Stilte, dat er niet veel info in de laatste dagen/weken is geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef Xrenity het volgende:
Stilte voor de storm bedoel je?
Ja, zal wel te maken hebben met wat er te downloaden isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
ik dacht dat de gamecube ook van nintendo was?
Op dat moment krijg je te zien dat die SNES games enz. in die Revolution vliegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, zal wel te maken hebben met wat er te downloaden is
Van dezelfde bron:quote:
Op de E3 had men al gespiekt, toen zei men dat de CD gewoon in de doos vielquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:38 schreef MaHawK het volgende:
Is er niet een of andere Duitser die dat ding uit z'n handen heeft gejat toevallig? Kunnen we eindelijk een keer onder de kap kijken om te zien wat erin zit. Al betwijfel ik dat er uberhaubt iets in dat zwarte stuk plastic zit.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=speechquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou ja, dat speech is in December
Dan weet IGN weer wél wat en dan weer niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:23 schreef MaHawK het volgende:
Geruchten zeggen dus lente 2006 voor Japan. IGN ontkent het...was is er waar?
Valt op bij verschillende instellingen monitor of verschil CRT/TFT. Er zit iig om coming 2006 rechts en boven een donkergrijze balk ipv zwart. Het valt hier iig erg op. Doe maar eens met tolerance op 0 een fill in het zwart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef Ruzbeh het volgende:
? Ik zie niks.
Zeg kun je niet beter je tijd in het kopen van een Gamecube steken in plaats van het maken van zo'n walpaper?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[[url=http://img435.imageshack.us/img435/7662/revolutioniscoming6no.th.png]afbeelding][/URL]
Alsjeblieft.
hahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeg kun je niet beter je tijd in het kopen van een Gamecube steken in plaats van het maken van zo'n walpaper?
Zoiets zet m'n zus zelfs in elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[[url=http://img435.imageshack.us/img435/7662/revolutioniscoming6no.th.png]afbeelding][/URL]
Alsjeblieft.
Ssst, laat hem ook eens denken dat hij goed is in Photoshop of een ander programmaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoiets zet m'n zus zelfs in elkaar
Gamedemon ?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hebben jullie ook last van sony-fanboys die van de revolution alleen weten dat de controller op een afstandsbediening lijkt?![]()
Son of a...quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ssst, laat hem ook eens denken dat hij goed is in Photoshop of een ander programma![]()
GD niet hoor, hij gaat voor bebrilde nerds met een heel groot bedrijf.quote:
Ben ik de enige die dit vrij laat vind? Nintendo realiseert zich volgens mij nog steeds net iets te weinig dat de markt bestaat uit meer dan alleen liefhebbers van games van Japanse hand.quote:Just a few weeks ago, Nintendo held a sworn-to-secrecy summit for North American publishers to show off the controller's final design, let designers touch and understand Nintendo's tool for innovation, and encourage development for the new machine.
Dat is iig iets, maar persoonlijk had ik liever gezien dat ze gewoon ALLE 3rd parties zo vroeg mogelijk geinformeerd hadden. Dat alles voor de geheimhouding, pfff. Dit is imho net iets te groot om 'ff' te jatten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
het is wel laat, maar nintendo zal de developers ondersteunen met de ontwikkeling van de eerste games, en ze op ideeen brengen.
Althans ik geloof dat ik dat ergens gelezen heb
Jawel, maar je games afstemmen op de Revolution controller is niet zo moeilijk. Retro Studios had een paar weken nodig om de Metroid Prime 2 demo te maken met de Revmote (en het werkte vrij goed als ik de hands-on van zo'n beetje iedereen mag geloven).quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit vrij laat vind? Nintendo realiseert zich volgens mij nog steeds net iets te weinig dat de markt bestaat uit meer dan alleen liefhebbers van games van Japanse hand.
Die redenatie zou betekenen dat er bij launch geen Westerse games zullen zijn die echt gebruik maken van de mogelijkheden van de controller......quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel, maar je games afstemmen op de Revolution controller is niet zo moeilijk. Retro Studios had een paar weken nodig om de Metroid Prime 2 demo te maken met de Revmote (en het werkte vrij goed als ik de hands-on van zo'n beetje iedereen mag geloven).
Daar hebben ze wel gelijk aan, controllers zien er absoluut niet toegankelijk uit. Wat Miyamoto beschrijft is exact mijn gedachte bij het zien van een controller (naast het gamesaanbod een van de redenen dat ik nu pas een console ga kopen)quote:"The controllers for this generation do not look fun to use," said Miyamoto in a July interview with GameSpy. "You don't look at any of the controllers and think, 'Wow, I want to play [with] this.' You look at these controllers and think, 'Oh my God, it looks so difficult."
Dat hangt volledig af van de game denk ik. Als je bijv. een FPS hebt dan wordt hij heel makkelijk goed gebruikt. Maar je hebt eigelijk wel gelijk, als je gewoon een game probeert te ontwerpen vanaf het begin met de Revmote's mogelijkheden in je gedachten, krijg je denk ik iets veel mooiers. Maar dat hoeft ook niet, als je kijkt naar Okami (PS2). Die game is echt gemaakt voor de Revmote (de gedeeltes waar je moet verven).quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die redenatie zou betekenen dat er bij launch geen Westerse games zullen zijn die echt gebruik maken van de mogelijkheden van de controller......
I sure fucking hope so.quote:We won't know what to expect from Revolution games until we actually see them, but at least that's not far off. Nintendo should be conducting a proper unveiling of the system in Japan before the year is out
Mja persoonlijk blijf ik FPS niet het beste genre vinden voor de controller, niet met de huidige attachments iig. Ik wil er gewoon een voor de linkerhand met een klein aantal knoppen (stuk of 6-8). Anders moet je gaan werken met multi-functies voor de remote en dat schrikt mij persoonlijk nog meer af dan het gebruik van een controller. Multi-functies en combo's zijn lastig voor nieuwe gebruikers, dat moeten developers eens een keer in zien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van de game denk ik. Als je bijv. een FPS hebt dan wordt hij heel makkelijk goed gebruikt. Maar je hebt eigelijk wel gelijk, als je gewoon een game probeert te ontwerpen vanaf het begin met de Revmote's mogelijkheden in je gedachten, krijg je denk ik iets veel mooiers. Maar dat hoeft ook niet, als je kijkt naar Okami (PS2). Die game is echt gemaakt voor de Revmote (de gedeeltes waar je moet verven).
Van dat artikel:
[..]
I sure fucking hope so.
Ik denk dat 6-8 knoppen ook aardig wat mensen afschrikt. Hoe wil je dat sowieso makkelijk bedienen met (bijv) je linkerhand?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mja persoonlijk blijf ik FPS niet het beste genre vinden voor de controller, niet met de huidige attachments iig. Ik wil er gewoon een voor de linkerhand met een klein aantal knoppen (stuk of 6-8). Anders moet je gaan werken met multi-functies voor de remote en dat schrikt mij persoonlijk nog meer af dan het gebruik van een controller. Multi-functies en combo's zijn lastig voor nieuwe gebruikers, dat moeten developers eens een keer in zien.
Nee hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef moomoo het volgende:
als je dan een attachment gaat maken met 10 knoppen is de verwarring terug.
Dat laatste is idd mijn punt, Nintendo moet ook niet alleen op non-gamers richten. En wil je FPS games ook maar in de buurt laten komen van PC FPS games dan heb je niet genoeg aan dat mini aantal knopjes. En zelfs als mensen er vaak naar moeten kijken, da's nog geen ramp in de minder snelle shooters, dan leren ze het alsnog vanzelf op een makkelijkere manier dan dat het nu zou gaan met een gewone controller.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef moomoo het volgende:
het probleem is dat je heel veel mensen hebben die steeds naar de knoppen moeten kijken voordat ze er eentje indrukken. nou kunnen die mensen je misschien niets schelen, maar het doel van die hele nieuwe controller is juist om het makkelijker te maken. als je dan een attachment gaat maken met 10 knoppen is de verwarring terug.
natuurlijk is het ook weer zo dat niet-games niet snel een FPS zullen kopen en die veelknoppen-attachment dus niet nodig zullen hebben.
Ze moeten niet zeiken, die van hun lijkt op een boemerangquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hebben jullie ook last van sony-fanboys die van de revolution alleen weten dat de controller op een afstandsbediening lijkt?![]()
2nd half 2006 dus.quote:Nintendo confirms that Revolution will release in the second half of 2006.
Rumors and speculation of a Spring 2006 release for the Nintendo Revolution have been squashed thanks to a recording on the Nintendo Hotline. The recording states, "When Nintendo's new console, codenamed Revolution, arrives in the later half of 2006, everyone will discover the meaning of all-access gaming."
Nintendo had previously only given a release date of "2006" for Revolution, and it was speculated that Nintendo would launch Revolution around the time Sony launches the PlayStation 3 (likely in the Spring of 2006). This new recording means that Nintendo will likely launch far after Sony, sometime between July and December 2006.
If you want to hear the recording for yourself, call 1-425-885-7529 and press 2, 1, and 1, at the first, second, and third menus, respectively.
Alleen in Japan of gewoon wereldwijd?quote:
Nou ja, die mutsen laten wel snel per ongeluk iets lekkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo HotlineWat is dat nou voor een bron, zulke informatie verwacht ik van een top Nintendo official, niet van een hotline.
Vond het normale lockpicken al strontvervelend worden als je het te vaak moet doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splinter Cell kan ook leuk worden als je zo moet lock-picken, maar het is eigenlijk niet meer dan een klein iets in een game...
Als het een paar keer toegepast wordt is het toch wel zeer vet IMO. Het hoeft niet een lange excercitie te zijn, maar het idee is leuk. Die interactie is eigenlijk een voorbeeld van hoe ik verwacht dat Miyamoto die controller gaat toepassen in Nintendo 1st party games.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef Glopes het volgende:
Ik denk dat je na 20 keer het deurtje opendraaien eerder je controller door de kamer slingert dan nog eens zo een kut deur te openen xD
Dat kan zijn, maar de vraag is: wat is leuker? Met een normale controller dit doen of met de Rev-controller? Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond het normale lockpicken al strontvervelend worden als je het te vaak moet doen
Iets wat niet leuk is en gewoon saai wordt niet leuker als je het op een andere manier moet gaan doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:36 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar de vraag is: wat is leuker? Met een normale controller dit doen of met de Rev-controller? Ik weet het wel.
Ik had zelf de website van CES een paar weken geleden getjekt en toen stonden ze daar niet.quote:Gaming Exhibitors
It's all fun and games for AMD, Apex Digital, ATI, Logitech, Nvidia, Alienware, Microsoft, Sony, Nintendo and Gizmondo. Okay, maybe not all. These companies are serious when it comes to gaming and digital entertainment, and that's why they'll be at the 2006 International CES.
Wat dacht je van een spel als harry potter, afstandbediening is je toverstokje en dan moet je bewegingen maken om spreuken te doen, met dat adon dingetje lopen en je hebt een top spel, mits goed uitgewerkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:50 schreef alex4allofyou het volgende:
He, ik dacht laatst aan een leuke toepassing van de controller voor spellen als Mario.
Bij Mario64 moet je sterren vinden om deuren te openen, zo kan je je ook voorstellen dat in de nieuwe Mario sleutels te winnen valt. Die sleutels hebben geen kenmerk en ik zie het zo voor me dat je dan naar de deuren moet lopen, de sleutels uit je zak moet halen en de sleutels in het slot moet DRAAIEN. Als ie klikt dan voel je de rumble, en moet je voorzichtig de goede kant opdraaien. Gewoon net zoals je dat doet in de echte wereld.
Lijkt me typisch een toepassing die Miyamoto zou kunnen implementeren.
(beetje weinig nieuws over Revolution, moet toch wat)
bronquote:Back when Atari and its one-button joystick ruled, Nintendo devised a two-button controller with a directional thumb pad. Then came action-sensitive vibration, wireless connectivity and an analog stick for 360˚ steering. Now the company hopes to shake things up with a wireless controller for next year's Revolution console that will allow players to apply real-world physical experience to games. The one-handed grip has motion and position sensors, so if you're playing a Ping-Pong game, you just flick the controller like a paddle. Or, to shoot, take aim and tap a button. For more elaborate games, a second piece with analog stick and two triggers (for that extra itchy finger) can be connected.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Xrenity het volgende:
TIME Magazine heeft een lijstje opgesteld, 'things that will blow your mind'. De Revolution staat op 2!
1. Boeing's 787 Dreamliner
2. Nintendo's Revolution
3. Proteus Industries' protein-extraction technology
4. Wireless music store
5. IBM's Multilingual Automatic Speech-to-Speech Translator (MASTOR)
[..]
bron
Je realiseert je dat grotere vliegtuigen ook economischer en relatief zuiniger zijn he Ruzbeh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Ding dat je geen zwaartekracht hebt?![]()
Das gewoon een passagiers vliegtuig van Boeing. Economisch, zuinig, etc. Ze proberen niet de richting op te gaan als Airbus die gewoon bigger = better doet.
Doet me denken aan een bepaalde gamesbedrijf.
Ja, omdat ze meer passagiers kunnen nemen. Maar ik lees net dat het ook concentreert op de comfortabiliteit van de passagier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je realiseert je dat grotere vliegtuigen ook economischer en relatief zuiniger zijn he Ruzbeh?
Ja, met de huidige trend die gaat richting vliegen met maatschappijen als Easyjet is het wel duidelijk dat passagiers vooral geven om comfort en servicequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, omdat ze meer passagiers kunnen nemen. Maar ik lees net dat het ook concentreert op de comfortabiliteit van de passagier.Bijv. de luchtdruk in de vliegtuig, daar kunnen mensen last van hebben dus gaan ze liever met de boot ofzo. Met de nieuwe 787 proberen ze dus non-passagiers aan te trekken.
Short route niet, dat moet zo goedkoop mogelijk omdat het toch niet lang duurt. Als je langer dan 5 uur vliegt wil iemand echt wel comfort. Daarom vlieg ik ook het liefst met een 777 van KLM naar de USA. Maar goed, Nintendo Revolutionquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, met de huidige trend die gaat richting vliegen met maatschappijen als Easyjet is het wel duidelijk dat passagiers vooral geven om comfort en service
Zelfs over lange afstanden zie je steeds vaker dat men puur kijkt naar de goedkoopste maatschappij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Short route niet, dat moet zo goedkoop mogelijk omdat het toch niet lang duurt. Als je langer dan 5 uur vliegt wil iemand echt wel comfort. Daarom vlieg ik ook het liefst met een 777 van KLM naar de USA. Maar goed, Nintendo Revolution
Waar is jouw Europese trots?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Man, precies wanneer ik nou zo trots was op Airbus met dat nieuwe vliegtuig. Echt een POS vergeleken met de Dreamliner.
Maar goed. Ontopic.
Op dezelfde plek als z'n Gamecubequote:
In de winkelquote:
HELEMAL NERGENS HUHAUHAUAHUAHAUHUAHAUAquote:
Gij heiden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Man, precies wanneer ik nou zo trots was op Airbus met dat nieuwe vliegtuig. Echt een POS vergeleken met de Dreamliner.
Maar goed. Ontopic.
Boeing is ook een bagger bedrijf. Wil ik daar stage lopen, moet ik hoogstwaarschijnlijk de Amerikaanse nationaliteit hebben. Dit is voor 99% van de gevallen zo, misschien niet als je stage loopt als schoonmaker ofzo. Baggerbedrijfquote:
HBO Luchtvaarttechnologiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Retuobak het volgende:
Schoonmakers bij Boeing zullen ongetwijfeld allemaal de Mexicaanse nationaliteit hebben
En tof, wat voor opleiding doe je precies Tomasso?
Not bad, klinkt als een interessante studiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HBO Luchtvaarttechnologie
Op InHolland
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Not bad, klinkt als een interessante studie.
Kun je straks de gyroscopische controller introduceren in de cockpit \o/
Lijkt me alleen kut als iemand hem laat vallen
1 2 3 | ________ ____/ \ \ BOEM |
Nee hoor. ESA is beter (in ieder geval niet-Amerikaans) en Europese auto's ook. Alleen de Dreamliner is wel meisterlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gij heiden!
Jij vindt de NASA zeker ook boeiender dan de ESA? En amerikaanse zuipbakken ook boeiender dan veilige en comfortabele Europese auto's?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor. ESA is beter (in ieder geval niet-Amerikaans) en Europese auto's ook. Alleen de Dreamliner is wel meisterlijk.
En nu weer ontopic a.u.b.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
HBO Luchtvaarttechnologie
Op InHolland
Sorry, my faultquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij is dit het Revolution topic? Of zie ik dat fout?
En waarom gaat het in hemelsnaam over vliegtuigen?! Get a life!![]()
Flight Simulator op de Revolutionquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:54 schreef Cerbie het volgende:
Er komt een addon in de vorm van een Airbus/Boeing
Je moet toch iets in dit topicquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
SILENCIO!
Stelletje slowchathoeren,.,.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
SILENCIO!
Stelletje slowchathoeren,.,.
Nou... Euh...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef Retuobak het volgende:
Waar moeten we het anders over hebben? Tis niet alsof Nintendo ook maar echt iets bekend heeft gemaakt sinds de controller
Moooiquote:Er gaat weer eens een interessant gerucht door gamesland. Een gerucht in het leven geholpen door GameInformer...
Het gamestijdschrift GameInformer publiceerde in haar laatste editie namelijk een artikel dat betrekking had op de reacties van verschillende ontwikkelaars op de onthulling van de revolutionaire afstandsbediening op de Tokyo Game Show. In dit artikel schreeft GameInformer dat niemand minder dan Hideo Kojima, geestelijke vader van o.a. de Metal Gear Solid games, al bezig zou zijn met een spel speciaal voor de Nintendo Revolution. Het team dat hem daarbij zou gaan helpen is het team achter Metal Gear Acid voor de Playstation Portable. De game voor de Revolution zou echter géén game in de Metal Gear-serie worden.
Dit bericht blijft natuurlijk een gerucht, maar men moet niet vergeten dat Hideo Kojima één van de eerste ontwikkelaars was die zich enthousiast uitliet over de Revolution en de controller. Het zou dus niet geheel onwaarschijnlijk zijn als deze creatieve Japanner al op een plan voor een Revolution-spel heeft zitten broeden.
Dat kan gerucht kan trouwens goed mogelijk zijn, maar het zou pas vet zijn als Kojima zelf ook er veel bij betrokken is.quote:
quote:I have received information that this is supposedly a Revolution Game or Games in action. At this time this is speculation and I cannot confirm the source. However I have been told that this is at best a Revolution game in action and at worst at least an example of the power of the system and the graphics that can be displayed.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me wel een spel voor de RevolutionMet die zwaard etc.
Er gaan geruchten dat dit de gecancelde game was van de 'Capcom five', genaamd Dead Phoenix. driekwartjaar was de ontwikkeling stopgezet. Ze zouden t voor de revolution weer uit de ijskast hebben gehaald...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een nieuw gerucht: Revolution game?
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Echt jammer voor Nintendo dat de Capcom five gewoon niet doorging. Niks is exclusief meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:51 schreef Tware het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat dit de gecancelde game was van de 'Capcom five', genaamd Dead Phoenix. driekwartjaar was de ontwikkeling stopgezet. Ze zouden t voor de revolution weer uit de ijskast hebben gehaald...
quote:
Onderste kan idd prima, detailniveau is niet ongelofelijk hoog. Bovenste kan ook nog wel mits er niet teveel dingen in beeld zijn (wat op deze 'shots' iig niet zo is)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Die onderste zou grafisch gezien denk ik wel kunnen, die bovenste lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |