Die gaan vroeg naar school, kunnen ze vanmiddag lekker op 't terras zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee gewoon in de tram naar nieuwegein
Utreg + terras = prima combinatiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gaan vroeg naar school, kunnen ze vanmiddag lekker op 't terras zitten
I knowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Utreg + terras = prima combinatie
ik ben 'r heeeel af en toe geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I know![]()
vorig jaar zat ik er nog
Da's bijzonder, vorig jaar nog joh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I know![]()
vorig jaar zat ik er nog
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
ik ben 'r heeeel af en toe geweest![]()
oh, was jij dat?quote:
als studentquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's bijzonder, vorig jaar nog joh?
Mogguh!
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Niet goed dat Microcrap weer een lading fixes heeft uitgebracht, bezorgt mij weer werk (systemen updaten, unattended cd's...).
waarschijnlijk kost iets updaten minder tijd dan wachten totdat het helemaal vastloopt !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??
What else is new ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:04 schreef DeTolk het volgende:
Forum weer wat problemen?
idd.. maar goed nu draait het redelijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vaker updaten dan![]()
Windows niet updaten en wachten tot er weer virussen ofzo zijn voor die leaks...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??
Leuk, een verhaaltje over dikkie dikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
Dag Dikkie Dick....tot de volgende keer
... hij mag vanavond voetbal kijken met zijn vaderquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, een verhaaltje over dikkie dik
Dikkie dik wordt vandaag al vroeg wakker,
hij heeft vandaag grootse plannen...
gaan alle poesjes zich verzamelen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
... hij mag vanavond voetbal kijken met zijn vader
en dat is spannend, Dikkie Dick heeft namelijk nog nooit
een voetbalwedstrijd in het echt gezien.
Om vier uur ........
...en zal Dikkie Dick zijn mutsje ook meenemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gaan alle poesjes zich verzamelen...
slechte combi, lijkt me !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef SCH het volgende:
Hoofdpijn en de hele dag solli-gesprekken
goed voortekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef SCH het volgende:
Hoofdpijn en de hele dag solli-gesprekken
die heeft hij van opa gekregen. Dikkie Dick houdt van Opa.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
...en zal Dikkie Dick zijn mutsje ook meenemen.
Het is het lievelingsmutsje van Dikkie Dick, want ........
....ook voor Oma.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
die heeft hij van opa gekregen. Dikkie Dick houdt van Opa.
Opa is lief. ...
...met opa spelen. Dikkie Dick doet ook vak met opa spelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
....ook voor Oma.
Oma mag namelijk 2x in de week .......
dat blijft de vraag natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga maar eens een mega lekker eitje bakken...
...als hij verliest ligt hij eruit !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
...met opa spelen. Dikkie Dick doet ook vak met opa spelen.
Maar vananvond niet, dan gaat Dikkie Dick voetbal kijken.
Het is een belangrijke wedstrijd voor de coach, want....
je bent wel wat vroeg eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:52 schreef Lionheaad het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #940: Dikkie Dick gaat voetbal kijken
tralalalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |