Alleen maar omdat er één bij was waar zo'n lelijk rood kruis stond.quote:
quote:Kan met DVDprofiler niks downloaden.. en ook dus geen titels toevoegen aan mijn d-base.. iemand anders ook problemen?
Daar had ik een paar dagen terug ook last van. Volgens mij doen de servers wat moeilijk bij dvdprofilerquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef furanku het volgende:
Kan met DVDprofiler niks downloaden.. en ook dus geen titels toevoegen aan mijn d-base.. iemand anders ook problemen?
morgen nog meer dvd`s hopelijk. Verwacht oa: Short Cuts (Criterion), Cinderella Gift Set, A Clockwork Orange en nog 2 Criterions. Wordt weer een mooi dagje (hopelijkquote:
ah ok, wat voor functie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
morgen nog meer dvd`s hopelijk. Verwacht oa: Short Cuts (Criterion), Cinderella Gift Set, A Clockwork Orange en nog 2 Criterions. Wordt weer een mooi dagje (hopelijk)
Bovendien morgen weer eens een sollicitatie gesprek, eens kijken of dat wat wordt
thnx.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, wat voor functie?
Succes alvast![]()
Hoor je niet gewoon 6 dollar shipping te betalen? Of komt dat omdat je er twee hebt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
6 dollar (komt nog 8 dollar shipping bij:)
Volgens mij Freddy Got Fingered (zij speelt Tom Green's pijpchick en 'zwaait' hem daar uit als ie in z'n helicopter langs komt vliegen)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:44 schreef furanku het volgende:
snelle vraag..
[afbeelding]
waar komt deze uit? Vraag ik me nu al een tijd af.
hoe kom je bij 6 dan? nee worden apart verzonden, Finding Neverland had ik al wat eerder gekocht maar nog niet gemeld hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon 6 dollar shipping te betalen? Of komt dat omdat je er twee hebt?
Dat dacht ik, maar ik kan me vergissen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kom je bij 6 dan? nee worden apart verzonden, Finding Neverland had ik al wat eerder gekocht maar nog niet gemeld hier
klikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ik kan me vergissen...
ging goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
hoe ging je solli timo?
waarvoor heb je gesolliciteerd ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
klinkt goed dus, succes igg
Ik hoop dat er uit me vorige solli ook nog wat rolt, mja ff afwachten dus.
werkvoorbereider bij een bouwbedrijf, waren eerst 3 kandidaten uiteindelijk na een gesprek zat ik bij de laatste 2, de ander is het geworden omdat hij wat meer ervaring had. Maar over een aantal weken zou er waarschijnlijk eenzelfde soort vacature vrij komen op een ander kantoor van hun, en daarvoor hadden ze mij in gedachten, nog ff afwachten dusquote:
Klinkt erg postistief Timo. Leuk hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ging goed.
Die gast waarmee ik `t gesprek had heeft me wat verteld over hoe precies `t bedrijf in elkaar steekt, wat ze precies doen, wat mijn functie zal gaan inhouden (mocht t doorgaan) etc. etc. Hij vroeg wat ik bij m`n vorige werkplekken allemaal had gedaan. Er waren nog een paar kandidaten, maar hij zei dat ik een goede eerste indruk had achter gelaten. Hij laat iig nog wat weten, ook als `t niets wordt. Als t goed is hoor tegen `t einde van volgende week meer. Als `t wat wordt, dan wordt ik uitgenodigd voor `n 2e gesprek waarin we `t zullen hebben over t contract, aantal uren, salaris etc. etc. etc. Dus als ik daarvoor wordt opgebeld, dan is de kans heel groot dat ik die baan krijg. Dan gaat ie in ongeveer half november (wanneer `t nieuw te openen pand open gaat).
In ieder geval dus een goede indruk achter gelaten, das al positief. Hoop dat `t goed gaat, temeer omdat de werkplek met de auto maar zo`n 5-7 minuutjes bij mij vandaan is
(bij mijn laatste werkgever moest ik 40-45 minuten heen en 40-45 terug rijden iedere dag
![]()
)
Thnx voor t vragen![]()
![]()
De beheerders daar zijn wat mij betreft net achterbakse kutnazi's, ik postte daar een x een vraag in het SIN CITY thread naar een link naar cdwow.us waar ie te bestellen was, 3 minuten later op F5 was mijn post verdwenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dat DVD.nl toch af en toe een @$*@$*@()%#+~! site.
M'n reactie word zonder pardon verwijderd. Echt zielig. Die beheerders daar hebben echt een te hoge dunk van zichzelf. Grow up people! Lijkt wel een dictatuur
klopt, iedereen die mod is en regelmatig in #ftr post is tofquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie dit als verkapte "wat zijn de mods hier toch tof" opmerkingen.
Slijmbalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Hare het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik best een goede mod zou zijn
Van?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Hare het volgende:
Een moddereter?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Hare het volgende:
so truequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef MrX1982 het volgende:
Mods zijn overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |