nee nee, toch welquote:
ik 1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
verdacht rustig met de dvd's, heb er maar 7 in bestelling
De orkaan Wilma?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Hare het volgende:
Vuile kut wilma!
Pacific heeft nu al een aantal dagen dvds voor me klaar staan, maar kan ze niet verzenden door Wilma
Ikke 0quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik 1![]()
de rest allemaal in pre-order voor volgende maand
dat wordt wederom een belachelijk dure maand![]()
![]()
Nee de vrouw van de directeur Wilmaquote:
wo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:24 schreef Dizer het volgende:
Vanavond even Robots en Harry Potter Trilogy Box bestellen
www.cdwow.netquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef tonks het volgende:
Iemand een idee waar ik the office UK goedkoop kan bestellen?
Musicstore wil er 49,95 voor hebben.
Verkeerde kant opgewaait?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
mijn opgestuurde pakje naar DVDPacific is nog steeds niet aangekomen, is die ook verdwaald door Wilma ofzo
Heb ook nog geen antwoord gehad dat ze `m hebben ontvangen. Maar wellicht is ie wel al aangekomen maar ze schrijven op de site dat ze deze week zijn dicht geweest ivm die orkaan. Dus wellicht kunnen ze t je niet laten wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
mijn opgestuurde pakje naar DVDPacific is nog steeds niet aangekomen, is die ook verdwaald door Wilma ofzo
Oh.. hehequote:
En waar heb je die gestolen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 07:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. hehe
Bij de Freerecordshop! Heb namelijk nog wat PJR bonnen liggen
Nou.. ik ga maandag t/m de week daarop dinsdag weg... dus dat haal je makkelijk in jaquote:
www.prijsjerijk.nlquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Oja daar hoor ik ook veel over, hoe werkt dat nou precies?
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:49 schreef tonks het volgende:
Oh dat is wel lekker ja! bedankt. laat ik nou net een catch-all email hebben![]()
Volgens mij wel. Ik heb wel eens gewoon 14,99 ding gekocht, en ging nog 10% vanaf en ook nog 5 euro PJRquote:Op zondag 30 oktober 2005 07:59 schreef tonks het volgende:
geld dat ook bij die 3 voor 15 aktie?
Uuhm.. die krijg je via de mail opgestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:15 schreef tonks het volgende:
Waar vind ik die PJR bon
Je moet het wel aanvinken he.. bij betalingquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
Heb ik besteld hebben ze die 5 euro er helemaal niet af gehaald!
Ach het hield voor mij al op bij het feit dat je nu vooraf moet betalen.quote:
Ik heb vorige week 4 PJR bonnen gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef Shogo het volgende:
Volgens mij is de prijsjerijk actie afgelopen, er staat althans niks meer over op de site...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |