Hoi Wennie, balen is dat hè? Ik heb de mijne in Engeland besteld. Op deze site vind je meer informatie. De grootste gaat tot L (ja echt, dit is geen typfout!), dat moet toch voldoende zijn lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:09 schreef Wennie het volgende:
Ben ik gisteren vol goede moed de stad in gegaan voor voedingsbeha's, bestaan die krengen niet in mijn maatDat wordt dus lekker behelpen
![]()
Jij werkt er ook?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef E.T. het volgende:
Ik weet dat t bij NN wel gewoon goed kan.. Maar bij jullie is 't idd waardeloos EW en Igraine![]()
Nee, ken wel diverse mensen die er werken (of gewerkt hebben). Ik werk wel in dezelfde branchequote:
Sja zou je wel denken he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een belachelijke werkgever bij EW en Igraine zeg!
Een kaartje moet er toch vanaf kunnen?
Mag ik je zoenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef piglet het volgende:
[..]
Hoi Wennie, balen is dat hè? Ik heb de mijne in Engeland besteld. Op deze site vind je meer informatie. De grootste gaat tot L (ja echt, dit is geen typfout!), dat moet toch voldoende zijn lijkt me![]()
ik zal wel moeten Renzell.. er zit niets anders op.. maar ben het wel zat hoor.... En vriendje wil ook zo graag weten hoe beebje eruitziet....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:07 schreef renzell het volgende:
Fijn Digger!Op naar de 31 nu!!!
Vicky, hou je het nog vol? Het aftellen is nu toch wel echt en officieel begonnen he? Ik hoop voor je dat je het lange wachten van een aantal dames hier (ik noem geen namen...) bespaard blijft!
![]()
als de kamer helemaal af isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Anitra het volgende:
Evenstar hoe is het? foto's kom opBen nieuws gierig
Ze moet wel, maar als het goed is zit ze nu aan de lasagne, dat zal wel helpenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed nieuws!!!! YEAH!
Op naar week 31!!!!
Houdt ze het nog een beetje vol daar?
Ja het is een heel dubbelzijdig gevoel. Het had amper gescheeld of ik was nu weer vader. Alleen veel te vroeg. Maar er wordt goed gezorgd en de baby zit er nog steeds, wat positief is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef Lois het volgende:
Heel raar maar ook een heel veilig gevoel lijkt mij.
Dat was NN niet, dat was een beveiligingsbedrijf in Nieuwegein...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Daar keerde mijn maag wel even van om zeg, van dat verhaal dat jij vertelde over je collega met dat zoontje wat is overleden. Wat een kl*te bedrijf is die NN zegJa eigenlijk ligt het natuurlijk meer aan die teamleider!!
Het is zo'n ontzettend onwerkelijk idee dat ik over een week of drie dat schoppende mensje in mijn armen heb. Vandaag heeft MikeAir de kinderwagen opgehaald en we verbazen ons er gezamenlijk over dat daar straks ons kindje in ligt. Hij is trouwens mOOOOOOOIIIIII!!!!!!!!!!!! (morgen foto)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Saffier het volgende:
[knip]
Jelief je suiker is dus redelijk netjes als ik dat zo kan beoordelen. Hou nog even vol met je dieet hoor!! Je weet waar je het voor doet he?! Leuk dat de kraamkamers er zo luxe uitzien, wordt het idee al een beetje 'echter' voor je? (het idee dat je je onsje binnenkort in je armen hebt bedoel ik). Puf komt vanzelf wel weer terug, rustig aan doen hoor!!
[knip]
Over 3.5 week ga ik met verlof en over 4.5 week mag ik thuis bevallen....ik vind het maar een heel raar idee hoor, gaat nu ineens heel snel voor mijn gevoel.
En het antwoord is gegeven BEquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Als je het over de duvel hebt!
Spannend Biezb!
Enneh... Vicky! Jij mag ook wel hoor!
with pleasure... maar helaas.. heb het niet voor het zeggen he....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:19 schreef renzell het volgende:
Vicky; vort, ksssst, weg jij, ga eens baren!![]()
inderdaad... daarom ga ik maar uit van de 20equote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:03 schreef renzell het volgende:
Nou Vicky; 't is goed dat je rekening houdt met later. Dan kan het alleen maar meevallen toch?
User 863, mijn Fok!buurvrouw.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:49 schreef Vicky het volgende:
doet weer netjes meldt..
]quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
User 863, mijn Fok!buurvrouw.![]()
12 oktober zou een mooie geboortedatum zijn.![]()
Ja, we hebben ons op dezelfde dag geregistreerd op Fok! Namelijk op 12 oktober 1999. Ik was toen de 862-ste user en jij de 863-ste. Je zou dus kunnen zeggen dat we buren zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:23 schreef Vicky het volgende:
Fokbuurvrouw??
Na een maand zwanger vind ik best snel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Meimeltje... GEFELICITEERD!!!!
En Morph natuurlijk ook!
Best snel gegaan voor jullie toch???
Onze huis statisticusquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, we hebben ons op dezelfde dag geregistreerd op Fok! Namelijk op 12 oktober 1999. Ik was toen de 862-ste user en jij de 863-ste. Je zou dus kunnen zeggen dat we buren zijn.
ja onder andere en kon mijn draai niet vinden....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:50 schreef Kleintje het volgende:
Wij zijn vast ingepuft Vicky. Wij kunnen er zo tegenaan als jij er klaar voor bent
Slecht geslapen door beebje?
denk het niet... komt ook slecht uit hoor.. nichtje is morgen jarig hehehe en woensdag is schoonpaps jarig... Ik ga voor vrijdag.... mooie datum, verjaardag van mijn omaatjequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:52 schreef renzell het volgende:
Morgen is DE dag Vicky!
Ik gok eens een keer op een baby die netjes op tijd geboren wordt.
dat tuttelen op de babykamer is zo liefquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef Randa_v het volgende:
Mijn beebje schopt alleen opzij gelukkig. Dus ribben of iets anders is hier nog niet aan de beurt geweest. Beebje schopt eigenlijk toch al weinig, maar beweegt alleen veel. Even hand op de buik betekent al de beebje dat lekker onder gaat liggen draaien. Tegenwoordig vervloek ik soms het toch wel, omdat de bewegingen die beebje maakt, mij heel erg misselijk kunnen maken. Niet leuk. Beebje golft dan door mijn buik heen en dat vind ik echt niet prettig. Ik kan het niet uitleggen eigenlijk.
Verder houdt beebje zich de laatste tijd flink rustig en begint er meer regelmaat in te komen wanneer beebje beweegt. Beetje vaste tijdstippen op een dag. Je krijgt hem dan ook echt niet wakker hoor soms. Althans, ik wel maar anderen niet.
Met slapen heb ik eigenlijk ook geen last. Mooi hoor, om toch een lekker rustig kindje te hebben, ik moet wel als ik wil inslapen geen hand op mijn buik leggen anders duurt het echt lang voor ik mag slapen. Eigenlijk is alleen het naar de wc gaan lastig die paar keer in de nacht eruit, is best zwaar.
Vrijdag was er dus weer bloedgeprikt bij mij. Joepie. Het hele weekend met een opgezette pinlijke dikke ader rondgelopen, daar waar er geprikt was. Gelukkig is hij nu niet blauw meer.
Woensdag de uitslag maar weer opvragen. Ik voel me best goed, dus eigenlijk verwacht ik dat mijn HB wel aardig zal zijn.
De 20ste oktober gaat mijn moeder mee naar de vlos, heb er nu al zin in. Ook begin ik zin te krijgen om iets aan het kamertje te doen en de kleertjes al eens te wassen en in de kast te leggen.Maar we wachten maar even. Eerst mijn man vragen wat zware dingen weg te tillen en voor de kleertjes maar eens azijn in huis halen.
![]()
Nou dat was het wel weer
Hmm oma's truckendoos dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:04 schreef Randa_v het volgende:
Als wasverzachter! Maar moet wel nog even details hierover aan mijn mans vragen. Ze weet beter hoe je het moet gebruiken.
ligt er helemaal aan hoe de kraamzorg het bij jou doet. Wij kregen een brief wanneer ze lang zou komen maar eht kan ook zijn dat ze een telefonische intake doen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Hmm oma's truckendoos dus![]()
Oh nog wel ff een vraagje... als de kraamzorg/hulp komt kijken moet je daarvoor zelf een afspraak maken of doen hun dat zelf?
wat ik begrepen had met het aanmelden.. ( kraamzorgbureau zit op 10 minuutjes lopen vanaf hierquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan hoe de kraamzorg het bij jou doet. Wij kregen een brief wanneer ze lang zou komen maar eht kan ook zijn dat ze een telefonische intake doen..
ik was geloof ik 36 weken ofzo toen ze kwam..quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat ik begrepen had met het aanmelden.. ( kraamzorgbureau zit op 10 minuutjes lopen vanaf hier) kwamen ze langs.. sowieso woon hier in een dorp dus dan is het al wat meer persoonlijk denk ik... maar is toch met 7 maanden ? me zus liep nl te piepen dat ik nu toch wel eigenlijk alles op orde moet hebben en alles in huis moet hebben.. vandaar
![]()
vreemdquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik was geloof ik 36 weken ofzo toen ze kwam..
het enige dat ze bij ons deed wa kletsen of wat het inhield en hoeveel uur ik kreeg enzo maar ze heeft niet gekeken naar de spullen die we in huis hebben...
pampers hebben we in grote getalen aanwezig....quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vreemd.. noujah op de pampers en de voeding na hebben we alles al op orde
![]()
jah die hypoallergene voeding moeten wij dus ook hebben.. en voor ons is het practischer om naar duitsland te gaan scheelt vaak nog een hoop met de makroquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
pampers hebben we in grote getalen aanwezig....
Makro is hier vlakbij en dat scheelt nogal.
Wij hebben op advies van de kraam Hypoallergene voeding van Nestle gehaald. Michel is allergisch dus raadde ze dat aan....
In noodgevallen is er altijd een apotheek die nachtdienst heeft waar je flesvoeding kan halen hoor, ook rond de feestdagen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:52 schreef Randa_v het volgende:
Je moet ook zo denken dat er tijd moet zijn om naar de winkel te gaan. Ik ga met die feestdagen zorgen dat ik toch wel een voorraadje luiers heb. Ik wacht even af, of ze binnenkort misschien nog in de reclame zijn. En ik ga wel een klein voorraadje flesvoeding inslaan denk ik, maar ik ga in principe borstvoeding geven. Met die feestdagen lijkt het me verschrikkelijk lastig als je nergens terecht zou kunnen.
idd flesvoeding EN luiers, ik zou dus ook niet te veel inslaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
In noodgevallen is er altijd een apotheek die nachtdienst heeft waar je flesvoeding kan halen hoor, ook rond de feestdagen.
Woon jij in Duiven?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jah die hypoallergene voeding moeten wij dus ook hebben.. en voor ons is het practischer om naar duitsland te gaan scheelt vaak nog een hoop met de makro
al hebben we de makro hier ook op het durrup![]()
Ik had me voorgenomen om twee pakken luiers en 1 blik (proefblik) flesvoeding in te slaan. Dus overdreven is het niet. Maar als we hier pech hebben, moeten we een flink aantal dorpen verderop voor een dienstdoende apotheek. Netals voor meer dingetjes. Voor een huisartsenpost moeten we een flink stuk en ga maar verder. Wonen niet echt ideaal voor sommige dingenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:15 schreef Githa het volgende:
[..]
idd flesvoeding EN luiers, ik zou dus ook niet te veel inslaanzo zonde van het geld als het overblijft.
Omdat je zei dat je vlakbij Duitsland zit en de Makro in je durp ligt, zoveel makro's zijn er niet die bij de grens liggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]wara ligt dat
.. ik woon in het zuiden des lands iig
![]()
Ben pas een half uurtje terug uit het ziekenhuis en idd, ben ook blij want ze heeft de afgelopen 24 uur even 2 voorbeelden gezien van hoe het ook had kunnen verlopen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef E.T. het volgende:
Digger, goed om te lezen dat alles nog op z'n plekkie zit bij EW
"Ik moet even van Glenn zeggen dat ie je usericon geweldig vindt."quote:
Kleintje, heb regelmatig dat water in me oor wat langer blijft zitten dan normaal.. vanmiddag is het er wel uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
VIcky, dat water in je oor, dat duurt nu al best wel lang. Zal er als ik jou was wel even naar laten kijken voor het problemen veroorzaakt.
Veel plezier bij de Vlos.... Denk dat het een onzinnig bezoekje is gezien je vandaag toch je babie krijgt...
Goh, dan komen er vandaag 2 dingen uit jou. Water uit je oor en ehm... vruchtwater + de rest van onderen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Kleintje, heb regelmatig dat water in me oor wat langer blijft zitten dan normaal.. vanmiddag is het er wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |