Alleen maar omdat er één bij was waar zo'n lelijk rood kruis stond.quote:
quote:Kan met DVDprofiler niks downloaden.. en ook dus geen titels toevoegen aan mijn d-base.. iemand anders ook problemen?
Daar had ik een paar dagen terug ook last van. Volgens mij doen de servers wat moeilijk bij dvdprofilerquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef furanku het volgende:
Kan met DVDprofiler niks downloaden.. en ook dus geen titels toevoegen aan mijn d-base.. iemand anders ook problemen?
morgen nog meer dvd`s hopelijk. Verwacht oa: Short Cuts (Criterion), Cinderella Gift Set, A Clockwork Orange en nog 2 Criterions. Wordt weer een mooi dagje (hopelijkquote:
ah ok, wat voor functie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
morgen nog meer dvd`s hopelijk. Verwacht oa: Short Cuts (Criterion), Cinderella Gift Set, A Clockwork Orange en nog 2 Criterions. Wordt weer een mooi dagje (hopelijk)
Bovendien morgen weer eens een sollicitatie gesprek, eens kijken of dat wat wordt
thnx.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, wat voor functie?
Succes alvast![]()
Hoor je niet gewoon 6 dollar shipping te betalen? Of komt dat omdat je er twee hebt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
6 dollar (komt nog 8 dollar shipping bij:)
Volgens mij Freddy Got Fingered (zij speelt Tom Green's pijpchick en 'zwaait' hem daar uit als ie in z'n helicopter langs komt vliegen)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:44 schreef furanku het volgende:
snelle vraag..
[afbeelding]
waar komt deze uit? Vraag ik me nu al een tijd af.
hoe kom je bij 6 dan? nee worden apart verzonden, Finding Neverland had ik al wat eerder gekocht maar nog niet gemeld hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon 6 dollar shipping te betalen? Of komt dat omdat je er twee hebt?
Dat dacht ik, maar ik kan me vergissen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kom je bij 6 dan? nee worden apart verzonden, Finding Neverland had ik al wat eerder gekocht maar nog niet gemeld hier
klikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ik kan me vergissen...
ging goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
hoe ging je solli timo?
waarvoor heb je gesolliciteerd ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
klinkt goed dus, succes igg
Ik hoop dat er uit me vorige solli ook nog wat rolt, mja ff afwachten dus.
werkvoorbereider bij een bouwbedrijf, waren eerst 3 kandidaten uiteindelijk na een gesprek zat ik bij de laatste 2, de ander is het geworden omdat hij wat meer ervaring had. Maar over een aantal weken zou er waarschijnlijk eenzelfde soort vacature vrij komen op een ander kantoor van hun, en daarvoor hadden ze mij in gedachten, nog ff afwachten dusquote:
Klinkt erg postistief Timo. Leuk hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ging goed.
Die gast waarmee ik `t gesprek had heeft me wat verteld over hoe precies `t bedrijf in elkaar steekt, wat ze precies doen, wat mijn functie zal gaan inhouden (mocht t doorgaan) etc. etc. Hij vroeg wat ik bij m`n vorige werkplekken allemaal had gedaan. Er waren nog een paar kandidaten, maar hij zei dat ik een goede eerste indruk had achter gelaten. Hij laat iig nog wat weten, ook als `t niets wordt. Als t goed is hoor tegen `t einde van volgende week meer. Als `t wat wordt, dan wordt ik uitgenodigd voor `n 2e gesprek waarin we `t zullen hebben over t contract, aantal uren, salaris etc. etc. etc. Dus als ik daarvoor wordt opgebeld, dan is de kans heel groot dat ik die baan krijg. Dan gaat ie in ongeveer half november (wanneer `t nieuw te openen pand open gaat).
In ieder geval dus een goede indruk achter gelaten, das al positief. Hoop dat `t goed gaat, temeer omdat de werkplek met de auto maar zo`n 5-7 minuutjes bij mij vandaan is
(bij mijn laatste werkgever moest ik 40-45 minuten heen en 40-45 terug rijden iedere dag
![]()
)
Thnx voor t vragen![]()
![]()
De beheerders daar zijn wat mij betreft net achterbakse kutnazi's, ik postte daar een x een vraag in het SIN CITY thread naar een link naar cdwow.us waar ie te bestellen was, 3 minuten later op F5 was mijn post verdwenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dat DVD.nl toch af en toe een @$*@$*@()%#+~! site.
M'n reactie word zonder pardon verwijderd. Echt zielig. Die beheerders daar hebben echt een te hoge dunk van zichzelf. Grow up people! Lijkt wel een dictatuur
klopt, iedereen die mod is en regelmatig in #ftr post is tofquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie dit als verkapte "wat zijn de mods hier toch tof" opmerkingen.
Slijmbalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Hare het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik best een goede mod zou zijn
Van?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Hare het volgende:
Een moddereter?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Hare het volgende:
so truequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef MrX1982 het volgende:
Mods zijn overbodig.
Heyquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Hare het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Echt cool spelletje!!!
www.lenen.nl krijg je een heleboel geld en een gratis dvdspeler er ook nog bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
Waaom komen er zoveel mooi dvd's die ik wil hebben maar financieel gezien nog niet moet kopen![]()
Je schrok?quote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Je schrok?Waarvan??
Ik ben niet eens level 2 voorbij gekomen
Als ik daaraan begin is het hek van de damquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Shogo het volgende:
www.lenen.nl krijg je een heleboel geld en een gratis dvdspeler er ook nog bij.![]()
Dankje Hare, ik ben meteen weer goed wakkerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Hare het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Echt cool spelletje!!!
Jep.. en die is niet zo moeilijk hoor.quote:
Mooie film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef furanku het volgende:
Ik ga maar eens A Beautiful Mind verder kijken.. moet er morgen toch pas rond 7 uur uit
das idd. belachelijk. The Godfather over 2 weken uitzendenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat ik ook zo'n kut actie van TV vind is dat ze The godfather serie in 6 delen hebben geknipt. En duitsland doet dat nu ook met Der untergang. Ik hoop niet dat dit gewoon word. Een half uur shownieuws is niet leuk maar een week wachten is helemaal klote. Gelukkig heb ik ze beide op DVD
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Hare het volgende:
Nou, wish me luck.
Ben in de zomervakantie op vakantie geweest, maar daar hadden ze nog internet. Ik ga nu een week weg en daar hebben ze dat 99% zeker niet. Ik kan met echt niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik een week niet heb geinternet
En nee, ik ben niet verslaafd![]()
Zoals ik al in het dvd topic al zei:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren bij de Bart Smit de SE van "Ed Wood" gekocht voor ¤ 4,-![]()
![]()
quote:The Kid: 4 Euro bij Bart Smit alleen die doos gaf veels te veel geld terug, heb ik uiteindelijk maar 1 euro betaald Hoe moeilijk is 6 euro terug geven van een tientje? te moeilijk... daarom gaf ze zeker een briefje van 5 en een heleboel kleingeld dat bijelkaar 4 euro was![]()
![]()
Nee, doe maar niet. Sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey Dizer, wilde je It eigenlijk nog overnemen (denk aan m'n dvd verkoop-topic)?
Je kunt ook dvd's gaan kopen en dan post je hem zelf volquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Dizer het volgende:
Damn.. wanneer sluit het dvd topic nou. Heb al twee dagen een nieuwe klaarliggen
En waar moet ik dat doen op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kunt ook dvd's gaan kopen en dan post je hem zelf vol
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien dat de plaatselijke videotheek nog wat verkooptVerder inderdaad niet te veel nagedacht over mijn opmerking
OKquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan ga ik eens even kijken wat je gemaakt hebt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef pascalheister het volgende:
zo flesje Kanon losgetrokken
[afbeelding]
die moet ik ook eens proberen, zag hem vanmiddag ook nog staan bij de makroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je hebt me op een idee gebracht pascal
[afbeelding]
Ik ga deze eens proberen.
Ik cola lightquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik zit hier maar aan de cassis. Damn!
Hij smaakt goed hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die moet ik ook eens proberen, zag hem vanmiddag ook nog staan bij de makro
Ik zeg Proost met hoofdletter P, gruwelijk goed bier....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je hebt me op een idee gebracht pascal
[afbeelding]
Ik ga deze eens proberen.
Hij is zeker lekker. Ik heb nu de Blond. De gewone moet ik nog eens uit gaan proberen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ik zeg Proost met hoofdletter P, gruwelijk goed bier....![]()
Moet het helaas met ordinaire pils doen vanavond...
ben blij dat je aan t pils zit, kzit hier aan flesje koud kraanwaterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ik zeg Proost met hoofdletter P, gruwelijk goed bier....![]()
Moet het helaas met ordinaire pils doen vanavond...
Ehm, 10 % misschien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit net door de TVFilm te bladeren, waarvan ik dus de gratis proefabonnement heb genomen, altijd handig.
Maar afijn, ik zie daar halverwege het blad dus een erg aantrekkelijke actie staan waarbij als je een 2-jarig abonnement afsluit van ¤73,90, iedere 10de abonnee de Lite-On LVW-5045B met een harde schijf van 160 GB ontvangt die normaal gesproken dus rond de ¤350 kost in de betere Internet electronica winkels. Hoe groot is nou werkelijk die kans van 10% dat je zo'n DVD-recorder ontvangt, groot genoeg om daadwerkelijk een abbo af te sluiten. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Nee. Als je het niet wilt, kun je het altijd aan mij schenken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:52 schreef Chielus het volgende:
Wie ik?
omgdat had ik nog helemaal niet gezien.
Mss moet je een cc aanschaffen, het is gevaarlijk maar wel heel makkelijk in dit soort situatiesquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef Mikkie het volgende:.
Dat duurt nog twee weken, en ik moet al een gat van 100 euro overbruggen (dat ik dus rood sta). Bovendien is het ook nog eens zo dat ik in november aan bepaalde zaken extra geld kwijt ben, en ik dus niet echt iets overhou. Kut.
Zelf discipline is wel een préquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef Mikkie het volgende:Dan ben ik nog sneller blut dan nu, no way!
Verstandig is het wel om geen cc te nemen. De kaart van de duivelquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou mezelf nu nog wel kunnen beheersen, maar aangezien m'n totale budget binnenkort wat naar beneden wordt geschroefd hou ik dan sowieso veel minder geld over, en door geen cc te nemen voorkom ik dat ik dat kleine beetje dat ik overhou nog aan dvd's kan uitgeven
Zo, en nu ga ik Adaptation af kijken.
quote:“Sam Jackson’s Guide to Cursing Like a Bad A&% Motha F$#@*” featurette
En die heb jij straks thuis, lucky bastardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik zag trouwens eergisteren dat er een mooie box van Homescreen uitkomt, met daarin 12 klassieke Italiaanse films in samenwerking met NRC Handelsblad
http://homescreen.nl/catalogue.php?id=188
[afbeelding]
* Meldt zich met 49 dvd's in bestellingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
Teveel geld uitgeven dat heeft iedereen met een verslaving
Weet iemand of dit in een Nederlandse uitgave gaat komen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:03 schreef Dizer het volgende:
Godver... waarom nouWaarom nu pas
http://www.amazon.co.uk/e(...)/202-0026692-2812653
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Meldt zich met 49 dvd's in bestelling
![]()
Stel je voor dat je een cc zou hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
* Patiënt] met koopziekte meldt zich[/me]
Je hebt altijd baas boven baas. Mên wat veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[me= Meldt zich met 49 dvd's in bestelling
![]()
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Chielus het volgende:
ooit dat filmpje gezien dat hij als jules een ijshockeycoach is.. geniaal
das wel veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Meldt zich met 49 dvd's in bestelling
![]()
je doet niet aan Sopranos/ Six Feet Under??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef pascalheister het volgende:
zit eens te kijken voor aan abbo van Filmvalley, maar er zit niet echt een box/film voor me tussen, maarja wat heb ik aan zo'n bon
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee.
die wil ik wel zien. Heb je die nog ??
[..]
das wel veel
[..]
je doet niet aan Sopranos/ Six Feet Under??
wat staat er nog zoal tussen?? West Wing?? The Fresh Prince Of Bel Air? The Flinstones??quote:
nou maak je er helemaal een zooitje vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat staat er nog zoal tussen?? West Wing?? The Fresh Prince Of Bel Air? The Flinstones??
hehe hoezo? The Fresh Prince is coolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou maak je er helemaal een zooitje van
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Will Smit was cool in I Robot, Men in Black 1&2 en Hitch
Was inderdaad een leuke film. Maar mijn rijtje van zijn films vind ik beter dan EOTSquote:
Eten, schijten en zelfs sex kan allemaal prima in combinatie met Fok. Lang leve de laptop.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:39 schreef Dizer het volgende:
Ja hallo! Dan ga je niet meer eten, wassen, poepen, plassen en ook heen sex. Doe je 24/7 alleen nog maar FOK
that`s the spiritquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Eten, schijten en zelfs sex kan allemaal prima in combinatie met Fok. Lang leve de laptop.
En verder is het geweoon een kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk.![]()
hoezo terecht??quote:
Omdat je gewoon naar de film had moeten gaan ipv hardlopen.quote:
hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat je gewoon naar de film had moeten gaan ipv hardlopen.
Hardlopen is voor mensen in een mid-life crisis![]()
Ik heb hem in Amsterdam Tushinski gekekenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha
het hardlopen had ik `s middags al gedaan, de film was `s avonds om 20.30uur
maar was te lui om nog helemaal naar Maastricht of all places te gaan
dan maar wachten op de dvd volgende maand![]()
Alvast veel plezier daar. Lijkt me erg mooi maar toch wel te heetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:35 schreef Dizer het volgende:
Nou, binnenkort heb je de kans. 1 t/m 9 november lig ik te bakken in Egypte, en kan jij je winterdagen vullen met FOK!![]()
Dank je! Trouwens, het is maar 30 gradenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Alvast veel plezier daar. Lijkt me erg mooi maar toch wel te heet![]()
Das minder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil de mooie 6-disc trilogy kopen, maar heb geen geld
Dat zeg ik, te warm. Ik hou niet echt van warm weer. Doe mij maar gewoon lekker 23 graden. Veel beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je! Trouwens, het is maar 30 graden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:09 schreef Dada het volgende:
Ik heb medelijden met al die gasten die zonodig de Regio 7 met Hebreeuwse ondertiteling willen hebbenDie is echt overal te krijgen
Zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
zit je vanmorgen achter de pc ineens *knal* monitor naar de klote
ik heb 2 pc's, dus heb die andere monitor maar even aangekopeldquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog knap dat je zonder monitor nog weet te posten
Maar wel klote voor je.
Daarom heb ik mijn twee delen van Harry Potter verkocht. Ik koop wel de single edities in die dvd box samenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel allemaal de 2-discs neem ik aan hè? Zonde dan dat die verpakking weer niet matchen... zó dom. Net als bij Harry Potter... deel 1 en 2 in digipack, en daarna simpel keepcases gaan gebruiken. Hoe verneuk ik een verzameling.
voor dvd`s? nope dat probleem heb ik al maandenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ps: Ik ben zeker de enige met ruimtegebrek?
![]()
zonder kortingslink wel ja, maar je moet ook die ¤ 2,- kortingslink gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar zonder kortingslink ofzo issie bij mij 7 euro... hoe haal jij er nog drie euro vanaf? Had je nog vouchers liggen ofzo
heb wel een vouchertje gebruikt. Voorheen lukte dat altijd,ze hebben t pas 1 keer bij mij gecancelled. En als ze deze cancellen, bestel ik m toch voor ¤ 4,99?? nog altijd een fijn prijsjequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kortingslink is me bekend, maar dan nog strand ik op 5 euro. Die ene euro eraf krijg ik niet. En een voucher erbij werkt niet, cd-wow cancelt sinds een tijdje alle linkje+voucher-bestellingen...
Ja.. en dan betalen via de optie "ophalen in de winkel".. duhquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... huh? Die dingen moet je online gebruiken, dan reken je toch gewoon van tevoren af?
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:56 schreef furanku het volgende:
[..]
Ja.. en dan betalen via de optie "ophalen in de winkel".. duh![]()
Alleen die mogelijkheid is er niet meer, en met de levertijden van de FRS, lijkt het hem niet verstandig om alvast online te betalen.. snappie?.
en ja hoor: hij`s gecancelledquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... dan heb je geluk, óf cd-wow controleert niet meer zo goed. Ik heb namelijk 2 of 3 keer iets gecancelled gehad, en van heel veel mensen gehoord dat dat bij hen ook zo was. Maar hey, des te beter als dat beleid op de schop gaat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, 5 euro is nog geen geld. Ik heb er een tijd terug nog 7,50 voor betaald...
nee nee, toch welquote:
ik 1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
verdacht rustig met de dvd's, heb er maar 7 in bestelling
De orkaan Wilma?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Vuile kut wilma!
Pacific heeft nu al een aantal dagen dvds voor me klaar staan, maar kan ze niet verzenden door Wilma
Ikke 0quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik 1![]()
de rest allemaal in pre-order voor volgende maand
dat wordt wederom een belachelijk dure maand![]()
![]()
Nee de vrouw van de directeur Wilmaquote:
wo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:24 schreef Dizer het volgende:
Vanavond even Robots en Harry Potter Trilogy Box bestellen
www.cdwow.netquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef tonks het volgende:
Iemand een idee waar ik the office UK goedkoop kan bestellen?
Musicstore wil er 49,95 voor hebben.
Verkeerde kant opgewaait?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
mijn opgestuurde pakje naar DVDPacific is nog steeds niet aangekomen, is die ook verdwaald door Wilma ofzo
Heb ook nog geen antwoord gehad dat ze `m hebben ontvangen. Maar wellicht is ie wel al aangekomen maar ze schrijven op de site dat ze deze week zijn dicht geweest ivm die orkaan. Dus wellicht kunnen ze t je niet laten wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
mijn opgestuurde pakje naar DVDPacific is nog steeds niet aangekomen, is die ook verdwaald door Wilma ofzo
Oh.. hehequote:
En waar heb je die gestolen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 07:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. hehe
Bij de Freerecordshop! Heb namelijk nog wat PJR bonnen liggen
Nou.. ik ga maandag t/m de week daarop dinsdag weg... dus dat haal je makkelijk in jaquote:
www.prijsjerijk.nlquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Oja daar hoor ik ook veel over, hoe werkt dat nou precies?
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:49 schreef tonks het volgende:
Oh dat is wel lekker ja! bedankt. laat ik nou net een catch-all email hebben![]()
Volgens mij wel. Ik heb wel eens gewoon 14,99 ding gekocht, en ging nog 10% vanaf en ook nog 5 euro PJRquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:59 schreef tonks het volgende:
geld dat ook bij die 3 voor 15 aktie?
Uuhm.. die krijg je via de mail opgestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:15 schreef tonks het volgende:
Waar vind ik die PJR bon
Je moet het wel aanvinken he.. bij betalingquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
Heb ik besteld hebben ze die 5 euro er helemaal niet af gehaald!
Ach het hield voor mij al op bij het feit dat je nu vooraf moet betalen.quote:
Ik heb vorige week 4 PJR bonnen gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef Shogo het volgende:
Volgens mij is de prijsjerijk actie afgelopen, er staat althans niks meer over op de site...
have funquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
Mijn laatste bericht voorlopig. Vanaf vanavond post ik voor een hele week niet. Lekker naar Egypte
Oeps zo ontdaan van mijn betalingquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou er een rib van maken als ik jou was
gelukkig nog niet gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:47 schreef pascalheister het volgende:
vandaag geen dvd's maar weer een mooie creditcard rekening
De digipack editie is OOP ja, althans de nederlandse. Keepcase versie is gewoon overal te krijgen voor minder dan 20 euro.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ff jullie advies nodig..
Ik kan op DVD Forum Once Upon A Time in American S.E. 2 Disc Digipack kopen voor ¤20,-? Is dit een goede prijs? Hij zegt dat deze DVD OOP is...
als je t niet kijkt niet neequote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:42 schreef pascalheister het volgende:
download je helemaal niks timo ?
Dan download je echt niet de goede versies. Als je de juiste versies download zie je echt geen verschil tussen dvd en rip. Of je moet wel met een heel nauwkeurig ook zitten kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]muziek
maar geen films en series. Tenminste: geen series waarvan ik al een deel op dvd heb. Zoals dus bv. Alias of The Sopranos. Dan wacht ik totdat de dvd uit komt, en ga ik niet naar een "crappy" versie zitten kijken
had een week of 2 geleden de eerste aflevering van Rome gedownload en die was idd van goede kwaliteit. Heb vorig jaar bijvoorbeeld ook Hellboy en The Girl Next Door gedownload, maar die kwamen qua kwaliteit toch echt niet in de buurt van de dvd`s. Niet dat t superslechte kwaliteit was, maar de dvd`s zien er beduidend beter uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan download je echt niet de goede versies. Als je de juiste versies download zie je echt geen verschil tussen dvd en rip. Of je moet wel met een heel nauwkeurig ook zitten kijken.
Je hebt geen dvd brander nodig om films op je tv te kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
had een week of 2 geleden de eerste aflevering van Rome gedownload en die was idd van goede kwaliteit. Heb vorig jaar bijvoorbeeld ook Hellboy en The Girl Next Door gedownload, maar die kwamen qua kwaliteit toch echt niet in de buurt van de dvd`s. Niet dat t superslechte kwaliteit was, maar de dvd`s zien er beduidend beter uit.
Daarbij ben ik er mee gestopt om films te downloaden, heb geen zin om de films op het computerscherm te gaan zitten kijken (heb geen dvd-brander)
Ik had het eerste seizoen aan een vriend uitgeleend. Kreeg het na 5 dagen terug, of hij ook seizoen twee mocht lenenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Hoppa...heb zojuist Alias Season 1 binnen
Nog nooit iets van gezien, dus dit is een probeersel om te kijken wat ik er van vind...ben benieuwd!
eest afkijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik eerst 24 season 1 nog af ga kijken (ben nu halverwege), of dat ik dat onderbreek en aan Alias ga beginnen...![]()
ik gok op "de extra`s"??quote:Op zondag 6 november 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
wat valt je tegen?
quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Cheiron het volgende:
Woohoo! Vanavond een beamer gekregen, dit weekend mn boxen en versterker geinstalleerd. Het grote genieten kan beginnen
Maak er eens een paar foto's van en laat ons meegenieten!quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Cheiron het volgende:
Woohoo! Vanavond een beamer gekregen, dit weekend mn boxen en versterker geinstalleerd. Het grote genieten kan beginnen
de film stond nog op mn wishlijstje, nu deze tin al besteld, dus tegenvallen kan hij nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef kinky_queen het volgende:
De extra's idd, gelukkig kostte hij mij geen ene drol
![]()
Als je de kans heb om een btje te handelen in dvd'tjes kan je soms van de winst je eigen hobby financierenquote:
Volgens mij geef jij meer uit dan dat je winst maakt. Dus uiteindelijk zal het toch geen rendement halen uit datgene wat voortvloeit uit je hobby. Het verzamelen op de schaal waarop jij dat doet, vind ik pure geldverkwanseling.quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als je de kans heb om een btje te handelen in dvd'tjes kan je soms van de winst je eigen hobby financieren
![]()
volgens mij is dat de scandinavische uitvoering, volgens dvdcompare wel engesle HoH subsquote:Op woensdag 9 november 2005 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of deze ook NL subs of iig Engelse subs heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |