hoezo niet de R1? deze cover vind ik lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
In Pre-Order:
Charlie and the Chocolate Factory 2-disc edition (Regio 2)
[afbeelding]
Ik prefereer regio 2 DVD's omdat die meer toegankelijk zijn voor de DVD-spelers die ik bezit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet de R1? deze cover vind ik lelijk
ah okquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik prefereer regio 2 DVD's omdat die meer toegankelijk zijn voor de DVD-spelers die ik bezit.![]()
Waar besteld die WotW (regio 2) ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
In Pre-Order:
The War of the Worlds 2 disc-edition (Regio 2)
CD-wow.quote:
wist niet dat image shack ook dvd`s uitbrachten??quote:
Ik ga m donderdag versturen pik, moet nog ff wat .avi's maken van de resterende delenquote:
klopt, die eerste is een D-filmquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:11 schreef CrackerJack het volgende:
kinky_queen, op die eerste na, zijn dat niet allemaal C- ipv B-filmen?![]()
quote:
Bij cdwow.net met kortingslink klik hier en zoek de titel op dan zit er automatisch al 2 euro korting opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef sampoo het volgende:
Ik heb hier ook nog 2,99 liggen. Waar heb je diamonds forever vandaan?
Voor hoeveel heb je Hotel Rwanda gewonnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:09 schreef pascalheister het volgende:
Gewonnen op Ebay:
[afbeelding]
[afbeelding]
6 dollar (komt nog 8 dollar shipping bij)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Hotel Rwanda gewonnen?
My point is: is dat geen tijdverlies om naar te kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
klopt, die eerste is een D-film
Your point being
![]()
Nog goedkoper dan via de us-site dus waarom niet. De teller staat alweer op 3.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mocht je toch in James Bond stemming zijn: je kunt ook nog Die Another Day bestellen via die link, kost je 5 euro.
Bij Bol.com krijg je gauw binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef Mennosson het volgende:
Henk Elsink -Hoogtepunten uit zijn one man shows
[afbeelding]
€ 18,99 bij http://www.bol.com 2 DVD´s
Moet morgen binnen zijn als het goed is.
nu geen kopietje hopelijk??quote:
Nee natuurlijk niet, anders koop ik ze toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef CrackerJack het volgende:
My point is: is dat geen tijdverlies om naar te kijken?
Ontdek nu dat ik deze bij mijn DVDPacific-bestelling van onlangs ben vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
Onder het motto:'Dun je wishlist zo snel mogelijk uit'
Nu:
En daar zou jij niets van weten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Hare het volgende:
Ben je jezelf weer aan het hoereren jongen?
slimquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
Zit ik fijn een weekje op Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) te wachten (Play.com)..
[afbeelding]
Ligt ie iin de bus vandaag... dacht ik.
Blijk ik het fucking BOEK besteld te hebben![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
Zit ik fijn een weekje op Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) te wachten (Play.com)..
[afbeelding]
Mijn achteruitgang is nog steeds alleen voor de dagelijkse behoeftequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En daar zou jij niets van weten?
![]()
Kan je testen of je fantasie nog goed werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan je testen of je fantasie nog goed werkt.![]()
Ja je wordt bedankt. Wat heb je nou aan een 3 disc editie. En ik had zo een hele mooie versie voor je. Speciale 1 disc editie. Mooie kartonnen hoes, witte plastic eromheen. Je weet wel, zo een hele mooie snapperquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Hare het volgende:
Wizard of Oz 3 disc
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Heh, gadver Pascal, da's een dvd waar Hare speciale herinneringen aan heeft
![]()
ik heb aan mijn eerste juist slechte herinneringenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
Tis z'n eerste dvd
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Hahaha, ik ook, dat was een r1 snapper van THE EXORCIST, die, op een trailer na helemaal kaal was, en gelukkig 'maar' f90,- kostte
![]()
Ik durf er een kratje op te zetten dat dat niet gaat lukkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef Timo20 het volgende:
M`n Franse Aviator set is inmiddels al een paar dagen onderweg. Hoop `m deze week binnen te krijgen
Ben er bang voor, Amazon kennendequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik durf er een kratje op te zetten dat dat niet gaat lukken
![]()
haha ja voor hem hoop ik van niet neequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ook als je niet via Amazon had besteld komt de postbode echt niet na 22:45 hoor
![]()
Gefeliciteerdquote:
Ik zit me net te bedenken, en ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik dan Hare's eerste dvd in mijn bezit. Volgens mij heb ik deze samen met Jurassic Park van hem gekocht, een tijd geleden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Heh, gadver Pascal, da's een dvd waar Hare speciale herinneringen aan heeft
![]()
Wie weet wat hij ermee gedaan heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:04 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken, en ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik dan Hare's eerste dvd in mijn bezit. Volgens mij heb ik deze samen met Jurassic Park van hem gekocht, een tijd geleden.
Dus.. het bieden begint op ¤ 25,-![]()
quote:
hij is rond de 200 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef dave_k het volgende:
[..]
![]()
wow,hoe duur was die als ik vragen mag ?
zal altijd op mijn wishlijst blijven staan,zal hem denk ik helaas nooit kunnen kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |