Zelf discipline is wel een préquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef Mikkie het volgende:Dan ben ik nog sneller blut dan nu, no way!
Verstandig is het wel om geen cc te nemen. De kaart van de duivelquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou mezelf nu nog wel kunnen beheersen, maar aangezien m'n totale budget binnenkort wat naar beneden wordt geschroefd hou ik dan sowieso veel minder geld over, en door geen cc te nemen voorkom ik dat ik dat kleine beetje dat ik overhou nog aan dvd's kan uitgeven
Zo, en nu ga ik Adaptation af kijken.
quote:“Sam Jackson’s Guide to Cursing Like a Bad A&% Motha F$#@*” featurette
En die heb jij straks thuis, lucky bastardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik zag trouwens eergisteren dat er een mooie box van Homescreen uitkomt, met daarin 12 klassieke Italiaanse films in samenwerking met NRC Handelsblad
http://homescreen.nl/catalogue.php?id=188
[afbeelding]
* Meldt zich met 49 dvd's in bestellingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef MrX1982 het volgende:
Teveel geld uitgeven dat heeft iedereen met een verslaving
Weet iemand of dit in een Nederlandse uitgave gaat komen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 20:03 schreef Dizer het volgende:
Godver... waarom nouWaarom nu pas
http://www.amazon.co.uk/e(...)/202-0026692-2812653
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Meldt zich met 49 dvd's in bestelling
![]()
Stel je voor dat je een cc zou hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
* Patiënt] met koopziekte meldt zich[/me]
Je hebt altijd baas boven baas. Mên wat veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[me= Meldt zich met 49 dvd's in bestelling
![]()
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Chielus het volgende:
ooit dat filmpje gezien dat hij als jules een ijshockeycoach is.. geniaal
das wel veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Meldt zich met 49 dvd's in bestelling
![]()
je doet niet aan Sopranos/ Six Feet Under??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef pascalheister het volgende:
zit eens te kijken voor aan abbo van Filmvalley, maar er zit niet echt een box/film voor me tussen, maarja wat heb ik aan zo'n bon
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee.
die wil ik wel zien. Heb je die nog ??
[..]
das wel veel
[..]
je doet niet aan Sopranos/ Six Feet Under??
wat staat er nog zoal tussen?? West Wing?? The Fresh Prince Of Bel Air? The Flinstones??quote:
nou maak je er helemaal een zooitje vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat staat er nog zoal tussen?? West Wing?? The Fresh Prince Of Bel Air? The Flinstones??
hehe hoezo? The Fresh Prince is coolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou maak je er helemaal een zooitje van
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Will Smit was cool in I Robot, Men in Black 1&2 en Hitch
Was inderdaad een leuke film. Maar mijn rijtje van zijn films vind ik beter dan EOTSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |