ik heb aan mijn eerste juist slechte herinneringenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
Tis z'n eerste dvd
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
Hahaha, ik ook, dat was een r1 snapper van THE EXORCIST, die, op een trailer na helemaal kaal was, en gelukkig 'maar' f90,- kostte
![]()
Ik durf er een kratje op te zetten dat dat niet gaat lukkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef Timo20 het volgende:
M`n Franse Aviator set is inmiddels al een paar dagen onderweg. Hoop `m deze week binnen te krijgen
Ben er bang voor, Amazon kennendequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik durf er een kratje op te zetten dat dat niet gaat lukken
![]()
haha ja voor hem hoop ik van niet neequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ook als je niet via Amazon had besteld komt de postbode echt niet na 22:45 hoor
![]()
Gefeliciteerdquote:
Ik zit me net te bedenken, en ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik dan Hare's eerste dvd in mijn bezit. Volgens mij heb ik deze samen met Jurassic Park van hem gekocht, een tijd geleden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Heh, gadver Pascal, da's een dvd waar Hare speciale herinneringen aan heeft
![]()
Wie weet wat hij ermee gedaan heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:04 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken, en ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik dan Hare's eerste dvd in mijn bezit. Volgens mij heb ik deze samen met Jurassic Park van hem gekocht, een tijd geleden.
Dus.. het bieden begint op ¤ 25,-![]()
quote:
hij is rond de 200 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef dave_k het volgende:
[..]
![]()
wow,hoe duur was die als ik vragen mag ?
zal altijd op mijn wishlijst blijven staan,zal hem denk ik helaas nooit kunnen kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |