Heyquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Hare het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Echt cool spelletje!!!
www.lenen.nl krijg je een heleboel geld en een gratis dvdspeler er ook nog bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef MrX1982 het volgende:
Waaom komen er zoveel mooi dvd's die ik wil hebben maar financieel gezien nog niet moet kopen![]()
Je schrok?quote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Je schrok?Waarvan??
Ik ben niet eens level 2 voorbij gekomen
Als ik daaraan begin is het hek van de damquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Shogo het volgende:
www.lenen.nl krijg je een heleboel geld en een gratis dvdspeler er ook nog bij.![]()
Dankje Hare, ik ben meteen weer goed wakkerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Hare het volgende:
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
Echt cool spelletje!!!
Jep.. en die is niet zo moeilijk hoor.quote:
Mooie film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef furanku het volgende:
Ik ga maar eens A Beautiful Mind verder kijken.. moet er morgen toch pas rond 7 uur uit
das idd. belachelijk. The Godfather over 2 weken uitzendenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat ik ook zo'n kut actie van TV vind is dat ze The godfather serie in 6 delen hebben geknipt. En duitsland doet dat nu ook met Der untergang. Ik hoop niet dat dit gewoon word. Een half uur shownieuws is niet leuk maar een week wachten is helemaal klote. Gelukkig heb ik ze beide op DVD
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Hare het volgende:
Nou, wish me luck.
Ben in de zomervakantie op vakantie geweest, maar daar hadden ze nog internet. Ik ga nu een week weg en daar hebben ze dat 99% zeker niet. Ik kan met echt niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik een week niet heb geinternet
En nee, ik ben niet verslaafd![]()
Zoals ik al in het dvd topic al zei:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren bij de Bart Smit de SE van "Ed Wood" gekocht voor ¤ 4,-![]()
![]()
quote:The Kid: 4 Euro bij Bart Smit alleen die doos gaf veels te veel geld terug, heb ik uiteindelijk maar 1 euro betaald Hoe moeilijk is 6 euro terug geven van een tientje? te moeilijk... daarom gaf ze zeker een briefje van 5 en een heleboel kleingeld dat bijelkaar 4 euro was![]()
![]()
Nee, doe maar niet. Sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey Dizer, wilde je It eigenlijk nog overnemen (denk aan m'n dvd verkoop-topic)?
Je kunt ook dvd's gaan kopen en dan post je hem zelf volquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Dizer het volgende:
Damn.. wanneer sluit het dvd topic nou. Heb al twee dagen een nieuwe klaarliggen
En waar moet ik dat doen op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kunt ook dvd's gaan kopen en dan post je hem zelf vol
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien dat de plaatselijke videotheek nog wat verkooptVerder inderdaad niet te veel nagedacht over mijn opmerking
OKquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan ga ik eens even kijken wat je gemaakt hebt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef pascalheister het volgende:
zo flesje Kanon losgetrokken
[afbeelding]
die moet ik ook eens proberen, zag hem vanmiddag ook nog staan bij de makroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je hebt me op een idee gebracht pascal
[afbeelding]
Ik ga deze eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |