abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:24:59 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356557
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik probeer ook wel alles te doen. Maar vaak wacht ik tot 's avonds. Magneet is toch rond 17.00 thuis dus kan hij altijd even uithelpen.

Heeft iemand trouwens nog last van misselijkheid? Ik kan niet makkelijk liggen. Als ik, al is het een paar uur na het eten, ga liggen, komt er wat vanuit mijn maag omhoog. Vorige week bij de Yoga, een oefening waar we op de zij liggen en buikademhaling moeten doen, was ik ook weer heel erg misselijk, het zit af en toe met die oefeningen mij echt niet mee. Ik word of misselijk door die ademhalingsoefeningen of ik krijg kramp met de andere oefeningen.
hier ook alweer/nog steeds feest op 2 kussens slapen helpt enigzins hier. veel melk drinken..
Vind dit vervelender als het extreme spugen wat ik had, omdat je practisch de hele dag met iets in je strot zit wat niet wil zakken en niet omhoog wil komen :x ach ja tijd voor een dutje hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:26:11 #202
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31356583
Wordt je misselijk of krijg je 'het zuur'?
Ik ben nu soms 's ochtends wat miselijk maar dat komt dan door een lege maag. En ik heb regelmatig last van zuur, meestal helpt een rennie dan wel alleen geen goed idee na het tandenpoetsen voor het slapen want dat geeft een ontzettend ranzige smaak in je mond

zo nu al weer veel te lang gezeten, ik ga weer ff een tukkie doen

en owja koken doe ik ook nog wel, dat wisselen we meestal af. idd Wennie, nog ff en dan is de kleine er, dan kunnen we een heel ander ritme gaan invoeren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_31356612
Ik heb zelden tot nooit rugklachten gehad, mijn onderrug is waarschijnlijk zwakker doordat beebje zo diep ligt. Het is puur bandenpijn zegt de verloskundige. Het is nu net die bandenpijn die mij sinds de 14de week onder voeten zit. Maar die waarschijnlijk ook weg is zodra beebje er is. Het enige wat ik kan doen is veel rust houden en niet te veel doen dus. En zp nu en dan een heet bad of warme kruik. Het is onhandig, maar hoort erbij.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:29:14 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356645
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef Igraine het volgende:
Hoe gaan jullie dat straks doen als jullie kleintjes er zijn? Rugklachten e.d zullen er dan niet minder om worden.

ng even snel.. het komt zo over alsof je vindt dat we ons aanstellen
Nu praat ik voor mezelf, mijn rugklachte komen puur vanuit d verdrukking , die ons ukkie geeft bij d onderste rugwervels.. niets aan te doen en als die kleine er is dan is die druk weg en gaat het wel beter althans ga ik maar vanuit.. Ondanks dat ik soms echt met tranen van pijn omhoog kom. met hulp van mannetje.. ik echt niet kleinzerig ben doe ik wel mijn dingen in zoverre mogelijk..
pi_31356677
Het is meer misselijk, geen zuur. Net wat Evenstar zegt, het komt bij mij wel in de slokdarm, maar het komt niet verder omhoog. Tja, het is niet prettig. Ik heb me wel voorgenomen om rennies te kopen, maar ik kom voorlopig niet meer in het dorp hierlangs. Als ik in het dorp ben geweest vergeet ik het meestal. Hoezo zwangerschapsdementie, moet ook maar ens dingen op mijn hand gaan schrijven
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:31:47 #206
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356693
oh en mocht ik na de bevalling blijvende rugklachten houden.. dan heb ik een bek gekregen om hulp te vragen
pi_31356747
ben weer terug van de vlos. Bloeddruk was 130/80 en ik mocht op de weegschaal... 14 kilo totaal aangekomen.
Volgende afspraak staat voor 21 oktober. Ben dan 41 weken en 3 dagen. Mocht de beeb er dan nog niet zijn mag ik na die afspraak gelijk door naar het ziekenhuis voor een controle. Verder was me buik weer 1 cm gegroeid, beeb groeit dus ook nog steeds, vlos schat beeb nu op 7 pond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:36:24 #208
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31356769
Evenstar, ik ben dan ook al 8 weken verder

Igraine, ik heb bekkeninstabiliteit, dus daarom gaat het al zo'n tijd niet goed. Van m'n rug heb ik overigens weinig last, want me erg meevalt aangezien ik naast m'n zwangere buik nog erg veel gewicht van voren heb hangen

Randa, ik heb hetzelfde alleen is het brandend maagzuur wat omhoog komt. En aangezien ik het overal zuur van krijg en niet de hele dag door Rennies kan slikken, neem ik het maar voor lief
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:38:57 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31356800
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef Wennie het volgende:
Evenstar, ik ben dan ook al 8 weken verder

Igraine, ik heb bekkeninstabiliteit, dus daarom gaat het al zo'n tijd niet goed. Van m'n rug heb ik overigens weinig last, want me erg meevalt aangezien ik naast m'n zwangere buik nog erg veel gewicht van voren heb hangen

Randa, ik heb hetzelfde alleen is het brandend maagzuur wat omhoog komt. En aangezien ik het overal zuur van krijg en niet de hele dag door Rennies kan slikken, neem ik het maar voor lief
ja dat snap ik anyways ik ging er vandoor
pi_31356807
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef Wennie het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik ken het gevoel wel vanopkomend zuur. Het is niet prettig maar je raakt er ook wel aan gewend. Wel moet je voorzichtig dat het niet te erg is, want het kan wel je slokdarm beschadigen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:39:23 #211
62233 Jelief
ikke lief!
pi_31356811
quote:
Hoe gaan jullie dat straks doen als jullie kleintjes er zijn? Rugklachten e.d zullen er dan niet minder om worden.
De klachten die ik nu heb zijn voornamelijk zwangerschap gerelateerd. Daarnaast heb ik ook nog Fibromyalgie (vrij milde versie), hoe dat gaat merk ik wel. Zo onderhand ben ik een meester in het verzinnen van oplossingen en weet ik ook precies wat mijn lichaam aan kan en niet. MikeAir is onderhand ook gewend dat ik af en toe gewooniets niet kan, we kijken meestal samen wie wat doet. bvb ik stoffen en hij zuigen of als ik veel pijn in mijn rug heb, zet ik wel de was en hangt hij het op. Mijn zus heeft ook fibro en die klaagt het meest over knoopjes op kleding die ze niet dicht krijgt, ik merk dat ook wel op het werk, ik heb dus ook alle pyjamatjes met knoopjes de deur uit gedaan.
*nu echt gaat slapen
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:55:33 #212
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31357103
Vicky, mooi dat alles weer goed is
Laten we hopen dat je de volgende afspraak niet nodig hebt
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_31357147
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:55 schreef Wennie het volgende:
Vicky, mooi dat alles weer goed is
Laten we hopen dat je de volgende afspraak niet nodig hebt
ik hoop het ook niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31359144
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ng even snel.. het komt zo over alsof je vindt dat we ons aanstellen
Nu praat ik voor mezelf, mijn rugklachte komen puur vanuit d verdrukking , die ons ukkie geeft bij d onderste rugwervels.. niets aan te doen en als die kleine er is dan is die druk weg en gaat het wel beter althans ga ik maar vanuit.. Ondanks dat ik soms echt met tranen van pijn omhoog kom. met hulp van mannetje.. ik echt niet kleinzerig ben doe ik wel mijn dingen in zoverre mogelijk..
Ik zeg van niemand dat ie zich aanstelt.
Ik vroeg het me gewoon af omdat ik merk dat met zo'n kleintje rondzeulen, in bed, uit bed, in de box, uit de box best zwaar voor je rug is. Ik heb tijdens m'n zwangerschap geen centje last van m'n rug gehad en zelfs ik merk het al, vandaar.

Daarnaast vind ik idd wel dat er hier soms errug veel geklaagd word, maar ja niet iedereen staat hetzelfde in het leven denk ik dan maar.
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
oh en mocht ik na de bevalling blijvende rugklachten houden.. dan heb ik een bek gekregen om hulp te vragen

Ik noem dat gewoon een mond, maar natuurlijk kan dat mocht het nodig zijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:21:47 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31359287
Igraine ik had dat ook in het begin en niet tijdens de zwangerschap. Volgens mij een combinatie van dat gesjouw en m'n veranderde borstomvag ik haat ze, ik haat ze zo Die rugklachten zijn wel verdwenen
pi_31359393
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:21 schreef Luchtbel het volgende:
Igraine ik had dat ook in het begin en niet tijdens de zwangerschap. Volgens mij een combinatie van dat gesjouw en m'n veranderde borstomvag ik haat ze, ik haat ze zo Die rugklachten zijn wel verdwenen
Nou van die borstomvang zal 't bij mij niet komen denk ik, is maar 1 cupmaatje groter C/D. Is 't zo erg bij je dan, dat je ze haat? T zullen wel gewoon de rugspieren zijn die moeten wennen aan alle nieuwe bewegingen en ballast.

-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:35:48 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31359553
Is niet voor te lachen ik vind van a naar c een redelijke stap en ik haat ze echt, gegronde haat
pi_31360383
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jis en suzanne ?
kwam vanmiddag na een erg lange tijd weer even bijlezen hier en zie meteen m'n naam staan
Het gaat hier redelijk... Spuug nog iedere dag meerdere keren, maar ja... Enige oplossing (omdat die zetpillen fijn 1 dag geholpen hebben en daarna niet meer ) is RUST... en dat houdt dus in stoppen met werken en hele dagen plat op bed. Ik ben erover aan het twijfelen, maar voel me er ergens nog niet 'ziek' genoeg voor. Plus dat wanneer ik op m'n werk zit het goed gaat...
Eventuele opname in het ziekenhuis is daarmee voorlopig ook van de baan; dat doet de verloskundige alleen als ik volledig gestopt ben met werken...
Tja dus ik doe wel zo rustig mogelijk, ga van werk door naar bed en vice versa... ben nog maar erg weinig achter de computer te vinden!

Leuk nieuws:
Vorige week vrijdag de 1e echo gehad
Beeb had zich lekker verstopt; ze wilde al bijna een inwendige echo doen en toen zag ze 'm opeens zitten!!! Hij bewoog meteen, en we zagen ook direct een kloppend hartje
Maar het kleine ettertje bewoog zoveel, dat ze niet goed op kon meten hoever ik was. Zij bleef uitgaan van toen 11 weken, maar dat KON gewoon niet, omdat ik een langere cyclus had door de miskraam. Ze kwam toen uit op 9 weken en 3 dagen, maar waarschijnlijk wel nog een aantal dagen langer!
Om het zeker te weten, mag ik morgen weer terug voor nog een echo weer even van ons kind genieten!!!
En tja eerlijk is eerlijk, doordat ik nu gezien heb dat er echt echt echt iets in mij groeit, kan ik het spugen beter relativeren. Hoewel het moeilijk blijft. Ik spuug ten slotte 'al' ruim 8 weken iedere dag... en houd amper eten binnen...
Maar ach, hou me er nog steeds aan vast dat het meestal na 3 mnd over is... dus... nog eventjes volhouden!

Zal kijken of ik morgen een beetje een duidelijke foto van de echo meekrijg (door die van vorige week heeft ze gewoon een streep door mijn kind gezet om op te meten hoe groot ie was), scanner heb ik niet maar kan misschien een foto ervan maken ofzo...
pi_31360753
M’n vrouw wordt onderhand een beetje gestoord van al die bezettingswisselingen van haar kamer, dan ligt ze alleen, dan met 3, dan met 2, dan met 4, dan weer met 2 etc. etc. etc.
Telkens weer opnieuw het zelfde verhaal moeten afsteken als er gevraagd wordt waarom je er ligt, begint nu irritant te worden.

En tot overmaat van ramp ligt er nu een nijlpaard op d’r kamer, althans zo klinkt ze als ze slaap
Zo kom je dus lekker aan je rust toe….not.

Vandaag nog ff een uitgebreide echo gedaan op een beter gloednieuw echo apparaat, daar dit eigenlijk gisteren al de bedoeling was dit apparaat te gebruiken maar ivm met een noodgeval niet mogelijk was. Hierop dus het gewicht ook beter vast te stellen, en de artsen kwamen nu nota bene al tot ruim 2200 gram, +/- 7%

Das dus 750 gram meer in 15 dagen

Zo zie je maar, al die Italiaantjes, helemaal dol op eten
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31361148
go meisje hou vol!
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_31363771
quote:
Ik heb zelf een rugafwijking en daardoor sowieso sneller last van mijn rug. Vooral onderin. Ik merk het nu ook dat als ik teveel doe, of teveel loop bijvoorbeeld, dat ik last krijg.

Ik heb geen idee hoe ik het straks ga doen. Ik ga iig nog meer op mijn houding letten en goed opletten met bukken en tillen. Met cesartherapie en met de zwangerschapscursus krijg ik ook nog tips voor voonamelijk de dagelijkse dingen.

Het zal vast goedkomen!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:55:33 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31365152
igraine zo kwam het op mij over vandaar de uitleg van mij.. en dat bek is niet grof bedoeld gewoon bijwijze van uitdrukking

Digger kan ze geen verzoek indienen dat ze alleen ligt? toen ik naar het zkh moest moest ik alleen.. terwijl mijn situatie bijlange na niet zo dreigend is als bij jullie..
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:59:08 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31365256
Jis vervelend dat je zo ziek bent en zo moet spugen is echt naar.. maar neem het advies van de vlos toch echt aan.. Nu gata het misschien nog wel.. je kindje krijgt genioeg binnen maar je spieren kunnen er goed van naar de kloten gaan.. en dat is geen pretje en kan in de langere termijn voor jou veel meer schade geven lichamelijk of opwerk gebied dan dat je nu al is het voor 2 weekjes even een time out neemt..
pi_31369678
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:47 schreef DIGGER het volgende:

En tot overmaat van ramp ligt er nu een nijlpaard op d’r kamer, althans zo klinkt ze als ze slaap
Zo kom je dus lekker aan je rust toe….not.
Da's toch dan dezelfde situatie als thuis?

Doe haar de groeten hebben jullie mijn kaartje nog gehad?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:38:16 #225
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31374547
Ik kan niet slapen Weer last van maagzuur, beebje is erg onrustig en heb regelmatig steken.

Vriendje kwam vanavond thuis met een grote bos rozen , bonbons en een computerspelletje
Daarna zijn we lekker uiteten geweest bij de pizzaria om de hoek. Erg lekker , maar zo'n knus tentje dat ik me kont amper kon keren
Nou, ik ga weer een poging doen om te slapen
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:18:17 #226
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31376441
* Wennie meldt zich

Ik sliep pas tegen half 3, ben door de wekker heen geslapen waardoor vriendje bijna een uur later naar z'n werk ging dan normaal (10 over 6).

Digger, fijn dat jullie meisje zo lekker groeit

Jis, ik zou echt stoppen met werken als ik jou was, al is het maar tijdelijk.

Igraine, een beetje klagen mag toch wel zo aan het eind? Los van 'anders in het leven staan' is elke zwangerschap weer anders en heeft iedereen ook een eigen manier om er mee om te gaan. Ik heb meer moeite met de frustraties die de klachten met zich mee brengen dan de pijn op zich. Maar bovenal wil ik gewoon erg graag zien wie er al die tijd al in m'n buik ligt te woelen Al ben ik ervan overtuigd dat ik dat gewoel nog erg ga missen
Mijn afvalstrijd!
pi_31377503
Vickyyyyyyyyyyyyy waar ben je????
pi_31377551
?
Lid van de MamaSquad
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:44:17 #229
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31377662
Die ligt vast gewoon nog lekker te slapen, vandaag komt niet uit toch?
Mijn afvalstrijd!
pi_31377801
* Vicky meldt zich ook weer...

vannacht wel om de 10/15 minuten krampjes... hopen dat het doorzet....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 09:56:51 #231
81992 Githa
pi_31377893
Vicky oooohw jaaaa jaaaa, dat is een start
Alvast wat ter aanmoediging
pi_31377913
Oeh, spannend Vicky
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:59:21 #233
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31377942
Spannend!

Nog niks bij Biezb?
Mijn afvalstrijd!
pi_31378061
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef Githa het volgende:
Vicky oooohw jaaaa jaaaa, dat is een start
Alvast wat ter aanmoediging
vriendinnetje die een beetje paranormaal begaafd is zegt dat beeb vrijdag komt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31378168
oeh vicky... spannend hoor
even een paar en ter aanmoedigng
Lid van de MamaSquad
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:12:19 #236
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_31378188
He, om de tien minuten krampjes klinkt goed! Heb je die nog steeds Vicky? Zou goed het begin kunnen zijn hoor. Enne.... nu wil ik niks meer horen over vrijdag! Nu, wij willen NU! Niet vrijdag!!! Vickybaby; KOM ER MAAR UIT!!!!!!!
pi_31378517
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef renzell het volgende:
He, om de tien minuten krampjes klinkt goed! Heb je die nog steeds Vicky? Zou goed het begin kunnen zijn hoor. Enne.... nu wil ik niks meer horen over vrijdag! Nu, wij willen NU! Niet vrijdag!!! Vickybaby; KOM ER MAAR UIT!!!!!!!
tis nu ff rustig. Wel wat krampjes enzo maar niet om de paar minuten ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31378524
Jij snapt het Renzell.
Beebje had eigenlijk gisteren zijn/haar gezicht moeten laten zien.
Zullen het er maar op houden dat er weer veel vertraging was bij de NS ofzo
Of dat beebje zich heeft verslapen.

Kom maar naar beneden en sla je slag!!!!!
pi_31382584
Update:

Eindelijk reactie van m’n vrouw haar werkgever, middels een kaart, bloemen en fruitmandje. Ze mogen blij zijn dat ze nog in hetzelfde ziekenhuis en op dezelfde afdeling ligt…

Qua toestand is het vandaag paniekerig, ze heeft flinke koorts, anti-biotica om het tegen te gaan, voelt zich derhalve niet lekker.
Bovendien ook verkleurd vruchtwater, maar komt volgens de artsen door de koorts, niet door poep (is onderzocht).
Wel ook alweer direct gesprekken met de kinderarts erbij over mogelijke scenario’s mocht er nu iets moeten/gaan gebeuren.
CTG was in orde.
Voor de rest een komen en gaan van artsen en verpleegsters om alles te checken, dubbel checken etc.

Zenuwslopend….
pi_31382648
he bah, dat klinkt niet fijn digger. sterkte er weer mee. goed dat ze zo goed in de gaten gehouden wordt.
pi_31383772
idd.. gelukkig houden ze jouw meisjes goed in de gaten
veel sterkte gewenst
Lid van de MamaSquad
pi_31383833
Biezb meld zich. Nog steeds geen baby, ben nu 5 dagen overtijd. Gister bij de verloskundige was alles goed. Zeker 7,5 pond zegt ze. Vandaag wat druk op de onderkant, maar verder niet veel bijzonders. Mag nu toch echt wel komen, pfff...
Eeuwige waarheden zullen niet waar of eeuwig zijn, tenzij ze een nieuwe betekenis hebben voor iedere nieuwe sociale situatie
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:28:44 #243
105888 renzell
pi_31384137
Jeetje Biezb, niet fijn he, baby's die te laat komen! Sterkte met het grote vacuum dat wachten heet.
pi_31384335
Diggie... dat is niet mooi. Fijn dat ze allebei zo goed in de gaten worden gehouden.

Blijft ze nog wel in hetzelfde ziekenhuis? Heb hier nl. wat klaarliggen voor haar....
pi_31384383
stukje slijmprop verloren net.. althans denk ik.. was taai wittig slijmerig....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:41:33 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31384449
Digger, heel, heel veel sterkte. Het is toch weer even extra spannend zo!
pi_31384463
DIGGER, lees ik het nu goed dat het een meisje wordt? Steeds gemist/niet naar gevraagd.

Meisjes zijn cool!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31384518
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Vicky het volgende:
Dat gebeurt het binnen 24 uur. Mijj gokje: morgen ben je (opnieuw?) moeder.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31384545
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

ik hoop het...

en tis de 1e
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31384696
Net de dokter gebeld voor de uitslag van mijn HB waarde in het bloed.
Het viel mij goed tegen in iedergeval ondat deze nog steeds 6.2 is. De staaltabeltten helpen mij niet erg. Het rare vind ik eigenlijk dat ik me verder prima voel, alleen ik zie nog steeds erg bleek. Het wordt dus staaltabletten blijven slikken en over 3 weken weer bloedgeven.

De assistente zei dat dat 7.5 zou moeten zijn. Ik ben ook nog maar eens gaan zoeken wat de waarde zou mogen zijn omdat ik in de veronderstelling ben dat het HB in het bloed bij zwangere vaker lager wordt. Wat ik heb gevonden stelde me wel meteen gerust, zover zit ik er toch niet vanaf. Nu nog dat bleke er vanaf, dan schrikken de mensen tenminste niet zo erg meer van mij
quote:
Heeft een niet-zwangere vrouw een hemoglobinegehalte tussen de 7,5 en 10, bij een zwangere vrouw kan dit dalen tot 6,3 (afhankelijk van het stadium van de zwangerschap) zonder dat er sprake is van anemie.

Bron: www.cz.nl
pi_31384721
Spannend Vicky!!
pi_31384827
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Diggie... dat is niet mooi. Fijn dat ze allebei zo goed in de gaten worden gehouden.

Blijft ze nog wel in hetzelfde ziekenhuis? Heb hier nl. wat klaarliggen voor haar....
Yup, zeker tot 32 weken (vandaag is WK 30 + 5)
pi_31384851
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, lees ik het nu goed dat het een meisje wordt? Steeds gemist/niet naar gevraagd.

Meisjes zijn cool!
Yep, Glenn gaat een zusje krijgen
pi_31385098
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Vicky het volgende:
Alle remmen los!
pi_31385154
Vicky, slijmprop en krampjes, dat gaat niet heel lang meer duren!

Biezb, ik hoop voor je dat je beebje een beetje opschiet hoor.

Vanmorgen echo gehad. Mijn mams was mee . Hoofdje goed gezien en handje erbij, ook foto meegekregen maar die is wederom niet ontzettend duidelijk dus ga ik hem ook niet inscannen. echomevrouw was wel aardiger dan de vorige. Maagje en blaas waren gevuld. Schatting van de grootte komt op zo'n 3200 tot 3600 gram, das dus iig al minder dan een 8-ponder! Genoeg vruchtwater ook.
Nog even met mijn mams naar het winkelcentrum geweest, uiteindelijk wel drie uur daar rondgehobbeld met twee keer koffiepauze tussendoor. Lief pakje gekocht voor in het ziekenhuis. En nou ben ik moe (raar toch, hoe komt dat nou )
Gisteravond wat onbekend aanvoelende krampjes gehad maar dat wijt ik aan te lang staan enzo.
Gister hebben we ook het bed op klossen gezet, is wel erg hoog nu, ik kan net met mijn billen op het matras. het ziet er ook erg kolossaal uit. Nu is dan echt alles klaar en geregeld, Onsje mag komen!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:09:18 #256
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31387096
Jelief, mooi dat alles goed was! Maarruh.. dat het nog geen 8-ponder is betekent niet dat de baby dat niet wordt.. je bent er nog niet

Ik heb al de hele middag een ongi-gevoel in m'n buik en af en toe wat krampjes. Ook hou ik lekker vocht vast in handen en voeten. Veel drinken maar
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:34:46 #257
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31387778
DIGGER en EW spannend bij jullie... Hopelijk voelt EW zich gauw weer beter en blijft beebje nog braaf even zitten. Wel fijn idee dat ze zo nauwlettend in de gaten gehouden worden!

Vicky bij jou ook spannend, maar dan op een leuke manier Hopelijk zet het gauw door
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 19:34:00 #258
81992 Githa
pi_31390629
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef Wennie het volgende:
Jelief, mooi dat alles goed was! Maarruh.. dat het nog geen 8-ponder is betekent niet dat de baby dat niet wordt.. je bent er nog niet

Ik heb al de hele middag een ongi-gevoel in m'n buik en af en toe wat krampjes. Ook hou ik lekker vocht vast in handen en voeten. Veel drinken maar
Dat gaat niet tot vrijdag duren hoor Vicky spannend !
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 20:57:05 #259
862 Arcee
Look closer
pi_31392293
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoop dat 't nog 12 oktober wordt.

Die post van jou is trouwens op de minuut nauwkeurig precies 6 jaar na mijn allereerste post op Fok! gepost.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31393940
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef Wennie het volgende:

Die schatting was het verwachtte geboortegewicht, dus wel wat minder dan een 8 ponder, al scheelt het niet veel.
mmm ongigevoel, ik had het vanmiddag met mijn mams over dat dat het begin aankondigt... Al zouik mij nu geen voorstelling kunnen maken van ongigevoel omdat ik er eigenlijk nooit echt last van heb gehad. Nouja ik merk het wel... Hier ook lekker dikke enkels en worstenvingers hoort bij de laatste loodjes zeggen ze dan. Ga wel leker met mijn pootjes omhoog liggen in bed.
pi_31394717
Nou, lekker dramatische dag geweest vandaag.
Vrouw heeft koorts, ligt aan een infuus met anti-biotica.
Diverse CTG's gehad, baby heeft (mede door die koorts) nu een vrij hoge hartslag, gemiddeld 165 met regelmatig pieken van over de 180 (Normaal is 110-160).
Vruchtwater was iets verkleurd, was weer paniek over, alles onderzocht en druk over vergaderd, de baby was weer bijna gehaald, maar dus toch weer net niet uiteindelijk.
Eendebek ook weer uit de kast gehaald, zo mogelijk verloor m'n vrouw hierdoor nog meer vruchtwater.
Baby ligt overdwars, beweegt duidelijk minder (maar heeft ook minder ruimte natuurlijk).

Wel blijven de artsen pushen naar natuurlijk bevallen en m'n vrouw wil hier absoluut niet aan en de artsen blijven hier maar overheen stappen alsof haar mening totaal niks waard is, ze proberen zich ook geheel niet te verdiepen in de redenen (anders dan medisch) waarom ze dit wil en dat vind ik eigenlijk wel kwalijk.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 22:21:06 #262
43556 miss_dynastie
pi_31394741
Edit, zie een update:
Jemig digger, wat een dag! Wat een onzin dat er niet naar haar geluisterd wordt m.b.t. bevallen. Is er nog een manier om toch jullie zin door te zetten? Praten met maatschappelijk werk in het ziekenhuis o.i.d.?

Vicky, kom maar op met die baby
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:25:12 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31394862
Jeetje Digger... weer even erg enerverend dus na een paar daagjes 'relatief' rustig nieuws.

Wat vervelend dat er een discussie is over de bevalling enzo. Dat draagt natuurlijk ook niet bij aan hoe EW zich voelt. En rust en kalmte lijken me nu toch wel redelijk belangrijk...

Vicky? Hoe is het bij jou nu?
pi_31395170
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Edit, zie een update:
Jemig digger, wat een dag! Wat een onzin dat er niet naar haar geluisterd wordt m.b.t. bevallen. Is er nog een manier om toch jullie zin door te zetten? Praten met maatschappelijk werk in het ziekenhuis o.i.d.?
Maatschappelijk werk heeft meermalen met haar gesproken en zou adviseren voor een keizersnede.
Het feit dat gezien de medice indicatie (bij voldragen zwangerschap ivm o.a. bekken) plus het trauma van de bevalling bij Glenn er op voorhand al door alle partijen (VK, Gyn, etc) al besloten was tot een keizersnede is er mede zelfs een reden van geweest zo snel weer zwanger te proberen te geraken (Want we wouden nog wel een 2e maar niet weer zo rap erop z'n hel van een bevalling).
Half November stond het gesprek al gepland om de datum voor de KS te bepalen.

Enige wat we kunnen doen, denk is, is de poot stijf houden, en hopen dat ofwel de baby zo lang blijft zitten dat ze te groot wordt voor een natuurlijke bevalling, danwel er niet goed voor ligt voor een natuurlijke bevalling.

Maar die artsen zien niet in dat het voor m'n vrouw echt tonnen aan gemoedsrust zou schelen als ze nu op voorhand zouden aangeven een KS te doen zodra de baby om welke reden ook moet komen, want het feit dat ze precies het omgekeerde doen, haar juist extra bezorgd maken over de bevalling zelf, brengt dus alleen maar continu enorme onrust mee.

En dan de argumenten "Ja na een KS lig je natuurlijk wel een paar dagen verplicht op bed" Een stommer argument kun je op dit moment niet aandragen zeg.....
pi_31397058
Digger wat een naar gedoe allemaal. Kan me voorstellen dat EW zich enorm kl*te voelt hierdoor. Hopenlijk stemmen ze alsnog in met een ks!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:54:06 #266
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_31397689
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:35 schreef DIGGER het volgende:
En dan de argumenten "Ja na een KS lig je natuurlijk wel een paar dagen verplicht op bed" Een stommer argument kun je op dit moment niet aandragen zeg.....
Jee wat een achterlijk argument idd! En je zou toch zeggen dat die artsen ook weten dat er niemand gebaat is bij een moeder die zonder gemoedsrust aan een bevalling begint... zeker als er een trauma van de vorige bevalling speelt en er bij deze zwangerschap in de eerste instantie een ks besloten was!

Veel sterkte jullie!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 06:27:10 #267
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31401077
Jeetje Digger, alsof die paar extra dagen door een KS echt nog wat uitmaken voor EW En dan vooral na een traumatische bevalling en een moeilijke zwangerschap zou je denken dat ze toch wel een beetje rekening houden met de gevoelens van de moeder Heel veel sterkte en hou voet bij stuk!

Bij deze meld ik me ook meteen even en ga weer lekker terug naar bed

Ik heb nog geen smsje gehad van Vicky, dus misschien zit 't beebje er nog in. Go Vicky
Mijn afvalstrijd!
pi_31401279
môge
pi_31401553
* Vicky meldt ook weer..

krampjes blijven maar de ene keer om de 10 minuten en de andere keer een paar uur niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31402369
Ik dacht echt gisteren dat ik niet meer uit het ziekenhuis zou komen voor ik vader was, artsen hebben gewoon een uur vergaderd of de baby nu wel of niet al gehaald moest worden en uiteindelijk zit ze dus toch nog warm binnen.

Wel iets minder warm inmiddels, de koorts is zakkende en de hartslag van beeb is ook direct weer gezakt naar net onder de 160

Wel veel vruchtwaterverlies incl. stolsels.

En suc6 Vicky
pi_31402506
Pfff wat blijft het spannend allemaal DIGGER!! De situatie verandert om de paar minuten lijkt het wel he! Ik blijf duimen dat beeb nog even blijft zitten!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:40:32 #272
105888 renzell
pi_31402625
Pffff, fijn DIGGER, dat ze toch nog binnen zit! Bijna 31 weken, toch?

Vicky; klinkt echt als een hoop voorwerk meis, hopen maar dat het doorzet!
pi_31402895
sjonge digger, wat spannend nog steeds. ben jij nu gewoon weer naar je werk gegaan? ik zou 't denk ik niet uithouden van de zenuwen.

vicky er lijkt toch echt 't een en ander te gebeuren he, succes en hopelijk zet 't door.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 09:58:50 #274
81992 Githa
pi_31402968
Spannend en zenuwslopend voor jullie Digger, heel veel sterkte!

Vicky jij houdt de boel ook in spanning
pi_31402997
Ja morgen is 31 weken en ja ik zit op m'n werk, werk gewoon full-time..... vind het moeilijk me te concentreren maar tis wel afleiding, anders zou ik de hele dag lopen tobben denk ik.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:39:42 #276
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_31405247
Digger, wat een heen en weer geslinger voor jullie zeg... Maar ze zit nog veilig binnen! Succes nog!

En Vicky... de aller-, allerlaatste loodjes. Spannend hoor! Bij mij zorgde al het gerommel in de dagen vantevoren voor een snelle en tochwelprettige bevalling, het is je gegund. Zet 'm op!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:41:46 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31405294
Jeetje Digger.. geen rust, geen duidelijkheid.. alleen maar zenuwslopende dagen zo. Sterkte!

Vicky wel mooi met voorwerk bezig! Nou maar hopen dat dat een beetje snel doorzet naar het echte werk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2005 @ 11:45:26 #278
43556 miss_dynastie
pi_31405404
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:35 schreef DIGGER het volgende:
er op voorhand al door alle partijen (VK, Gyn, etc) al besloten was tot een keizersnede
Dus als EW terug kan naar jullie 'eigen' ziekenhuis en de 'eigen' gyn dan wordt het wel zeker weten een keizersnede? En speelt de mening van die arts dan niet mee voor de gyns in dit ziekenhuis?
pi_31407518
Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen over mezelf en mijn ijzer. Kreeg net een telefoontje van de vlos dat ze het toch niet helemaal oke vond dat mijn ijzer niet omhoog was gegaan ondanks de tabletten die ik slik. Nu baal ik daar toch wel van. Ze belt straks terug, nadat ze heeft overlegd met de andere verloskundige en de huisarts. Vind het een beetje eng.

Zijn er meer zwangeren geweest die problemen hadden met hun ijzer? Ben toch wel op zoek naar wat geruststelling.
pi_31407594
Randa wat voor ijzertabletten slik je eigenlijk?
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_31407772
Ik heb Ferrograd voorgeschreven gekregen. Iedere dag 1 tablet half uur voor het ontbijt.
pi_31407968
Als de dosering 200mg is dan gaat idd je hb daar niet snel van omhoog. Als ze willen dat het echt omhoog gaat dan zou je 3 maal daags een tablet moeten slikken. Alleen kan je daar weer onzettende opstipatie van krijgen.
Denk er eens aan om rosiviseeferro te drinken, of bietensap, of tomatensap.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_31408075
Uhm, het is zelfs minder. In de bijsluiter staat dat er 105 mg elementair ijzer inzit. Schiet lekker op dan.

Bedankt voor de tips. Nu nog even afwachten wat de vlos gaat zeggen
pi_31408392
Digger: goed nieuws dat de koorts gezakt is en jullie meisje nog binnen zit
Vicky: zet m op met de laatste loodjes ^o^
Randa: sterkte met je ijzergehalte
Lid van de MamaSquad
  donderdag 13 oktober 2005 @ 14:14:24 #285
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_31409303
Digger, fijn dat jullie meisje het zo lang volhoudt daarbinnen!

Vicky, ik hoop voor je dat al het gerommel dragelijk is en dat je snel gaat bevallen.

Randa, ik heb 200mg pillen (zit 65 mg ijzer in) 1x per dag alleen al om m'n ijzer op peil te houden (was van 8.4 naar 6.7 gezakt). In de bijsluiter staat zoals Quinny zegt 3x per dag om 't op te krikken.
Mijn afvalstrijd!
pi_31409380
Deze mogen volgens de bijsluiter maar 1x per dag, maar laten gedurende de dag wel gelijdelijk ijzer vrijkomen. Maar ja het heeft bij mij nog niet genoeg opgekrikt. De vlos heeft nog niet teruggebeld, dus we wachten nog even af.
pi_31409632
De vlos heeft net gebeld, en ik hoef me gelukkig niet echt zorgen te maken. Opluchting. Volgende week toch weer even vinger prikken.
pi_31411133
Sterkte Digger en Vicky zet hm op!!

Ik heb vanochtend de 1e afspraak gemaakt met de verloskundige, 2 november heb ik ene intake en 24 november een echo. Ze gaan er nu voorlopig vanuit dat ik 5 weken ben en geen 9 weken.

Mag mijn uitrekendatum in het rijtje? Die staat nu op 15 juni 2006
pi_31411953
Digger&EW heeel veel sterkte... hoop echt dat de kleine meid nog even blijft zitten waar ze zit!!

Vicky: spannend !!!!

Randa, ben blij te horen dat je je geen zorgen hoeft te maken om je ijzer! Maar voor de zekerheid nog een keer laten prikken volgende controle kan geen kwaad natuurlijk!

Meimeltje: welkom hier! Hihi je bent wel supersnel een topic omhoog geschoven he? (van wachten op... naar hier )

En even nog een korte update van hier:
Gister 2e echo gehad... ben daar zoooo blij mee, want: in plaats van de 11 weken en 1 dag waar ze bij de vorige echo vanuit waren gegaan (dat zou dan gister de duur moeten zijn) zat ik gister dus al mooi op precies 12 weken En stel je nou toch voor dat die vorige datum was blijven staan en stel dat ik met 42 weken nog zwanger zou zijn...dan zouden ze me tot de 43e week sowieso rond laten lopen... hihi maar daar hoef ik me gelukkig geen zorgen meer over te maken
Echo was schitterend; beeb lag lekker te slapen (de papa maakte zich enorme zorgen: m'n kind beweegt niet, wat is er mis? <--omdat ie tijdens de vorige echo wel extreem beweeglijk was, zo erg zelfs dat ze 'm niet eens precies op konden meten ) dus kon de VK goed zien hoe groot ie was. Hoofdje klopte ook goed, was precies 12 weken. Alles zit erop en eraan, en zelfs de hik heeft ie al

Spugen blijft hetzelfde verhaal... Ga maandag, als ik weer voor de gewone controle moet, toch even goed overleggen hierover. Wil weten of ze voor zeg maar 75% ofzo kan garanderen dat volledige bedrust helpt. Kijk, want stel ik blijf thuis, en het spugen gaat van 5 keer naar 2 keer per dag... tja heeft het dan zin? Dan zou ik net zo goed door kunnen blijven werken toch?
Ben wel opgelucht trouwens da'k 'al' op de 12 weken zit, steeds dichter in de buurt van het hoop hoop hoop geen spugen meer
Maar ach, zolang het met de wurp goed blijft gaan, heb ik het er wel voor over. Alleen blijft er een Evenstar-stemmetje in m'n hoofd zitten dat me waarschuwt dat ik toch wel erg goed op mezelf moet passen...

Owja vergeten:
M'n uitgerekende datum mag aangepast worden... staat nu nog op 18 april maar dit is nu 26 april geworden!
pi_31412590
Vervelend Jis die misselijkheid Maar schiet al op 12 weken

Is hier idd wel erg snel gegaan, had ik ook totaal niet evrwacht
Hier trouwens geen vervelende klachten. Mn buik voelt wel raar (ws rekpijn ofzo) en heb gespannen borsten...maar gelukkig niet misselijk!
pi_31414079
Digger&EW heel veel sterkte!

Vanmiddag om 14.00 naar de vlos geweest. Alles was goed. Mijn hb is weer omhoog gegaan. Onderweg kreeg ik een flink pijnlijke steek bovenin mijn buik, die aan bleef houden. Ze kon niet zeggen wat het was. Het kan heel goed een beknelde zenuw zijn geweest. Ik moet het in de gaten houden, mocht het aan blijven houden of vaak terugkomen, dan moet ik zeker aan de bel trekken.
Verder kon ze niet goed voelen hoe Pino lag. Hij/zij is zeker nog niet met indalen bezig. Dat dacht ik al, want het is een druktemakertje! Over 2 weken zou het toch wel handig zijn als Pino is ingedaald. Dan moet ik dus terugkomen. Mocht ze dan nog niet goed kunnen voelen hoe Pino ligt, dan wordt ik doorgestuurd voor een echo.

Groetjes Ingrid, 33 weken + 3 dagen

Ps. Ik heb nu nog steeds, of eik alweer, last van mijn buik bovenin, felle steken. Wat is dit toch? Een voorwee ofzo? Ik word er gek van!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:08:33 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31414890
Even snel tussen het klussen door een voor Digger en EW!
Wat enorm enerverend zeg!
pi_31417139
EW ligt inmiddels op een andere kamer, 2 persoons, in haar up, heeft ze iig niet zo'n last van al die andere patienten die komen en gaan, want dat was gewoon strontvervelend.

Vandaag een rustige dag, was het wel weer eens ff tijd voor..... Nog effies en de 31 weken zijn gehaald.

En op het moment dat ik dat zeg gaat de telefoon, is er sprake van veel bloedverlies, harde buiken, lichte weeen en een dwars liggend kind, ligt EW aan de CTG en of ik maar vast wil komen, want als de weeen blijven wordt het opereren geblazen.

Wish us luck.

Golfer/Bluezz, dank voor het kaartje, hij gaat mee.
pi_31417189
blech, ik heb vandaag een soort anti dag. Ik heb het gewoon ff helemaal gehad... Heb zin om keihard te gaan jenken af en toe...
Gelukkig is Michel wel heel erg lief... ik moest maar ff lekker een uurtje gaan slapen en toen ik er uit kwam had ie een kopje thee voor me klaarstaan...

Oh Beschuit met Muisjes is tegenwoordig weer op donderdagavond om half 8 op de televisie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:45:23 #295
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31417197
Jemig Digger... succes, en ik hoop dat je ons straks kunt melden dat de kleine toch nog maar even blijft zitten!

Ingrid, misschien trapt die kleine hard tegen je ribben/organen aan, dat wil nog weleens zulk soort pijn geven. Je kunt hem/haar gerust een stukje aan de kant duwen hoor, misschien helpt dat .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 20:04:11 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31417700
Ik heb net Digger aan de telefoon gehad, op weg naar het ziekenhuis. Als er nieuws te melden is dan horen jullie het.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_31418302
digger s6 ik hoop ook dat beebje nog even lekker blijft zitten
thx voor de update lois
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:25:50 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31418371
Digger en EW sterkte!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31418534
Digger en EW sterkte en suc6!
pi_31418587
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef Leah het volgende:
Jemig Digger... succes, en ik hoop dat je ons straks kunt melden dat de kleine toch nog maar even blijft zitten!

Ingrid, misschien trapt die kleine hard tegen je ribben/organen aan, dat wil nog weleens zulk soort pijn geven. Je kunt hem/haar gerust een stukje aan de kant duwen hoor, misschien helpt dat .
Op dat moment was het iig geen schop. Als pino er tegenaan gaat schoppen, zal ik hem/haar aan de kant proberen te duwen!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:37:01 #301
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_31418751
Jeetje Digger en EW.... Heel veel sterkte en succes. Hopelijk blijft die kleine toch nog even lekker zitten waar ze zit.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')