Zo, dat is dan wel een leuk tripjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:36 schreef dndiek het volgende:terug van de uni...
De studiereis gaat naar Shanghai (10 dagen). Dat wordt sparen![]()
Mijn eerste tentamen is 13 december.
vriendin heeft ook BHV gehad .... ze kan alles weer.wel goed dat iedereen in het onderwijs dat moet doen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Morgen weer cursus BHV en dan daarna herfstmarkt tot 19.00
Wordt geen gehele Oranje-match dus voor mij.
hoe zit die hoek bevestigd? dmv kliksysteem?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, de hoekbank staat eindelijk ook op hun site:
[afbeelding]
In het (tomaten)rood leer.
Volgens mij kliksysteem, mag ik hopen iig....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef DeTolk het volgende:
hoe zit die hoek bevestigd? dmv kliksysteem?
Heb zelf ook zo'n bank gehad en die zat dmv klosjes aan de zijstukken. binnen een half jaar was ie stuk/
En toch vermoed ik ook hier dat ze te makkelijk overgaan tot de schwalbe en goedkoop theater.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Er straalt schoonheid vanaf en Latijnse passie.
En nog een ding waar je op moet letten ( en nee, dit probleem doet zich niet alleen voor bij de goedkopere bankstellen ), in veel gevallen is de rugleuning van de hoek dmv een verticale lat aan de bodem vastgeniet, en niet geschroefd/gespijkerd. Dit kan een probleem vormen bij de garantie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij kliksysteem, mag ik hopen iig....
De onderkant van de bank is dan ook het belangrijkste om te checken voordat je tot aanschaf over moet gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En nog een ding waar je op moet letten ( en nee, dit probleem doet zich niet alleen voor bij de goedkopere bankstellen ), in veel gevallen is de rugleuning van de hoek dmv een verticale lat aan de bodem vastgeniet, en niet geschroefd/gespijkerd. Dit kan een probleem vormen bij de garantie.
Is er een fatwa uitgesproken over je signature?quote:
Juist, kwam ik ook na 2 banken achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De onderkant van de bank is dan ook het belangrijkste om te checken voordat je tot aanschaf over moet gaan.
Daar staat TrudieBluezzquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:13 schreef DIGGER het volgende:
Is er een fatwa uitgesproken over je signature?
Zwangerschap en geboorte deel 156quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staat TrudieBluezz
Hoest in hospital?
Grappig wel.quote:
Hehe, voor Idols-fans is dit wel geinig ja.quote:
Gelezenquote:
Ik ben er nog Sienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
wat gaat iedereen vroeg naar bed![]()
ook jammer..
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik blijf nog tot half twaalfquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:38 schreef appelsientje het volgende:
wat gaat iedereen vroeg naar bed![]()
ook jammer..
condooms?? waar zijn die voor nodig ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er nog Sien
Heb je al pleisters op je lijstje, en condooms?
gezelligquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik blijf nog tot half twaalf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |