een weersverwachtingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
Loes Hasdijk volgens Google Afbeeldingen...
[afbeelding]
Vanmiddag op Talpa : Wie is L. H. ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef Againzender het volgende:
Dit wordt een opmerkelijk lunchspelletje
Ze was/is toch van de Tros?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:09 schreef Bjoro het volgende:
leuke titel he ?
en wie is datquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Is Loes Haasdijk net zo iemand als Kira Eggers? (of hoe heette die snol)?
aha, ze is columnist!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef DeTolk het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/2926/1 column van SCH, met L. Haasdijk.
amenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Studeren gaat weer lekker vandaag. Not
Give me a hell yeahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
studeren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
ff de site van sientje nog een keertje checkt....
Same herequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Volgende week tentamens maar ik heb geen zin om er aan te beginnen en ik weet verder ook niet wat ik moet doen
Nu al ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Volgende week tentamens maar ik heb geen zin om er aan te beginnen en ik weet verder ook niet wat ik moet doen
Volgende week maandag woensdag en vrijdagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
Volgende week Morgen tentamens maar ik heb geen zin om er aan te beginnen en ik weet verder ook niet wat ik moet doen
quote:Groter bierglas: meer voor minder!
Cafés die Heineken, Amstel of Brand tappen, krijgen deze week nieuwe, grotere glazen. Kroegbazen zijn niet blij.
Heineken brengt 3,1 miljoen nieuwe glazen van 25, 35 en 50 centiliter. Dit is net iets meer dan in het oude glas paste. Door de nieuwe glazen zal Heineken dus meer bier in zijn cafés verkopen.
Café-eigenaren durven de prijs van een glas bier niet te verhogen uit angst voor nog meer negatieve reacties van klanten. Bij gelijke prijzen krijgt de cafébaas per tank ruim 800 euro minder inkomsten. In het nieuwe fluitje gaat bijna een kwart meer. De cafébezoeker is dus spekkoper: hij krijgt meer bier.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgende week maandag woensdag en vrijdag
In de jaarbeurs omdat de groep zo groot is.
Gelukkig heb ik net wat oefentoetsen op WebCT gevonden ga ik dat maar es nakijken, net als die uittreksels.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
Jullie hebben zeker ook nog een week vakantie voor de tentamens. Stelletje luie honden!
Je neemt gewoon vakantie tot twee weken voor je tentamensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
Jullie hebben zeker ook nog een week vakantie voor de tentamens. Stelletje luie honden!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:41 schreef DeTolk het volgende:
ik ga naar huis
Ik heb mn slaapzak al klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn eerste tentamen was echt erg. Geen idee hoe of wat, waar, hoelang. Echt verschrikkelijk Veels te vroeg natuurlijk aanwezig
Ik heb misschien de hele maand januari vrijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je neemt gewoon vakantie tot twee weken voor je tentamens
Nee, ik heb alleen vakantie tijdens kerst, drie weken volgens mij. Voor de rest is het een paar vrije dagen. Maar ja, ik heb alleen maandagmiddag verplichte colleges.
Dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is Fok! verschrikkelijk traag...
Hoi Bloem!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:49 schreef pascalheister het volgende:
mogge, ik zie dat Bos mij ook een keer wil evenaren met vroeg opstaan
Ja, inderdaad ik heb het weer overleefd vandaag. Ik las net dat je nieuwe schoenen hebt gekocht, welke (of heb ik er overheen gekeken)?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt het weer overleeft dus.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
En dat was mijn laatste gesprek![]()
ff alles afsluiten hier... en naar huis...
Volgens mij is het Lousquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
gaat goed mannen met de zoektocht naaar Loes
Die was inderdaad een stuk lastiger te vinden dan Lous Haasdijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
gaat goed mannen met de zoektocht naaar Loes
Kan ik me voorstellen, de grote dag komt nu echt dichter en dichter bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:57 schreef appelsientje het volgende:
En daar was ik weer...
Lekker gevoelzo'n laatste werkdag...
Nou de zenuwen beginnen wel meer te komen.. maar alleen maar positiefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Ja je gaat al heul snel weg hè Sientje...hebbie al zenuwen? Of vind je het alleen maar heel erg leuk?Bossie!
yup 6 dagen... echt raar allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, de grote dag komt nu echt dichter en dichter bij(tis ook al over 6 dagen, maar je weet wat ik bedoel )
Hoi Clautje![]()
En het is BLOEDJEheet schreef Qquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef appelsientje het volgende:
yup 6 dagen... echt raar allemaalmaar ik geniet nog volop de laatste dagen hier
sjelloquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Superheld het volgende:
Welke provider heb je dan?
Waseggie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sacchi over V Basten bij Twee Vandaag, NU
Biertje?quote:
Ik zit nu in de Dahliastraat, week 49 kan ik pas naar de Mgr.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
VoReGgie ik ga zo weer uw straat pedaleren. Zwaait gij?
Doet me aan Jeroentje in een van de mooiste Jan Jans en de Kinderen denkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend een kind met poep onder zijn schoen. Zat aan zijn stoel en op de vloerbedekking. Lekker smerig!
Zo, dat is dan wel een leuk tripjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:36 schreef dndiek het volgende:terug van de uni...
De studiereis gaat naar Shanghai (10 dagen). Dat wordt sparen![]()
Mijn eerste tentamen is 13 december.
vriendin heeft ook BHV gehad .... ze kan alles weer.wel goed dat iedereen in het onderwijs dat moet doen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Morgen weer cursus BHV en dan daarna herfstmarkt tot 19.00
Wordt geen gehele Oranje-match dus voor mij.
hoe zit die hoek bevestigd? dmv kliksysteem?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, de hoekbank staat eindelijk ook op hun site:
[afbeelding]
In het (tomaten)rood leer.
Volgens mij kliksysteem, mag ik hopen iig....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef DeTolk het volgende:
hoe zit die hoek bevestigd? dmv kliksysteem?
Heb zelf ook zo'n bank gehad en die zat dmv klosjes aan de zijstukken. binnen een half jaar was ie stuk/
En toch vermoed ik ook hier dat ze te makkelijk overgaan tot de schwalbe en goedkoop theater.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Er straalt schoonheid vanaf en Latijnse passie.
En nog een ding waar je op moet letten ( en nee, dit probleem doet zich niet alleen voor bij de goedkopere bankstellen ), in veel gevallen is de rugleuning van de hoek dmv een verticale lat aan de bodem vastgeniet, en niet geschroefd/gespijkerd. Dit kan een probleem vormen bij de garantie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij kliksysteem, mag ik hopen iig....
De onderkant van de bank is dan ook het belangrijkste om te checken voordat je tot aanschaf over moet gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En nog een ding waar je op moet letten ( en nee, dit probleem doet zich niet alleen voor bij de goedkopere bankstellen ), in veel gevallen is de rugleuning van de hoek dmv een verticale lat aan de bodem vastgeniet, en niet geschroefd/gespijkerd. Dit kan een probleem vormen bij de garantie.
Is er een fatwa uitgesproken over je signature?quote:
Juist, kwam ik ook na 2 banken achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De onderkant van de bank is dan ook het belangrijkste om te checken voordat je tot aanschaf over moet gaan.
Daar staat TrudieBluezzquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:13 schreef DIGGER het volgende:
Is er een fatwa uitgesproken over je signature?
Zwangerschap en geboorte deel 156quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staat TrudieBluezz
Hoest in hospital?
Grappig wel.quote:
Hehe, voor Idols-fans is dit wel geinig ja.quote:
Gelezenquote:
Ik ben er nog Sienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
wat gaat iedereen vroeg naar bed![]()
ook jammer..
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik blijf nog tot half twaalfquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
wat gaat iedereen vroeg naar bed![]()
ook jammer..
condooms?? waar zijn die voor nodig ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er nog Sien
Heb je al pleisters op je lijstje, en condooms?
gezelligquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik blijf nog tot half twaalf
* BliksemSchigt golfer aanmeldtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
golfer wil meedoen met de NIX factor
Wie geeft hem op? Ik doe zijn haar wel
Pleister over je piemel plakken werkt ook prima als voorbehoedsmiddel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:44 schreef appelsientje het volgende:
condooms?? waar zijn die voor nodig ?![]()
Maar nee die heb ik niet.., pleisters wel... zal ik ook wel nodig hebben ookben nogal onhandig..
Ik tot ongeveer half één denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik blijf nog tot half twaalf
Je hele leven toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef Suijk het volgende:
Ik slaap eigenlijk de hele dag al.
Morgen wel werken, maar hoef pas om 11.00 uur te beginnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig
morgen hoef je niet te werken?
Weer een succesprogramma van Talpaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat is NIX-factor?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef Suijk het volgende:
Ik slaap eigenlijk de hele dag al.
Weer een 'hoogstaand' journalistiek programma van je favoriete nieuwe omroep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat is NIX-factor?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Pleister over je piemel plakken werkt ook prima als voorbehoedsmiddel.
Dat is ook lekker..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen wel werken, maar hoef pas om 11.00 uur te beginnen.
Huh?quote:
Jeemigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer een 'hoogstaand' journalistiek programma van je favoriete nieuwe omroep.
Mensen die absoluut geen talent of uiterlijk hebben moeten optreden en de meest kanslozen gaan door en daar probeert men dan nog iets van te maken qua artiest.
Eigenlijk dus ook wel op jouw lijf geschreven.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er iSCH ook nog ergenSCH een vingerhoedje over
Nee, maar dit was bij uitzondering een enorme saaie dag. 11 oktober 2005 zal ik me niet lang herinneren.quote:
dat is net zo warm als hier!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Waar zit bluezzkindje trouwens ?
Ik zie dat het vandaag in Sydney 20 graden wordt..
Bij Cairns en rijdt op en neer naar een werkplek bij Cooktownquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Waar zit bluezzkindje trouwens ?
Ik zie dat het vandaag in Sydney 20 graden wordt..
klopt..alleen daar wordt het alleen maar warmer.. en hier kouderquote:
zeg maar gerust dat het daar heet wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
klopt..alleen daar wordt het alleen maar warmer.. en hier kouder![]()
Redelijk in het hoge noorden dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij Cairns en rijdt op en neer naar een werkplek bij Cooktown
zul je zien, ben ik weg, hebben jullie een witte kerst EN de elfsteden tochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg maar gerust dat het daar heet wordt
en koud wordt het hier niet echt meer in de winters![]()
Pas je op dat je niet te hard werkt, meissie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee de laatste tijd alleen nog maar hallo en welterusten komt zeggenTrusten Hools
klopt ik zag net nog wat foto's... ik zie mezelf al rond lopen op 't strand daarquote:
We praten je wel bij via FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zul je zien, ben ik weg, hebben jullie een witte kerst EN de elfsteden tocht
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
We praten je wel bij via FOK!
Ik ga naar bed
Komt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet te hard werkt, meissie?
Trusteh.
Nee hoor morgen een halve dag. Dus gewoon normale tijd klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker..
Alleen jammer dat je ook later thuis bent
op die manier..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor morgen een halve dag. Dus gewoon normale tijd klaar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef appelsientje het volgende:
ja hoor, lekker biertoch klaar met werken..
en w'rom is deze dag zo mooi PH ? dvd binnen gekregen ?
ziet er leuk uit, heb alleen de film nog nooit gezien..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
juweeltje voor vandaag
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1288252#1288252
en je gaat Basic wel kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga nog ff een film ofzo kijken
fijne avond/ nacht iedereen
Redelijk volgens planning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik tot ongeveer half één denk ik.
Van alles en nog wat.. omdat ik toch nog niet kan slapen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd, wat doe je zo laat nog hier ?![]()
Jackie Brownquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
welke ?
ja je moet wat he, alleen schiet die upload niet zo opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Spideyman het volgende:
Heej PH, lekker aan het trekken zie ik
zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef pascalheister het volgende:
dat klinkt goed eend
Kweet het, @home heeft de upload dan wel net verhoogd maar meer dan 80 KiloByte ps zit er niet inquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja je moet wat he, alleen schiet die upload niet zo op
zuiperdquote:
quote:
ah okquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kweet het, @home heeft de upload dan wel net verhoogd maar meer dan 80 KiloByte ps zit er niet in
Verder alles goed?
Superz.. ben aardig zat aangeschoten en m'n ex heeft net gebeld of ik ff langs wil komenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok
ja alles prima hier, daar ook?
dus je gaat nog even bloemen plukken met je ex ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Superz.. ben aardig zat aangeschoten en m'n ex heeft net gebeld of ik ff langs wil komenkGa dus zo maar die aknt op
![]()
Enniehoe, die Outlaws zijn echt subliem! hopelijk heb je er wat aan, moet wel zeggen dat ik de jaren '95 tot en met '98 een stuko beter vind dan de jaren die daarna komen, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je de muziek die je in je "jeugd" hoort altijd met je mee zal nemen.
Goeie muziek smaak heb je wel![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef pascalheister het volgende:
wat zie ik nu eend, zit die i-spy24 nu ook al het topic van wytske te verzieken
bij de dvdtopics hebben we er ook al zo'n last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja k zag t, kutzak is t, mooie deurmat had k voor m
ik snap he-le-maal niks van drquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je gaat nog even bloemen plukken met je ex ?
lekker, hij zal er wel voldoening uit krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag t, kutzak is t, mooie deurmat had k voor m
Ja, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Bjoro het volgende:
hallo allemaal.....zijn jullie al zenuwachtig voor vanavond ?
had ik ook moeten doen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd.
jij werkt kennelijk 's avonds?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas had er wel begrip voor, hij heeft zelf ook van avond geruild
Supermarkt, bijbaantjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij werkt kennelijk 's avonds?
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas had er wel begrip voor, hij heeft zelf ook van avond geruild
Geert W. is toch getrouwd met een Macedonische ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...
Nee ik loop geen stage bij Wilde Geert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Geert W. is toch getrouwd met een Macedonische ?
kijk dat zijn leuke dingen !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef DarkShine het volgende:
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...
Zei d'r gisteren al, 'wat er ook gebeurt, jullie blijven het enige land dat Nederland punten heeft weten af te pakken in de kwalificatie'.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk dat zijn leuke dingen !
Alleen moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk !
is wel mooi voor d'r iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zei d'r gisteren al, 'wat er ook gebeurt, jullie blijven het enige land dat Nederland punten heeft weten af te pakken in de kwalificatie'.![]()
Uit de bus naar de Uithof?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Bluezz het volgende:
En weer op tijd in het drukke Utreg... tjonge jonge waar komen al die studenten vandaan zeg
Die gaan vroeg naar school, kunnen ze vanmiddag lekker op 't terras zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee gewoon in de tram naar nieuwegein
Utreg + terras = prima combinatiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gaan vroeg naar school, kunnen ze vanmiddag lekker op 't terras zitten
I knowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Utreg + terras = prima combinatie
ik ben 'r heeeel af en toe geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I know![]()
vorig jaar zat ik er nog
Da's bijzonder, vorig jaar nog joh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I know![]()
vorig jaar zat ik er nog
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
ik ben 'r heeeel af en toe geweest![]()
oh, was jij dat?quote:
als studentquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's bijzonder, vorig jaar nog joh?
Mogguh!
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Niet goed dat Microcrap weer een lading fixes heeft uitgebracht, bezorgt mij weer werk (systemen updaten, unattended cd's...).
waarschijnlijk kost iets updaten minder tijd dan wachten totdat het helemaal vastloopt !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??
What else is new ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:04 schreef DeTolk het volgende:
Forum weer wat problemen?
idd.. maar goed nu draait het redelijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vaker updaten dan![]()
Windows niet updaten en wachten tot er weer virussen ofzo zijn voor die leaks...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??
Leuk, een verhaaltje over dikkie dikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
Dag Dikkie Dick....tot de volgende keer
... hij mag vanavond voetbal kijken met zijn vaderquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, een verhaaltje over dikkie dik
Dikkie dik wordt vandaag al vroeg wakker,
hij heeft vandaag grootse plannen...
gaan alle poesjes zich verzamelen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
... hij mag vanavond voetbal kijken met zijn vader
en dat is spannend, Dikkie Dick heeft namelijk nog nooit
een voetbalwedstrijd in het echt gezien.
Om vier uur ........
...en zal Dikkie Dick zijn mutsje ook meenemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gaan alle poesjes zich verzamelen...
slechte combi, lijkt me !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef SCH het volgende:
Hoofdpijn en de hele dag solli-gesprekken
goed voortekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef SCH het volgende:
Hoofdpijn en de hele dag solli-gesprekken
die heeft hij van opa gekregen. Dikkie Dick houdt van Opa.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...en zal Dikkie Dick zijn mutsje ook meenemen.
Het is het lievelingsmutsje van Dikkie Dick, want ........
....ook voor Oma.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
die heeft hij van opa gekregen. Dikkie Dick houdt van Opa.
Opa is lief. ...
...met opa spelen. Dikkie Dick doet ook vak met opa spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
....ook voor Oma.
Oma mag namelijk 2x in de week .......
dat blijft de vraag natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga maar eens een mega lekker eitje bakken...
...als hij verliest ligt hij eruit !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
...met opa spelen. Dikkie Dick doet ook vak met opa spelen.
Maar vananvond niet, dan gaat Dikkie Dick voetbal kijken.
Het is een belangrijke wedstrijd voor de coach, want....
je bent wel wat vroeg eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:52 schreef Lionheaad het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #940: Dikkie Dick gaat voetbal kijken
tralalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |