E.W. en Digger het blijft spannend bij jullie zeg! De lasagna klinkt iig goed. Ik duim door, hopelijk duimen we zo met zijn allen naar een week of 36!! Maar eerst op naar week 31!
Jelief je suiker is dus redelijk netjes als ik dat zo kan beoordelen. Hou nog even vol met je dieet hoor!! Je weet waar je het voor doet he?! Leuk dat de kraamkamers er zo luxe uitzien, wordt het idee al een beetje 'echter' voor je? (het idee dat je je onsje binnenkort in je armen hebt bedoel ik). Puf komt vanzelf wel weer terug, rustig aan doen hoor!!
Wennie de laatste loodjes wegen het zwaarts he? Fijn dat je check-up verder weer in orde was, hou je het nog een beetje vol?
LL-dames veel succes hoor!!
Ik heb weer 2 nieuwe zwangeren langs zien komen, Martineke en Liane van harte dames dat jullie maar een voorspoedige zwangerschap mogen hebben!
Afgelopen dinsdag had ik weer een apk'tje, hartje weer gehoord
![]()
, bloeddruk was weer keurig en Pluk ligt waarschijnlijk met het hoofdje al naar beneden en dat gevoel had ik al weken. Ze denkt wel dat Pluk een kleintje is (maar dat was ik ook) en als ze dat over drie weken nog denken krijgen we misschien een extra echo om te kijken hoe groot/klein Pluk nou precies is.... Doe mij nog maar een echo, leuk een keertje extra kijken!!
![]()
Sinds afgelopen maandag is Lautie weer aan het werk!! Ik was wel verwend de afgelopen paar maanden, als ik thuis kwam stond het eten klaar, nu kook ik weer zelf. Er is wel een stuk stress weg nu hij weer aan het werk is, toch wel prettig weer zo!
Over 3.5 week ga ik met verlof en over 4.5 week mag ik thuis bevallen
![]()
....ik vind het maar een heel raar idee hoor, gaat nu ineens heel snel voor mijn gevoel.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana