Ontdek nu dat ik deze bij mijn DVDPacific-bestelling van onlangs ben vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
Onder het motto:'Dun je wishlist zo snel mogelijk uit'
Nu:
En daar zou jij niets van weten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Hare het volgende:
Ben je jezelf weer aan het hoereren jongen?
slimquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
Zit ik fijn een weekje op Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) te wachten (Play.com)..
[afbeelding]
Ligt ie iin de bus vandaag... dacht ik.
Blijk ik het fucking BOEK besteld te hebben![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
Zit ik fijn een weekje op Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) te wachten (Play.com)..
[afbeelding]
Mijn achteruitgang is nog steeds alleen voor de dagelijkse behoeftequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En daar zou jij niets van weten?
![]()
Kan je testen of je fantasie nog goed werkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef cosmick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan je testen of je fantasie nog goed werkt.![]()
Ja je wordt bedankt. Wat heb je nou aan een 3 disc editie. En ik had zo een hele mooie versie voor je. Speciale 1 disc editie. Mooie kartonnen hoes, witte plastic eromheen. Je weet wel, zo een hele mooie snapperquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Hare het volgende:
Wizard of Oz 3 disc
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Heh, gadver Pascal, da's een dvd waar Hare speciale herinneringen aan heeft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |