Jackie Brownquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
welke ?
ja je moet wat he, alleen schiet die upload niet zo opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:29 schreef Spideyman het volgende:
Heej PH, lekker aan het trekken zie ik
zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:27 schreef pascalheister het volgende:
dat klinkt goed eend
Kweet het, @home heeft de upload dan wel net verhoogd maar meer dan 80 KiloByte ps zit er niet inquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja je moet wat he, alleen schiet die upload niet zo op
zuiperdquote:
quote:
ah okquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kweet het, @home heeft de upload dan wel net verhoogd maar meer dan 80 KiloByte ps zit er niet in
Verder alles goed?
Superz.. ben aardig zat aangeschoten en m'n ex heeft net gebeld of ik ff langs wil komenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok
ja alles prima hier, daar ook?
dus je gaat nog even bloemen plukken met je ex ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Superz.. ben aardig zat aangeschoten en m'n ex heeft net gebeld of ik ff langs wil komenkGa dus zo maar die aknt op
![]()
Enniehoe, die Outlaws zijn echt subliem! hopelijk heb je er wat aan, moet wel zeggen dat ik de jaren '95 tot en met '98 een stuko beter vind dan de jaren die daarna komen, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je de muziek die je in je "jeugd" hoort altijd met je mee zal nemen.
Goeie muziek smaak heb je wel![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:53 schreef pascalheister het volgende:
wat zie ik nu eend, zit die i-spy24 nu ook al het topic van wytske te verzieken
bij de dvdtopics hebben we er ook al zo'n last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja k zag t, kutzak is t, mooie deurmat had k voor m
ik snap he-le-maal niks van drquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je gaat nog even bloemen plukken met je ex ?
lekker, hij zal er wel voldoening uit krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zag t, kutzak is t, mooie deurmat had k voor m
Ja, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Bjoro het volgende:
hallo allemaal.....zijn jullie al zenuwachtig voor vanavond ?
had ik ook moeten doen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd.
jij werkt kennelijk 's avonds?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas had er wel begrip voor, hij heeft zelf ook van avond geruild
Supermarkt, bijbaantjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij werkt kennelijk 's avonds?
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas had er wel begrip voor, hij heeft zelf ook van avond geruild
Geert W. is toch getrouwd met een Macedonische ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...
Nee ik loop geen stage bij Wilde Geert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Geert W. is toch getrouwd met een Macedonische ?
kijk dat zijn leuke dingen !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef DarkShine het volgende:
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...
Zei d'r gisteren al, 'wat er ook gebeurt, jullie blijven het enige land dat Nederland punten heeft weten af te pakken in de kwalificatie'.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk dat zijn leuke dingen !
Alleen moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk !
is wel mooi voor d'r iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zei d'r gisteren al, 'wat er ook gebeurt, jullie blijven het enige land dat Nederland punten heeft weten af te pakken in de kwalificatie'.![]()
Uit de bus naar de Uithof?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Bluezz het volgende:
En weer op tijd in het drukke Utreg... tjonge jonge waar komen al die studenten vandaan zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |