Achterlijk groot plaatje even weggegooid.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zo leuk ook hoe deze OP de layout verneukt.
Strolie haalt toch geen Xbox360 bij launch, dus die foto mocht best wegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Zo leuk ook hoe deze OP de layout verneukt.
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat tragerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het schandalig zijn als de Xbox360 geen 4:3 meer ondersteunt? Moet elke website tegenwoordig ook nog met een 14k4 modem te bezoeken zijn?!
Dan ben je sowieso verkeerd bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat trager
Wie beweert trouwens dat het schandalig is? Ik zou het alleen wel jammer vinden als dat zo is. (ken mensen die op zo'n achterlijk klein TV'tje gamen)
Ja, maar soms moet je wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso verkeerd bezig.
En 16:9 games zijn nog gewoon op een 4:3 TV te spelen, alleen wat kleinerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Websites zijn daar ook mee te bezoeken, alleen wat trager
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef PandorasBox het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat MS door een vroegtijdige launch een voorsprong denkt te krijgen. De Ps2 kun je niet echt met de X360 vergelijken.
Waar de Ps2 toen geen concurrentie tijdens haar launch had -behalve DC- moet de X360 het tijdens de feestdagen tegen de Ps2, PSP en DS op gaan nemen. Alledrie apparaten zijn erg populair onder de massa, en ook nog eens veel goedkoper ook.
Next-gen begint eind dit jaar. Maar is de massa er wel klaar voor? We zien het wel. ;]
Je kan er wel van uit gaan dat meer mensen een 4:3 hebben dan er nog mensen zijn met een 14K4 modem. En dan nog, iedere pagina is wel te laden met een 14K4, terwijl het dan op 4:3 gamen kut blijft dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:16 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het schandalig zijn als de Xbox360 geen 4:3 meer ondersteunt? Moet elke website tegenwoordig ook nog met een 14k4 modem te bezoeken zijn?!
Nee next gen komt pas in de vorm van een afstandbediening toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Imo komt er nog lang geen next gen. Ik vind de handhelds van nu een grotere stap vooruit dan de consoles van nu.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als alle games zowel een 4:3 stand als een 16:9 stand hadden. Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan er wel van uit gaan dat meer mensen een 4:3 hebben dan er nog mensen zijn met een 14K4 modem. En dan nog, iedere pagina is wel te laden met een 14K4, terwijl het dan op 4:3 gamen kut blijft dan.
Was getekend,
Groot beeld 4:3 eigenaar.
Straks wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap alleen niet dat DVD's eigenlijk allemaal 16:9 zijn en games niet.
Definieer "verkloot" eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
als ze maar niet denken dat ik me tv inwissel inplaats van me 360 als ik geen normaal beeld krijg.
als mijn beeld verkloot is omdat ik een "ouderwetse" 4:3 tv heb dan hebben ze dat mooi mis.
de 360 gaat eerder de deur uit dan dat ik me tv de deur uit trap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |