Jep.. en die is niet zo moeilijk hoor.quote:
Mooie film.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef furanku het volgende:
Ik ga maar eens A Beautiful Mind verder kijken.. moet er morgen toch pas rond 7 uur uit
das idd. belachelijk. The Godfather over 2 weken uitzendenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat ik ook zo'n kut actie van TV vind is dat ze The godfather serie in 6 delen hebben geknipt. En duitsland doet dat nu ook met Der untergang. Ik hoop niet dat dit gewoon word. Een half uur shownieuws is niet leuk maar een week wachten is helemaal klote. Gelukkig heb ik ze beide op DVD
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Hare het volgende:
Nou, wish me luck.
Ben in de zomervakantie op vakantie geweest, maar daar hadden ze nog internet. Ik ga nu een week weg en daar hebben ze dat 99% zeker niet. Ik kan met echt niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik een week niet heb geinternet
En nee, ik ben niet verslaafd![]()
Zoals ik al in het dvd topic al zei:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren bij de Bart Smit de SE van "Ed Wood" gekocht voor ¤ 4,-![]()
![]()
quote:The Kid: 4 Euro bij Bart Smit alleen die doos gaf veels te veel geld terug, heb ik uiteindelijk maar 1 euro betaald Hoe moeilijk is 6 euro terug geven van een tientje? te moeilijk... daarom gaf ze zeker een briefje van 5 en een heleboel kleingeld dat bijelkaar 4 euro was![]()
![]()
Nee, doe maar niet. Sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey Dizer, wilde je It eigenlijk nog overnemen (denk aan m'n dvd verkoop-topic)?
Je kunt ook dvd's gaan kopen en dan post je hem zelf volquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef Dizer het volgende:
Damn.. wanneer sluit het dvd topic nou. Heb al twee dagen een nieuwe klaarliggen
En waar moet ik dat doen op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kunt ook dvd's gaan kopen en dan post je hem zelf vol
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien dat de plaatselijke videotheek nog wat verkooptVerder inderdaad niet te veel nagedacht over mijn opmerking
OKquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dan ga ik eens even kijken wat je gemaakt hebt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef pascalheister het volgende:
zo flesje Kanon losgetrokken
[afbeelding]
die moet ik ook eens proberen, zag hem vanmiddag ook nog staan bij de makroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je hebt me op een idee gebracht pascal
[afbeelding]
Ik ga deze eens proberen.
Ik cola lightquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik zit hier maar aan de cassis. Damn!
Hij smaakt goed hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die moet ik ook eens proberen, zag hem vanmiddag ook nog staan bij de makro
Ik zeg Proost met hoofdletter P, gruwelijk goed bier....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je hebt me op een idee gebracht pascal
[afbeelding]
Ik ga deze eens proberen.
Hij is zeker lekker. Ik heb nu de Blond. De gewone moet ik nog eens uit gaan proberen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ik zeg Proost met hoofdletter P, gruwelijk goed bier....![]()
Moet het helaas met ordinaire pils doen vanavond...
ben blij dat je aan t pils zit, kzit hier aan flesje koud kraanwaterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ik zeg Proost met hoofdletter P, gruwelijk goed bier....![]()
Moet het helaas met ordinaire pils doen vanavond...
Ehm, 10 % misschien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit net door de TVFilm te bladeren, waarvan ik dus de gratis proefabonnement heb genomen, altijd handig.
Maar afijn, ik zie daar halverwege het blad dus een erg aantrekkelijke actie staan waarbij als je een 2-jarig abonnement afsluit van ¤73,90, iedere 10de abonnee de Lite-On LVW-5045B met een harde schijf van 160 GB ontvangt die normaal gesproken dus rond de ¤350 kost in de betere Internet electronica winkels. Hoe groot is nou werkelijk die kans van 10% dat je zo'n DVD-recorder ontvangt, groot genoeg om daadwerkelijk een abbo af te sluiten. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Nee. Als je het niet wilt, kun je het altijd aan mij schenken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:52 schreef Chielus het volgende:
Wie ik?
omgdat had ik nog helemaal niet gezien.
Mss moet je een cc aanschaffen, het is gevaarlijk maar wel heel makkelijk in dit soort situatiesquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef Mikkie het volgende:.
Dat duurt nog twee weken, en ik moet al een gat van 100 euro overbruggen (dat ik dus rood sta). Bovendien is het ook nog eens zo dat ik in november aan bepaalde zaken extra geld kwijt ben, en ik dus niet echt iets overhou. Kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |