Yup, zeker tot 32 weken (vandaag is WK 30 + 5)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Diggie... dat is niet mooi. Fijn dat ze allebei zo goed in de gaten worden gehouden.
Blijft ze nog wel in hetzelfde ziekenhuis? Heb hier nl. wat klaarliggen voor haar....
Yep, Glenn gaat een zusje krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, lees ik het nu goed dat het een meisje wordt? Steeds gemist/niet naar gevraagd.
Meisjes zijn cool!
Alle remmen los!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Vicky het volgende:
stukje slijmprop verloren net.. althans denk ik.. was taai wittig slijmerig....
Dat gaat niet tot vrijdag duren hoor Vickyquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef Wennie het volgende:
Jelief, mooi dat alles goed was! Maarruh.. dat het nog geen 8-ponder is betekent niet dat de baby dat niet wordt.. je bent er nog niet
Ik heb al de hele middag een ongi-gevoel in m'n buik en af en toe wat krampjes. Ook hou ik lekker vocht vast in handen en voeten. Veel drinken maar
Ik hoop dat 't nog 12 oktober wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat gebeurt het binnen 24 uur. Mijj gokje: morgen ben je (opnieuw?) moeder.
Die schatting was het verwachtte geboortegewicht, dus wel wat minder dan een 8 ponder, al scheelt het niet veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef Wennie het volgende:
Jelief, mooi dat alles goed was! Maarruh.. dat het nog geen 8-ponder is betekent niet dat de baby dat niet wordt.. je bent er nog niet
Ik heb al de hele middag een ongi-gevoel in m'n buik en af en toe wat krampjes. Ook hou ik lekker vocht vast in handen en voeten. Veel drinken maar
Maatschappelijk werk heeft meermalen met haar gesproken en zou adviseren voor een keizersnede.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Edit, zie een update:
Jemig digger, wat een dag! Wat een onzin dat er niet naar haar geluisterd wordt m.b.t. bevallen. Is er nog een manier om toch jullie zin door te zetten? Praten met maatschappelijk werk in het ziekenhuis o.i.d.?
Jee wat een achterlijk argument idd! En je zou toch zeggen dat die artsen ook weten dat er niemand gebaat is bij een moeder die zonder gemoedsrust aan een bevalling begint... zeker als er een trauma van de vorige bevalling speelt en er bij deze zwangerschap in de eerste instantie een ks besloten was!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:35 schreef DIGGER het volgende:
En dan de argumenten "Ja na een KS lig je natuurlijk wel een paar dagen verplicht op bed" Een stommer argument kun je op dit moment niet aandragen zeg.....
Dus als EW terug kan naar jullie 'eigen' ziekenhuis en de 'eigen' gyn dan wordt het wel zeker weten een keizersnede? En speelt de mening van die arts dan niet mee voor de gyns in dit ziekenhuis?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:35 schreef DIGGER het volgende:
er op voorhand al door alle partijen (VK, Gyn, etc) al besloten was tot een keizersnede
Op dat moment was het iig geen schop. Als pino er tegenaan gaat schoppen, zal ik hem/haar aan de kant proberen te duwen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:45 schreef Leah het volgende:
Jemig Digger... succes, en ik hoop dat je ons straks kunt melden dat de kleine toch nog maar even blijft zitten!
Ingrid, misschien trapt die kleine hard tegen je ribben/organen aan, dat wil nog weleens zulk soort pijn geven. Je kunt hem/haar gerust een stukje aan de kant duwen hoor, misschien helpt dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |