User 863, mijn Fok!buurvrouw.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:49 schreef Vicky het volgende:
doet weer netjes meldt..
]quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
User 863, mijn Fok!buurvrouw.![]()
12 oktober zou een mooie geboortedatum zijn.![]()
Ja, we hebben ons op dezelfde dag geregistreerd op Fok! Namelijk op 12 oktober 1999. Ik was toen de 862-ste user en jij de 863-ste. Je zou dus kunnen zeggen dat we buren zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:23 schreef Vicky het volgende:
Fokbuurvrouw??
Na een maand zwanger vind ik best snel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Meimeltje... GEFELICITEERD!!!!
En Morph natuurlijk ook!
Best snel gegaan voor jullie toch???
Onze huis statisticusquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, we hebben ons op dezelfde dag geregistreerd op Fok! Namelijk op 12 oktober 1999. Ik was toen de 862-ste user en jij de 863-ste. Je zou dus kunnen zeggen dat we buren zijn.
ja onder andere en kon mijn draai niet vinden....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:50 schreef Kleintje het volgende:
Wij zijn vast ingepuft Vicky. Wij kunnen er zo tegenaan als jij er klaar voor bent
Slecht geslapen door beebje?
denk het niet... komt ook slecht uit hoor.. nichtje is morgen jarig hehehe en woensdag is schoonpaps jarig... Ik ga voor vrijdag.... mooie datum, verjaardag van mijn omaatjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:52 schreef renzell het volgende:
Morgen is DE dag Vicky!
Ik gok eens een keer op een baby die netjes op tijd geboren wordt.
dat tuttelen op de babykamer is zo liefquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef Randa_v het volgende:
Mijn beebje schopt alleen opzij gelukkig. Dus ribben of iets anders is hier nog niet aan de beurt geweest. Beebje schopt eigenlijk toch al weinig, maar beweegt alleen veel. Even hand op de buik betekent al de beebje dat lekker onder gaat liggen draaien. Tegenwoordig vervloek ik soms het toch wel, omdat de bewegingen die beebje maakt, mij heel erg misselijk kunnen maken. Niet leuk. Beebje golft dan door mijn buik heen en dat vind ik echt niet prettig. Ik kan het niet uitleggen eigenlijk.
Verder houdt beebje zich de laatste tijd flink rustig en begint er meer regelmaat in te komen wanneer beebje beweegt. Beetje vaste tijdstippen op een dag. Je krijgt hem dan ook echt niet wakker hoor soms. Althans, ik wel maar anderen niet.
Met slapen heb ik eigenlijk ook geen last. Mooi hoor, om toch een lekker rustig kindje te hebben, ik moet wel als ik wil inslapen geen hand op mijn buik leggen anders duurt het echt lang voor ik mag slapen. Eigenlijk is alleen het naar de wc gaan lastig die paar keer in de nacht eruit, is best zwaar.
Vrijdag was er dus weer bloedgeprikt bij mij. Joepie. Het hele weekend met een opgezette pinlijke dikke ader rondgelopen, daar waar er geprikt was. Gelukkig is hij nu niet blauw meer.
Woensdag de uitslag maar weer opvragen. Ik voel me best goed, dus eigenlijk verwacht ik dat mijn HB wel aardig zal zijn.
De 20ste oktober gaat mijn moeder mee naar de vlos, heb er nu al zin in. Ook begin ik zin te krijgen om iets aan het kamertje te doen en de kleertjes al eens te wassen en in de kast te leggen.Maar we wachten maar even. Eerst mijn man vragen wat zware dingen weg te tillen en voor de kleertjes maar eens azijn in huis halen.
![]()
Nou dat was het wel weer
Hmm oma's truckendoos dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:04 schreef Randa_v het volgende:
Als wasverzachter! Maar moet wel nog even details hierover aan mijn mans vragen. Ze weet beter hoe je het moet gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |