Die gaan vroeg naar school, kunnen ze vanmiddag lekker op 't terras zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee gewoon in de tram naar nieuwegein
Utreg + terras = prima combinatiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gaan vroeg naar school, kunnen ze vanmiddag lekker op 't terras zitten
I knowquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Utreg + terras = prima combinatie
ik ben 'r heeeel af en toe geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I know![]()
vorig jaar zat ik er nog
Da's bijzonder, vorig jaar nog joh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
I know![]()
vorig jaar zat ik er nog
Ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:41 schreef Againzender het volgende:
ik ben 'r heeeel af en toe geweest![]()
oh, was jij dat?quote:
als studentquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's bijzonder, vorig jaar nog joh?
Mogguh!
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef DarkShine het volgende:
Niet goed dat Microcrap weer een lading fixes heeft uitgebracht, bezorgt mij weer werk (systemen updaten, unattended cd's...).
waarschijnlijk kost iets updaten minder tijd dan wachten totdat het helemaal vastloopt !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??
What else is new ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:04 schreef DeTolk het volgende:
Forum weer wat problemen?
idd.. maar goed nu draait het redelijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Misschien moeten ze vaker updaten dan![]()
Windows niet updaten en wachten tot er weer virussen ofzo zijn voor die leaks...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom maak je iets als het nog niet kapot is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |