een weersverwachtingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
Loes Hasdijk volgens Google Afbeeldingen...
[afbeelding]
Vanmiddag op Talpa : Wie is L. H. ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef Againzender het volgende:
Dit wordt een opmerkelijk lunchspelletje
Ze was/is toch van de Tros?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:09 schreef Bjoro het volgende:
leuke titel he ?
en wie is datquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Is Loes Haasdijk net zo iemand als Kira Eggers? (of hoe heette die snol)?
aha, ze is columnist!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:28 schreef DeTolk het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/2926/1 column van SCH, met L. Haasdijk.
amenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Studeren gaat weer lekker vandaag. Not
Give me a hell yeahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
studeren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
ff de site van sientje nog een keertje checkt....
Same herequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Volgende week tentamens maar ik heb geen zin om er aan te beginnen en ik weet verder ook niet wat ik moet doen
Nu al ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Volgende week tentamens maar ik heb geen zin om er aan te beginnen en ik weet verder ook niet wat ik moet doen
Volgende week maandag woensdag en vrijdagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
Volgende week Morgen tentamens maar ik heb geen zin om er aan te beginnen en ik weet verder ook niet wat ik moet doen
quote:Groter bierglas: meer voor minder!
Cafés die Heineken, Amstel of Brand tappen, krijgen deze week nieuwe, grotere glazen. Kroegbazen zijn niet blij.
Heineken brengt 3,1 miljoen nieuwe glazen van 25, 35 en 50 centiliter. Dit is net iets meer dan in het oude glas paste. Door de nieuwe glazen zal Heineken dus meer bier in zijn cafés verkopen.
Café-eigenaren durven de prijs van een glas bier niet te verhogen uit angst voor nog meer negatieve reacties van klanten. Bij gelijke prijzen krijgt de cafébaas per tank ruim 800 euro minder inkomsten. In het nieuwe fluitje gaat bijna een kwart meer. De cafébezoeker is dus spekkoper: hij krijgt meer bier.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgende week maandag woensdag en vrijdag
In de jaarbeurs omdat de groep zo groot is.
Gelukkig heb ik net wat oefentoetsen op WebCT gevonden ga ik dat maar es nakijken, net als die uittreksels.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
Jullie hebben zeker ook nog een week vakantie voor de tentamens. Stelletje luie honden!
Je neemt gewoon vakantie tot twee weken voor je tentamensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef VoreG het volgende:
Jullie hebben zeker ook nog een week vakantie voor de tentamens. Stelletje luie honden!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:41 schreef DeTolk het volgende:
ik ga naar huis
Ik heb mn slaapzak al klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn eerste tentamen was echt erg. Geen idee hoe of wat, waar, hoelang. Echt verschrikkelijk Veels te vroeg natuurlijk aanwezig
Ik heb misschien de hele maand januari vrijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je neemt gewoon vakantie tot twee weken voor je tentamens
Nee, ik heb alleen vakantie tijdens kerst, drie weken volgens mij. Voor de rest is het een paar vrije dagen. Maar ja, ik heb alleen maandagmiddag verplichte colleges.
Dikke stront door een trechterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is Fok! verschrikkelijk traag...
Hoi Bloem!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:49 schreef pascalheister het volgende:
mogge, ik zie dat Bos mij ook een keer wil evenaren met vroeg opstaan
Ja, inderdaad ik heb het weer overleefd vandaag. Ik las net dat je nieuwe schoenen hebt gekocht, welke (of heb ik er overheen gekeken)?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt het weer overleeft dus.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
En dat was mijn laatste gesprek![]()
ff alles afsluiten hier... en naar huis...
Volgens mij is het Lousquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
gaat goed mannen met de zoektocht naaar Loes
Die was inderdaad een stuk lastiger te vinden dan Lous Haasdijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
gaat goed mannen met de zoektocht naaar Loes
Kan ik me voorstellen, de grote dag komt nu echt dichter en dichter bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:57 schreef appelsientje het volgende:
En daar was ik weer...
Lekker gevoelzo'n laatste werkdag...
Nou de zenuwen beginnen wel meer te komen.. maar alleen maar positiefquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Ja je gaat al heul snel weg hč Sientje...hebbie al zenuwen? Of vind je het alleen maar heel erg leuk?Bossie!
yup 6 dagen... echt raar allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, de grote dag komt nu echt dichter en dichter bij(tis ook al over 6 dagen, maar je weet wat ik bedoel )
Hoi Clautje![]()
En het is BLOEDJEheet schreef Qquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef appelsientje het volgende:
yup 6 dagen... echt raar allemaalmaar ik geniet nog volop de laatste dagen hier
sjelloquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Superheld het volgende:
Welke provider heb je dan?
Waseggie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sacchi over V Basten bij Twee Vandaag, NU
Biertje?quote:
Ik zit nu in de Dahliastraat, week 49 kan ik pas naar de Mgr.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
VoReGgie ik ga zo weer uw straat pedaleren. Zwaait gij?
Doet me aan Jeroentje in een van de mooiste Jan Jans en de Kinderen denkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend een kind met poep onder zijn schoen. Zat aan zijn stoel en op de vloerbedekking. Lekker smerig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |