abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31305764
doet weer netjes meldt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31305884
no steeds niet vicky :p *beeb kom er eens uit joh, we zjin zo sgierig hoe je eruit ziet*
pi_31306103
Aan dit 'front' ook alles nog rustig en stabiel
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:08:40 #104
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31306160
* Wennie doet zich ook es ff melden

Hey beebje van Vicky, kom er eens uit
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:30:42 #105
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31307889
Goedemiddag, alles hier ook nog rustig...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:36:54 #106
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31309309
Jelief, op zich wel fijn dat je nog een groeiecho krijgt.
Bij mij kunnen ze niet voelen hoe groot de baby wordt door de vetjes, maar ik krijg geen echo meer

Tip voor alle grootgeschapen dames: bij Maternité in Delft verkopen ze voedingsbeha's tot 115J. Ik wacht op mijn bestelling
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31309758
Dankjewel voor de tip Wennie, denk dat ik daar maar eens moet gaan kijken over een paar maanden. Zit nu al aan de 85F en ik heb nog heel wat maanden te gaan.
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:12:49 #108
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31310177
Tamea, ik pas nu nog net m'n eigen beha's (95G hier), dus dat is best een meevaller geweest. Ben alleen benieuwd wat de borstvoeding ermee gaat doen
Mijn afvalstrijd!
pi_31310438
Ik ben ook wel benieuwd wat het over een jaar zal zijn hier heb me er maar bij neergelegd dat het fijn heen en weer zal gaan kwa maat. Ik schrok alleen wel toen ik nog maar een dag wist dat ik zwanger was en ineens allerlei BH's al niet meer pasten. Maar wel een goed excuus om weer wat nieuws te kopen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 18:27:11 #110
862 Arcee
Look closer
pi_31312775
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:49 schreef Vicky het volgende:
doet weer netjes meldt..
User 863, mijn Fok!buurvrouw.

12 oktober zou een mooie geboortedatum zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31315938
Vriendje en ik zijn nu voor het eerst bij de verloskundige geweest!! Was erg spannend!! 7 mei is onze uitgerekende datum. Bloeddruk en bloedtest was allemaal prima in orde, voor rode hond moet de waarde hoger zijn dan 10 en die van mij was 178,5 dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken 21 Oktober hebben we onze eerste echo... daar kijken we heeeel erg naar uit! Lijkt me erg speciaal om te kunnen zien wat er nu eigenlijk voor klein mensje groeit in me...! Mijze is helemaal happy!!!
pi_31319156
Ik meld me hier ook maar alvast, ookal ben ik pas net zwanger Gisteren positief getest. Heb wel het probleem dat ik niet weet of ik 4,5 of 8,5 weken zwanger ben nu. Mn allerlaatste menstruatie duurde maar 2 dagen en was bijna niets. Heb toen niet getest, pas getest nadat tijdens mn volgende cyclus de duiveltjes wegbleven.
Denk dat ik van de week maar even langs huisarts of verloskundigepraktijk (zit hier allemaal in 1 gebouw om te hoek) ga.

[ Bericht 1% gewijzigd door Meimeltje op 09-10-2005 22:42:09 ]
pi_31319230
oh meimeltje, ik had toevallig net iets over die berekening in 't tweedestreepjestopic gezet. volgens mij ben je dus 4,5 of 8,5 week zwanger. maar je kunt vast wel een termijnbepalingsecho krijgen. ook hier nogmaals: gefeliciteerd!
pi_31319427
Klopt helemaal Bix, thnx...ff veranderen
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:18:59 #115
3744 Kleintje
op en top!
pi_31320543
Meimeltje... GEFELICITEERD!!!!
En Morph natuurlijk ook!
Best snel gegaan voor jullie toch???
pi_31325930
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Arcee het volgende:

[..]

User 863, mijn Fok!buurvrouw.

12 oktober zou een mooie geboortedatum zijn.
]

Fokbuurvrouw??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 06:12:18 #117
862 Arcee
Look closer
pi_31326379
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 03:23 schreef Vicky het volgende:
Fokbuurvrouw??
Ja, we hebben ons op dezelfde dag geregistreerd op Fok! Namelijk op 12 oktober 1999. Ik was toen de 862-ste user en jij de 863-ste. Je zou dus kunnen zeggen dat we buren zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 10 oktober 2005 @ 06:27:37 #118
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31326396
* Wennie meldt zich

Op een druk beebje voor het slapen gaan en wat steken na niks bijzonders te melden. Bovendien denk ik toch dat ik na de uitgerekende datum beval.

Ik ga meteen weer m'n bedje in, vriendje is net weg naar z'n werk
Mijn afvalstrijd!
pi_31326415
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Meimeltje... GEFELICITEERD!!!!
En Morph natuurlijk ook!
Best snel gegaan voor jullie toch???
Na een maand zwanger vind ik best snel ja
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:08:18 #120
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31326734
Mijze en Meimeltje welkom! Ook voor jullie een Gezonde zwangerschap gewenst

* Jelief doet melden... (was misselijk van de honger en heb meteen maar wat gegeten, zo weer ff slapen)
pi_31327144
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 06:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, we hebben ons op dezelfde dag geregistreerd op Fok! Namelijk op 12 oktober 1999. Ik was toen de 862-ste user en jij de 863-ste. Je zou dus kunnen zeggen dat we buren zijn.
Onze huis statisticus

Hier alles nog rustig, WK 30 + 3 dagen inmiddels, begint de goede kant op te gaan.
Glenn mocht gisteren in het ziekenhuis direct demonstreren dat ie sinds gisteren het handballen definitief achter zich gelaten heeft en nog maar 1 ding wil: voetballen!
Vanavond weer naar het Sophia toe.
Morgen volgens de planning weer een zeer uitgebreide echo.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:18:35 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31328398
Fijn Digger, gaat inderdaad de goede kant op.
Hoop dat jullie er zelf ook al wat geruster over zijn.
Hoe staat mascottetje ervoor nu volgens de artsen? Hoe groot is ze nu en kunnen ze bijvoorbeeld iets zien over de rijping van de longetjes?
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:40:52 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_31328857
Mijze en Meimeltje van harte met jullie positieve test, dat we over een paar maanden maar hele lieve kindjes kunnen bewonderen!

Digger het klinkt weer positief, hou vol hoor kleine mascotte! Voor E.W. De vragen die Renzell stelde vind ik wel een stelletje hele goede vragen! Ben benieuwd of je er ook antwoorden op hebt.

Hier gaat alles goed. Ik heb alleen vandaag geen zin om te werken...geen idee waar dat nou ineens vandaan komt... Het is maar een half dagje dus ik overleef het wel

LL-dames hoe gaat het ermee?
Ingrid ook alles goed? En met de rest? Vertel eens dames, het is zo stil hier!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_31329533
vicky. je bent toch niet stiekum aan het baren he?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_31329690
mmm vicky zo laat nog op ?? ( verklaar u nader....) stiekum aan de wee gegaan misschien?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_31330012
Het feit dat Vicky om 3 uur 's nachts hier post vind ik toch wel wat zeggen.
Ik heb inderdaad het gevoel dat er wat gebeurt daar.
pi_31330067
en om half 12 had ze zich wel gemeld.
*hoopt voor haar dat het zo ver is en alles goed gaat*
Go Vicky
Lid van de MamaSquad
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:42:31 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31330139
Als Vicky toch om 3 uur aan het posten was, had ze dan niet meteen kunnen posten dat het begonnen was

Wel spannend!! Vicky zet um op!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 11:45:07 #129
81992 Githa
pi_31330191
Vicky jaaaaaa dat zou is heel goed kunnen een vers beebje

Zet hem op Vicky
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:50:45 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31330317
Vicky zou het
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 11:57:15 #131
43556 miss_dynastie
pi_31330469
Vicky
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:04:33 #132
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31330642
OE Vicky spannend! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt!
pi_31330817
Misschien heeft ze wel gewoon een slechte nacht gehad?

Maar een paar pufjes kan geen kwaad
pi_31330859
Vicky was altijd heel trouw met melden...
En misschien had ze vannacht wat moeite met slapen door een druk beebje en is het daarna pas doorgezet.. je weet ut niet...
pi_31330881
Ze is ook niet op MSN, dus ze maakt het wel spannend zo.
pi_31331097
oeh spannend..
Lid van de MamaSquad
pi_31331237
goedemiddag ladies..

heb vannacht heel slecht geslapen.. heb vannacht even pjoetje aangegooid terwijl ik aan het genieten was van een lekkere beker warme melk met honing...
Heb vanmorgen tot 11 uur in me bedje gelegen en daarna even de strijk gedaan.. tja moet ook beuren..

Maar heb verder niets te melden... tja buikpijn, rugpijn maar daar houd het weer mee op..

zal jullie morgen niet zo lang in spanning laten zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:36:11 #138
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31331389
* Jelief stopt pufsmilies weer in de kast en wacht geduldig af...
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 12:41:37 #139
43556 miss_dynastie
pi_31331530
Whaha, vals alarm....
pi_31331724
Wij zijn vast ingepuft Vicky. Wij kunnen er zo tegenaan als jij er klaar voor bent

Slecht geslapen door beebje?
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:52:22 #141
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31331758
Morgen is DE dag Vicky!
Ik gok eens een keer op een baby die netjes op tijd geboren wordt.
pi_31331836
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:50 schreef Kleintje het volgende:
Wij zijn vast ingepuft Vicky. Wij kunnen er zo tegenaan als jij er klaar voor bent

Slecht geslapen door beebje?
ja onder andere en kon mijn draai niet vinden....
pijn in me buik enzo....

hehe.. maar fijn dat jullie vast ingepuft zijn scheelt weer...
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:52 schreef renzell het volgende:
Morgen is DE dag Vicky!
Ik gok eens een keer op een baby die netjes op tijd geboren wordt.
denk het niet... komt ook slecht uit hoor.. nichtje is morgen jarig hehehe en woensdag is schoonpaps jarig... Ik ga voor vrijdag.... mooie datum, verjaardag van mijn omaatje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 13:05:48 #143
81992 Githa
pi_31331995
Vrijdag dan doe toch maar vandaag
pi_31332341
Dank je Jelief en Saffier!! Dit is m'n eerste zwangerschap dus erg spannend allemaal! Ik geniet elke dag van het feit dat er een klein wondertje in me groeit Ik ben wel vaak erg moe en soms misselijk maar ook al was dat 10 keer zo erg, dan nog had ik alles ervoor over Nog 11 nachtjes slapen en dan onze echo.... !! Plus dat ik dan op 12 weken zit wat ik wel een heel fijn geruststellend gevoel vind....!
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:32:52 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31332543
Hoe is het eigenlijk met Jis en suzanne ?

hier gaat alles wel lekker.. behalve dat baby ontdekt heeft hoe het moet schoppen in de onderbuik is dat mafkeesje druk aan het boksen.. en is het opweg om aardige spierballetjes te kweken dit gebeurt alleszins zachtaardig sinds een paar dagen weet dat mafkeesje ook hoe het moet schoppen.. en zijn met 29 weken de ribben aan de beurt.. en vindt meneer/mevrouw het leuk om het eten weer omhoog te trappen... slapen is schijnbaar voor mietjes en omdat ons kindje geen mietje is.. mag mama ook niet meer slapen..
Toch houdt ik zielsveel van dat kleine monstertje en kan ik niet wachten tot we ons inimini mensje in onze armen mogen houden.. en .... * zwijmel*
pi_31332827
he vals alarm wat flauw
Lid van de MamaSquad
pi_31332980
Mijn beebje schopt alleen opzij gelukkig. Dus ribben of iets anders is hier nog niet aan de beurt geweest. Beebje schopt eigenlijk toch al weinig, maar beweegt alleen veel. Even hand op de buik betekent al de beebje dat lekker onder gaat liggen draaien. Tegenwoordig vervloek ik soms het toch wel, omdat de bewegingen die beebje maakt, mij heel erg misselijk kunnen maken. Niet leuk . Beebje golft dan door mijn buik heen en dat vind ik echt niet prettig. Ik kan het niet uitleggen eigenlijk.

Verder houdt beebje zich de laatste tijd flink rustig en begint er meer regelmaat in te komen wanneer beebje beweegt. Beetje vaste tijdstippen op een dag. Je krijgt hem dan ook echt niet wakker hoor soms. Althans, ik wel maar anderen niet.

Met slapen heb ik eigenlijk ook geen last. Mooi hoor, om toch een lekker rustig kindje te hebben, ik moet wel als ik wil inslapen geen hand op mijn buik leggen anders duurt het echt lang voor ik mag slapen. Eigenlijk is alleen het naar de wc gaan lastig die paar keer in de nacht eruit, is best zwaar.

Vrijdag was er dus weer bloedgeprikt bij mij. Joepie . Het hele weekend met een opgezette pinlijke dikke ader rondgelopen, daar waar er geprikt was. Gelukkig is hij nu niet blauw meer. Woensdag de uitslag maar weer opvragen. Ik voel me best goed, dus eigenlijk verwacht ik dat mijn HB wel aardig zal zijn.

De 20ste oktober gaat mijn moeder mee naar de vlos, heb er nu al zin in. Ook begin ik zin te krijgen om iets aan het kamertje te doen en de kleertjes al eens te wassen en in de kast te leggen. Maar we wachten maar even. Eerst mijn man vragen wat zware dingen weg te tillen en voor de kleertjes maar eens azijn in huis halen.

Nou dat was het wel weer
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:02:22 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31333187
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef Randa_v het volgende:
Mijn beebje schopt alleen opzij gelukkig. Dus ribben of iets anders is hier nog niet aan de beurt geweest. Beebje schopt eigenlijk toch al weinig, maar beweegt alleen veel. Even hand op de buik betekent al de beebje dat lekker onder gaat liggen draaien. Tegenwoordig vervloek ik soms het toch wel, omdat de bewegingen die beebje maakt, mij heel erg misselijk kunnen maken. Niet leuk . Beebje golft dan door mijn buik heen en dat vind ik echt niet prettig. Ik kan het niet uitleggen eigenlijk.

Verder houdt beebje zich de laatste tijd flink rustig en begint er meer regelmaat in te komen wanneer beebje beweegt. Beetje vaste tijdstippen op een dag. Je krijgt hem dan ook echt niet wakker hoor soms. Althans, ik wel maar anderen niet.

Met slapen heb ik eigenlijk ook geen last. Mooi hoor, om toch een lekker rustig kindje te hebben, ik moet wel als ik wil inslapen geen hand op mijn buik leggen anders duurt het echt lang voor ik mag slapen. Eigenlijk is alleen het naar de wc gaan lastig die paar keer in de nacht eruit, is best zwaar.

Vrijdag was er dus weer bloedgeprikt bij mij. Joepie . Het hele weekend met een opgezette pinlijke dikke ader rondgelopen, daar waar er geprikt was. Gelukkig is hij nu niet blauw meer. Woensdag de uitslag maar weer opvragen. Ik voel me best goed, dus eigenlijk verwacht ik dat mijn HB wel aardig zal zijn.

De 20ste oktober gaat mijn moeder mee naar de vlos, heb er nu al zin in. Ook begin ik zin te krijgen om iets aan het kamertje te doen en de kleertjes al eens te wassen en in de kast te leggen. Maar we wachten maar even. Eerst mijn man vragen wat zware dingen weg te tillen en voor de kleertjes maar eens azijn in huis halen.

Nou dat was het wel weer
dat tuttelen op de babykamer is zo lief .. ga vandaag en morgen de rompertjes e.d. wassen zodat mijn mams woensdag kan strijken
waarvoor gebruiik je azijn randa
pi_31333223
Als wasverzachter! Maar moet wel nog even details hierover aan mijn mans vragen. Ze weet beter hoe je het moet gebruiken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:13:56 #150
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31333447
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:04 schreef Randa_v het volgende:
Als wasverzachter! Maar moet wel nog even details hierover aan mijn mans vragen. Ze weet beter hoe je het moet gebruiken.
Hmm oma's truckendoos dus
Oh nog wel ff een vraagje... als de kraamzorg/hulp komt kijken moet je daarvoor zelf een afspraak maken of doen hun dat zelf ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')