Ja, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:44 schreef Bjoro het volgende:
hallo allemaal.....zijn jullie al zenuwachtig voor vanavond ?
had ik ook moeten doen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelfs mijn werk voor afgezegd.
jij werkt kennelijk 's avonds?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas had er wel begrip voor, hij heeft zelf ook van avond geruild
Supermarkt, bijbaantjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij werkt kennelijk 's avonds?
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
M'n baas had er wel begrip voor, hij heeft zelf ook van avond geruild
Geert W. is toch getrouwd met een Macedonische ?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...
Nee ik loop geen stage bij Wilde Geert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Geert W. is toch getrouwd met een Macedonische ?
kijk dat zijn leuke dingen !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef DarkShine het volgende:
Ik kijk juist bij hem en zijn Macedonisch vrouwke...
Zei d'r gisteren al, 'wat er ook gebeurt, jullie blijven het enige land dat Nederland punten heeft weten af te pakken in de kwalificatie'.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk dat zijn leuke dingen !
Alleen moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk !
is wel mooi voor d'r iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zei d'r gisteren al, 'wat er ook gebeurt, jullie blijven het enige land dat Nederland punten heeft weten af te pakken in de kwalificatie'.![]()
Uit de bus naar de Uithof?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:00 schreef Bluezz het volgende:
En weer op tijd in het drukke Utreg... tjonge jonge waar komen al die studenten vandaan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |