en dan nog heeeeel lang wachtenquote:
Omdat... ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Die onderste zou grafisch gezien denk ik wel kunnen, die bovenste lijkt me sterk.
Omdat de Xbox die onderste ook nog wel uit zou kunnen poepen en de bovenste veel te gedetailleerd is.quote:
Dat ligt er maar net aan hoeveel er op het scherm tegelijk gebeurt wat die bovenste betreft. Doom 3 ziet er opzich ook beter uit dan een Far Cry omdat het er veel minder tegelijk op het scherm aanwezig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat de Xbox die onderste ook nog wel uit zou kunnen poepen en de bovenste veel te gedetailleerd is.
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel er op het scherm tegelijk gebeurt wat die bovenste betreft. Doom 3 ziet er opzich ook beter uit dan een Far Cry omdat het er veel minder tegelijk op het scherm aanwezig is.
Het kan opzich prima, het zal alleen wat moeilijker gaan op de hardware die in het kleine kastje van de revo moet komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.Dat zie je in de meeste FMV's nog niet eens.
Juist wel op de meeste FMV's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.Dat zie je in de meeste FMV's nog niet eens.
Dat is niet helemaal waar. Ik had dat ook bij plaatjes van Doom 3 bijvoorbeeld, maar als je t ziet bewegen is het toch anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.Dat zie je in de meeste FMV's nog niet eens.
Stukje daarvan:quote:Revolution Controller: Japanese Creators Speak
The makers of F-Zero, Killer 7, Pac Man, Harvest Moon, Kirby, Pokemon, and Final Fantasy tell us what they think.
Yay.quote:Kouichi Suda (president of Grass Hopper Interactive, the studio behind Killer 7): "In truth, I have yet to get my hands on Revolution," Suda admits, but adds that he expects to get some hands on time shortly. Once he saw the controller at the product announcement, he felt that there was no choice but to make games for it. "I've already finalized a plan. Now, all that remains is to make it." Judging by Suda's comments, we can probably add Grass Hopper to the list of Revolution developers.
Grass Hopperquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Niet hier gepost?
http://cube.ign.com/articles/660/660408p1.html
[..]
Stukje daarvan:
[..]
Yay.
ja, als je een PC hebt met dezelfde hardware specs als de gamecube, draaien je spellen tóch nooit zo goed op je pc als ze op de cube doen. ik denk dat het is omdat console developers precies weten wat voor hardware er in de machines zit en daar op kunnen afstemmen, in plaats van rekening te moeten houden met andere videokaarten en processors en zo. bovendien draaien er op je PC nog veel andere dingen naast je spel(zoals een windows XP dat 128 mb ram nodig heeft ofzo)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef PeeJay het volgende:
k heb niet zo veel verstand van hardware, maar dr is een groot verschil tussen hardware op pc en in gameconsoles qua uiteindelijke prestaties. Ik zou nevernooit op mijn oude P3-450mhz pc iets als RE4 kunnen toveren, laat staan zo vloeiend... Denk zelfs niet dat het lukt op mn huidige P3 1GHZ.
he, dat is waar, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Takanobu Terada (Banpresto -- Super Robot Wars producer): "To be honest, I was expecting the Revolution controller to have an even more unique form, so I was initially disappointed. However, that quickly disappeared. With good use of the expansion terminal, isn't it possible to make, for instance, a versus shooting game without the use of the monitor, where the fight is through the controller alone? I feel that it is a great controller that can inspire many ideas, even aside from videogames."
Dan komt de EDGE uit met (ik neem aan nieuwe) Revolution gerelateerde info.quote:
Dat ook.quote:
Ga je die wel kopen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan komt de EDGE uit met (ik neem aan nieuwe) Revolution gerelateerde info.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ga je die wel kopen?
Is dat blad überhaupt in Nederland te krijgen
Ik denk dat het wel lang genoeg is geweest voor we het laatst info kregen. Daarnaast denk ik dat dat speculeren enzo niet echt belangerijk genoeg is enzo om dat plaatje neer te zetten in de vorige issue (daar stond dat blauwe LED met de datum 27 Oktober).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie zegt dat ze met nieuwe info komen?
Ik denk dat ze eerder gaan speculeren over de mogelijkheden net zoals 1up
quote:Het team achter de Power Pro Baseball-spelserie, een serie van honkbalspellen, zou graag een Power Pro-spel maken voor de Nintendo Revolution. Zo heeft Hiroshi Tanibuchi, de man achter de Power Pro Baseball-serie, van Konami aangegeven in een interview. Een GameCube-versie van het spel sluit Tanibuchi echter ook niet uit.Hiroshi Tanibuchi gaf aan al met de controller te hebben gespeeld. Volgens hem bewegen de personages op een dergelijke manier met de controller dat het een 'fris' gevoel geeft. Al gaf Tanibuchi aan dat men dit pas kan begrijpen als je daadwerkelijk met het apparaat hebt gespeeld.
quote:Could these ´Test Drive Unlimited´ screens be the first Revolution graphics? A guy called Caio Bruno posted the story today over at GameSpot:
The brazilian game site UOL Jogos has put this week Test Drive Unlimited Images in Revolution Game Gallery, there is new Images never seen before on GameSpot These are the new Images.
EDGE kan je hier in de boekwinkel halenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
Ja, hoe kun je de Edge krijgen?
Ik ga zo mijn hele Nintendo verzameling tevoorschijn toveren van zolder en inruimen in mijn nieuwe dressoir..
En die screens zijn van een multiplatform titel.quote:Nintendo Revolution: "If not Nintendo, then who? If not now, then when? The Revolution's remarkable motion-sensitive controller moves gaming from next-gen to all-gen."
Mooie infoquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nieuws.
Iwata zegt in een interview door Nikkon Business:
- Revolution komt niet uit voor April 2006.
- Iwata wilt zo snel mogelijk in alle gebieden de Revolution uitbrengen (maar dat spreekt voor zich).
- Revolution krijgt een bijna wereldwijde release, dus niet zoals bij de DS waar het maanden later in Europa uitkwam.
- Iwata zal de Gamecube moeten beschouwen als een mislukking tenzij het op het laatste moment veel meer units zal verkopen.
- En hij zegt ook dat als er iemand een betere president van Nintendo kan zijn, dan laat Iwata het overnemen maar hij denkt dat hij de beste is voor de baan.
Ik denk dat dit wel zo'n beetje een bevestiging is dat de Revolution in 2006 in alle gebieden is.
Bron (babelfish vertaling is vrij klote).
Serieus? Had ik echt niet verwachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Er staat blijkbaar niets nieuws in de EDGE. Jammer.
Dat is de oude.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:57 schreef Tware het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe jullie erbij komen, maar dit is toch echt de nieuwe cover
quote:
.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is de oude.
[..].
Het is goed gemaakt door de HET interview van Nikkon Business.
Mwa, het is kut dat het nu zeker is dat hij niet voor april 2006 zal komenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:.
Niemand meer commentaar op dat interview dan? Is toch goed om te weten?
Woeeeehquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:03 schreef Ruzbeh het volgende:
- Revolution krijgt een bijna wereldwijde release, dus niet zoals bij de DS waar het maanden later in Europa uitkwam.
quote:In this issue Edge has a detailed write up of the Revolution controller at TGS. They where one of the few people in the world to get there hands on the controller before TGS
Here are some extracts that I thought you might me interested in reading
“Unthreatening and uncomplicated, it begs to be picked up. And when it is its almost impossible to put down.”
“There’s a soft rubbery finish on the pad and buttons surface, meaning although the handset looks hard, sharp-edged and slippery, the sensation of holding it is effortless”
“This controller makes you fell like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there”
“The controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3D controls of the last two generations has been”
“There’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need to be any more playing with a mouse: rest your arm on your knee of sofa (couch) arm, and direct the action with gentle tilts and turns”
“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”.
Klinkt goedquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk werd er gepost wat er in de fucking EDGE stond:
[..].
Het zijn blijkbaar 8 pagina's over Revolution (controller).
Ach ja, EDGE.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk werd er gepost wat er in de fucking EDGE stond:
[..].
Het zijn blijkbaar 8 pagina's over Revolution (controller).
Gaan we nu alles kleineren die te positief spreken over Revolution?quote:
Ja sorry, dat noem ik geen nieuws.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gaan we nu alles kleineren die te positief spreken over Revolution?
EDGE!!!!!!
En voor nieuws moet je even een paar posts boven kijken.
Ik neem een blad dat uberhaupt 10en uitdeelt (en al helemaal aan een enkel bovengemiddelde shooter als Halo) niet serieusquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja sorry, dat noem ik geen nieuws.
En EDGE heb ik nooit echt heel serieus genomen.
Het blad is vreemd, de ene keer heel kritisch en de andere keer weer niet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:15 schreef MMaRsu het volgende:
Edge mag je wat mij betreft hardstikke serieus nemen, blad is altijd kritisch.
Eenschquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het blad is vreemd, de ene keer heel kritisch en de andere keer weer niet.
Ben het vaak iig niet echt helemaal eens met de cijfers.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens is Edge het beste blad OOIT
Ach ja, het zou ook eens een keertje goed zijn he, wat Nintendo uitbrengtquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach ja, EDGE.
Weer geen nieuws.
quote:The short story:
Merrick reiterates that Hardware/HDTV isn't important, attacks Microsoft, says he hopes(???) Revolution will be cheaper than Xbox 360, states that there's a high chance for Nintendo to attain world leadership in late 2007 (if their strategy works out), disses mobile phone gaming.
Link to the original article: http://tinyurl.com/9lec9
The long story (translation):
Nintendo skips high-tech race with Sony and Microsoft
October 24th 2005 The market for video games is preparing for a quantum leap: Sony, Microsoft and Nintendo are about to release the next generation of video consoles shortly. While Sony and Microsoft are taking on a fierce battle for the fastest processor or the best graphics, Nintendo deliberately heads down a different path. "Our approach lies in opening up to new users - not new technology", says Jim Merrick, NoE's head of merketing.
"Hardware is irrelevant"
While Microsoft and Sony gear up their gaming consoles to turn into multimedia devices that also allow users to listen to music, watch films or surfing the net, Nintendo is reclaiming their roots. "Nintendo is an entertainment company. We don't own any film studios and we are no hardware company either. The Revolution is capable to play DVD films - but that isn't an important functions to us. We offer good interactive entertainment instead. But that's not a question of the hardware or power. This is all irrelevant. It's all about the games", Merrick said.
"Nothing for average people"
The problem of the industry according to Merrick: "An average person today can't make head or tails of a video game." Instead of the usual input devices (controllers), Nintendo would be focussing on a sort of remote device similar to TV remotes average people are used to. "Wenn thinking about a gamer today, you picture a pale tennager, drinking cola and eating chips. This shouldn't be." A way in the direction of new users would be Nintendogs. "In Japan, more than a half of the registered Nintendogs gamers is female. Additionally the age spread is much greater", Merrick says. In Germany, Nintendo sold 50,000 Nintendogs games in the first eight days after release.
The company traditionally has a strong position among young consumers, backed up by games like 'Pokemon' or 'Mario'. "The youngest gamers are 4 to 5 years old. We won't give up our position for this group, but we also want to score with older people. In Japan, brain training games are strong with gamers who are 35 years or older. That are not the people that are traditionally referred to as video gamers", Merrick says.
Revolution cheaper than Xbox 360
Beside the games, the price is also supposed to broaden the user base: "We are very aware of the price sensitivity of the gaming market, especially when going for the mass market. I strongly hope that the Revolution will be cheaper than the 400 Euros of the Xbox 360.", Merrick says. The new Microsoft console is that expensive, because it supports HDTV, for example. "But only few people are benefitting from that. We won't do that", Merrick says. However, in one area, Microsoft has set new standards: building online communities. "Nintendo is also going to establish an online community. But we don't wont to make the mistake of monetarizing the service first and put in value for the customers only later. We want to go the other way with our mobile console Nintendo DS: when we're starting the online service for the game 'Mario Kart', it is free for the gamers", says Merrick. The online games for the Nintendo DS, which has sold 200,000 units so far in Germany, are not regarded as a self-contained source of income, but as a catalyst, to sell more games. "With the Nintendo-'Revolution', not all online games will be free for the users", Merrick notes.
"We don't worry too much about Xbox 360"
For christmas season, Nintendo doesn't intend to lower the price for their current console Gamecube at 99 Euros. Nintendo sold 800,000 consoles in Germany so far and is expecting good christmas sales - even with the Gamecube at the end of its lifespan and a strong competitor with the Xbox 360. "We don't worry too much about Xbox 360. The supply will be limited and the types of games offered won't appeal to all target groups. There will always be a group of technology fans, that buys any next-generation console on release. But there won't be an impact on the mass market - at least not until they see what is offered to them by Sony and Nintendo next year. When our strategy of expanding on the customer base works out, we have a very good chance to achieve world leadership by late 2007", Merrick hopes. Since March, the company has sold about 1,5 million Nintendo DS. They want to have sold 3 million DS in Europe by end of the year.
Merrick hasn't high hopes for games for mobile phones, though. "Every year mobile gaming is expected to go big business. This didn't happen so far. Only few consumers buy cell phone games. Most consumers play the games already preinstalled on their cell phone. So far we didn't see any mobile phone which our games could be played on properly. The second generation of the Nokia N-Gage was much better than the first generation, but its reputation is already tarnished.
Ja en als Bin Laden's strategie voor Moslimdominantie zou werken dan zou de hele wereld leven volgens de Sharia. Wat een kutuitspraak, ik kan exact hetzelfde zeggen over MS en sony, ALS alles gaat zoals ze willen dat het gaat dan halen ze hun doel. Yeah, big surprisequote:a high chance for Nintendo to attain world leadership in late 2007(if their strategy works out),
Ik zou het Nintendo zeker gunnen, ze komen met een gewaagd concept, en dat is tegenwoordig helaas iets ongewoons binnen de gameswereld. Ik twijfel alleen of de uitwerking wel helemaal je van het isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:18 schreef ethiraseth het volgende:
Als het ze lukt om inderdaad die gigantische massa die nog niet speelt aan te spreken zou het anders best kunnen. Dan zitten microsoft en sony te vechten om dezelfde doelgroep en loopt nintendo lachend weg met alles wat daarom heen zit. Maargoed, dat is wel de meest positieve voorspelling natuurlijk.
quote:Aiming is also an entirely new process, bringing the speed and agility of a PC FPS to the TV for the first time.
iig niet uit Edge idd, maar dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
afaik komt dat niet uit de Edge, maar uit een Duitse krant?
Blijf gewoon bij PC gaming gastquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nu nog een paar knoppen meer en je kunt ook meer dan alleen Doom 3 besturen
Wat dacht je van de popcap games van xbox live arcade! Menig moeder zal wel wat uurtjes zoet zijn met bejeweld 2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony en M$ zullen ook echt wel wat ideeën hebben om de gewone mens aan te spreken hoorVoor de Xbox 360 zal het ws het entertainment gebeuren zijn
zucht : a-> menu schiet open, je drukt naar links en nade , je drukt naar rechts weapon changequote:Ik doelde meer op eentje met wat meer knopjes, stuk of 6 toch wel als minimum.
Hoe wou je anders functies kwijt kunnen als: use, nade, nade select, crouch, prone, speciaal spul (zoals slomo en use medpack in F.E.A.R.), ironsight, weapon select, reload, jump etc. etc.
Zal mij aan mn reet roesten of het goed is, het is nintendo!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach ja, het zou ook eens een keertje goed zijn he, wat Nintendo uitbrengt![]()
![]()
Dus én je hebt geen verstand van voetbal én je ziet de kwaliteiten van deze controller nietHet is slecht met je gesteld peri
![]()
![]()
En wat gebeurd er bij FF3 voor de DS?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zal mij aan mn reet roesten of het goed is, het is nintendo!
Maar serieus, ik ben gewoon anti-nin.... euh kritisch.Het enige waar ik bij voorbaat
voor doe is Square-Enix.
quote:Nintendo will ship the Revolution console in June of 2006, it was revealed to SPOnG overnight, with technology and manufacturing partners letting slip Nintendo’s plans for a shock global launch.
It was thought that Nintendo would keep with tradition and deliver a staggered home console launch, with the US following Japan, and Europe keeping up the rear, as it were. This will not be the case. Rising to the challenge set by Microsoft’s Xbox 360, all territories will see launch within a month. A global roll-out with Japan, the US and Europe seeing hardware in the same day is thought highly unlikely.
“As of early October this year, we had agreed with all key partners that a global ship date of June 2006 was achievable,” said one of SPOnG 's several sources associated with the Revolution manufacturing process. “Nintendo will get the launch in Japan and America and Europe as close as possible. It will be like the Xbox 360 launch, only tighter.”
“Everyone at Nintendo in all territories is now focusing on a global launch in June of next year,” another highly-placed source told us yesterday afternoon, under terms of anonymity. “The European launch might slip into July, but that’s it. Everyone at Nintendo has been briefed for this date and the official release schedule everyone is working to shows Revolution down for June 2006; this is simply a matter of fact.”
A mid-2006 release had been hinted at as early as May this year, when memory supplier MoSys inadvertantly revealed the launch window of the Nintendo's next generation system. However, this is the first time other sources have corroborated the faux pas.
Ik haat PC-gamen en wil ook meer knoppen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:22 schreef remcheese het volgende:
[..]
zucht : a-> menu schiet open, je drukt naar links en nade , je drukt naar rechts weapon change
enz...
maar volgens mij proef ik in je antwoord een beetje :alles wat geen toetsenbord en muis heeft is bij voorbaat al minder
FF3 voor de DS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En wat gebeurd er bij FF3 voor de DS?
Anyway, hier nog even het Spong artikel voor de luie mensen:
[..]
Ik geloof ze. Ze hebben het de laatste tijd erg vaak goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef Xrenity het volgende:
Spong zegt Worldwide release Rev Juni 06
Dat proef je dan verkeerd, maar wat jij nu schetst is een volkomen onpraktische controleoptie. Miyamoto had het over games die toegankelijker waren voor leken, dat doe je absoluut niet met ingame menuutjes, en dat weten ze donders goed bij Nintendo. Daarnaast zou een ingame menu niet praktisch zijn ivm. de snelheid waarmee je bij bijv. weapon change moet. Wanneer ik snel moet switchen van een short- naar long range wapen dan ben ik dood tegen de tijd dat ik m'n long range wapen geselecteerd heb in het menu (om maar een voorbeeld te noemen).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:22 schreef remcheese het volgende:
[..]
zucht : a-> menu schiet open, je drukt naar links en nade , je drukt naar rechts weapon change
enz...
maar volgens mij proef ik in je antwoord een beetje :alles wat geen toetsenbord en muis heeft is bij voorbaat al minder
Goh, als dat Kabouter niet isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:59 schreef Retuobak het volgende:
Ik doelde meer op eentje met wat meer knopjes, stuk of 6 toch wel als minimum.
Hoe wou je anders functies kwijt kunnen als: use, nade, nade select, crouch, prone, speciaal spul (zoals slomo en use medpack in F.E.A.R.), ironsight, weapon select, reload, jump etc. etc.
Games die 20+ knoppen nodig hebben zijn ook niet toegankelijk voor leken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat proef je dan verkeerd, maar wat jij nu schetst is een volkomen onpraktische controleoptie. Miyamoto had het over games die toegankelijker waren voor leken, dat doe je absoluut niet met ingame menuutjes, en dat weten ze donders goed bij Nintendo. Daarnaast zou een ingame menu niet praktisch zijn ivm. de snelheid waarmee je bij bijv. weapon change moet. Wanneer ik snel moet switchen van een short- naar long range wapen dan ben ik dood tegen de tijd dat ik m'n long range wapen geselecteerd heb in het menu (om maar een voorbeeld te noemen).
Games met menu's nog minder, en Doom-style FPS games zijn gewoonweg saai na een tijdje omdat ze zo eentonig en simpel zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Games die 20+ knoppen nodig hebben zijn ook niet toegankelijk voor leken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof ze. Ze hebben het de laatste tijd erg vaak goed![]()
(GB Micro, Mature Zelda, etc)
BELIEVE
Ja, Roy BELIEVET ook gewoon teveel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Spong heeft het nooit goed. Dat van Gameboy micro 'hadden ze goed' omdat ze het gewoon overnamen van analyst PJ McNealy. Alsof Spong daarachter zat.Kom op man. Spong zuigt.
Kut. Ik wil iets zeggen, maar doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Spong zuigt.
Zoals hij het voorstelt wel ja, maar ik heb bijvoorbeeld ook altijd weaponchange onder mijn muiswiel zitten. Op geen enkele controller zitten 10 knoppen die gebruikt kunnen worden voor wapenselectie, maar 1 knop, en dan met je hand op en neer bewegen is op die optie na denk ik toch het snelst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat proef je dan verkeerd, maar wat jij nu schetst is een volkomen onpraktische controleoptie. Daarnaast zou een ingame menu niet praktisch zijn ivm. de snelheid waarmee je bij bijv. weapon change moet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Spong heeft het nooit goed. Dat van Gameboy micro 'hadden ze goed' omdat ze het gewoon overnamen van analyst PJ McNealy. Alsof Spong daarachter zat.Kom op man. Spong zuigt.
quote:For those doubting of the validity of SPOnG’s Nintendo reporting, just take a look at the past year of coverage;
We began 2005 with an exclusive one-to-one interview with NCL president Satoru Iwata. This was followed by another exclusive one-to-one with legendary games designer Shigeru Miyamoto. Since then, we have regularly broken some of the biggest Nintendo news this year, with Iwata’s GDC Zelda-revealing keynote being pegged, as was the final unveiling of the Revolution controller at the Tokyo Game Show, the slippage of Twilight Princess into 2006 and most recently, the as-yet unannounced Mario Paint DS, a piece that was widely and shamelessly plagiarised.
quote:
Vraag me alleen af hoe nauwkeurig dat is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:51 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zoals hij het voorstelt wel ja, maar ik heb bijvoorbeeld ook altijd weaponchange onder mijn muiswiel zitten. Op geen enkele controller zitten 10 knoppen die gebruikt kunnen worden voor wapenselectie, maar 1 knop, en dan met je hand op en neer bewegen is op die optie na denk ik toch het snelst.
My thoughts exactly.quote:Maar ik ben ook iemand die het liefst veel knoppen op een controller zit, en de leek, die boeit me niet.
Oh bij weapon change doelde ik ook gewoon op 1 of 2 knoppen of pookje hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:51 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zoals hij het voorstelt wel ja, maar ik heb bijvoorbeeld ook altijd weaponchange onder mijn muiswiel zitten. Op geen enkele controller zitten 10 knoppen die gebruikt kunnen worden voor wapenselectie, maar 1 knop, en dan met je hand op en neer bewegen is op die optie na denk ik toch het snelst.
Maar ik ben ook iemand die het liefst veel knoppen op een controller zit, en de leek, die boeit me niet.
Dat meen je niet.quote:
Nou en? De Nederlandse Gamepro had zelfs ook een one-to-one interview met Shigeru Miyamoto. Alleen dat je een keertje iemand belangerijk @ Nintendo heb geinterviewd betekent niet gelijk dat je allerlei insider info hebt op je website. Daarnaast heeft Spong niet eens de Revolution controller mogen uitproberen zoals EDGE, 1UP, Gamespot, IGN, Wired.com, EGM dat wel mochtte. Dus als ze proberen te zeggen dat ze goede vrienden zijn van Nintendo...quote:We began 2005 with an exclusive one-to-one interview with NCL president Satoru Iwata. This was followed by another exclusive one-to-one with legendary games designer Shigeru Miyamoto
Ik weet niet wat ze hiermee bedoelen, want elke nieuws website, inclusief games.fok.nl, heeft dit nieuws allemaal gemeld. En ik betwijfel het dat dit nieuws het eerst op Spong terechtkwam. IGN was in ieder geval eerder met dat controller enzo.quote:Since then, we have regularly broken some of the biggest Nintendo news this year, with Iwata’s GDC Zelda-revealing keynote being pegged, as was the final unveiling of the Revolution controller at the Tokyo Game Show, the slippage of Twilight Princess into 2006
En dit heeft dus een andere (onbekende en onbetrouwbare) website eerder gemeld dan Spong, Spong heeft het alweer gewoon overgenomen.quote:and most recently, the as-yet unannounced Mario Paint DS, a piece that was widely and shamelessly plagiarised.
Vergelijk het met de volumeknop op een radio. Met een plusje en minnetje kan je het gerust doen, maar het gaat veel trager dan met een draaiknop, omdat je dan heel snel én heel precies kan werken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:56 schreef peristilius het volgende:Vraag me alleen af hoe nauwkeurig dat is.
Zal wel gepost zijn, zie ik niet met al dat gechatquote:Tijdens mijn dagelijkse nieuws-search vond ik op het Internet een wel héél interessant citaat. Takanobu Terada, hoofd van bedrijf Banpresto, denkt namelijk dat de Nintendo Revolution zeer inspirerend zal zijn, zelfs voor dingen naast gamen. Hij heeft het dan over "een vs. schietspel, zonder het gebruik van de TV".
Takanobu Terada: "With good use of the expansion terminal, isn't it possible to make, for instance, a versus shooting game without the use of the monitor, where the fight is through the controller alone? I feel that it is a great controller that can inspire many ideas, even aside from videogames."
Tast meneer Terada maar wat in het duister, of weet hij meer van de Revo' controller? Wie zal het zeggen... Maar de speculaties van verschillende ontwikkelaars verschijnen in steeds grotere getallen op het web. Is er dan écht een Revolutie op komst?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:32 schreef Xrenity het volgende:
Goed nieuws uit EDGEinterviewtje Merrick
Ik mag toch hopen dat we niet voor elk online spel apart moeten gaan betalen. Dan beschouw ik de online service bij voorbaat als mislukt.quote:"With the Nintendo-'Revolution', not all online games will be free for the users", Merrick notes.
Sommige third parties kunnen geld vragen voor het online spelen van hun game. Nintendo's first party titels zijn iig gratis online te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet voor elk online spel apart moeten gaan betalen. Dan beschouw ik de online service bij voorbaat als mislukt.
Ook al zijn Nintendo's eigen spellen gratis, het blijft in mijn ogen een minpunt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef Xrenity het volgende:
Sommige third parties kunnen geld vragen voor het online spelen van hun game. Nintendo's first party titels zijn iig gratis online te spelen.
Dat is dan een probleem voor die third parties.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ook al zijn Nintendo's eigen spellen gratis, het blijft in mijn ogen een minpunt.
Een van de krachten van Xbox Live is juist dat je voor een vast bedrag per maand, alle spellen online kunt spelen. Bijkomend voordeel is dat je een spel drie maanden kunt laten liggen en, wanneer je het vervolgens weer oppakt, er meteen weer online mee kunt.
Bij de online service van Nintendo moet je voor elk spel gaan bijhouden of je al hebt betaald en of je wil gaan betalen, en als je meerdere spellen hebt die je regelmatig online speelt, rijzen de kosten al snel de pan uit. Als ze het op de manier gaan doen zoals jij beschrijft, verwacht ik dat een overgrote meerderheid het te ingewikkeld, te verwarrend en te duur al vinden.
Wilde ik net gaan posten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op Xbox live moet je strax ook gewoon betalen voor FFXI, per maand
Dat zuigt ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op Xbox live moet je strax ook gewoon betalen voor FFXI, per maand
Heineken serveert nu ook aan elfjes en orcjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is algemeen geaccepteerd dat je moet betalen voor MMORPG's... Ik heb liever in-game reclame dan, hang maar een Heineken bord neer in het lokale café dan in de game
Maakt het nog leuker ook!
Waarom niet, die markt ligt nog compleet open.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heineken serveert nu ook aan elfjes en orcjes?
Ingame reclame is prima als het in het spel past.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het is algemeen geaccepteerd dat je moet betalen voor MMORPG's... Ik heb liever in-game reclame dan, hang maar een Heineken bord neer in het lokale café dan in de game
Maakt het nog leuker ook!
Nee man. Gewoon Mario 128 of wat de naam ook maar wordt, en dan zie je ze opeens een Heineken bord, een playboy poster en reclame voor de erotiek beurs staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ingame reclame is prima als het in het spel past.
Dat any kind of monitor klinkt goed. Lang geleden was er door iemand in Nintendo (technische gozer) gezegd dat het ook zou werken met PC monitors.quote:Nintendo prez targets simultaneous worldwide release sometime after April 2006; says Rev will be "complete failure" if it doesn't outsell the GameCube.
TOKYO--Nintendo president Satoru Iwata revealed that the company is aiming for a simultaneous worldwide release for its next-generation gaming console, the Revolution. Iwata also confirmed that the system will be coming out after March in 2006.
Talking about the Revolution in an interview with Nikkei Business, Iwata stated, "I can only say that it's coming out during 2006, but it will be after the current fiscal year. We hope to make it a simultaneous worldwide release as much as it's possible."
Since the current fiscal year for Nintendo ends on March 31, 2006, it means the Revolution, as predicted by analysts, will likely be released somewhere between April 1 and December 31, 2006.
When asked by Nikkei Business if he has any specific sales figure targeted for the Revolution, Iwata stated that he hopes the console will sell at least more than the GameCube, which has shipped 18.76 million units as of June.
"It [the Revolution] would be a complete failure if we didn't sell more units than the Nintendo GameCube," said Iwata.
The system's controller, which was revealed in September, was the focus of much of the console's buzz. Surprisingly, Iwata revealed to Nikkei that Nintendo's former president, Hiroshi Yamauchi, was not involved in any way with the creation of the Revolution's controller.
Iwata told Nikkei Business that the Revolution's controller uses several different types of technology, though he did not go into specifics. However, he did note that the controller can be used with any kind of monitor, even digital projectors.
By Hirohiko Niizumi -- GameSpot
Mag toch hopen van niet. Ik ben in die maand druk bezig alle wedstrijden te zien van het WK.quote:Nintendo will ship the Revolution console in June of 2006, it was revealed to SPOnG overnight, with technology and manufacturing partners letting slip Nintendo’s plans for a shock global launch.
Tof, een uitspraak van iemand van Nintendo waar ik het eens mee benquote:Nintendo prez targets simultaneous worldwide release sometime after April 2006; says Rev will be "complete failure" if it doesn't outsell the GameCube.
Spongquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Ik ben in die maand druk bezig alle wedstrijden te zien van het WK.
Mijn voorspelling, als ik optimistisch ben:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Retuobak het volgende:
Overigens verwacht ik eveneens dat Nintendo de 3e speler wordt op de Westerse markt, net zoals nu net iets achter MS. Sony zal ongetwijfeld weer met een ruime marge leiden.
Ik denk dat Nintendo tweede gaat worden. Of Sony of Microsoft dan op een komt weet ik nog niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:53 schreef Retuobak het volgende:
Ik verwacht iig voor next gen in het Westen: Sony 55%, MS 25%, Nintendo 20%. Lijkt me een redelijk realistische inschatting, maar goed, er kan van alles gebeuren. Als Nintendo het concept dat ze voor ogen hebben werkelijk goed weten uit te voeren en games uitbrengen van het niveau OoT dan zou Nintendo wel eens 10% hoger kunnen gaan zitten. Maar dat Sony marktleider wordt, dat staat haast wel vast, Playstation is net zo'n grote naam voor consoles als Gameboy dat voor handhelds is, en dat breek je niet zomaar even af.
Nah, veel mensen willen FPS en Racers en gaan dus naar de X360 en je hebt mensen die veel RPG's willen en dan kies je toch eerder voor de PS3. Dat zorgt voor behoorlijk wat marktaandeel al.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo tweede gaat worden. Of Sony of Microsoft dan op een komt weet ik nog niet.
Er zijn meer mensen met intresse voor Revolution dan je denkt...
Krijgen we dat weer...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nah, veel mensen willen FPS en Racers en gaan dus naar de X360 en je hebt mensen die veel RPG's willen en dan kies je toch eerder voor de PS3. Dat zorgt voor behoorlijk wat marktaandeel al.
De uiterlijk van de Revolution (en ook de controller) heeft veel voordelen als je non-gamers wilt trekken. Als een non-gamer de Gamecube ziet met die controller denken ze gelijk "oh, dat is een speelgoed ding daar doe ik niet aan" en daarna gelijk compleet negeren. Als ze de Revolution zien dan worden ze natuurlijk nieuwsgierig want hij ziet er vrij speciaal uit (met name de grote blauwe neon ding) en de controller die eruit ziet als een afstandsbediening.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:42 schreef Tomasso het volgende:
De paarse gamecube werd al heel snel als kinderlijk etc gezien, puur en alleen om de kleur. Had Nintendo hem glanzend gemaakt, 30" meedraaiende velgen en het handvat als spoiler gemaakt verkocht het ook al weer wat beter (bij wijze van spreke dan). De Revolution ziet er "tof" uit. Klein, mooi, shiny.
Fuck the west, Japan is the best.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over 5 jaar spelen we alleen nog maar Japanse games
Japanse developers maken ook bergen met mah-yong en hengel spelletjes.quote:Damn. Das allemaal wel heel positief. Japanse game developers zijn denk ik meer positief dan Westerse developers.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:07 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Japanse developers maken ook bergen met mah-yong en hengel spelletjes.
*yay*quote:new EGM is going to have developer quotes as well. new issue will be out this week for subscribers.
quote:Vice President of Epic Games, Mark Reign has some apparent distaste for Revolution's controller, as seen in this video from the IGN Live Next-Gen Panel. He insists games will be "all about the graphics" in the upcoming generation, and that Nintendo fans are in for "the most crappy, cheap, I-wish-I-hadn't-bought-it gimmicks ever".
Dat kan hij beter over de PSP zeggen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:03 schreef Xrenity het volgende:
Goed nieuws, Japanse games ownen toch
[..]Wat een losert.
Die gozer staat idd behoorlijk alleen met deze mening. Gelukkig doen de meeste developers toch hun ogen open en halen ze die balk eruitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, tis maar een promo-praatje aangezien Epic leeft van hun engine. Bovendien is het één negatieve reactie. Verder zijn er een paar 'geen idee' reacties en een hoop positieve reacties.
quote:the guy even asked how many pple had gamecubes in the whole room and surprisingly most pple raised their arms then because this wasnt the answer he wanted he then asked how many only had a gamecube.....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:36 schreef Xrenity het volgende:
Moet je dit zien. Wat een ongelofelijk idioten
'What's the next big thing next gen besides graphics? And I said, well... GRAPHICS! Cause close your eyes... How much fun is that?'
'The reason Burnout is better than Pole Position is because of its graphics'
O god, wat een idioot
[..]
Wtf, zei hij dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:43 schreef Tomasso het volgende:
Zelda OOT is ook maar kutspel, kutgraphics enzo...![]()
Zo zou hij wel redenerenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zo zou hij wel redeneren
Zou me tbh niets verbazen mocht hij dat ook echt zo vinden![]()
Kwam toch na aprilquote:GAMEHELIX Interviews Reggie! Revolution in MAY!!!
GAMEHELIX just sent out a news bulletin. It is official. The Revolution will be released in May worldwide!!!
If you don't have the GAMEHELIX bar just go out and play in traffic will ya. It gets the latest updates from IGN as well as others. They just sent out their "NFlash" (News Flash).
The Revolution will be released in MAY!!!
]quote:Na stromen aan positieve reacties van developers op de Revolution, blijken er ook nog developers minder blij met de console te zijn. Zoals de developer achter Gears of War, Epic Games...
Tijdens een discussie over next generation consoles voor IGN's "IGN Live" heeft developer Epic Games, bekend van Gears of War en Unreal Tournament, de nodige kritiek geuit op de Nintendo Revolution.
Vice-president Mark Rein van Epic Games zei dat hij verwacht dat de Revolution zich teveel gaat concentreren op gimmicky toepassingen in plaats van werkelijke functies. Verder gaf hij aan niet blij te zijn met de manier waarop Nintendo de controller in de schijnwerpers zet en de technische specificaties onbenoemd laat. Volgens hem gaat het in de komende generatie juist vooral om de kracht van de machines.
Bron?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kwam toch na april? Dus wie weet
![]()
![]()
![]()
Zal toch weer fake zijn
en die post?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |