Daarom Monidique!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:36 schreef Monidique het volgende:
Waarom Dagonet?
allemaal in dit topic: Acht minderjarigen verkrachten 13-jarig meisjequote:Weer een slet die aandacht zoekt.
De zoveelste.
Meisjes doen vrijwillig mee aan het ganbangen.
Ik kan er absoluut geen verkrachting in zien.
Ja meisjes worden soms verkracht.
Maar deze sletten zijn gebruiksartikelen die 24 uur per dag aan een stijf mannelijk lid denken.
Soms hebben ze aan eentje niet genoeg en daarom vinden ze gretig aftrek.
Je lichaam hoort je tempel te zijn, Zeker meisjes moeten waken voor hun fatsoen.
Sommige sletten denken dat ze een pakhuis zijn voor exotisch zaad.
En in dit voorval zal het niet anders zijn.
Hoeveel ik er daar al van geedit hebquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef Godslasteraar het volgende:
kLowJow: -edit: een beetje niveau mag toch wel verwacht worden hoop ik-
![]()
Ik richtte voor de verandering eens het taalgebruik dat zo vaak jegens Ayaan wordt gebruikt richting een onfrisse hoofddoek en dan is ineens ''niveau'' een probleem. Hoeveel clitoris en anale seks opmerkingen ik over Ayaan wel niet voorbij heb zien komen![]()
Ik zal er zo nog even naar kijken. Eerst boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef DarkDancer het volgende:
Dat lionsguy er een geloof op na houdt die "vrije" sex verbied is zijn keus.
om slachtoffers van groepsverkrachtingen sletten te noemen die er zelf om vragen vind ik te ver gaan!
stoor me vaker aan dat soort uitspraken van dat soort mensen.
[..]
allemaal in dit topic: Acht minderjarigen verkrachten 13-jarig meisje
ga er maar zelf niet op reageren omdat ik dan weer een ban te pakken heb
hoop dat jullie wat aan die smerige uitspraken kunnen doen...
Het wás natuurlijk van laag niveau, maar ik móest even m'n ei kwijtquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoeveel ik er daar al van geedit heb.
net gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog even naar kijken. Eerst boodschappen doen.
Tja, wat hij hier eigenlijk doet is zijn mening geven over "gangbangen" en meisjes die hieraan meedoen. Vervolgens geeft hij aan dat hij denkt dat dat hier ook wel om zo'n geval zal gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:11 schreef DarkDancer het volgende:
Dat lionsguy er een geloof op na houdt die "vrije" sex verbied is zijn keus.
om slachtoffers van groepsverkrachtingen sletten te noemen die er zelf om vragen vind ik te ver gaan!
stoor me vaker aan dat soort uitspraken van dat soort mensen.
[..]
allemaal in dit topic: Acht minderjarigen verkrachten 13-jarig meisje
ga er maar zelf niet op reageren omdat ik dan weer een ban te pakken heb
hoop dat jullie wat aan die smerige uitspraken kunnen doen...
Punt is dat nog niet bewezen is dat het hier ook daadwerkelijk om verkrachting gaat. Zijn standpunt is dus dat dit niet het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:17 schreef DarkDancer het volgende:
hij is wel een verkrachting min of meer aan het goed praten.
ook fijn voor de mensen die slachtoffer zijn van een zedenmisdrijf en dan zo'n reactie lezen.
het blijft een figuur die niet serieus word genomen door normale mensen maar vind dat hij wel eens mag weten dat die achterlijke uitspraken niet kunnen...
Vraag me af of hij zijn moeder of zusje ook een slet vind wanneer die dat zou overkomen...
hij generaliseert en zegt dat die sletten erom vragen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Punt is dat nog niet bewezen is dat het hier ook daadwerkelijk om verkrachting gaat. Zijn standpunt is dus dat dit niet het geval zal zijn.
waarquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zal er zo nog even naar kijken. Eerst boodschappen doen.
albertquote:
Meki Shop Avondwinkelquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet bij AH geweest.
ghehehe. wat heb je in de aanbieding?quote:
nog niet ben een ondernemingsplan aan het maken voor een toekomstige avondwinkelquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. wat heb je in de aanbieding?
dan gaan we daarover praten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
nog niet ben een ondernemingsplan aan het maken voor een toekomstige avondwinkel
ik kan je helpen met een ondernemingsplan. vraag aan banshee maar mijn mail, je hebt mij toestemming.quote:
elke hulp is welkomquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan je helpen met een ondernemingsplan. vraag aan banshee maar mijn mail, je hebt mij toestemming.
primaquote:
zou niet zo gek zijn. vaak savonds mis je iets, bier, snacks etc.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zou niet zo gek zijn. vaak savonds mis je iets, bier, snacks etc.
als je bier gaat verkopen bied het dan wel gekoeld aan en adverteer bij plaatselijke studentenverenigingen en universiteiten![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:51 schreef maniack28 het volgende:
'E-mails Hofstadgroep vernietigd door fout AIVD'
Slotje graag, dubbel
Misschien ook een aardig idee voor een reclamecampagne. Stel je voor, zwervers door heel Nederland die zich 24 uur per dag op straat bevinden in...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:45 schreef Dagonet het volgende:
*Spamt..
Warme voeten deel 2; door de 1.000? -> doe je mee???
taalcursus Nederlands?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. wat heb je in de aanbieding?
die zit dan vast nog in de verpakkingquote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
taalcursus Nederlands?
sorry, die deur stond heel ver open
je bent een schat. mail je me nog als je me nodig denkt te hebben?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef Meki het volgende:
mijn taalcursus heb ik afgerond
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een schat. mail je me nog als je me nodig denkt te hebben?
Voor zoiets kan je http://tinyurl.com/ gebruikenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:46 schreef ffTzz het volgende:
Hi Klowjow,
Ik heb geprobeerd een link te plaatsen hier: Inval Woonwagenkamp Den Haag
De link werkt wel maar gaat niet goed in SML.
Is hier een oplossing voor?
Bedankt en sorry voor de verneukte layout.
Hier de link,
[url=http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=36397&tx_ttnews[backPid]=4&tx_ttnews[pointer]=5&cHash=3f10a93669]http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=36397&tx_ttnews[backPid]=4&tx_ttnews[pointer]=5&cHash=3f10a93669[/url]
Fantastisch, goeie tip.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor zoiets kan je http://tinyurl.com/ gebruiken
Jouw linkt wordt dan http://tinyurl.com/ddph5
Nee hoor, dit soort topictitels zijn heel gewoon en legitiem. Zie ' Hirsi Ali zet aan tot brandstichting'.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Verdonk krijgt koekje van eigen deeg - deel 2
Kan men de topictitel aanpassen, SCH draait nu even alles om... ( zoals gewoonlijk )
Zegt iemand die een generaal pardon niet weet te onderscheiden van een gewoon pardon en dan andere users gaat bashen. Je moet je schamen knullie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
kan sch aub niet meer posten in dat topic. meneer betiocht mensen van schelden, terwijl daar geen sprake van is, meneer verdraaid de zaken en meneer pakt je telkens op een woordje inplaats van zijn stigmatiserende visie te onderbouwen. zo kan er echt geen discussie mogelijk zijn terwijl die zonder sch wel degelijk tot stand kan komen hier.
wie bash ik dan? waar? kom op sch ik ben dit soort laffe gedrag zelfs van jou niet gewend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die een generaal pardon niet weet te onderscheiden van een gewoon pardon en dan andere users gaat bashen. Je moet je schamen knullie.
Toe maar, dat is nogal wat. Je durft wel maar ja vrijheid van meningsuiting he.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:03 schreef _The_General_ het volgende:
SCH, discussie met jou is niet mogelijk. Door je gedraai verknoei je hele topic's en spui je overal je gevaarlijke, tot moord aanzettende denkbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |