoekers hebben de indruk dat er vaak géén aangifte wordt gedaan. Bijleveld: ,,Het dark number is fenomenaal. Wij hebben het topje van de ijsberg onderzocht.''

Advocaat Errol Weening uit Rotterdam heeft geregeld groepsverkrachters als cliënt. Nu heeft hij ook weer zo'n zaak. ,,Het gaat vaak zo: meisje gaat mee met een groepje jongens. Met Pietje gaat ze naar boven om te vrijen, vrijwillig. Dan komt Jantje binnen. Die zegt: mag ik ook? Ja hoor, zegt Pietje dan.'' Het meisje wil haar vriendje niet tegenwerken, en om de lieve vrede laat ze Jantje toe. En misschien nog wel een paar vriendjes. De vraag is, zegt Weening, of dat in strikt juridische zin een verkrachting is. ,,Ze trok zelf haar kleren uit. Ze verzette zich niet, zegt zo'n jongen dan.'' De onderzoekers: ,,Een groep krijgt een meisje er altijd onder. Ze hoeven niet eens fysiek geweld te gebruiken, hun aantal is intimiderend genoeg.''

Verkade: ,,Die jongens zouden moeten weten dat geen enkel meisje het prettig vindt om met zoveel jongens tegelijk seks te hebben. Maar dát besef, dat leren ze tegenwoordig niet meer.'' Kijk naar MTV, zegt advocaat Weening. Een clip van Snoop Doggy Dog: twee rappers houden twee halfnaakte vrouwen aan een halsband. ,,Dat gaan jongens normaal vinden. En het erge is: meisjes ook.'' ,,De groepsdruk maakt het bijna onmogelijk om niet mee te doen.'' Het zijn op zichzelf niet altijd slechte jongens. ,,Vergelijk het met de brave huisvaders die op zondag naar Feyenoord gaan. Zitten ze in een groep, roepen ze ineens: nu gaan we rammen.''

In de zaak in Rotterdam-West zei een aantal advocaten dat de rechters en de rechercheurs geen idee hadden van de jongerencultuur, de straat. Weening: ,,Ze denken dat die meisjes compleet naïef zijn. Ik denk: wat doe je 's avonds laat in die kelderbox met acht jongens. Dan ga je echt niet klaverjassen. Die meisjes gaan op avontuur, met ruige jongens mee. En dan loopt het volledig uit de hand. De rechtbank denkt nog vaak dat een meisje ineens wordt besprongen door de jongens.'' Rechercheur Verkade: ,,De meisjes zijn ook naief.'' Maar, zegt hij er eerlijk bij, sommige rechercheurs zijn dat ook.

Volgens de onderzoekers eindigen zedendelicten opvallend vaak in een vrijspraak. Politieman Verkade ziet dat ook bij groepsverkrachtingen: ,,Als zeven jongens zeggen: het is niet waar, ze wou zelf, dan is er voor ons geen speld tussen te krijgen.'' En als ze al veroordeeld worden, zegt advocaat Weening, snappen ze echt niet waarom. Bijleveld: ,,Een dader uit het Belgisch onderzoek zei: De cel in? Voor die twee druppels sperma?''

NRC Handelsblad, 03-12-04.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:12:00 #8
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31722686
Terugsturen die gasten
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_31730418
Dat heb je wel 'ns.
pi_31730658
Naar . Maar verkracht op straat? En dat is niet opgemerkt door iemand?
pi_31733119

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 01-11-2005 14:47:33 (bla) ]
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_31750608
In Twee Vandaag of editie.nl (ben dat ff kwijt) kwam de moeder van één van de verdachten aan het woord. Zij vertelde dat het meisje er zelf om vroeg om sex te hebben met de jongens, in het bos. Haar zoontje zou zoiets nooit uit zichzelf doen. Deed alles voor haar in huis, leerde goed op school etc etc. Ook vriendin van moeder meldde alleen maar goeds over die jongen, speelde met haar dochters, nooit iets aan de hand. Bovendien was dit soort groepssex aan de orde van de dag, is heel normaal gedrag zei ze.

Er ontgaat mij iets hier. Ik ken dat gedrag niet, vroeger niet en nu niet niet. Waarom zeggen ze dat? Is dat dan wel gewoon in Antilliaanse kringen? Dan is daar wat heftigs mis, heel erg mis! Ook daar kan dus wel eens een stevige Hollandse bezem door, normen en waarden weet u wel. Hier zijn we dat niet gewend en dient ten alle tijden bestreden te worden. En verder denk ik dat als moeder van verdachte zoiets beweerd over het slachtoffer dat het met het meisje iets ernstigs aan de hand is, dat gedrag is absoluut niet normaal, misschien heeft ze al vaker dit ondergaan en ervaart dat nu als 'heel gewoon.' Aanpakken daar, zero tolerantie. > Nog meer groepsverkrachtingen in R'dam ??
pi_31750787
Die jochies zijn fout....tuurlijk . Ik ben benieuwd wat de hoge heren zedenofficieren doen als een lekker wijf zich voor hen uitkleedt. Gaan ze er bovenop, worden ze vervolgens aangeklaagd voor verkrachting. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:19:52 #14
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31750871
ja zeg, het is zo oneerlijk dat 13jarige jongetjes nog niet aan sex mogen doen, die arme jochies.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_31751035
Verbijsterend wat er gebeurt. En zo mogelijk nog verbijsterender hoe veel mensen het ook nog opnemen voor de daders. Vooral de reactie van moraalridder Lionsguy18 verbaast me in zeer hoge mate. Ik lees in één van de berichten dat ze bij een meisje het haar in de fik hebben gestoken. Daar heeft zo'n meisje zeker zelf om gevraagd?

Let wel: we hebben het hier niet over een meisje dat één jongen uitnodigt om sex met haar te hebben ofzo. Ik bedoel: in zo'n situatie is het altijd heel lastig oordelen of er echt sprake is van verkrachting. We hebben het hier over groepsverkrachting: pakweg 8 jongens die samen één meisje verkrachten. Moeten we dat maar normaal gaan vinden en afdoen als de normaalste zaak van de wereld?

De Nederlandse wet zou minderjarigen voor de volle 100% tegen dit soort groepsverkrachtingen moeten beschermen. De vraag of het meisje al dan niet aanleiding heeft gegeven, zou in zo'n geval helemaal niet moeten worden gesteld. Gewoon zonder meer strafbaar stellen: duidelijke grenzen aangeven. Jongens die dan overwegen om het toch te doen, *weten* dan dat ze risico lopen dat het meisje aangifte doet en dat ze dus zonder meer straf krijgen. Die jongens zijn dan op hun hoede (beginnen er niet aan) en voor meisjes (als ze al zo ziek zijn) is het een stuk lastiger om een groepsverkrachting uit te lokken.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:08:09 #16
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31752111
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:07 schreef Suko het volgende:
In Twee Vandaag of editie.nl (ben dat ff kwijt) kwam de moeder van één van de verdachten aan het woord. Zij vertelde dat het meisje er zelf om vroeg om sex te hebben met de jongens, in het bos. Haar zoontje zou zoiets nooit uit zichzelf doen. Deed alles voor haar in huis, leerde goed op school etc etc. Ook vriendin van moeder meldde alleen maar goeds over die jongen, speelde met haar dochters, nooit iets aan de hand. Bovendien was dit soort groepssex aan de orde van de dag, is heel normaal gedrag zei ze.
Groepsex als je 12-14 bent?
Niet verbazend eigenlijk hoe zo'n moeder reageert, je ziet het vaker bij de grootste rotkinderen dat ze geen kwaad bij moeders kunnen doen.
pi_31752330
Ze zien het allemaal op tv, alles in de wereld draait om SEX. Ze worden er gewoon mee doodgegooid. Vooral meisjes van 12-16 zijn erg gevoelig voor sterren en hoe ze zich gedragen. Je ziet in muziekclips dat vrouwen zich lekker aanbieden als hapklare brok, alsof ze zeggen willen: "Zo moet je je gedragen, meid, dit is het leven!"

En die jonge meisjes slikken dat allemaal lekker als zoete koek, waarna ze vervolgens gaan expirimenteren....

Ik praat niet goed wat hier gebeurt, maar de fout ligt bij beide partijen. We moeten in dit geval niet vergeten dat ook meisjes van dat soort leeftijd gewoon sexuele gevoelens ontwikkelen en hier niet compleet voor dicht staan.

Net als seks in de open lucht, wat al verschillende keren op dit forum ter discussie is geweest. Dat zien pubers van 12-16, en gaan er de gewoonste zaak van de wereld van maken om eens een keer een triootje te doen, waar ze later dus spijt van krijgen als haren op hun hoofd.

[ Bericht 17% gewijzigd door thefunny op 28-10-2005 13:23:18 ]
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:56:39 #18
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31753232
Wat ik ook vaker hoor en niet begrijp is dat de daders het gewoon niet snappen. "Oh ja ze stribbelde wel tegen, maar de trok wel zelf haar kleren uit. "
"Het is gewoon gezelliger als je iemand heb die je een condoom aan geeft terwijl de een het meisje vernedert. "

Tja. Wat kan je er tegen doen? Persoonlijk zou ik hun sexuele organen er afrukken, maar dat mag vast ook niet. Misschien kan ik het met een groepje doen. Is vast gezelliger.
pi_31755776
Mama verdachte zegt dat het meisje de beentjes spreidde en de jongens uitnodigde...

'Normaalste gang van zaken tegenwoordig'
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:17:44 #20
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31759233
En dan ontkennen TMF en MTV dat ze aanzetten tot seksueel geweld? Belachelijk, ze dragen wel hun steentje bij door clips van 50 Cent, Snoop Dogg etc. etc. aan te kopen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:55:08 #21
19775 Slam
The True AoD
pi_31761516
Gangbangen onder 13-jarige is de normaalste zaak van de wereld:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_31761532
Respect .
pi_31762705
Terugsturen die kutzakken
pi_31762961
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
Terugsturen die kutzakken
Meestal zijn ze geboren in Nederland.
pi_31777255
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef XiChico het volgende:
www.superedudes.nl / www.sugababes.nl heel rotterdam zit daar, en al die verkrachtdates worden daar geregeld.
wie kan even die site neerhalen? ik kom er net achter dat mijn 13 jarig zusje zich daar voordoet als 15 jaar en berichtjes krijgt van heel allochtoon nederland.... niet goed..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:49:35 #26
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_31777582
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:38 schreef lycnix het volgende:

[..]

wie kan even die site neerhalen? ik kom er net achter dat mijn 13 jarig zusje zich daar voordoet als 15 jaar en berichtjes krijgt van heel allochtoon nederland.... niet goed..
Dan denk ik toch dat je eerder je zusje aan moet pakken dan die site. Die site zet dat daar niet neer, je zusje wel.
pi_31777601
quote:

[..]

Link?
pi_31777672
quote:

[..]

Same here . toen heb ik der vriendelijk verzocht die site weg te halen.
pi_31781988
quote:

[..]

Dan zal ze binnenkort wel ge-gang-raped worden door een aantal allochtonen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Halfgedraaide op 29-10-2005 16:32:06 ]
pi_31782001
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:55 schreef Slam het volgende:
Gangbangen onder 13-jarige is de normaalste zaak van de wereld:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx

pi_31782033
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef nadiiii het volgende:
bizar dat zulk soort dingen gebeuren

die jongens hebben geen normale opvoeding gehad volgens mij

maarre volgens mij gebeurden zulk soort dingen 10 jaar geleden ook al
hm al die mama en papa's die werken en die nauwelijks tijd hebben voor zichzelf , wel voor rekeningen enzo dus laat staan voor hun kinderen..
en natuurlijk TMF
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31783233
Meisjes doen vrijwillig mee aan het ganbangen.
Ik kan er absoluut geen verkrachting in zien.
pi_31783496
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Meisjes doen vrijwillig mee aan het ganbangen.
Ik kan er absoluut geen verkrachting in zien.
Meisjes die wel eens met een jongen naar bed gaan kunnen niet verkracht worden?
pi_31787764
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:47 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Meisjes die wel eens met een jongen naar bed gaan kunnen niet verkracht worden?
Ja meisjes worden soms verkracht.
Maar deze sletten zijn gebruiksartikelen die 24 uur per dag aan een stijf mannelijk lid denken.
Soms hebben ze aan eentje niet genoeg en daarom vinden ze gretig aftrek.
pi_31798439
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ja meisjes worden soms verkracht.
Maar deze sletten zijn gebruiksartikelen die 24 uur per dag aan een stijf mannelijk lid denken.
Stel bovenstaande is waar en van toepassing op het meisje uit dit verhaal. Kan ze daarom niet verkracht worden?
pi_31801209
-edit: Doe normaal-

[ Bericht 90% gewijzigd door kLowJow op 30-10-2005 19:38:06 ]
pi_31816826
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Stel bovenstaande is waar en van toepassing op het meisje uit dit verhaal. Kan ze daarom niet verkracht worden?
Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.
Sommige sletten denken dat ze een pakhuis zijn voor exotisch zaad.
En in dit voorval zal het niet anders zijn.
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:36:55 #38
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31817831
Kom je uit de jaren 50 of zo Lionsguy ?
Zulke uitspraken kunnen eigenlijk alleen maar komen van iemand die het niet snapt.
pi_31817888
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:03 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.
Dit is geen antwoord op mijn vraag hè.
pi_31824079
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit is geen antwoord op mijn vraag hè.
Jammer dan.
pi_31824113
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef Sandraugiga het volgende:
Kom je uit de jaren 50 of zo Lionsguy ?
Zulke uitspraken kunnen eigenlijk alleen maar komen van iemand die het niet snapt.
Ik snap het beter dan jij, omdat ik van deze tijd ben.
Jouw mening is jaren 50/60.
pi_31830139
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Klopt jouw mening is van deze tijd, maar of dat de juiste instelling/mening is
Maar jouw mening neem ik dan ook niet serieus.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:03 #43
133717 rinussimpel
Eenvoudiger kan zeker niet ?
pi_31831571
Minderjarig of niet, deze jongens moeten lang achter de tralies en moeten veel therapie krijgen.
Het zal je dochter maar zijn!

Echter moeten we het geval goed onderzoeken want in het verleden zijn er ook wel eens gevallen geweest van aandacht trekkerij, en daar moeten we dus ook voor uitkijken.
Dus alle wijsheid aan justitie toegewenst.
En sterkte voor degene die de waarheid spreekt.
Laten we het niet moelijker maken dan het al is!
Mijn respect heb je, maar kun je wel kwijtraken!
Rinus Simpel 2005.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:16:59 #44
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_31832965
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:03 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dit is niet de waarheid hoor. Er zijn gewoon heel veel onzekere meisjes die denken dat ze als ze van iemand houden het moeten laten zien met seks. "Ik hou van hem, dus ik ga naar bed met hem. "
Ik weet niet waar ze die onzin vandaan halen, maar ik hoor het telkens weer van die kleine 14 jarige meisjes. Dat is echt niet omdat ze denken dat ze een pakhuis moeten zijn voor exotisch zaad hoor!
Ik heb met meisjes gesproken die niet eens de symptonen wisten van zwanger zijn! Of maar wisten wat een morning-after pil was!

En dat terwijl ik echt dacht dat kinderen alles wisten over seks.

Ik ben het met je eens dat je lichaam je tempel hoort te zijn. Maar dat is misschien makkelijker gezegt dan gedaan. Vooral voor jonge kinderen. Want dat zijn het eigenlijk nog wel. Zelfs de verkrachters. Die houden hun lichaam ook niet rein hoor door dit te doen.
pi_31833133
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:04 schreef lenne het volgende:
dit is zó ziek en ik kan er echt met mn kop niet bij hoe die jongens het g*dverdomme in hun smerige hoofdjes halen!
idd en dan ook nog zeggen dat ze er om vroeg om zoiets vraag je echt niet
zoek een gat in een boom of zo als je zonodig moet maar blijf van anderen af........

gewoon te erg voor woorden
Wat is het toch fijn om mij te zijn.!!. ;)
pi_31833327
Iedereen weet inmiddels wel hoe het daar gaat. Dus zodra je daar als meisje lichtelijk ingaat op toespelingen van een paar negers dan weet je wat je kan verwachten.
Het blijft een trieste zaak maar als de ouders het al de normaalste zaak vinden kan je er helemaal niks aan doen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:40:25 #47
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_31834873
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

jij snapt er echt geen hol van...... wat een achterlijke gedachtengang heb jij zeg
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_31845491
Die gasten moeten ze castreren en dat meisje heeft vast en zeker ook een grondige heropvoeding nodig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31845632
Hoe wordt er eigenlijk bepaald of een vrijpartij een verkrachting is of niet?
pi_31845905
Er wordt bekeken of er dwang in het spel is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')