Alleen maar omdat er één bij was waar zo'n lelijk rood kruis stond.quote:
quote:Kan met DVDprofiler niks downloaden.. en ook dus geen titels toevoegen aan mijn d-base.. iemand anders ook problemen?
Daar had ik een paar dagen terug ook last van. Volgens mij doen de servers wat moeilijk bij dvdprofilerquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef furanku het volgende:
Kan met DVDprofiler niks downloaden.. en ook dus geen titels toevoegen aan mijn d-base.. iemand anders ook problemen?
morgen nog meer dvd`s hopelijk. Verwacht oa: Short Cuts (Criterion), Cinderella Gift Set, A Clockwork Orange en nog 2 Criterions. Wordt weer een mooi dagje (hopelijkquote:
ah ok, wat voor functie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
morgen nog meer dvd`s hopelijk. Verwacht oa: Short Cuts (Criterion), Cinderella Gift Set, A Clockwork Orange en nog 2 Criterions. Wordt weer een mooi dagje (hopelijk)
Bovendien morgen weer eens een sollicitatie gesprek, eens kijken of dat wat wordt
thnx.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, wat voor functie?
Succes alvast![]()
Hoor je niet gewoon 6 dollar shipping te betalen? Of komt dat omdat je er twee hebt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
6 dollar (komt nog 8 dollar shipping bij:)
Volgens mij Freddy Got Fingered (zij speelt Tom Green's pijpchick en 'zwaait' hem daar uit als ie in z'n helicopter langs komt vliegen)quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:44 schreef furanku het volgende:
snelle vraag..
[afbeelding]
waar komt deze uit? Vraag ik me nu al een tijd af.
hoe kom je bij 6 dan? nee worden apart verzonden, Finding Neverland had ik al wat eerder gekocht maar nog niet gemeld hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon 6 dollar shipping te betalen? Of komt dat omdat je er twee hebt?
Dat dacht ik, maar ik kan me vergissen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kom je bij 6 dan? nee worden apart verzonden, Finding Neverland had ik al wat eerder gekocht maar nog niet gemeld hier
klikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar ik kan me vergissen...
ging goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
hoe ging je solli timo?
waarvoor heb je gesolliciteerd ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
klinkt goed dus, succes igg
Ik hoop dat er uit me vorige solli ook nog wat rolt, mja ff afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |