Eten, schijten en zelfs sex kan allemaal prima in combinatie met Fok. Lang leve de laptop.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:39 schreef Dizer het volgende:
Ja hallo! Dan ga je niet meer eten, wassen, poepen, plassen en ook heen sex. Doe je 24/7 alleen nog maar FOK
that`s the spiritquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Eten, schijten en zelfs sex kan allemaal prima in combinatie met Fok. Lang leve de laptop.
En verder is het geweoon een kwestie van prioriteiten stellen natuurlijk.![]()
hoezo terecht??quote:
Omdat je gewoon naar de film had moeten gaan ipv hardlopen.quote:
hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat je gewoon naar de film had moeten gaan ipv hardlopen.
Hardlopen is voor mensen in een mid-life crisis![]()
Ik heb hem in Amsterdam Tushinski gekekenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha
het hardlopen had ik `s middags al gedaan, de film was `s avonds om 20.30uur
maar was te lui om nog helemaal naar Maastricht of all places te gaan
dan maar wachten op de dvd volgende maand![]()
Alvast veel plezier daar. Lijkt me erg mooi maar toch wel te heetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:35 schreef Dizer het volgende:
Nou, binnenkort heb je de kans. 1 t/m 9 november lig ik te bakken in Egypte, en kan jij je winterdagen vullen met FOK!![]()
Dank je! Trouwens, het is maar 30 gradenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Alvast veel plezier daar. Lijkt me erg mooi maar toch wel te heet![]()
Das minder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil de mooie 6-disc trilogy kopen, maar heb geen geld
Dat zeg ik, te warm. Ik hou niet echt van warm weer. Doe mij maar gewoon lekker 23 graden. Veel beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je! Trouwens, het is maar 30 graden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:09 schreef Dada het volgende:
Ik heb medelijden met al die gasten die zonodig de Regio 7 met Hebreeuwse ondertiteling willen hebbenDie is echt overal te krijgen
Zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
zit je vanmorgen achter de pc ineens *knal* monitor naar de klote
ik heb 2 pc's, dus heb die andere monitor maar even aangekopeldquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog knap dat je zonder monitor nog weet te posten
Maar wel klote voor je.
Daarom heb ik mijn twee delen van Harry Potter verkocht. Ik koop wel de single edities in die dvd box samenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel allemaal de 2-discs neem ik aan hè? Zonde dan dat die verpakking weer niet matchen... zó dom. Net als bij Harry Potter... deel 1 en 2 in digipack, en daarna simpel keepcases gaan gebruiken. Hoe verneuk ik een verzameling.
voor dvd`s? nope dat probleem heb ik al maandenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ps: Ik ben zeker de enige met ruimtegebrek?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |