* BliksemSchigt golfer aanmeldtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
golfer wil meedoen met de NIX factor
Wie geeft hem op? Ik doe zijn haar wel
Pleister over je piemel plakken werkt ook prima als voorbehoedsmiddel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:44 schreef appelsientje het volgende:
condooms?? waar zijn die voor nodig ?![]()
Maar nee die heb ik niet.., pleisters wel... zal ik ook wel nodig hebben ookben nogal onhandig..
Ik tot ongeveer half één denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik blijf nog tot half twaalf
Je hele leven toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef Suijk het volgende:
Ik slaap eigenlijk de hele dag al.
Morgen wel werken, maar hoef pas om 11.00 uur te beginnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig
morgen hoef je niet te werken?
Weer een succesprogramma van Talpaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat is NIX-factor?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:45 schreef Suijk het volgende:
Ik slaap eigenlijk de hele dag al.
Weer een 'hoogstaand' journalistiek programma van je favoriete nieuwe omroep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Wat is NIX-factor?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Pleister over je piemel plakken werkt ook prima als voorbehoedsmiddel.
Dat is ook lekker..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen wel werken, maar hoef pas om 11.00 uur te beginnen.
Huh?quote:
Jeemigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer een 'hoogstaand' journalistiek programma van je favoriete nieuwe omroep.
Mensen die absoluut geen talent of uiterlijk hebben moeten optreden en de meest kanslozen gaan door en daar probeert men dan nog iets van te maken qua artiest.
Eigenlijk dus ook wel op jouw lijf geschreven.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er iSCH ook nog ergenSCH een vingerhoedje over
Nee, maar dit was bij uitzondering een enorme saaie dag. 11 oktober 2005 zal ik me niet lang herinneren.quote:
dat is net zo warm als hier!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Waar zit bluezzkindje trouwens ?
Ik zie dat het vandaag in Sydney 20 graden wordt..
Bij Cairns en rijdt op en neer naar een werkplek bij Cooktownquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Waar zit bluezzkindje trouwens ?
Ik zie dat het vandaag in Sydney 20 graden wordt..
klopt..alleen daar wordt het alleen maar warmer.. en hier kouderquote:
zeg maar gerust dat het daar heet wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
klopt..alleen daar wordt het alleen maar warmer.. en hier kouder![]()
Redelijk in het hoge noorden dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij Cairns en rijdt op en neer naar een werkplek bij Cooktown
zul je zien, ben ik weg, hebben jullie een witte kerst EN de elfsteden tochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg maar gerust dat het daar heet wordt
en koud wordt het hier niet echt meer in de winters![]()
Pas je op dat je niet te hard werkt, meissie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:58 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee de laatste tijd alleen nog maar hallo en welterusten komt zeggenTrusten Hools
klopt ik zag net nog wat foto's... ik zie mezelf al rond lopen op 't strand daarquote:
We praten je wel bij via FOK!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zul je zien, ben ik weg, hebben jullie een witte kerst EN de elfsteden tocht
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
We praten je wel bij via FOK!
Ik ga naar bed
Komt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet te hard werkt, meissie?
Trusteh.
Nee hoor morgen een halve dag. Dus gewoon normale tijd klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is ook lekker..
Alleen jammer dat je ook later thuis bent
op die manier..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor morgen een halve dag. Dus gewoon normale tijd klaar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:30 schreef appelsientje het volgende:
ja hoor, lekker biertoch klaar met werken..
en w'rom is deze dag zo mooi PH ? dvd binnen gekregen ?
ziet er leuk uit, heb alleen de film nog nooit gezien..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
juweeltje voor vandaag
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1288252#1288252
en je gaat Basic wel kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga nog ff een film ofzo kijken
fijne avond/ nacht iedereen
Redelijk volgens planning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik tot ongeveer half één denk ik.
Van alles en nog wat.. omdat ik toch nog niet kan slapen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd, wat doe je zo laat nog hier ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |