Dj_Day-V | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:03 | |
Welkom in het Nintendo Revolution topic![]() ![]() De Nintendo Revolution is de next-gen console van Nintendo. De naam Revolution zal hoogstwaarschijnlijk veranderd worden. Nintendo streeft om met deze nieuwe console alle leeftijdsgroepen en soorten mensen aan te spreken. Dit willen zij bereiken door middel van innovatieviteit. Hierover lees je later meer. ![]() Op de volgende console console van Nintendo kan je natuurlijk vooral gamen. Het is immers een gameconsole. Je kan alleen gamen op eens een andere manier. Hierover lees je meer onder het punt Controller. Gamen kan je op meerdere manier. Je kan uiteraard zoals op een console meestal zo is gewoon in je eentje gamen of met vrienden mutliplayen. Maar ook kan je met deze Nintendo console online gamen. Online gamen zal helemaal gratis worden voor de first party games van Nintendo. Developers die third party games uitbrengen, mogen echter wel een vergoeding vragen van Nintendo. Je betaalt in ieder geval geen maandelijks bedrag, zoals je bijvoorbeeld wel bij Xbox Live! doet. Last but not least, je kan heel veel oude klassiekers downloaden van alle Nintendo consoles die de Revolution voor waren. Dat zijn dus: Downloaden van deze games zal waarschijnlijk een kleine vergoeding bedragen. Nu mist echter de Nintendo GameCube in dit rijtje. Dat klopt, deze games zal je niet kunnen downloaden. Deze games zal je echter gewoon met je Revolution kunnen spelen, aangezien de self loading disc drive van de Revolution zowel de grotere discs van de Nintendo Revolution pakt, als ook de kleinere Nintendo GameCube discs. ![]() Hier is nog niet zoveel over bekend. Wat wel bekend is, is dat: ![]() Daarnaast is bekend van de Nintendo Revolution: ![]() De controller is er eentje die totaal niet lijkt op de "standaard" controllers, die Microsoft en Sony respectievelijk gebruiken op de Xbox 360 en PS3. De controller die bij de Nintendo Revolution wordt geleverd, is met één hand te besturen. Daarnaast zullen er uitbreidingen voor uit komen, waarvan er één standaard wordt bij geleverd. ![]() ![]() De Nintendo Revolution controller bekeken vanuit alle standen. ![]() De Nintendo Revolution controller samen met een uitbreiding. Deze zal waarschijnlijk standaard geleverd worden zodra je een Nintendo Revolution systeem koopt. Het speciale aan deze controller, behalve de vorm, is dat de Nintendo Revolution kan detecteren hoe je je controller houdt. De controller is een soort van 3D-muis. Een voorbeeld: Stel, je bent een FPS game aan het spelen, laten we zeggen Metroid Prime 3. Zodra jij met je controller naar links beweegt, zal het beeld ook naar links gaan. Dit vervangt en verbetert een tweede analoge stick. Deze besturing zal vele malen nauwkeuriger zijn dan een analoge stick. Snap je nog niet wat ik bedoel? Bekijk dan eens dit filmpje. Het is overdreven, maar geeft je toch een beeld hoe je de controller kan gebruiken. De Nintendo Revolution zal alle bewegingen die je met de controller doet detecteren: links, rechts, boven, onder en naar voor en achter. Dus ook in de diepte. Daarnaast kan je de controller ook om de lengte as draaien. Je kan zelfs de controller 90° draaien, zodat je soort NES-controller in je handen krijgt. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen racen. Dit gebeurt door middel van Bluetooth. ![]() Daarnaast zal er een "standaard" controller worden ontwikkeld, waar je de originele controller van de Revolution in kan pluggen. Deze zogenaamde classic controller heeft ongeveer de vorm van een Wavebird. Dit zodat je bijv. de oude games kan spelen maar ook multiplatform games die gewoon een normale controller nodig hebben. Last but not least: er zal ook een rumble functie in de draadloze controller zitten. Oude topics [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Dj_Day-V op 14-10-2005 17:09:58 ] | ||
Xrenity | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:06 | |
Stilte voor de storm bedoel je? | ||
Dj_Day-V | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:07 | |
quote:Stilte, dat er niet veel info in de laatste dagen/weken is geweest ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:18 | |
Gebruik [cimg] i.p.v. [img] bij die plaatjes a.u.b? | ||
Erwtensoep | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:27 | |
Wat is het verschil? | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:35 | |
Dan komen de plaatjes in het midden te staan en dat staat wat beter, daarnaast had ik de [cimg] tags gebruikt in de vorige topic dus het staat niet netjes als het een beetje anders is. Beetje mierenueckerig, maar goed. | ||
Erwtensoep | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:42 | |
nou ja toch leuk om te weten | ||
Notorious_Roy | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:49 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:51 | |
Hey die pics heb ik niet gezien? ![]() | ||
Erwtensoep | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:53 | |
ik dacht dat de gamecube ook van nintendo was? | ||
Notorious_Roy | vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:57 | |
quote:Ja, zal wel te maken hebben met wat er te downloaden is ![]() | ||
Xrenity | vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:28 | |
quote:Op dat moment krijg je te zien dat die SNES games enz. in die Revolution vliegen ![]() | ||
Cerbie | vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:24 | |
Stilte, toepasselijk ![]() | ||
MaHawK | vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:36 | |
27 oktober zou er weer nieuws zijn iig? In hoeverre is dat ook vastgesteld? Niet dat er zoals eerder maar weer wat geroepen werd. ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:47 | |
Nou, dan komt er wat in EGM te staan. Iets over Revolution, of het nou iets nieuws is weet ik niet, maar het kan. | ||
MaHawK | vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:54 | |
Nou ik hoop dat ze snel met meer details komen want het schiet niet echt op zo. Vooral naar de grafische kwaliteit en games ben ik benieuwd. | ||
Roi | vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:58 | |
Believe! | ||
Retuobak | vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:13 | |
quote:flauw ![]() | ||
Tain | vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:28 | |
quote: ![]() ![]() | ||
Tomasso | vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:45 | |
quote:Wat hij zegt. | ||
MaHawK | vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:57 | |
Goed tot zo ver gaat het nog nergens over. ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:11 | |
Ik ga niet meer van die "believe" posts neerploppen, anders gaan er een paar willekeurige randdebielen weer zeiken dat ik de Revolution toch niet haal. ![]() quote:Van dezelfde bron: ![]() Volgens mij de enige foto van de Revolution die in het echt is zeg maar. | ||
MaHawK | vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:38 | |
Is er niet een of andere Duitser die dat ding uit z'n handen heeft gejat toevallig? Kunnen we eindelijk een keer onder de kap kijken om te zien wat erin zit. Al betwijfel ik dat er uberhaubt iets in dat zwarte stuk plastic zit. | ||
Retuobak | vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:56 | |
quote:Op de E3 had men al gespiekt, toen zei men dat de CD gewoon in de doos viel ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:25 | |
Als het een concept is hoeft er blijkbaar niks in te zitten. ![]() | ||
Retuobak | vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:36 | |
nvm | ||
Hellrazor | vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:42 | |
wat is hij mooi ![]() | ||
MaHawK | vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:03 | |
Stel nou dat er een game komt waarin je een pizza moet bakken....zou het dan niet geweldig zijn als er een deegroller add-on komt waarmee je dan zogenaamd het deeg kunt platrollen voor de pizza bodem? Bij nader inzien, als je met wat vrienden die game speelt, krat bier erbij....bier equals honger...tis laat...geen pizzaria open....bedropen gevoel als resultaat....nee dat wordt niks. | ||
Tomasso | vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:09 | |
Ruzbeh, die speech van Miyamoto ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:51 | |
Nou ja, dat speech is in December, tegen die tijd hebben we sowieso wel wat nieuws over Revolution enzo. | ||
mikando18 | vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:55 | |
![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:56 | |
quote:Al in het vorige topic voorbij gekomen. ![]() | ||
moomoo | vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:49 | |
quote:http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=speech | ||
MaHawK | zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:23 | |
Geruchten zeggen dus lente 2006 voor Japan. IGN ontkent het...was is er waar? | ||
Xrenity | zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:31 | |
quote:Dan weet IGN weer wél wat en dan weer niet. Dus we weten nog niks. | ||
Ruzbeh | zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:50 | |
Oh ja, trouwens, over Aries. Er was zo'n irritante aap op Gaming-Age met de naam Phoenix Dark en daar had ik altijd echt een pleuris hekel aan en z'n posts. Schijnt nu dat hij Aries was. ![]() | ||
Ruzbeh | zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:27 | |
Heb even een meisterlijke wallpaper in elkaar gebouwd.![]() De wallpaper (misschien een idee om in de OP te plaatsen): ![]() | ||
pkwarts | zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:33 | |
Je moet nog even kijken naar dat 'coming 2006', die heb je verkeerd gepaste met 2 verschillende tinten zwart. | ||
Ruzbeh | zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:38 | |
? Ik zie niks. Edit: Oh. Dat je zoiets ziet zeg. ![]() | ||
pkwarts | zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:40 | |
quote:Valt op bij verschillende instellingen monitor of verschil CRT/TFT. Er zit iig om coming 2006 rechts en boven een donkergrijze balk ipv zwart. Het valt hier iig erg op. Doe maar eens met tolerance op 0 een fill in het zwart. edit: precies andersom eigenlijk, grijs met een zwarte balk ![]() | ||
Ruzbeh | zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:42 | |
![]() Alsjeblieft. ![]() | ||
King_of_cubes | zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:57 | |
quote:Zeg kun je niet beter je tijd in het kopen van een Gamecube steken in plaats van het maken van zo'n walpaper? ![]() | ||
Xrenity | zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:58 | |
quote:haha ![]() | ||
King_of_cubes | zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:09 | |
quote:Hé ik wilde hem ook een keer pesten ![]() | ||
moomoo | zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:40 | |
is die grap nog steeds niet opgebruikt? | ||
Dj_Day-V | zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:47 | |
quote:Zoiets zet m'n zus zelfs in elkaar ![]() | ||
Tomasso | zondag 16 oktober 2005 @ 08:54 | |
quote:Ssst, laat hem ook eens denken dat hij goed is in Photoshop of een ander programma ![]() ![]() | ||
Mr.BomBastique | zondag 16 oktober 2005 @ 11:27 | |
Hebben jullie ook last van sony-fanboys die van de revolution alleen weten dat de controller op een afstandsbediening lijkt? ![]() | ||
Dj_Day-V | zondag 16 oktober 2005 @ 12:12 | |
quote:Gamedemon ? ![]() | ||
Notorious_Roy | zondag 16 oktober 2005 @ 12:41 | |
Ik heb er geen last van, ik heb medelijden met ze ![]() | ||
Ruzbeh | zondag 16 oktober 2005 @ 12:45 | |
quote:Son of a... ![]() ![]() | ||
King_of_cubes | zondag 16 oktober 2005 @ 16:14 | |
quote:GD niet hoor, hij gaat voor bebrilde nerds met een heel groot bedrijf. ![]() ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door King_of_cubes op 16-10-2005 16:28:18 ] | ||
Cerbie | zondag 16 oktober 2005 @ 16:53 | |
Zal wel Markster zijn dan ![]() | ||
Ruzbeh | zondag 16 oktober 2005 @ 17:18 | |
Jongens, niet steeds die namen noemen in dit topic, das bad luck. ![]() | ||
Ruzbeh | zondag 16 oktober 2005 @ 18:37 | |
Leesvoer: http://www.1up.com/do/feature?cId=3144666&did=1 | ||
Xrenity | zondag 16 oktober 2005 @ 19:07 | |
Leuk (en informatief) stukje tekst ![]() | ||
NK5022 | zondag 16 oktober 2005 @ 19:15 | |
Zo was een stukje tekst om te lezen. Best grappig. ![]() | ||
Retuobak | zondag 16 oktober 2005 @ 19:21 | |
quote:Ben ik de enige die dit vrij laat vind? Nintendo realiseert zich volgens mij nog steeds net iets te weinig dat de markt bestaat uit meer dan alleen liefhebbers van games van Japanse hand. | ||
Erwtensoep | zondag 16 oktober 2005 @ 19:28 | |
het is wel laat, maar nintendo zal de developers ondersteunen met de ontwikkeling van de eerste games, en ze op ideeen brengen. Althans ik geloof dat ik dat ergens gelezen heb | ||
Retuobak | zondag 16 oktober 2005 @ 19:31 | |
quote:Dat is iig iets, maar persoonlijk had ik liever gezien dat ze gewoon ALLE 3rd parties zo vroeg mogelijk geinformeerd hadden. Dat alles voor de geheimhouding, pfff. Dit is imho net iets te groot om 'ff' te jatten. | ||
Ruzbeh | zondag 16 oktober 2005 @ 19:31 | |
quote:Jawel, maar je games afstemmen op de Revolution controller is niet zo moeilijk. Retro Studios had een paar weken nodig om de Metroid Prime 2 demo te maken met de Revmote (en het werkte vrij goed als ik de hands-on van zo'n beetje iedereen mag geloven). | ||
Retuobak | zondag 16 oktober 2005 @ 19:34 | |
quote:Die redenatie zou betekenen dat er bij launch geen Westerse games zullen zijn die echt gebruik maken van de mogelijkheden van de controller...... quote:Daar hebben ze wel gelijk aan, controllers zien er absoluut niet toegankelijk uit. Wat Miyamoto beschrijft is exact mijn gedachte bij het zien van een controller (naast het gamesaanbod een van de redenen dat ik nu pas een console ga kopen) | ||
Ruzbeh | zondag 16 oktober 2005 @ 19:37 | |
quote:Dat hangt volledig af van de game denk ik. Als je bijv. een FPS hebt dan wordt hij heel makkelijk goed gebruikt. Maar je hebt eigelijk wel gelijk, als je gewoon een game probeert te ontwerpen vanaf het begin met de Revmote's mogelijkheden in je gedachten, krijg je denk ik iets veel mooiers. Maar dat hoeft ook niet, als je kijkt naar Okami (PS2). Die game is echt gemaakt voor de Revmote (de gedeeltes waar je moet verven). Van dat artikel: quote:I sure fucking hope so. ![]() | ||
Retuobak | zondag 16 oktober 2005 @ 19:40 | |
quote:Mja persoonlijk blijf ik FPS niet het beste genre vinden voor de controller, niet met de huidige attachments iig. Ik wil er gewoon een voor de linkerhand met een klein aantal knoppen (stuk of 6-8). Anders moet je gaan werken met multi-functies voor de remote en dat schrikt mij persoonlijk nog meer af dan het gebruik van een controller. Multi-functies en combo's zijn lastig voor nieuwe gebruikers, dat moeten developers eens een keer in zien. | ||
Xrenity | zondag 16 oktober 2005 @ 19:43 | |
quote:Ik denk dat 6-8 knoppen ook aardig wat mensen afschrikt. Hoe wil je dat sowieso makkelijk bedienen met (bijv) je linkerhand? | ||
Retuobak | zondag 16 oktober 2005 @ 19:46 | |
Momenteel gebruik ik er een stuk of 15 op m'n toetsenbord tijdens FPS games (meer in MP games als Joint Ops). Dat wil prima, waarom zouden 6-8 knoppen in je linkerhand niet kunnen? Trouwens, als ze die knoppen makkelijk willen maken kunnen ze dat concept van dat Optimus OLED tobo gebruiken. Een add-on met OLED toetsen om de functies aan te geven, dat zou het voor mij iig toegankelijk genoeg maken. | ||
moomoo | zondag 16 oktober 2005 @ 23:29 | |
het probleem is dat je heel veel mensen hebben die steeds naar de knoppen moeten kijken voordat ze er eentje indrukken. nou kunnen die mensen je misschien niets schelen, maar het doel van die hele nieuwe controller is juist om het makkelijker te maken. als je dan een attachment gaat maken met 10 knoppen is de verwarring terug. natuurlijk is het ook weer zo dat niet-games niet snel een FPS zullen kopen en die veelknoppen-attachment dus niet nodig zullen hebben. | ||
Ruzbeh | zondag 16 oktober 2005 @ 23:48 | |
quote:Nee hoor. ![]() Maar een 'attachment' met (meer dan) 10 knoppen komt er sowieso, de classic shell voor Revolution. | ||
alex4allofyou | maandag 17 oktober 2005 @ 01:44 | |
Hey, dat plaatje van Iwata met de Revolution in zijn hand had ik nog niet eerder gezien. Dat ding is echt KLEIN! Kleiner dan ik m voorgesteld had, en als je m zo ziet ook erg sexy. Mij lijkt dat de Revolution makkelijker te produceren is dan z'n concurrenten. Dus volgens mij komt het allemaal wel goed met de lauch. Kan zo zijn dat er een wereldwijde launch is in April ofzo. | ||
nielsdehaan | maandag 17 oktober 2005 @ 01:47 | |
Lijkt me sterk, maar je weet maar nooit natuurlijk. | ||
Retuobak | maandag 17 oktober 2005 @ 07:10 | |
quote:Dat laatste is idd mijn punt, Nintendo moet ook niet alleen op non-gamers richten. En wil je FPS games ook maar in de buurt laten komen van PC FPS games dan heb je niet genoeg aan dat mini aantal knopjes. En zelfs als mensen er vaak naar moeten kijken, da's nog geen ramp in de minder snelle shooters, dan leren ze het alsnog vanzelf op een makkelijkere manier dan dat het nu zou gaan met een gewone controller. En 6-8 knoppen waar duidelijk de functie op aangegeven staat zijn niet echt verwarrend imho.. | ||
Ruzbeh | maandag 17 oktober 2005 @ 10:49 | |
A winner is you!![]() | ||
RaymanNL | maandag 17 oktober 2005 @ 12:18 | |
quote:Ze moeten niet zeiken, die van hun lijkt op een boemerang ![]() ![]() | ||
Ruzbeh | maandag 17 oktober 2005 @ 15:42 | |
![]() ![]() | ||
Xrenity | maandag 17 oktober 2005 @ 15:45 | |
quote:2nd half 2006 dus. ![]() | ||
Retuobak | maandag 17 oktober 2005 @ 15:49 | |
quote:Alleen in Japan of gewoon wereldwijd? [edit]Zal wel wereldwijd zijn aangezien er everyone staat | ||
Ruzbeh | maandag 17 oktober 2005 @ 15:57 | |
Nintendo Hotline ![]() | ||
YourMaster | maandag 17 oktober 2005 @ 17:15 | |
Denk je echt dat een top Nintendo official tijd heeft om voor telefoniste te spelen?![]() | ||
Fliepke | maandag 17 oktober 2005 @ 19:09 | |
quote:Nou ja, die mutsen laten wel snel per ongeluk iets lekken ![]() | ||
Dj_Day-V | maandag 17 oktober 2005 @ 19:09 | |
quote: ![]() ![]() | ||
alex4allofyou | dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:50 | |
He, ik dacht laatst aan een leuke toepassing van de controller voor spellen als Mario. Bij Mario64 moet je sterren vinden om deuren te openen, zo kan je je ook voorstellen dat in de nieuwe Mario sleutels te winnen valt. Die sleutels hebben geen kenmerk en ik zie het zo voor me dat je dan naar de deuren moet lopen, de sleutels uit je zak moet halen en de sleutels in het slot moet DRAAIEN. Als ie klikt dan voel je de rumble, en moet je voorzichtig de goede kant opdraaien. Gewoon net zoals je dat doet in de echte wereld. Lijkt me typisch een toepassing die Miyamoto zou kunnen implementeren. (beetje weinig nieuws over Revolution, moet toch wat) | ||
Glopes | dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:24 | |
Ik denk dat je na 20 keer het deurtje opendraaien eerder je controller door de kamer slingert dan nog eens zo een kut deur te openen xD | ||
moomoo | dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:02 | |
wel leuk om op zo'n manier een kluis open te maken. | ||
Notorious_Roy | dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:05 | |
Splinter Cell kan ook leuk worden als je zo moet lock-picken, maar het is eigenlijk niet meer dan een klein iets in een game... | ||
Tain | dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:05 | |
quote:Vond het normale lockpicken al strontvervelend worden als je het te vaak moet doen | ||
alex4allofyou | dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:34 | |
quote:Als het een paar keer toegepast wordt is het toch wel zeer vet IMO. Het hoeft niet een lange excercitie te zijn, maar het idee is leuk. Die interactie is eigenlijk een voorbeeld van hoe ik verwacht dat Miyamoto die controller gaat toepassen in Nintendo 1st party games. | ||
alex4allofyou | dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:36 | |
quote:Dat kan zijn, maar de vraag is: wat is leuker? Met een normale controller dit doen of met de Rev-controller? Ik weet het wel. | ||
Tain | dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:42 | |
quote:Iets wat niet leuk is en gewoon saai wordt niet leuker als je het op een andere manier moet gaan doen ![]() | ||
Ruzbeh | dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:01 | |
http://www.cesweb.org/attendees/markets/gaming.aspquote:Ik had zelf de website van CES een paar weken geleden getjekt en toen stonden ze daar niet. ![]() | ||
Tweek | dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:35 | |
quote:Wat dacht je van een spel als harry potter, afstandbediening is je toverstokje en dan moet je bewegingen maken om spreuken te doen, met dat adon dingetje lopen en je hebt een top spel, mits goed uitgewerkt. En met de vele harry potter freaks en koters op de wereld is het vast ook een goede boost voor verkoop. | ||
Erwtensoep | dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:38 | |
Ik zit zelf erg op PUNCH OUT te wachten Hoe vet om met twee controllers een beetje te meppen! | ||
Xrenity | dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:25 | |
TIME Magazine heeft een lijstje opgesteld, 'things that will blow your mind'. De Revolution staat op 2! ![]() 1. Boeing's 787 Dreamliner 2. Nintendo's Revolution 3. Proteus Industries' protein-extraction technology 4. Wireless music store 5. IBM's Multilingual Automatic Speech-to-Speech Translator (MASTOR) quote:bron | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:34 | |
Pfff, Airbus all the way ![]() | ||
Tain | dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:36 | |
quote:Dat geldt voor alles ![]() | ||
Dj_Day-V | dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:39 | |
quote: ![]() Is dat dat ding dat je geen zwaarte kracht hebt ? | ||
Ruzbeh | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:12 | |
Ding dat je geen zwaartekracht hebt? ![]() ![]() Das gewoon een passagiers vliegtuig van Boeing. Economisch, zuinig, etc. Ze proberen niet de richting op te gaan als Airbus die gewoon bigger = better doet. Doet me denken aan een bepaalde gamesbedrijf. ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:30 | |
quote:Je realiseert je dat grotere vliegtuigen ook economischer en relatief zuiniger zijn he Ruzbeh? | ||
Notorious_Roy | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:30 | |
787 ![]() Das idd nét een stapje toffer dan de RevolutioN ![]() | ||
Ruzbeh | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:36 | |
quote:Ja, omdat ze meer passagiers kunnen nemen. Maar ik lees net dat het ook concentreert op de comfortabiliteit van de passagier. ![]() ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:39 | |
quote:Ja, met de huidige trend die gaat richting vliegen met maatschappijen als Easyjet is het wel duidelijk dat passagiers vooral geven om comfort en service ![]() | ||
Notorious_Roy | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:41 | |
quote:Short route niet, dat moet zo goedkoop mogelijk omdat het toch niet lang duurt. Als je langer dan 5 uur vliegt wil iemand echt wel comfort. Daarom vlieg ik ook het liefst met een 777 van KLM naar de USA. Maar goed, Nintendo Revolution ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:42 | |
quote:Zelfs over lange afstanden zie je steeds vaker dat men puur kijkt naar de goedkoopste maatschappij. | ||
Ruzbeh | dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:49 | |
Man, precies wanneer ik nou zo trots was op Airbus met dat nieuwe vliegtuig. Echt een POS vergeleken met de Dreamliner. ![]() Maar goed. Ontopic. ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:04 | |
quote:Waar is jouw Europese trots? ![]() | ||
Cerbie | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:07 | |
quote:Op dezelfde plek als z'n Gamecube ![]() | ||
Kill_em_all | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:24 | |
quote:In de winkel ![]() | ||
Tomasso | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:36 | |
quote: ![]() Boeing ![]() Airbus ![]() | ||
Ruzbeh | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:36 | |
quote:HELEMAL NERGENS HUHAUHAUAHUAHAUHUAHAUA ![]() ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:40 | |
quote:Tomasso snapt het ![]() | ||
Tomasso | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:40 | |
quote:Gij heiden! Jij vindt de NASA zeker ook boeiender dan de ESA? En amerikaanse zuipbakken ook boeiender dan veilige en comfortabele Europese auto's? ![]() De Dreamliner valt in het niet met de Airbus A380 ( ![]() ![]() quote:Boeing is ook een bagger bedrijf. Wil ik daar stage lopen, moet ik hoogstwaarschijnlijk de Amerikaanse nationaliteit hebben. Dit is voor 99% van de gevallen zo, misschien niet als je stage loopt als schoonmaker ofzo. Baggerbedrijf ![]() Airbus kan ik over een aantal jaar echter veel makkelijker stage lopen ![]() We dwalen een beetje af ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:43 | |
Schoonmakers bij Boeing zullen ongetwijfeld allemaal de Mexicaanse nationaliteit hebben ![]() En tof, wat voor opleiding doe je precies Tomasso? ![]() | ||
Tomasso | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:46 | |
quote:HBO Luchtvaarttechnologie ![]() Op InHolland ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:48 | |
quote:Not bad, klinkt als een interessante studie ![]() Kun je straks de gyroscopische controller introduceren in de cockpit \o/ Lijkt me alleen kut als iemand hem laat vallen ![]() | ||
Tomasso | dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:54 | |
quote: ![]()
Opstijgen vanaf berg... Lekker cruisen... Koffie halen en controller omstoten... Neerstorten ![]() | ||
mordradead | dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:49 | |
cool spel | ||
Ruzbeh | dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:54 | |
quote:Nee hoor. ESA is beter (in ieder geval niet-Amerikaans) en Europese auto's ook. Alleen de Dreamliner is wel meisterlijk. ![]() En nu weer ontopic a.u.b. ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:42 | |
quote: ![]() Meesterlijk. | ||
mordradead | dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:46 | |
doe mij maar een volkswagen | ||
Notorious_Roy | dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:36 | |
quote: ![]() ![]() | ||
Cerbie | woensdag 19 oktober 2005 @ 00:54 | |
Er komt een addon in de vorm van een Airbus/Boeing ![]() | ||
peristilius | woensdag 19 oktober 2005 @ 01:07 | |
Volgens mij is dit het Revolution topic? Of zie ik dat fout? En waarom gaat het in hemelsnaam over vliegtuigen?! Get a life! ![]() ![]() ![]() | ||
Dj_Day-V | woensdag 19 oktober 2005 @ 01:13 | |
quote:Sorry, my fault ![]() | ||
Tomasso | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:03 | |
quote:Flight Simulator op de Revolution ![]() De add-on is een cockpit ![]() | ||
Cheiron | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:14 | |
SILENCIO! Stelletje slowchathoeren,.,. | ||
Tomasso | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:26 | |
quote:Je moet toch iets in dit topic ![]() | ||
Retuobak | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:32 | |
Waar moeten we het anders over hebben? Tis niet alsof Nintendo ook maar echt iets bekend heeft gemaakt sinds de controller ![]() | ||
MMaRsu | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:36 | |
quote: | ||
Notorious_Roy | woensdag 19 oktober 2005 @ 10:44 | |
quote:Nou... Euh... Wacht maar ! | ||
Erwtensoep | woensdag 19 oktober 2005 @ 12:50 | |
quote:Is dat ingame? | ||
Tomasso | woensdag 19 oktober 2005 @ 13:47 | |
quote:Jep. | ||
King_of_cubes | woensdag 19 oktober 2005 @ 14:08 | |
quote:OMFG11WTF1!!11!11 PS3 Pwned ![]() ![]() | ||
Ruzbeh | woensdag 19 oktober 2005 @ 19:02 | |
Nog 1 week. ![]() EDGETON!!!! | ||
Mr.BomBastique | woensdag 19 oktober 2005 @ 21:54 | |
quote: ![]() | ||
PeeJay | donderdag 20 oktober 2005 @ 11:24 | |
quote:Moooi ![]() | ||
Ruzbeh | donderdag 20 oktober 2005 @ 13:00 | |
quote:Dat kan gerucht kan trouwens goed mogelijk zijn, maar het zou pas vet zijn als Kojima zelf ook er veel bij betrokken is. | ||
Dj_Day-V | donderdag 20 oktober 2005 @ 13:05 | |
quote: quote:Meer van die zinnen please ![]() ![]() | ||
Dj_Day-V | vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:48 | |
Weer een nieuw gerucht: Revolution game?![]() ![]() quote: | ||
Ruzbeh | vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:02 | |
Hoe wil je nou weten of het echt of nep is als hij zegt dat hij niet de bron kan bevestigen? Dan kan je net zo goed wachten totdat Nintendo wat uitbrengt. | ||
Erwtensoep | vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:11 | |
Het ziet er in ieder geval heel bizar uit | ||
Dj_Day-V | vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:37 | |
Lijkt me wel een spel voor de Revolution ![]() | ||
Ruzbeh | vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:44 | |
quote: ![]() | ||
Xrenity | vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:55 | |
Zitten die gasten nou vast met touwen? Hield Miyamoto niet van Marinonetten? Het ziet er iig goed uit, maar betwijfel of dit Rev werk is. Zal wel niet. | ||
Roi | vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:38 | |
Ik las dat developers de Gamecube developers kit gewoon kunnen gebruiken om te ontwikkelen voor de Revolution. | ||
Ruzbeh | vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:47 | |
Ontwikkeling voor Revolution is vrijwel identiek aan Gamecube ja. | ||
Tware | vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:51 | |
quote:Er gaan geruchten dat dit de gecancelde game was van de 'Capcom five', genaamd Dead Phoenix. driekwartjaar was de ontwikkeling stopgezet. Ze zouden t voor de revolution weer uit de ijskast hebben gehaald... | ||
Dj_Day-V | vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:04 | |
quote:? | ||
Ruzbeh | vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:03 | |
quote:Echt jammer voor Nintendo dat de Capcom five gewoon niet doorging. Niks is exclusief meer. ![]() quote: ![]() | ||
Kill_em_all | vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:41 | |
Ben er vrij zeker van dat die screenies niet ingame zijn. T ziet er allemaal een beetje te scherp uit. | ||
peristilius | vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:48 | |
Die onderste zou grafisch gezien denk ik wel kunnen, die bovenste lijkt me sterk. ![]() | ||
Retuobak | vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:04 | |
quote:Onderste kan idd prima, detailniveau is niet ongelofelijk hoog. Bovenste kan ook nog wel mits er niet teveel dingen in beeld zijn (wat op deze 'shots' iig niet zo is) | ||
Ruzbeh | vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:15 | |
Nog 6 dagen. ![]() | ||
pkwarts | vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:22 | |
quote:en dan nog heeeeel lang wachten | ||
Dj_Day-V | vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:24 | |
quote:Omdat... ? | ||
peristilius | vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:39 | |
quote:Omdat de Xbox die onderste ook nog wel uit zou kunnen poepen en de bovenste veel te gedetailleerd is. ![]() | ||
Retuobak | vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:05 | |
quote:Dat ligt er maar net aan hoeveel er op het scherm tegelijk gebeurt wat die bovenste betreft. Doom 3 ziet er opzich ook beter uit dan een Far Cry omdat het er veel minder tegelijk op het scherm aanwezig is. | ||
peristilius | vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:21 | |
quote:Het detail is op deze screen gewoon te ziek. ![]() | ||
Retuobak | vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:29 | |
quote:Het kan opzich prima, het zal alleen wat moeilijker gaan op de hardware die in het kleine kastje van de revo moet komen ![]() Overigens lijken deze dingen me fake, ik vind het meer iets voor artwork, hele stijl ervan ademt dat voor mij persoonlijk. | ||
Ruzbeh | zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:22 | |
quote:Juist wel op de meeste FMV's. | ||
alex4allofyou | zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:32 | |
quote:Dat is niet helemaal waar. Ik had dat ook bij plaatjes van Doom 3 bijvoorbeeld, maar als je t ziet bewegen is het toch anders. De huidige techniek is al zover gevorderd dat je stilstaande ingame beelden niet meer echt kan onderscheiden van FMV. Kijk alleen al naar RE4 op de Cube. | ||
moomoo | zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:40 | |
met goeie lighting en normal/parallax maps kun je een heel eind komen. ik denk dat alle screens met huidige PC-hardware wel haalbaar zouden zijn, dus op next-gen consoles zou het ook wel lukken. | ||
PeeJay | zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:29 | |
k heb niet zo veel verstand van hardware, maar dr is een groot verschil tussen hardware op pc en in gameconsoles qua uiteindelijke prestaties. Ik zou nevernooit op mijn oude P3-450mhz pc iets als RE4 kunnen toveren, laat staan zo vloeiend... Denk zelfs niet dat het lukt op mn huidige P3 1GHZ. Dus dan denk ik van, waarom zou zoiets als bovenstaande screens niet moeten kunnen op een (waarschijnlijk) 1,7 Ghz in de rev...? | ||
Ruzbeh | zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:11 | |
Niet hier gepost? ![]() http://cube.ign.com/articles/660/660408p1.html quote:Stukje daarvan: quote:Yay. ![]() | ||
RaymanNL | zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:20 | |
quote:Grass Hopper ![]() | ||
moomoo | zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:02 | |
quote:ja, als je een PC hebt met dezelfde hardware specs als de gamecube, draaien je spellen tóch nooit zo goed op je pc als ze op de cube doen. ik denk dat het is omdat console developers precies weten wat voor hardware er in de machines zit en daar op kunnen afstemmen, in plaats van rekening te moeten houden met andere videokaarten en processors en zo. bovendien draaien er op je PC nog veel andere dingen naast je spel(zoals een windows XP dat 128 mb ram nodig heeft ofzo) quote:he, dat is waar, daar had ik nog niet eens aan gedacht ![]() | ||
Hellrazor | zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:11 | |
quote:wat dan ? | ||
Dj_Day-V | zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:57 | |
quote:6 dagen minder wachten ![]() | ||
Ruzbeh | zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:07 | |
quote:Dan komt de EDGE uit met (ik neem aan nieuwe) Revolution gerelateerde info. quote:Dat ook. ![]() | ||
Cerbie | zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:15 | |
quote:Ga je die wel kopen? ![]() Is dat blad überhaupt in Nederland te krijgen | ||
Erwtensoep | zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:26 | |
Wie zegt dat ze met nieuwe info komen? Ik denk dat ze eerder gaan speculeren over de mogelijkheden net zoals 1up | ||
Ruzbeh | zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:31 | |
quote: ![]() Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat we gewoon nieuwe info krijgen. quote:Ik denk dat het wel lang genoeg is geweest voor we het laatst info kregen. Daarnaast denk ik dat dat speculeren enzo niet echt belangerijk genoeg is enzo om dat plaatje neer te zetten in de vorige issue (daar stond dat blauwe LED met de datum 27 Oktober). | ||
Oksel | zondag 23 oktober 2005 @ 11:19 | |
Ja, hoe kun je de Edge krijgen? Ik ga zo mijn hele Nintendo verzameling tevoorschijn toveren van zolder en inruimen in mijn nieuwe dressoir.. ![]() | ||
Ruzbeh | zondag 23 oktober 2005 @ 11:26 | |
Er zullen wel wat mensen zijn die de info van de EDGE op internet plaatsen (zoals dat altijd gebeurt). | ||
Dj_Day-V | zondag 23 oktober 2005 @ 13:02 | |
quote: ![]() | ||
Ruzbeh | zondag 23 oktober 2005 @ 15:04 | |
quote:Al gepost. ![]() | ||
Ruzbeh | zondag 23 oktober 2005 @ 17:57 | |
Ik kom er trouwens net achter wat je nodig hebt met Unreal Engine 3. Het enige (denk ik) wat je nodigt hebt is in ieder geval Shader Model 3.0. En het lijkt me wel heel waarschijnlijk dat de Revolution dat kan ondersteunen. ![]() | ||
Dj_Day-V | maandag 24 oktober 2005 @ 13:16 | |
![]() ![]() quote: | ||
Erwtensoep | maandag 24 oktober 2005 @ 15:10 | |
Ik weet niet hoor Ruzbeh maar volgens mij is Edge al uit Althans ik zie op gameqube.nl de cijfers uit de nieuwe Edge | ||
gamecube_master | maandag 24 oktober 2005 @ 15:11 | |
quote:EDGE kan je hier in de boekwinkel halen ![]() Denk dat ik deze editie maar is ga halen, de EDGE is hier meestal al voor de maand waar van hij is uitverkocht ![]() | ||
Xrenity | maandag 24 oktober 2005 @ 17:42 | |
![]() Vooralsnog heeft nog niemand gepost wat er over in staat, op dit na: quote:En die screens zijn van een multiplatform titel. | ||
Roi | maandag 24 oktober 2005 @ 17:43 | |
http://img464.imageshack.us/img464/6659/edgecover3ua.jpg Nu nog iemand de ons verteld wat er in staat ![]() | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 17:52 | |
Er staat blijkbaar niets nieuws in de EDGE. Jammer. | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 18:03 | |
Wat nieuws. ![]() Iwata zegt in een interview door Nikkon Business: - Revolution komt niet uit voor April 2006. - Iwata wilt zo snel mogelijk in alle gebieden de Revolution uitbrengen (maar dat spreekt voor zich). - Revolution krijgt een bijna wereldwijde release, dus niet zoals bij de DS waar het maanden later in Europa uitkwam. - Iwata zal de Gamecube moeten beschouwen als een mislukking tenzij het op het laatste moment veel meer units zal verkopen. - En hij zegt ook dat als er iemand een betere president van Nintendo kan zijn, dan laat Iwata het overnemen maar hij denkt dat hij de beste is voor de baan. Ik denk dat dit wel zo'n beetje een bevestiging is dat de Revolution in 2006 in alle gebieden is. ![]() Bron (babelfish vertaling is vrij klote). | ||
Xrenity | maandag 24 oktober 2005 @ 18:16 | |
quote:Mooie info ![]() Ook de kritiek naar de cube toe vind ik goed. Echt een goede leider voor Nintendo is Iwata! | ||
Cerbie | maandag 24 oktober 2005 @ 19:46 | |
quote:Serieus? Had ik echt niet verwacht | ||
Tware | maandag 24 oktober 2005 @ 19:57 | |
![]() Ik weet niet hoe jullie erbij komen, maar dit is toch echt de nieuwe cover | ||
Erwtensoep | maandag 24 oktober 2005 @ 20:01 | |
Geef mij de revolution cover maar | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 20:20 | |
quote:Dat is de oude. quote: ![]() Het is goed gemaakt door de interview van Nikkon Business. | ||
Tomasso | maandag 24 oktober 2005 @ 20:37 | |
quote:. | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 20:42 | |
![]() Niemand meer commentaar op dat interview dan? Is toch goed om te weten? | ||
Tomasso | maandag 24 oktober 2005 @ 20:50 | |
quote:Mwa, het is kut dat het nu zeker is dat hij niet voor april 2006 zal komen ![]() Daarnaast is het wel weer mooi dat ze de releases zo dicht mogelijk tegen elkaar willen hebben en dat Iwata kritisch is ![]() | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 21:05 | |
Volgens mij had niemand verwacht dat hij voor April zou uitkomen. | ||
speknek | maandag 24 oktober 2005 @ 21:05 | |
quote:Woeeeeh ![]() | ||
kanaiken | maandag 24 oktober 2005 @ 22:00 | |
Dus we kunnen hem eigenlijk in de maanden mei-november verwachten ![]() Meer dan een half jaar speling dus ![]() | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 22:25 | |
Eindelijk werd er gepost wat er in de fucking EDGE stond:quote: ![]() Het zijn blijkbaar 8 pagina's over Revolution (controller). | ||
kanaiken | maandag 24 oktober 2005 @ 22:31 | |
quote:Klinkt goed ![]() Binnenkort zullen er wel ergens de scans staan. | ||
peristilius | maandag 24 oktober 2005 @ 22:38 | |
quote:Ach ja, EDGE. ![]() Weer geen nieuws. ![]() | ||
Ruzbeh | maandag 24 oktober 2005 @ 22:42 | |
quote:Gaan we nu alles kleineren die te positief spreken over Revolution? ![]() EDGE!!!!!! ![]() En voor nieuws moet je even een paar posts boven kijken. | ||
Notorious_Roy | maandag 24 oktober 2005 @ 22:56 | |
Die cover ![]() | ||
peristilius | maandag 24 oktober 2005 @ 22:58 | |
quote:Ja sorry, dat noem ik geen nieuws. En EDGE heb ik nooit echt heel serieus genomen. ![]() | ||
Tware | maandag 24 oktober 2005 @ 22:59 | |
Damn, dat is wel het meest positieve wat ik er tot nu toe over heb gelezen. Heeft iemand toevallig leesbare scans? of weet iemand waar je dat blad kan kopen of online bestellen? [ Bericht 21% gewijzigd door Tware op 24-10-2005 23:05:36 ] | ||
Retuobak | maandag 24 oktober 2005 @ 23:09 | |
quote:Ik neem een blad dat uberhaupt 10en uitdeelt (en al helemaal aan een enkel bovengemiddelde shooter als Halo) niet serieus ![]() | ||
Tware | maandag 24 oktober 2005 @ 23:12 | |
@ruzbeh: waar heb je dat vandaag? staat er nog meer in over dat stukje? | ||
MMaRsu | maandag 24 oktober 2005 @ 23:15 | |
Edge mag je wat mij betreft hardstikke serieus nemen, blad is altijd kritisch. | ||
peristilius | maandag 24 oktober 2005 @ 23:23 | |
quote:Het blad is vreemd, de ene keer heel kritisch en de andere keer weer niet. Ben het vaak iig niet echt helemaal eens met de cijfers. ![]() | ||
Retuobak | maandag 24 oktober 2005 @ 23:26 | |
quote:Eensch | ||
Notorious_Roy | maandag 24 oktober 2005 @ 23:56 | |
De AKO op het station heeft de Edge | ||
Notorious_Roy | maandag 24 oktober 2005 @ 23:57 | |
Overigens is Edge het beste blad OOIT ![]() | ||
moomoo | dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:30 | |
begine er anders een nieuw topic over. OT: mooi dat weet-ik-wie hem vergeleken heeft met een muis. kunnen we mooi iedereen die met kritiek komt als "ik heb geen zin om als een malloot met mn controller te gaan zwaaien" daarheen verwijzen. | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:45 | |
quote: ![]() | ||
Tomasso | dinsdag 25 oktober 2005 @ 06:55 | |
quote:Ach ja, het zou ook eens een keertje goed zijn he, wat Nintendo uitbrengt ![]() ![]() Dus én je hebt geen verstand van voetbal én je ziet de kwaliteiten van deze controller niet ![]() ![]() ![]() | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:32 | |
Goed nieuws uit EDGE ![]() quote: | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:48 | |
afaik komt dat niet uit de Edge, maar uit een Duitse krant? | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:58 | |
quote:Ja en als Bin Laden's strategie voor Moslimdominantie zou werken dan zou de hele wereld leven volgens de Sharia. Wat een kutuitspraak, ik kan exact hetzelfde zeggen over MS en sony, ALS alles gaat zoals ze willen dat het gaat dan halen ze hun doel. Yeah, big surprise ![]() | ||
ethiraseth | dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:18 | |
Als het ze lukt om inderdaad die gigantische massa die nog niet speelt aan te spreken zou het anders best kunnen. Dan zitten microsoft en sony te vechten om dezelfde doelgroep en loopt nintendo lachend weg met alles wat daarom heen zit. Maargoed, dat is wel de meest positieve voorspelling natuurlijk. | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:21 | |
quote:Ik zou het Nintendo zeker gunnen, ze komen met een gewaagd concept, en dat is tegenwoordig helaas iets ongewoons binnen de gameswereld. Ik twijfel alleen of de uitwerking wel helemaal je van het is ![]() | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:22 | |
Sony en M$ zullen ook echt wel wat ideeën hebben om de gewone mens aan te spreken hoor ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:26 | |
Die dingen vind ik weinig bijzonder eigenlijk, zoals je zegt bij Sony zijn het gimmicks en dat bij de X360 wordt misschien gebruikt door 1 op 100.000 mensen. | ||
Ruzbeh | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:41 | |
Nog een quote:quote: ![]() | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:44 | |
quote:iig niet uit Edge idd, maar dat zeg ik ook niet ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:47 | |
quote:Nu nog een paar knoppen meer en je kunt ook meer dan alleen Doom 3 besturen ![]() | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:50 | |
quote:Blijf gewoon bij PC gaming gast ![]() Mensen als jij hebben toch sowieso altijd knoppen tekort. | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:53 | |
I intend to ![]() En ik heb geen knoppen tekort, niet met een toetsenbord iig ![]() ![]() | ||
Ruzbeh | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:56 | |
Die attachment krijg je standaard als je een Revolution koopt, dus +1 analog stick +2 extra knoppen. | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:59 | |
Ik doelde meer op eentje met wat meer knopjes, stuk of 6 toch wel als minimum. Hoe wou je anders functies kwijt kunnen als: use, nade, nade select, crouch, prone, speciaal spul (zoals slomo en use medpack in F.E.A.R.), ironsight, weapon select, reload, jump etc. etc. | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:07 | |
Spong zegt Worldwide release Rev Juni 06 | ||
YourMaster | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:07 | |
quote:Wat dacht je van de popcap games van xbox live arcade! Menig moeder zal wel wat uurtjes zoet zijn met bejeweld 2. | ||
remcheese | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:22 | |
quote:zucht : a-> menu schiet open, je drukt naar links en nade , je drukt naar rechts weapon change enz... maar volgens mij proef ik in je antwoord een beetje :alles wat geen toetsenbord en muis heeft is bij voorbaat al minder | ||
peristilius | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:28 | |
quote:Zal mij aan mn reet roesten of het goed is, het is nintendo! ![]() Maar serieus, ik ben gewoon anti-nin.... euh kritisch. ![]() ![]() ![]() | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:31 | |
quote:En wat gebeurd er bij FF3 voor de DS? ![]() Anyway, hier nog even het Spong artikel voor de luie mensen: quote: | ||
peristilius | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:33 | |
quote:Ik haat PC-gamen en wil ook meer knoppen. ![]() | ||
peristilius | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:35 | |
quote:FF3 voor de DS. ![]() Maar ja, weer zo zonde om zo'n apparaat te kopen voor 1 game. ![]() ![]() | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:37 | |
quote:Ik geloof ze. Ze hebben het de laatste tijd erg vaak goed ![]() (GB Micro, Mature Zelda, etc) BELIEVE | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:37 | |
quote:Dat proef je dan verkeerd, maar wat jij nu schetst is een volkomen onpraktische controleoptie. Miyamoto had het over games die toegankelijker waren voor leken, dat doe je absoluut niet met ingame menuutjes, en dat weten ze donders goed bij Nintendo. Daarnaast zou een ingame menu niet praktisch zijn ivm. de snelheid waarmee je bij bijv. weapon change moet. Wanneer ik snel moet switchen van een short- naar long range wapen dan ben ik dood tegen de tijd dat ik m'n long range wapen geselecteerd heb in het menu (om maar een voorbeeld te noemen). | ||
Tomasso | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:42 | |
quote:Goh, als dat Kabouter niet is ![]() | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:43 | |
quote:Games die 20+ knoppen nodig hebben zijn ook niet toegankelijk voor leken. Overigens worden die games die jij bedoelt waarschijnlijk toch alleen voor de PC ontwikkeld ![]() Je zou trouwens ook niet allang dood zijn omdat iedereen dezelfde problemen heeft als jij ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:45 | |
quote:Games met menu's nog minder, en Doom-style FPS games zijn gewoonweg saai na een tijdje omdat ze zo eentonig en simpel zijn. | ||
Ruzbeh | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:46 | |
quote: ![]() Spong heeft het nooit goed. Dat van Gameboy micro 'hadden ze goed' omdat ze het gewoon overnamen van analyst PJ McNealy. Alsof Spong daarachter zat. ![]() | ||
peristilius | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:48 | |
quote:Ja, Roy BELIEVET ook gewoon teveel. ![]() | ||
Tomasso | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:49 | |
Ik moet overigens wel zeggen dat ik het eens ben met Retuobak. Alleen dan geen attachment van 20 knoppen, maar 6 tot 8 knoppen. We waren het op irc met elkaar eens ![]() ![]() quote:Kut. Ik wil iets zeggen, maar doe het toch maar niet ![]() ![]() | ||
YourMaster | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:51 | |
quote:Zoals hij het voorstelt wel ja, maar ik heb bijvoorbeeld ook altijd weaponchange onder mijn muiswiel zitten. Op geen enkele controller zitten 10 knoppen die gebruikt kunnen worden voor wapenselectie, maar 1 knop, en dan met je hand op en neer bewegen is op die optie na denk ik toch het snelst. Maar ik ben ook iemand die het liefst veel knoppen op een controller zit, en de leek, die boeit me niet. | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:52 | |
quote: quote: | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:54 | |
quote: ![]() | ||
peristilius | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:56 | |
quote:Vraag me alleen af hoe nauwkeurig dat is. quote:My thoughts exactly. ![]() | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:59 | |
quote:Oh bij weapon change doelde ik ook gewoon op 1 of 2 knoppen of pookje hoor ![]() 10 knoppen zou dom zijn. Maar goed, ik denk persoonlijk dat Nintendo al bij launch een attachment met een stel extra knoppen (6-8) beschikbaar heeft voor o.a. FPS games. | ||
Ruzbeh | dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:06 | |
quote:Dat meen je niet. ![]() quote:Nou en? De Nederlandse Gamepro had zelfs ook een one-to-one interview met Shigeru Miyamoto. Alleen dat je een keertje iemand belangerijk @ Nintendo heb geinterviewd betekent niet gelijk dat je allerlei insider info hebt op je website. Daarnaast heeft Spong niet eens de Revolution controller mogen uitproberen zoals EDGE, 1UP, Gamespot, IGN, Wired.com, EGM dat wel mochtte. Dus als ze proberen te zeggen dat ze goede vrienden zijn van Nintendo... quote:Ik weet niet wat ze hiermee bedoelen, want elke nieuws website, inclusief games.fok.nl, heeft dit nieuws allemaal gemeld. En ik betwijfel het dat dit nieuws het eerst op Spong terechtkwam. IGN was in ieder geval eerder met dat controller enzo. quote:En dit heeft dus een andere (onbekende en onbetrouwbare) website eerder gemeld dan Spong, Spong heeft het alweer gewoon overgenomen. | ||
YourMaster | dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:06 | |
quote:Vergelijk het met de volumeknop op een radio. Met een plusje en minnetje kan je het gerust doen, maar het gaat veel trager dan met een draaiknop, omdat je dan heel snel én heel precies kan werken. Áls de controller goed werkt, en je dus intiutief met je hand omhoog kan gaan en je met je zeg maar met je ogen dicht van wapen zou kunnen wisselen, dan zou het één van de beste manieren zijn. En als de controller daar niet goed genoeg voor werkt, kunnen ze maar beter überhaupt geen FPS maken! | ||
Dj_Day-V | dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:27 | |
Echt vet dat het overal (europa en amerika) ongeveer tegelijk uitkomt ![]() quote:Zal wel gepost zijn, zie ik niet met al dat gechat ![]() | ||
chibibo | dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:07 | |
quote: quote:Ik mag toch hopen dat we niet voor elk online spel apart moeten gaan betalen. Dan beschouw ik de online service bij voorbaat als mislukt. ![]() | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:13 | |
quote:Sommige third parties kunnen geld vragen voor het online spelen van hun game. Nintendo's first party titels zijn iig gratis online te spelen. | ||
chibibo | dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:40 | |
quote:Ook al zijn Nintendo's eigen spellen gratis, het blijft in mijn ogen een minpunt. Een van de krachten van Xbox Live is juist dat je voor een vast bedrag per maand, alle spellen online kunt spelen. Bijkomend voordeel is dat je een spel drie maanden kunt laten liggen en, wanneer je het vervolgens weer oppakt, er meteen weer online mee kunt. Bij de online service van Nintendo moet je voor elk spel gaan bijhouden of je al hebt betaald en of je wil gaan betalen, en als je meerdere spellen hebt die je regelmatig online speelt, rijzen de kosten al snel de pan uit. Als ze het op de manier gaan doen zoals jij beschrijft, verwacht ik dat een overgrote meerderheid het te ingewikkeld, te verwarrend en te duur al vinden. | ||
Xrenity | dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:55 | |
quote:Dat is dan een probleem voor die third parties. Als je volgens dit systeem alleen Nintendo's games online wilt spelen betaal je niks (== goed), mocht je wel de behoefte hebben om een game te spelen die je geld kost, dan doe je het. Ipv dat je ook geld betaald voor alle games die je niet online speelt. Zo zou je voor 1 Xbox live game dus 60 dollar oid p jaar moeten betalen. Als er iets verwarrend is is het Xbox Live! zelf wel. Daarvoor moet je toch ook betalen en geld overmaken etc. ? Dit is niet veel ingewikkelder als ik het zo bekijk. Daarbij; als mensen het ingewikkeld vinden om voor die paar titels te betalen en het dus niet online gaan spelen, dan zal de third party dev eens moeten gaan nadenken of ze het misschien niet gratis aan zullen gaan bieden. | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:00 | |
Op Xbox live moet je strax ook gewoon betalen voor FFXI, per maand ![]() | ||
Ruzbeh | dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:25 | |
quote:Wilde ik net gaan posten. | ||
chibibo | dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:36 | |
quote:Dat zuigt ook. ![]() | ||
peristilius | dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:42 | |
Het is begrijpelijk dat je voor MMORPG's extra moet betalen, het kost gewoon erg veel geld om die servers te onderhouden, updaten, admins te betalen enz. Als voor gewone games als racegames en shooters ook betaald moet worden is dit een erg slechte zaak. ![]() En voor live! hoef je eigenlijk bijna niet te betalen als je goed oplet. ![]() | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:59 | |
Nee, het is algemeen geaccepteerd dat je moet betalen voor MMORPG's... Ik heb liever in-game reclame dan, hang maar een Heineken bord neer in het lokale café dan in de game ![]() Maakt het nog leuker ook! | ||
Retuobak | dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:07 | |
quote:Heineken serveert nu ook aan elfjes en orcjes? | ||
Notorious_Roy | dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:09 | |
quote:Waarom niet, die markt ligt nog compleet open. | ||
Tain | dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:16 | |
quote:Ingame reclame is prima als het in het spel past. | ||
Tomasso | dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:26 | |
quote:Nee man. Gewoon Mario 128 of wat de naam ook maar wordt, en dan zie je ze opeens een Heineken bord, een playboy poster en reclame voor de erotiek beurs staan. ![]() | ||
Ruzbeh | dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:37 | |
http://www.gamespot.com/news/6136453.html Ook een fatsoenlijke vertaling enzo. quote:Dat any kind of monitor klinkt goed. Lang geleden was er door iemand in Nintendo (technische gozer) gezegd dat het ook zou werken met PC monitors. | ||
alex4allofyou | woensdag 26 oktober 2005 @ 13:31 | |
quote:Mag toch hopen van niet. Ik ben in die maand druk bezig alle wedstrijden te zien van het WK. | ||
Retuobak | woensdag 26 oktober 2005 @ 13:38 | |
quote:Tof, een uitspraak van iemand van Nintendo waar ik het eens mee ben ![]() Maar ik verwacht wel betere sales dan de cube, deels doordat de markt sowieso gegroeid is, maar ook omdat Nintendo steeds meer aan mainstreamacceptatie bouwt met handhelds. Daardoor leren mensen Nintendo kennen en maakt ze tot een potientiële klant. Overigens verwacht ik eveneens dat Nintendo de 3e speler wordt op de Westerse markt, net zoals nu net iets achter MS. Sony zal ongetwijfeld weer met een ruime marge leiden. | ||
Tain | woensdag 26 oktober 2005 @ 13:39 | |
quote:Spong ![]() | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 13:48 | |
quote:Mijn voorspelling, als ik optimistisch ben: 1. Nintendo Revolution met minimaal 150 mil. units 2. Sony PLAYSTATION3 met minimaal 70 mil. units 3. Microsoft Xbox 360 met minimaal 40 mil. units Take it with a grain of salt. ![]() Sony ziet z'n marketshare dalen, Microsoft en Nintendo zien hun marketshare stijgen. Nu vind ik het te vroeg om nou echt te zeggen hoeveel units iedereen gaat verkopen. Sony wordt eigelijk de grote verliezer next-gen, maar misschien ook wel de winnaar (grootste marketshare). | ||
Retuobak | woensdag 26 oktober 2005 @ 13:53 | |
Het marktaandeel van Sony zal idd dalen, maar dat was ook onvermijdelijk, ik denk ook dat de dag dat MS aankondigde de console markt in te stappen een van de ergste dagen uit het leven van Dhr. Kutaragi was. Iedereen zag wel aankomen dat een bedrijf met meer dan 50 miljard dollar aan spaargeld en vrijwel een limietloze bron van geld (Windows, Office etc.) zeker een sterke concurrent zou worden. En na 2 imho relatief zwakke generaties (N64, Cube) moest Nintendo ook wel weer komen met iets dat echt een grote stap voorwaards zou betekenen. Ik verwacht iig voor next gen in het Westen: Sony 55%, MS 25%, Nintendo 20%. Lijkt me een redelijk realistische inschatting, maar goed, er kan van alles gebeuren. Als Nintendo het concept dat ze voor ogen hebben werkelijk goed weten uit te voeren en games uitbrengen van het niveau OoT dan zou Nintendo wel eens 10% hoger kunnen gaan zitten. Maar dat Sony marktleider wordt, dat staat haast wel vast, Playstation is net zo'n grote naam voor consoles als Gameboy dat voor handhelds is, en dat breek je niet zomaar even af. | ||
Xrenity | woensdag 26 oktober 2005 @ 16:35 | |
quote:Ik denk dat Nintendo tweede gaat worden. Of Sony of Microsoft dan op een komt weet ik nog niet. Er zijn meer mensen met intresse voor Revolution dan je denkt... | ||
peristilius | woensdag 26 oktober 2005 @ 17:10 | |
Mwah, ik verwacht Nintendo nog steeds op de 3e plek, maar het zal allemaal wel wat dichter bij elkaar in de buurt komen. Het leuke concept is er al, nu de games nog. ![]() | ||
Retuobak | woensdag 26 oktober 2005 @ 18:35 | |
quote:Nah, veel mensen willen FPS en Racers en gaan dus naar de X360 en je hebt mensen die veel RPG's willen en dan kies je toch eerder voor de PS3. Dat zorgt voor behoorlijk wat marktaandeel al. | ||
Tomasso | woensdag 26 oktober 2005 @ 18:42 | |
quote:Krijgen we dat weer... Waarom zouden die mensen samen met die developers gewoon niet dit concept toejuigen volgens jou? En gewoon overstappen? Ik denk wel dat die developers degelijke research doen, en aan de hand daarvan bepalen of ze voor de Rev gaan developer ja of nee. En ik denk dat ja vaker uit de bus gaat komen dan jij zal verwachten... Met deze controller kan je vele malen preciezer en beter FPS games spelen, dan met welke andere controller dan ook (muis en keyboard even buiten beschouwing gelaten). Dat zien de die-hard FPS fans en de FPS developers neem ik aan ook wel. Daarnaast heeft Nintendo een compleet ander design dan wat je je normaal zou voorstellen waardoor ook mensen er eerder voor kiezen. Want vergis, ook het uiterlijk van een console is voor sommige mensen doorslaggevend, hoe stom het ook maar klinkt... De paarse gamecube werd al heel snel als kinderlijk etc gezien, puur en alleen om de kleur. Had Nintendo hem glanzend gemaakt, 30" meedraaiende velgen en het handvat als spoiler gemaakt verkocht het ook al weer wat beter (bij wijze van spreke dan ![]() | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 18:58 | |
quote:De uiterlijk van de Revolution (en ook de controller) heeft veel voordelen als je non-gamers wilt trekken. Als een non-gamer de Gamecube ziet met die controller denken ze gelijk "oh, dat is een speelgoed ding daar doe ik niet aan" en daarna gelijk compleet negeren. Als ze de Revolution zien dan worden ze natuurlijk nieuwsgierig want hij ziet er vrij speciaal uit (met name de grote blauwe neon ding) en de controller die eruit ziet als een afstandsbediening. | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 19:08 | |
October 26, 2005 - IGN recently provided you with summaries and translations of comments from the Japanese development community on the Revolution controller, as featured in the latest issue of Nintendo Dream. This week's Famitsu has a similar column, with the opinion of even more developers. Let's take a look at some of the juicier comments. First off, a few of the developers from the Nintendo Dream feature add to their original comments in the Famitsu story. Grasshopper Manufacturer's Suda 51 confirms the development of a Revolution game, as we reported in a story earlier today. Mistwalker's Hironobu Sakaguchi comments that the controller makes you feel like you're touching the screen. Simply trying out the controller filled him with ideas, he admits. Famitsu also polled a few developers that Nintendo Dream didn't get to. Square Enix's Yoshinori Kitase, one of the company's most respected producers (he's behind the whole Final Fantasy VII thing), reveals that he loves to go home after a long day's work, lay down, pick up the television remote with one hand and flip channels on the television. Games require him to move and hold the controller with both hands, and for first person shooters, things get even worse, as he's required to set up a table, mouse and keyboard. Kitase believes that the Revolution controller will allow people to play while laying down, using the controller to shoot things and wield guns. More strikingly, he states that the Revolution controller doesn't just change the content of a game, but the lifestyle of its players. A few of the developers go into details about the type of games they might make were they to work on Revolution. From Software's Atsuhi Taniguchi, the producer of Tenchu DS who admitted in a recent interview that he loves Nintendo hardware, states that he would want to use the expansion pack shown at the press conference (the analogue pad expansion, which Nintendo expects to include with the remote right out of the box) and make a first person title. Konami's Hiroshi Tanibuchi, producer of the Power Pro baseball series, states that he personally likes games that make you move your body and is interested in making an action game that uses both hands. He's also interested in the Revolution-DS link up. Level 5's Akihiro Hino, producer of Rogue Galaxy and Dragon Quest VIII, believes that the Revolution will give birth to new types of games. He is personally interested in making an RPG where you hold a shield in one hand, a sword in the other and mount a head set on our head -- although he laughs that this would be impossible. More seriously, he seems concerned about players getting tired due to all the hand movement, regardless of how much fun their having. The hardware has a lot of potential, but he hopes that games are designed so that even if they're played for lengthy periods people won't get tired. The new independents also have their say in the feature. Q Entertainment's Tetsuya Mizuguchi states that he'd like to think up some way of combining the controller with music. He wants to create a game that gives the feeling of hooking up directly to your physical senses. Gaia's Kouji Okada believes the controller will allow for a completely new type of RPG, adding that he'd like to try out many new challenges. Game Republic's Yoshiki Okamto believes that the controller has such appeal that even people who lack imagination light up with wonder at what can be done with the device. He admits to having just a few ideas himself, including an action RPG and a horror game so scary that it almost makes you throw your controller. Craft & Meister's Noritaka Funamizu, a former designer on Street Fighter II who's now working on a Dragon Ball arcade fighter for Bandai, believes that that the controller will fit perfectly with games where you move a cursor about -- in fact, he believes the controller can do more than an ordinary mouse. A simulation with a focus on action would be perfect for the controller, he suggests. Funamizu closes off his comments with the prediction that that those who've been making games since the old days will have a easier time with the Revolution (a group that includes him, he points out). While the comments in the Famitsu story (except for those from Suda 51) don't represent confirmation of game development by any of these developers, they do suggest a high level of interest among Japan's finest. The above list includes people that have worked on -- and continue to work on -- such series as Final Fantasy, Dragon Quest, Street Fighter, Shin Megami Tensei and Rez. Get these guys making games for the Revolution, and Nintendo will have some serious backing for its latest console. Killer 7 Producer Confirms Revolution Support Mr. 51 believes in the controller. by IGN Staff October 26, 2005 - Killer 7 producer Gouichi Suda (also known as Suda 51) wasn't shy about his enthusiasm for the Revolution in a recent commentary piece on the system's controller with Japan's monthly Nintendo Dream publication. In addition to speaking favorably about the controller, Suda suggested that he and his studio, Grasshopper Manufacturer, already had a plan in place for a Revolution game. Suda has gone into a bit more depth as part of a similar feature in the latest issue of Famitsu. Following some heavy praise where he suggests that the controller could change the face of gaming, Suda reveals that he's finalizing plans for an original Revolution game. While details are a secret at this point, he tells us that we can expect something extreme, in line with what one expects of a Grasshopper title. The game will focus heavily on direct input through the controller, and will, he promises, exceed Killer 7. So there you have it -- a new Revolution game being created by the forces that made Killer 7. We'll point out that while Capcom published Killer 7, Grasshopper is an independent studio, so this new title could end up seeing release through other publishers. --- Damn. Das allemaal wel heel positief. ![]() | ||
Retuobak | woensdag 26 oktober 2005 @ 19:11 | |
Ja, Nintendo gaat het erg goed doen op de Japanse markt. Maar ze vergeten soms een beetje dat niet iedereen alleen Japanse games wil spelen. | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 19:13 | |
Dat 'vergeten' ze helemaal niet. Ze weten best dat ze ook Westerse developers nodig hebben, of ze nou genoeg steun krijgen is de vraag. | ||
Notorious_Roy | woensdag 26 oktober 2005 @ 19:36 | |
Over 5 jaar spelen we alleen nog maar Japanse games ![]() | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 19:44 | |
quote:Fuck the west, Japan is the best. ![]() | ||
Khadgar | woensdag 26 oktober 2005 @ 20:07 | |
quote:Japanse developers maken ook bergen met mah-yong en hengel spelletjes. | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 22:26 | |
quote: ![]() | ||
Ruzbeh | woensdag 26 oktober 2005 @ 22:39 | |
quote:*yay* Quote is wel van Johnny Nighttrain dus take it with a grain of salt, maar deze keer geloof ik 'm wel. ![]() | ||
Xrenity | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:03 | |
Goed nieuws, Japanse games ownen toch ![]() quote: ![]() | ||
Ruzbeh | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:12 | |
Wat doe je nou. Straks komen er onwijs veel fanboys die zeggen dat ze het met hem eens zijn. ![]() | ||
Tomasso | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:16 | |
quote:Dat kan hij beter over de PSP zeggen... Of anders over al die handige "shizzle" functies van de xbox 360 die je 1 keer gebruikt maar daarna nooit meer... Komt denk ik niet meer goed met hem ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Tomasso op 27-10-2005 13:22:51 ] | ||
Notorious_Roy | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:19 | |
Hahaha, tis maar een promo-praatje aangezien Epic leeft van hun engine. Bovendien is het één negatieve reactie. Verder zijn er een paar 'geen idee' reacties en een hoop positieve reacties. | ||
Tomasso | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:21 | |
quote:Die gozer staat idd behoorlijk alleen met deze mening. Gelukkig doen de meeste developers toch hun ogen open en halen ze die balk eruit ![]() | ||
Ruzbeh | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:32 | |
Cliffy B van Epic was anders toch positief. Heel positief. | ||
Xrenity | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:36 | |
Moet je dit zien. Wat een ongelofelijk idioten ![]() 'What's the next big thing next gen besides graphics? And I said, well... GRAPHICS! Cause close your eyes... How much fun is that?' 'The reason Burnout is better than Pole Position is because of its graphics' O god, wat een idioot ![]() quote: | ||
Tomasso | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:43 | |
quote: ![]() Zelda OOT is ook maar kutspel, kutgraphics enzo... ![]() | ||
Ruzbeh | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:44 | |
quote:Wtf, zei hij dat? | ||
Tomasso | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:44 | |
quote:Zo zou hij wel redeneren ![]() Zou me tbh niets verbazen mocht hij dat ook echt zo vinden ![]() ![]() | ||
King_of_cubes | donderdag 27 oktober 2005 @ 13:45 | |
quote: ![]() | ||
remcheese | donderdag 27 oktober 2005 @ 15:51 | |
Zeg, Weet iemand eigenlijk al wat van dat nieuwe nummer van EDGE? ( zie pagina 1 van dit topic, plaatje halverwege) het is tenslotte de 27e? plz? | ||
Ruzbeh | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:14 | |
Je moet even kijken vanaf pagina 4. ![]() | ||
Dj_Day-V | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:38 | |
quote:Kwam toch na april ![]() ![]() ![]() ![]() Zal toch weer fake zijn ![]() quote:] ![]() [ Bericht 16% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-10-2005 16:44:19 ] | ||
Xrenity | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:44 | |
bron bron bron? | ||
Tomasso | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:44 | |
quote:Bron? | ||
Dj_Day-V | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:45 | |
quote:Staat er toch ![]() quote: | ||
Xrenity | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:46 | |
quote:en die post? Want ik heb die gamehelix bar uiteraard niet, en ook geen behoefte aan. /edit O je leest nog steeds seriousgamer's blog ![]() | ||
Dj_Day-V | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:47 | |
Ach laat maar, volgens mij proberen ze gewoon die toolbar te promoten ![]() | ||
remcheese | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:49 | |
quote:/Beavis mode : Oooooooooh sjeah! ![]() | ||
MMaRsu | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:50 | |
Nintendo \o/ | ||
Tomasso | donderdag 27 oktober 2005 @ 16:51 | |
quote: quote:Heb ff voor de gein die toolbar geïnstalleerd... |