hoezo niet de R1? deze cover vind ik lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
In Pre-Order:
Charlie and the Chocolate Factory 2-disc edition (Regio 2)
[afbeelding]
Ik prefereer regio 2 DVD's omdat die meer toegankelijk zijn voor de DVD-spelers die ik bezit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet de R1? deze cover vind ik lelijk
ah okquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik prefereer regio 2 DVD's omdat die meer toegankelijk zijn voor de DVD-spelers die ik bezit.![]()
Waar besteld die WotW (regio 2) ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
In Pre-Order:
The War of the Worlds 2 disc-edition (Regio 2)
CD-wow.quote:
wist niet dat image shack ook dvd`s uitbrachten??quote:
Ik ga m donderdag versturen pik, moet nog ff wat .avi's maken van de resterende delenquote:
klopt, die eerste is een D-filmquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:11 schreef CrackerJack het volgende:
kinky_queen, op die eerste na, zijn dat niet allemaal C- ipv B-filmen?![]()
quote:
Bij cdwow.net met kortingslink klik hier en zoek de titel op dan zit er automatisch al 2 euro korting opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef sampoo het volgende:
Ik heb hier ook nog 2,99 liggen. Waar heb je diamonds forever vandaan?
Voor hoeveel heb je Hotel Rwanda gewonnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:09 schreef pascalheister het volgende:
Gewonnen op Ebay:
[afbeelding]
[afbeelding]
6 dollar (komt nog 8 dollar shipping bij)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Hotel Rwanda gewonnen?
My point is: is dat geen tijdverlies om naar te kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
klopt, die eerste is een D-film
Your point being
![]()
Nog goedkoper dan via de us-site dus waarom niet. De teller staat alweer op 3.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mocht je toch in James Bond stemming zijn: je kunt ook nog Die Another Day bestellen via die link, kost je 5 euro.
Bij Bol.com krijg je gauw binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef Mennosson het volgende:
Henk Elsink -Hoogtepunten uit zijn one man shows
[afbeelding]
€ 18,99 bij http://www.bol.com 2 DVD´s
Moet morgen binnen zijn als het goed is.
nu geen kopietje hopelijk??quote:
Nee natuurlijk niet, anders koop ik ze toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef CrackerJack het volgende:
My point is: is dat geen tijdverlies om naar te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |