Hoi Wennie, balen is dat hè? Ik heb de mijne in Engeland besteld. Op deze site vind je meer informatie. De grootste gaat tot L (ja echt, dit is geen typfout!), dat moet toch voldoende zijn lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:09 schreef Wennie het volgende:
Ben ik gisteren vol goede moed de stad in gegaan voor voedingsbeha's, bestaan die krengen niet in mijn maatDat wordt dus lekker behelpen
![]()
Jij werkt er ook?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef E.T. het volgende:
Ik weet dat t bij NN wel gewoon goed kan.. Maar bij jullie is 't idd waardeloos EW en Igraine![]()
Nee, ken wel diverse mensen die er werken (of gewerkt hebben). Ik werk wel in dezelfde branchequote:
Sja zou je wel denken he?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een belachelijke werkgever bij EW en Igraine zeg!
Een kaartje moet er toch vanaf kunnen?
Mag ik je zoenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef piglet het volgende:
[..]
Hoi Wennie, balen is dat hè? Ik heb de mijne in Engeland besteld. Op deze site vind je meer informatie. De grootste gaat tot L (ja echt, dit is geen typfout!), dat moet toch voldoende zijn lijkt me![]()
ik zal wel moeten Renzell.. er zit niets anders op.. maar ben het wel zat hoor.... En vriendje wil ook zo graag weten hoe beebje eruitziet....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:07 schreef renzell het volgende:
Fijn Digger!Op naar de 31 nu!!!
Vicky, hou je het nog vol? Het aftellen is nu toch wel echt en officieel begonnen he? Ik hoop voor je dat je het lange wachten van een aantal dames hier (ik noem geen namen...) bespaard blijft!
![]()
als de kamer helemaal af isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:22 schreef Anitra het volgende:
Evenstar hoe is het? foto's kom opBen nieuws gierig
Ze moet wel, maar als het goed is zit ze nu aan de lasagne, dat zal wel helpenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:01 schreef Kleintje het volgende:
Goed nieuws!!!! YEAH!
Op naar week 31!!!!
Houdt ze het nog een beetje vol daar?
Ja het is een heel dubbelzijdig gevoel. Het had amper gescheeld of ik was nu weer vader. Alleen veel te vroeg. Maar er wordt goed gezorgd en de baby zit er nog steeds, wat positief is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef Lois het volgende:
Heel raar maar ook een heel veilig gevoel lijkt mij.
Dat was NN niet, dat was een beveiligingsbedrijf in Nieuwegein...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Daar keerde mijn maag wel even van om zeg, van dat verhaal dat jij vertelde over je collega met dat zoontje wat is overleden. Wat een kl*te bedrijf is die NN zegJa eigenlijk ligt het natuurlijk meer aan die teamleider!!
Het is zo'n ontzettend onwerkelijk idee dat ik over een week of drie dat schoppende mensje in mijn armen heb. Vandaag heeft MikeAir de kinderwagen opgehaald en we verbazen ons er gezamenlijk over dat daar straks ons kindje in ligt. Hij is trouwens mOOOOOOOIIIIII!!!!!!!!!!!! (morgen foto)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Saffier het volgende:
[knip]
Jelief je suiker is dus redelijk netjes als ik dat zo kan beoordelen. Hou nog even vol met je dieet hoor!! Je weet waar je het voor doet he?! Leuk dat de kraamkamers er zo luxe uitzien, wordt het idee al een beetje 'echter' voor je? (het idee dat je je onsje binnenkort in je armen hebt bedoel ik). Puf komt vanzelf wel weer terug, rustig aan doen hoor!!
[knip]
Over 3.5 week ga ik met verlof en over 4.5 week mag ik thuis bevallen....ik vind het maar een heel raar idee hoor, gaat nu ineens heel snel voor mijn gevoel.
En het antwoord is gegeven BEquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Als je het over de duvel hebt!
Spannend Biezb!
Enneh... Vicky! Jij mag ook wel hoor!
with pleasure... maar helaas.. heb het niet voor het zeggen he....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:19 schreef renzell het volgende:
Vicky; vort, ksssst, weg jij, ga eens baren!![]()
inderdaad... daarom ga ik maar uit van de 20equote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:03 schreef renzell het volgende:
Nou Vicky; 't is goed dat je rekening houdt met later. Dan kan het alleen maar meevallen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |