Dat is toch precies wat je doet. Iedere discussie op Verdonk brengen, haar demoniseren en beschrijven hoe zeer je haar haat? Daarnaast keur je aanvallen op Verdonk keer op keer goed. Dat is pas eng!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Toe maar, dat is nogal wat. Je durft wel maar ja vrijheid van meningsuiting he.
Ik vind jou ook eng maar dat ga ik ook niet om de 3 posts vermelden toch?
dank.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:06 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga er even naar kijken.
Wat wil je dan dat we bespreken over het schietincident.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef kLowJow het volgende:
Zo is het wel weer genoeg hè. Deze topic is niet bedoeld om het over het beleid van dan wel uitgevoerd door Verdonk te hebben, maar over het schietincident. Over haar beleid staan genoeg topics in POL.
Het is wel begrijpelijk. Als men al het offtopic van SCH in dat vorige topic wilt verwijderen is men drie dagen bezig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
dus sch wordt beloond nu? schiet mij maar lek
Beloond? Het ging in het eerste topic al vrijwel uitsluitend over het beleid van Verdonk. Als er zo weinig te zeggen is over het schietincident zelf snap ik niet waar een tweede topic goed voor is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
dus sch wordt beloond nu? schiet mij maar lek
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef kLowJow het volgende:
Oh, en voor de volledigheid... De titel is wel erg provocerend hè. Om een beschieting als "koekje van eigen deeg" te omschrijven..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Beloond? Het ging in het eerste topic al vrijwel uitsluitend over het beleid van Verdonk. Als er zo weinig te zeggen is over het schietincident zelf snap ik niet waar een tweede topic goed voor is.
Zeker - ik vind het ook prima zo. Moest alleen nog even aan zoalshetis uitleggen dat hij er naast zat met zijn generaal pardon en die Generaal uitlachen om zijn enge fanatisme.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:09 schreef kLowJow het volgende:
Oh, het gaat over het schietincident. Daar is sowieso alles wel over gezegd toch SCH?
man, ik maakte ff een foutje. en waar zag je me schelden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker - ik vind het ook prima zo. Moest alleen nog even aan zoalshetis uitleggen dat hij er naast zat met zijn generaal pardon en die Generaal uitlachen om zijn enge fanatisme.
SCH, je bent gewoon aan het trollen. Daarbij staat het HA-topic in POL.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is beleid van de moderatie: dat je een mening in een TT mag weergeven, zie: Hirsi Ali zet aan tot brandstichting. Beetje flauw om met twee maten te meten
![]()
"Fanatisme" , ik heb respect voor een democratisch gekozen minister, ik wens haar niet dood en demoniseer haar niet. Toon jezelf eens een vent en geef eens aan wat er mis is met Verdonk zonder dat je gaat schelden en tieren als een kind. Onderbouw dat eens met bronnen en misschien dat je dan wel gelijk krijgt van diverse Fokkers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker - ik vind het ook prima zo. Moest alleen nog even aan zoalshetis uitleggen dat hij er naast zat met zijn generaal pardon en die Generaal uitlachen om zijn enge fanatisme.
in dat geval mag je met de aangepaste tt het bericht dat het raam van verdonk is beschoten best in pol zetten. ik vind het zwaarwegend genoeg voor een eigen topic. anders snap ik fok! echt helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
SCH, je bent gewoon aan het trollen. Daarbij staat het HA-topic in POL.
Trollen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
SCH, je bent gewoon aan het trollen. Daarbij staat het HA-topic in POL.
Ik heb lappen tekst op Fok staan die dat onderbouwen. Jij komt alleen af en toe trollen en opo de man spelen, best hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
"Fanatisme" , ik heb respect voor een democratisch gekozen minister, ik wens haar niet dood en demoniseer haar niet. Toon jezelf eens een vent en geef eens aan wat er mis is met Verdonk zonder dat je gaat schelden en tieren als een kind. Onderbouw dat eens met bronnen en misschien dat je dan wel gelijk krijgt van diverse Fokkers.
Met je on-onderbouwde hetze tegen haar maak je jezelf alleen maar belachelijk en diverse topics op fok onmogelijk.
sch wie zit hier nou constant te schelden? heb je weer problemen in de privé sfeer en kom je het hier afreageren? als dat zo is zeg het dan want zoals je nu bezig bent vind ik je echt niet grappig meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Trollen?
Godverdomme, klowjow, het gaat om een minister die de dood van 11 mensen bagatellisseert en nu een kogeltje op haar raam krijgt.
POL is toch ook een fok=onderdeel?
Hoe kan men anders als jij hele topics offtopic laat gaan, overal staat je ongefundeerde geblaat over Verdonk.quote:
Jij was toch een pacifist? Daarbij vind ik het idioot om het gebeurde in zo'n context te plaatsen. Alsof een minister het verdient beschoten te worden wanneer zij haar werk niet goed doet. Normaal ben je zelf ook niet zo te spreken over radicalisme.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Trollen?
Godverdomme, klowjow, het gaat om een minister die de dood van 11 mensen bagatellisseert en nu een kogeltje op haar raam krijgt.
POL is toch ook een fok=onderdeel?
Ik keur het toch ook niet goed? Ik vind alleen de hysterie nogal hypocriet in verhouding tot de gevolgen van de brand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij was toch een pacifist? Daarbij vind ik het idioot om het gebeurde in zo'n context te plaatsen. Alsof een minister het verdient beschoten te worden wanneer zij haar werk niet goed doet. Normaal ben je zelf ook niet zo te spreken over radicalisme.
Ik ben ook niet grappig maar bloedserieus.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch wie zit hier nou constant te schelden? heb je weer problemen in de privé sfeer en kom je het hier afreageren? als dat zo is zeg het dan want zoals je nu bezig bent vind ik je echt niet grappig meer.
ja ik ook. en wat is een koekje van eigen deeg? het afkeuren van de aanslag?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben ook niet grappig maar bloedserieus.
Je kan natuurlijk zelf ook een topic in POL openen met een wat constructievere insteek en aanzet tot discussie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval mag je met de aangepaste tt het bericht dat het raam van verdonk is beschoten best in pol zetten. ik vind het zwaarwegend genoeg voor een eigen topic. anders snap ik fok! echt helemaal niet meer.
ok, zal het doen als ik weer wat rustiger ben geworden na het getroll van sch. ik vreesde dat die direct op slot zou worden gegooit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf ook een topic in POL openen met een wat constructievere insteek en aanzet tot discussie.
"Een koekje van eigen deeg" impliceert dat zij dit verdiende, waarmee je het dus wel goedkeurt. Doe je dit niet dan heb je de TT bewust zo gekozen om die indruk te wekken, oftewel om te trollen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keur het toch ook niet goed? Ik vind alleen de hysterie nogal hypocriet in verhouding tot de gevolgen van de brand.
Nee, het impliceert niet dat ze het verdiende maar wel dat het een gevolg is van haar beleid en optreden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
"Een koekje van eigen deeg" impliceert dat zij dit verdiende, waarmee je het dus wel goedkeurt. Doe je dit niet dan heb je de TT bewust zo gekozen om die indruk te wekken, oftewel om te trollen.
ik zou zeggen schrijf er een column over in een landelijk dagblad. zal mij benieuwen hoelang je voor dat blad blijft werken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het impliceert niet dat ze het verdiende maar wel dat het een gevolg is van haar beleid en optreden.
Dat is speculatie in de trant van het zal wel weer een allochtoon zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het impliceert niet dat ze het verdiende maar wel dat het een gevolg is van haar beleid en optreden.
Nee.Het is geen toeval dat dit Verdonk overkomt en niet minister Pechtold of minister Kamp.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is speculatie in de trant van het zal wel weer een allochtoon zijn.
Het is om te beginnen al speculatie dat het gebeurd is door iemand die het niet eens is met haar beleid en nkiet door iemand die haar gewoon prive een takkewijf vindt. Of door haar man die ontdekt heeft dat ze zich al wekenlang laten palen door de buurman. Of zo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is speculatie in de trant van het zal wel weer een allochtoon zijn.
ja dat zal het zijn! ik denk dat het voor mij nu maar verstandig is om de discussie verder over te laten aan anderenquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
door iemand die haar gewoon prive een takkewijf vindt. Of door haar man die ontdekt heeft dat ze zich al wekenlang laten palen door de buurman. Of zo.
Bestaan dat soort freakerige buurmannen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of door haar man die ontdekt heeft dat ze zich al wekenlang laten palen door de buurman. Of zo.
die brand was gewoon weinig boeiend. 11 nobodys die de dood vonden lekker belangrijk. dat gebeurt honderden keren per dag over de hele wereld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keur het toch ook niet goed? Ik vind alleen de hysterie nogal hypocriet in verhouding tot de gevolgen van de brand.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef schanuleke het volgende:
[..]
die brand was gewoon weinig boeiend. 11 nobodys die de dood vonden lekker belangrijk. dat gebeurt honderden keren per dag over de hele wereld.
hoogwaardigheidbekleders die beschoten worden, dat is hele andere koek
tsja knul, wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:
Ben je nog niet rustig?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja knul, wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
neequote:
weet ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Geeft niet, het is ook geen tijd om rustig te zijn.
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef schanuleke het volgende:
[..]
die brand was gewoon weinig boeiend. 11 nobodys die de dood vonden lekker belangrijk. dat gebeurt honderden keren per dag over de hele wereld.
hoogwaardigheidbekleders die beschoten worden, dat is hele andere koek
Ik denk ook meneer Verdonkquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.
Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
het voorval komt nooit gelegen, wat bazel je nou? wapeninspectie heeft aangetoont dat het om een kogelinslag gaat. of denk je echt dat dit een complottheorie is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.
Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
Ik denk dat Cohen er opdracht toe heeft gegevenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het voorval komt nooit gelegen, wat bazel je nou? wapeninspectie heeft aangetoont dat het om een kogelinslag gaat. of denk je echt dat dit een complottheorie is?
De gevolgen van zo'n voorval zijn gemakkelijk te voorspellen. Zeker als je kijkt naar de reakties na de moord op Pim Fortuyn. Toen werden zijn tegenstanders verweten hem gedemoniseerd te hebben. Na dit voorval zal men waarschijnlijk voorzichtiger zijn met het uiten van kritiek op Verdonk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het voorval komt nooit gelegen, wat bazel je nou? wapeninspectie heeft aangetoont dat het om een kogelinslag gaat. of denk je echt dat dit een complottheorie is?
neem jij je pilletjes tegen paranoia nog wel in?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
De gevolgen van zo'n voorval zijn gemakkelijk te voorspellen. Zeker als je kijkt naar de reakties na de moord op Pim Fortuyn. Toen werden zijn tegenstanders verweten hem gedemoniseerd te hebben. Na dit voorval zal men waarschijnlijk voorzichtiger zijn met het uiten van kritiek op Verdonk.
Dus: domme actie van een tegenstander, of intelligente actie van een medestander.![]()
Dat Verdonk hierdoor aangeslagen is speelt geen rol in het grotere geheel.
het onderzoek is nog bezig. als er nog weinig te melden is, kunnen ze er moelijk meer van maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
een grappige complottheorie niet meer dan datquote:Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet geen mogelijkheden bij voorbaat uitsluiten. Ik herinner me een hoop dreigbrieven naar nederlandse artiesten, gevolgd door de zogenaamde ontvoering van één van hen door neo-nazi's. Hij dook terug op in België, met hakenkruizen op z'n lijf getekend, na een heldhaftige ontsnapping uit de riolen van Charleroi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem jij je pilletjes tegen paranoia nog wel in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |