abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:24:59 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356557
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik probeer ook wel alles te doen. Maar vaak wacht ik tot 's avonds. Magneet is toch rond 17.00 thuis dus kan hij altijd even uithelpen.

Heeft iemand trouwens nog last van misselijkheid? Ik kan niet makkelijk liggen. Als ik, al is het een paar uur na het eten, ga liggen, komt er wat vanuit mijn maag omhoog. Vorige week bij de Yoga, een oefening waar we op de zij liggen en buikademhaling moeten doen, was ik ook weer heel erg misselijk, het zit af en toe met die oefeningen mij echt niet mee. Ik word of misselijk door die ademhalingsoefeningen of ik krijg kramp met de andere oefeningen.
hier ook alweer/nog steeds feest op 2 kussens slapen helpt enigzins hier. veel melk drinken..
Vind dit vervelender als het extreme spugen wat ik had, omdat je practisch de hele dag met iets in je strot zit wat niet wil zakken en niet omhoog wil komen :x ach ja tijd voor een dutje hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:26:11 #202
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31356583
Wordt je misselijk of krijg je 'het zuur'?
Ik ben nu soms 's ochtends wat miselijk maar dat komt dan door een lege maag. En ik heb regelmatig last van zuur, meestal helpt een rennie dan wel alleen geen goed idee na het tandenpoetsen voor het slapen want dat geeft een ontzettend ranzige smaak in je mond

zo nu al weer veel te lang gezeten, ik ga weer ff een tukkie doen

en owja koken doe ik ook nog wel, dat wisselen we meestal af. idd Wennie, nog ff en dan is de kleine er, dan kunnen we een heel ander ritme gaan invoeren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_31356612
Ik heb zelden tot nooit rugklachten gehad, mijn onderrug is waarschijnlijk zwakker doordat beebje zo diep ligt. Het is puur bandenpijn zegt de verloskundige. Het is nu net die bandenpijn die mij sinds de 14de week onder voeten zit. Maar die waarschijnlijk ook weg is zodra beebje er is. Het enige wat ik kan doen is veel rust houden en niet te veel doen dus. En zp nu en dan een heet bad of warme kruik. Het is onhandig, maar hoort erbij.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:29:14 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356645
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef Igraine het volgende:
Hoe gaan jullie dat straks doen als jullie kleintjes er zijn? Rugklachten e.d zullen er dan niet minder om worden.

ng even snel.. het komt zo over alsof je vindt dat we ons aanstellen
Nu praat ik voor mezelf, mijn rugklachte komen puur vanuit d verdrukking , die ons ukkie geeft bij d onderste rugwervels.. niets aan te doen en als die kleine er is dan is die druk weg en gaat het wel beter althans ga ik maar vanuit.. Ondanks dat ik soms echt met tranen van pijn omhoog kom. met hulp van mannetje.. ik echt niet kleinzerig ben doe ik wel mijn dingen in zoverre mogelijk..
pi_31356677
Het is meer misselijk, geen zuur. Net wat Evenstar zegt, het komt bij mij wel in de slokdarm, maar het komt niet verder omhoog. Tja, het is niet prettig. Ik heb me wel voorgenomen om rennies te kopen, maar ik kom voorlopig niet meer in het dorp hierlangs. Als ik in het dorp ben geweest vergeet ik het meestal. Hoezo zwangerschapsdementie, moet ook maar ens dingen op mijn hand gaan schrijven
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:31:47 #206
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356693
oh en mocht ik na de bevalling blijvende rugklachten houden.. dan heb ik een bek gekregen om hulp te vragen
pi_31356747
ben weer terug van de vlos. Bloeddruk was 130/80 en ik mocht op de weegschaal... 14 kilo totaal aangekomen.
Volgende afspraak staat voor 21 oktober. Ben dan 41 weken en 3 dagen. Mocht de beeb er dan nog niet zijn mag ik na die afspraak gelijk door naar het ziekenhuis voor een controle. Verder was me buik weer 1 cm gegroeid, beeb groeit dus ook nog steeds, vlos schat beeb nu op 7 pond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:36:24 #208
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31356769
Evenstar, ik ben dan ook al 8 weken verder

Igraine, ik heb bekkeninstabiliteit, dus daarom gaat het al zo'n tijd niet goed. Van m'n rug heb ik overigens weinig last, want me erg meevalt aangezien ik naast m'n zwangere buik nog erg veel gewicht van voren heb hangen

Randa, ik heb hetzelfde alleen is het brandend maagzuur wat omhoog komt. En aangezien ik het overal zuur van krijg en niet de hele dag door Rennies kan slikken, neem ik het maar voor lief
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:38:57 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356800
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef Wennie het volgende:
Evenstar, ik ben dan ook al 8 weken verder

Igraine, ik heb bekkeninstabiliteit, dus daarom gaat het al zo'n tijd niet goed. Van m'n rug heb ik overigens weinig last, want me erg meevalt aangezien ik naast m'n zwangere buik nog erg veel gewicht van voren heb hangen

Randa, ik heb hetzelfde alleen is het brandend maagzuur wat omhoog komt. En aangezien ik het overal zuur van krijg en niet de hele dag door Rennies kan slikken, neem ik het maar voor lief
ja dat snap ik anyways ik ging er vandoor
pi_31356807
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef Wennie het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik ken het gevoel wel vanopkomend zuur. Het is niet prettig maar je raakt er ook wel aan gewend. Wel moet je voorzichtig dat het niet te erg is, want het kan wel je slokdarm beschadigen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:39:23 #211
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31356811
quote:
Hoe gaan jullie dat straks doen als jullie kleintjes er zijn? Rugklachten e.d zullen er dan niet minder om worden.
De klachten die ik nu heb zijn voornamelijk zwangerschap gerelateerd. Daarnaast heb ik ook nog Fibromyalgie (vrij milde versie), hoe dat gaat merk ik wel. Zo onderhand ben ik een meester in het verzinnen van oplossingen en weet ik ook precies wat mijn lichaam aan kan en niet. MikeAir is onderhand ook gewend dat ik af en toe gewooniets niet kan, we kijken meestal samen wie wat doet. bvb ik stoffen en hij zuigen of als ik veel pijn in mijn rug heb, zet ik wel de was en hangt hij het op. Mijn zus heeft ook fibro en die klaagt het meest over knoopjes op kleding die ze niet dicht krijgt, ik merk dat ook wel op het werk, ik heb dus ook alle pyjamatjes met knoopjes de deur uit gedaan.
*nu echt gaat slapen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:55:33 #212
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31357103
Vicky, mooi dat alles weer goed is
Laten we hopen dat je de volgende afspraak niet nodig hebt
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31357147
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef Wennie het volgende:
Vicky, mooi dat alles weer goed is
Laten we hopen dat je de volgende afspraak niet nodig hebt
ik hoop het ook niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31359144
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ng even snel.. het komt zo over alsof je vindt dat we ons aanstellen
Nu praat ik voor mezelf, mijn rugklachte komen puur vanuit d verdrukking , die ons ukkie geeft bij d onderste rugwervels.. niets aan te doen en als die kleine er is dan is die druk weg en gaat het wel beter althans ga ik maar vanuit.. Ondanks dat ik soms echt met tranen van pijn omhoog kom. met hulp van mannetje.. ik echt niet kleinzerig ben doe ik wel mijn dingen in zoverre mogelijk..
Ik zeg van niemand dat ie zich aanstelt.
Ik vroeg het me gewoon af omdat ik merk dat met zo'n kleintje rondzeulen, in bed, uit bed, in de box, uit de box best zwaar voor je rug is. Ik heb tijdens m'n zwangerschap geen centje last van m'n rug gehad en zelfs ik merk het al, vandaar.

Daarnaast vind ik idd wel dat er hier soms errug veel geklaagd word, maar ja niet iedereen staat hetzelfde in het leven denk ik dan maar.
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
oh en mocht ik na de bevalling blijvende rugklachten houden.. dan heb ik een bek gekregen om hulp te vragen

Ik noem dat gewoon een mond, maar natuurlijk kan dat mocht het nodig zijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:21:47 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31359287
Igraine ik had dat ook in het begin en niet tijdens de zwangerschap. Volgens mij een combinatie van dat gesjouw en m'n veranderde borstomvag ik haat ze, ik haat ze zo Die rugklachten zijn wel verdwenen
pi_31359393
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:21 schreef Luchtbel het volgende:
Igraine ik had dat ook in het begin en niet tijdens de zwangerschap. Volgens mij een combinatie van dat gesjouw en m'n veranderde borstomvag ik haat ze, ik haat ze zo Die rugklachten zijn wel verdwenen
Nou van die borstomvang zal 't bij mij niet komen denk ik, is maar 1 cupmaatje groter C/D. Is 't zo erg bij je dan, dat je ze haat? T zullen wel gewoon de rugspieren zijn die moeten wennen aan alle nieuwe bewegingen en ballast.

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:35:48 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31359553
Is niet voor te lachen ik vind van a naar c een redelijke stap en ik haat ze echt, gegronde haat
pi_31360383
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jis en suzanne ?
kwam vanmiddag na een erg lange tijd weer even bijlezen hier en zie meteen m'n naam staan
Het gaat hier redelijk... Spuug nog iedere dag meerdere keren, maar ja... Enige oplossing (omdat die zetpillen fijn 1 dag geholpen hebben en daarna niet meer ) is RUST... en dat houdt dus in stoppen met werken en hele dagen plat op bed. Ik ben erover aan het twijfelen, maar voel me er ergens nog niet 'ziek' genoeg voor. Plus dat wanneer ik op m'n werk zit het goed gaat...
Eventuele opname in het ziekenhuis is daarmee voorlopig ook van de baan; dat doet de verloskundige alleen als ik volledig gestopt ben met werken...
Tja dus ik doe wel zo rustig mogelijk, ga van werk door naar bed en vice versa... ben nog maar erg weinig achter de computer te vinden!

Leuk nieuws:
Vorige week vrijdag de 1e echo gehad
Beeb had zich lekker verstopt; ze wilde al bijna een inwendige echo doen en toen zag ze 'm opeens zitten!!! Hij bewoog meteen, en we zagen ook direct een kloppend hartje
Maar het kleine ettertje bewoog zoveel, dat ze niet goed op kon meten hoever ik was. Zij bleef uitgaan van toen 11 weken, maar dat KON gewoon niet, omdat ik een langere cyclus had door de miskraam. Ze kwam toen uit op 9 weken en 3 dagen, maar waarschijnlijk wel nog een aantal dagen langer!
Om het zeker te weten, mag ik morgen weer terug voor nog een echo weer even van ons kind genieten!!!
En tja eerlijk is eerlijk, doordat ik nu gezien heb dat er echt echt echt iets in mij groeit, kan ik het spugen beter relativeren. Hoewel het moeilijk blijft. Ik spuug ten slotte 'al' ruim 8 weken iedere dag... en houd amper eten binnen...
Maar ach, hou me er nog steeds aan vast dat het meestal na 3 mnd over is... dus... nog eventjes volhouden!

Zal kijken of ik morgen een beetje een duidelijke foto van de echo meekrijg (door die van vorige week heeft ze gewoon een streep door mijn kind gezet om op te meten hoe groot ie was), scanner heb ik niet maar kan misschien een foto ervan maken ofzo...
pi_31360753
M’n vrouw wordt onderhand een beetje gestoord van al die bezettingswisselingen van haar kamer, dan ligt ze alleen, dan met 3, dan met 2, dan met 4, dan weer met 2 etc. etc. etc.
Telkens weer opnieuw het zelfde verhaal moeten afsteken als er gevraagd wordt waarom je er ligt, begint nu irritant te worden.

En tot overmaat van ramp ligt er nu een nijlpaard op d’r kamer, althans zo klinkt ze als ze slaap
Zo kom je dus lekker aan je rust toe….not.

Vandaag nog ff een uitgebreide echo gedaan op een beter gloednieuw echo apparaat, daar dit eigenlijk gisteren al de bedoeling was dit apparaat te gebruiken maar ivm met een noodgeval niet mogelijk was. Hierop dus het gewicht ook beter vast te stellen, en de artsen kwamen nu nota bene al tot ruim 2200 gram, +/- 7%

Das dus 750 gram meer in 15 dagen

Zo zie je maar, al die Italiaantjes, helemaal dol op eten
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31361148
go meisje hou vol!
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_31363771
quote:
Ik heb zelf een rugafwijking en daardoor sowieso sneller last van mijn rug. Vooral onderin. Ik merk het nu ook dat als ik teveel doe, of teveel loop bijvoorbeeld, dat ik last krijg.

Ik heb geen idee hoe ik het straks ga doen. Ik ga iig nog meer op mijn houding letten en goed opletten met bukken en tillen. Met cesartherapie en met de zwangerschapscursus krijg ik ook nog tips voor voonamelijk de dagelijkse dingen.

Het zal vast goedkomen!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:55:33 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31365152
igraine zo kwam het op mij over vandaar de uitleg van mij.. en dat bek is niet grof bedoeld gewoon bijwijze van uitdrukking

Digger kan ze geen verzoek indienen dat ze alleen ligt? toen ik naar het zkh moest moest ik alleen.. terwijl mijn situatie bijlange na niet zo dreigend is als bij jullie..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:59:08 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31365256
Jis vervelend dat je zo ziek bent en zo moet spugen is echt naar.. maar neem het advies van de vlos toch echt aan.. Nu gata het misschien nog wel.. je kindje krijgt genioeg binnen maar je spieren kunnen er goed van naar de kloten gaan.. en dat is geen pretje en kan in de langere termijn voor jou veel meer schade geven lichamelijk of opwerk gebied dan dat je nu al is het voor 2 weekjes even een time out neemt..
pi_31369678
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:47 schreef DIGGER het volgende:

En tot overmaat van ramp ligt er nu een nijlpaard op d’r kamer, althans zo klinkt ze als ze slaap
Zo kom je dus lekker aan je rust toe….not.
Da's toch dan dezelfde situatie als thuis?

Doe haar de groeten hebben jullie mijn kaartje nog gehad?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:38:16 #225
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31374547
Ik kan niet slapen Weer last van maagzuur, beebje is erg onrustig en heb regelmatig steken.

Vriendje kwam vanavond thuis met een grote bos rozen , bonbons en een computerspelletje
Daarna zijn we lekker uiteten geweest bij de pizzaria om de hoek. Erg lekker , maar zo'n knus tentje dat ik me kont amper kon keren
Nou, ik ga weer een poging doen om te slapen
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:18:17 #226
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31376441
* Wennie meldt zich

Ik sliep pas tegen half 3, ben door de wekker heen geslapen waardoor vriendje bijna een uur later naar z'n werk ging dan normaal (10 over 6).

Digger, fijn dat jullie meisje zo lekker groeit

Jis, ik zou echt stoppen met werken als ik jou was, al is het maar tijdelijk.

Igraine, een beetje klagen mag toch wel zo aan het eind? Los van 'anders in het leven staan' is elke zwangerschap weer anders en heeft iedereen ook een eigen manier om er mee om te gaan. Ik heb meer moeite met de frustraties die de klachten met zich mee brengen dan de pijn op zich. Maar bovenal wil ik gewoon erg graag zien wie er al die tijd al in m'n buik ligt te woelen Al ben ik ervan overtuigd dat ik dat gewoel nog erg ga missen
Mijn afvalstrijd!
pi_31377503
Vickyyyyyyyyyyyyy waar ben je????
pi_31377551
?
Lid van de MamaSquad
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:44:17 #229
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31377662
Die ligt vast gewoon nog lekker te slapen, vandaag komt niet uit toch?
Mijn afvalstrijd!
pi_31377801
* Vicky meldt zich ook weer...

vannacht wel om de 10/15 minuten krampjes... hopen dat het doorzet....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 09:56:51 #231
81992 Githa
pi_31377893
Vicky oooohw jaaaa jaaaa, dat is een start
Alvast wat ter aanmoediging
pi_31377913
Oeh, spannend Vicky
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:59:21 #233
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31377942
Spannend!

Nog niks bij Biezb?
Mijn afvalstrijd!
pi_31378061
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Githa het volgende:
Vicky oooohw jaaaa jaaaa, dat is een start
Alvast wat ter aanmoediging
vriendinnetje die een beetje paranormaal begaafd is zegt dat beeb vrijdag komt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31378168
oeh vicky... spannend hoor
even een paar en ter aanmoedigng
Lid van de MamaSquad
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:12:19 #236
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31378188
He, om de tien minuten krampjes klinkt goed! Heb je die nog steeds Vicky? Zou goed het begin kunnen zijn hoor. Enne.... nu wil ik niks meer horen over vrijdag! Nu, wij willen NU! Niet vrijdag!!! Vickybaby; KOM ER MAAR UIT!!!!!!!
pi_31378517
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef renzell het volgende:
He, om de tien minuten krampjes klinkt goed! Heb je die nog steeds Vicky? Zou goed het begin kunnen zijn hoor. Enne.... nu wil ik niks meer horen over vrijdag! Nu, wij willen NU! Niet vrijdag!!! Vickybaby; KOM ER MAAR UIT!!!!!!!
tis nu ff rustig. Wel wat krampjes enzo maar niet om de paar minuten ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31378524
Jij snapt het Renzell.
Beebje had eigenlijk gisteren zijn/haar gezicht moeten laten zien.
Zullen het er maar op houden dat er weer veel vertraging was bij de NS ofzo
Of dat beebje zich heeft verslapen.

Kom maar naar beneden en sla je slag!!!!!
pi_31382584
Update:

Eindelijk reactie van m’n vrouw haar werkgever, middels een kaart, bloemen en fruitmandje. Ze mogen blij zijn dat ze nog in hetzelfde ziekenhuis en op dezelfde afdeling ligt…

Qua toestand is het vandaag paniekerig, ze heeft flinke koorts, anti-biotica om het tegen te gaan, voelt zich derhalve niet lekker.
Bovendien ook verkleurd vruchtwater, maar komt volgens de artsen door de koorts, niet door poep (is onderzocht).
Wel ook alweer direct gesprekken met de kinderarts erbij over mogelijke scenario’s mocht er nu iets moeten/gaan gebeuren.
CTG was in orde.
Voor de rest een komen en gaan van artsen en verpleegsters om alles te checken, dubbel checken etc.

Zenuwslopend….
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31382648
he bah, dat klinkt niet fijn digger. sterkte er weer mee. goed dat ze zo goed in de gaten gehouden wordt.
pi_31383772
idd.. gelukkig houden ze jouw meisjes goed in de gaten
veel sterkte gewenst
Lid van de MamaSquad
pi_31383833
Biezb meld zich. Nog steeds geen baby, ben nu 5 dagen overtijd. Gister bij de verloskundige was alles goed. Zeker 7,5 pond zegt ze. Vandaag wat druk op de onderkant, maar verder niet veel bijzonders. Mag nu toch echt wel komen, pfff...
Eeuwige waarheden zullen niet waar of eeuwig zijn, tenzij ze een nieuwe betekenis hebben voor iedere nieuwe sociale situatie
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:28:44 #243
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31384137
Jeetje Biezb, niet fijn he, baby's die te laat komen! Sterkte met het grote vacuum dat wachten heet.
pi_31384335
Diggie... dat is niet mooi. Fijn dat ze allebei zo goed in de gaten worden gehouden.

Blijft ze nog wel in hetzelfde ziekenhuis? Heb hier nl. wat klaarliggen voor haar....
pi_31384383
stukje slijmprop verloren net.. althans denk ik.. was taai wittig slijmerig....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:41:33 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31384449
Digger, heel, heel veel sterkte. Het is toch weer even extra spannend zo!
pi_31384463
DIGGER, lees ik het nu goed dat het een meisje wordt? Steeds gemist/niet naar gevraagd.

Meisjes zijn cool!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31384518
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Vicky het volgende:
stukje slijmprop verloren net.. althans denk ik.. was taai wittig slijmerig....
Dat gebeurt het binnen 24 uur. Mijj gokje: morgen ben je (opnieuw?) moeder.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31384545
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat gebeurt het binnen 24 uur. Mijj gokje: morgen ben je (opnieuw?) moeder.
ik hoop het...

en tis de 1e
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31384696
Net de dokter gebeld voor de uitslag van mijn HB waarde in het bloed.
Het viel mij goed tegen in iedergeval ondat deze nog steeds 6.2 is. De staaltabeltten helpen mij niet erg. Het rare vind ik eigenlijk dat ik me verder prima voel, alleen ik zie nog steeds erg bleek. Het wordt dus staaltabletten blijven slikken en over 3 weken weer bloedgeven.

De assistente zei dat dat 7.5 zou moeten zijn. Ik ben ook nog maar eens gaan zoeken wat de waarde zou mogen zijn omdat ik in de veronderstelling ben dat het HB in het bloed bij zwangere vaker lager wordt. Wat ik heb gevonden stelde me wel meteen gerust, zover zit ik er toch niet vanaf. Nu nog dat bleke er vanaf, dan schrikken de mensen tenminste niet zo erg meer van mij
quote:
Heeft een niet-zwangere vrouw een hemoglobinegehalte tussen de 7,5 en 10, bij een zwangere vrouw kan dit dalen tot 6,3 (afhankelijk van het stadium van de zwangerschap) zonder dat er sprake is van anemie.

Bron: www.cz.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')