Ik weet niet hoe het zit in Friesland, maar in de rest van Nederland gebruiken ze een nummering bij de afritten van snelwegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja nee die plek is makkelijk te vinden voor een Fries..![]()
Ja maar het nummer van die afrit wordt niet vermeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit in Friesland, maar in de rest van Nederland gebruiken ze een nummering bij de afritten van snelwegenHet mooie is dat die nummering de af/oprit in overeenstemming is met de af/oprit ervoor precies 1 hoger of lager is. Dus dan kan je het makkelijk vinden
Ja, daarom postte ik hem juist. Omdat het een mooi toerruitje isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer dat het een toerruitje is incl dikke lip bovenaan dus want verder is het idd een mooi ruitje, omdat het een zwarte is waar je toch doorheen kunt kijkenzo een zwarte waar je niks doorheen ziet vind ik ook niks
maar zo een ruitje in de vorm van dubbel bubbel zie ik ook wel zitten op mijn 7
Ja, precies dat punt waar ze vaker staan. Ik had me verslapen en was een beetje laat + koude motor. Dus ik deed snel schakelen en beetje vlot rijden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:59 schreef yup het volgende:
[..]
Daar was ik gepakt met 96 km/u volgens mij... Terwijl je er 50 mag(was aan het inhale)
Je bedoelt bij die metrostation toch, bij de einde van de Jan van Galen straatOf bedoel je ergens anders
Die van mij ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Mijn motor gaat gewoon door weer en wind, geen gezeik,daar is ie tenslotte ook voor
gekocht/gemaakt.
Volgens mij had ik dat al goedgemaakt op de Veluwequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef bwt het volgende:
joes mag toch al niet meer voorop rijden sinds dat hij een verkeerde route nam en 2 man kwijt raakte
![]()
Voor de meeters opgeletquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar het nummer van die afrit wordt niet vermeld![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:15 schreef worldpimber het volgende:
daarna weer direct volgas richting werkLekker nuttig dat laseren
![]()
Dat is een bekend flits / laser punt, altijd ver vooruit kijken op die wegquote:Vorig keer had ik hetzelfde bij dat stuk tussen Lelylaan en Osdorp waar je 70 mag. Het is een lang stuk rechtdoor dus meestal tik ik daar wel de 160 aan, 1 keer bleef ik achter een busje hangen en guess whatze zaten te laseren
We vergeven het jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:19 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig er heeft al iemand een nieuw topic gemaakt.Ik was de laatste in de vorige en had dus een nieuwe moeten opstarten.Alleen ik weet dus niet hoe dat moet.
Het enige wat je hoeft te doen is de tekst kopieren dat op de pagina achter het linkje staat,quote:[afbeelding] Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
misschien dat je er achterkomt als je met de andere groep mee rijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wat mij betreft heel goed door een deur hoor!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wat mij betreft heel goed door een deur hoor!
Wordt er eentje wakker ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf dat is bijna bij Den Bosch man
Op commando?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Doen jullie ook slippen toevallig ?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Daar ging mijn enthousiasme![]()
Dat is mij iets te ver.. volgende keer beter![]()
is slechts 202 KM manquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Daar ging mijn enthousiasme![]()
Dat is mij iets te ver.. volgende keer beter![]()
Gewoon, je denkt : ik heb het sjieke geluid nodig van een slip. Toevallig is er een stoplicht dat op rood staat en niemand rijd achter jequote:
Met de motor is dat een eitje hoor, doe ik alleen als ik weet dat ik m'n bandje binnenkort ga vervangenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon, je denkt : ik heb het sjieke geluid nodig van een slip. Toevallig is er een stoplicht dat op rood staat en niemand rijd achter je
We zaten al te wachten op wie het zou doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:19 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig er heeft al iemand een nieuw topic gemaakt.Ik was de laatste in de vorige en had dus een nieuwe moeten opstarten.Alleen ik weet dus niet hoe dat moet.
wllen jullie mijn brommer newbie slip zien ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Met de motor is dat een eitje hoor, doe ik alleen als ik weet dat ik m'n bandje binnenkort ga vervangen
Voorband wil ook wel lukken, maar dan heb je wat meer risico's
Doe eens een concreet voorstel danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh, gaat lekker met bespreken van de meet morgenmaar als fulcrum serieus wilt komen morgen dan kunnen we wmb ook wel wat noordelijker afspreken
om dan met zijn allen ri. de route te gaan, is toch wat leuker dan dat stuk alleen te rijden...
Wacht je voortaan even tot we 'ja' zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
wllen jullie mijn brommer newbie slip zien ?
Voor de quicktime users : http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp
Voor mensen met WMV : http://members.home.nl/alion/MOV00005(NEW1).WMV
Zeg, jij bent die mongool met die fox met wat interessant topics over slippen op Fok he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon, je denkt : ik heb het sjieke geluid nodig van een slip. Toevallig is er een stoplicht dat op rood staat en niemand rijd achter je
Ik zou ook denken dat die avatar van je vast uit een filmpje van een (wereldkampioen ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:35 schreef hicham het volgende:
Met de motor is dat een eitje hoor, doe ik alleen als ik weet dat ik m'n bandje binnenkort ga vervangen
Voorband wil ook wel lukken, maar dan heb je wat meer risico's
Haha jah het is ook nog serieusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, jij bent die mongool met die fox met wat interessant topics over slippen op Fok he?Ben je nou serieus of wat
![]()
Ik heb zachte banden eronder liggen, dus ze maken geen "sjiek" geluid, maar heb wel een filmpje waar ik lekker zit te slippen op harde banden
Maar of dat nou zo spannend is![]()
OPM, nice audiofreak + autopimber![]()
Ja, ik heb ook een fox, maar jij bent noob in slippenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha jah het is ook nog serieusik doe altijd slippen op hetzelfde stukje, echt sjiek gek
Ja, maar als niemand een route heeft of bekend is daar kom je ook niet verquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ meet: Misschien dat we rond de Veluwe/beekbergenmoeten gaan rijden? Is dat al een stuk noordelijker offfeeuhh
?
Are you making fun of me??!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat die avatar van je vast uit een filmpje van een (wereldkampioen ofzo) stuntrijder is.
![]()
Iets met slipjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Doen jullie ook slippen toevallig ?
quote:
quote:Of is dat een compliment?
Ik weet het niet, heb de postings met kaartjes overgeslagen.quote:Either way, je weet waar ik morgen te vinden ben. Kom je batsen of niet
Ik kan dat soort dingen niet maken, dan moet je bij een ander niet nader te benoemen persoon zijn. En het blijft een brommertje hehquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ff kijken hoormaar wie kan dat ff maken ? de laatste 2 a 3 seconden van dat filmpje eruit knippen zodat ik hem als avater kan gebruiken ?
hehe wel een leuke slip gekmaar hij was nog niet zo sjiek als de mijne
Haha die 2de keerzoeen noob
Maar een fox is best licht, je moet het stuur best goed vasthouden anders ga je naar 1 kant slippenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen niet maken, dan moet je bij een ander niet nader te benoemen persoon zijn. En het blijft een brommertje heh![]()
Over noobs gesproken, met de motor een slip maken is wat anders dan die (noob) slip maken op je foxje![]()
Openen in Imageready, wat frames eruit pleuren en saven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan dat soort dingen niet maken, dan moet je bij een ander niet nader te benoemen persoon zijn. En het blijft een brommertje heh![]()
Ik kan hier serieus op in gaan, maar dan daalt mijn respect nog dieper onder nul.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar een fox is best licht, je moet het stuur best goed vasthouden anders ga je naar 1 kant slippenzo leuk is dat altijd
Op mijn 16de ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan hier serieus op in gaan, maar dan daalt mijn respect nog dieper onder nul.
Dus ik zou zeggen, schaf een motor aan
Tot je 18de zou je best 2 jaar circuitervaring kunnen opdoen. 2 jaar hmm...uitgerekend zal dat wel zo een 50.000 km ervaring kunnen zijn op bijvoorbeeld een ZX7-R.quote:
Het formaat van het filmpje is niet goed, Adobe Imageready kan daar niet mee omgaan (dat gebruik ik om filmpjes naar plaatjes te converteren). Better luck next timequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ff kijken hoormaar wie kan dat ff maken ? de laatste 2 a 3 seconden van dat filmpje eruit knippen zodat ik hem als avater kan gebruiken ?
hehe wel een leuke slip gekmaar hij was nog niet zo sjiek als de mijne
Haha die 2de keerzoeen noob
Daaromquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ja de ruimte is kort, ik weet het.![]()
Wou nog zeggen dat je misschien beter 1.001 euro had kunnen bieden. Misschien zijn er wel meer mensen die 999 euro als magisch bedrag zagen, of gewoon 1.000 euro voor over hadden. Dan was jij die mensen iig te slim afquote:En ze hebben nog niet gebeld dat ik de Speedfight op kan kalen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tot je 18de zou je best 2 jaar circuitervaring kunnen opdoen. 2 jaar hmm...uitgerekend zal dat wel zo een 50.000 km ervaring kunnen zijn op bijvoorbeeld een ZX7-R.
Er staat iets van unregisterd in zijn filmpjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Het formaat van het filmpje is niet goed, Adobe Imageready kan daar niet mee omgaan (dat gebruik ik om filmpjes naar plaatjes te converteren). Better luck next time
Ik denk dat er geen hond op geboden heeft, maar je weet nooit.quote:Wou nog zeggen dat je misschien beter 1.001 euro had kunnen bieden. Misschien zijn er wel meer mensen die 999 euro als magisch bedrag zagen, of gewoon 1.000 euro voor over hadden. Dan was jij die mensen iig te slim af
quote:
Pasta met groenten, lekker wokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:17 schreef bwt het volgende:
heb net de PIZZA in de oven gegooit
Baggerfolder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef bwt het volgende:
Waarom werken die filmpjes van groothoofdje niet?
Zal wel een filmpje met telefoon gemaakt zijn, *.3gp formaat. En die heeft hij vervolgens nog even geconverteerd naar wmv (ik heb ze beide gedownloadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er staat iets van unregisterd in zijn filmpjezal wel met de compressietechniek te maken hebben
dus ik neem aan dat hij nog een ander formaat heeft.
Hier ook niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef bwt het volgende:
Waarom werken die filmpjes van groothoofdje niet?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen gaan er ook 2 introducees mee
![]()
sssssstttquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
Openen in Imageready, wat frames eruit pleuren en saven.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen gaan er ook 2 introducees mee
![]()
kee mooie tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven chocoladewafels niet in de diepvries
[..]
11:30 afspreken lijkt me goed
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
kee mooie tijdik ga het even doorgeven
![]()
Subtielquote:Op zaterdag 08 oktober 2005 19:25 schreef mercy_symbol het volgende:
Heren en Dames de route van morgen
klik :]
Principes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Gelukkig hoeven chocoladewafels niet in de diepvries
quote:
quote:
we zijn vandaag met TR-Roadkill en Peerke***** op pad geweestquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn vandaag met TR-Roadkill en Peerke***** op pad geweestwas erg leuk en gezellig [afbeelding]
En dan komt ie over 2 jaar bij de "grote mensen"rijden,en rijdt ie iedereen kompleet weg allaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tot je 18de zou je best 2 jaar circuitervaring kunnen opdoen. 2 jaar hmm...uitgerekend zal dat wel zo een 50.000 km ervaring kunnen zijn op bijvoorbeeld een ZX7-R.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef richardgie het volgende:
En dan komt ie over 2 jaar bij de "grote mensen"rijden,en rijdt ie iedereen kompleet weg allaa
Rossi.![]()
Zou ik een hele beste stunt vinden.![]()
En dan op je 18 als een soort rossie op de weg rijdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tot je 18de zou je best 2 jaar circuitervaring kunnen opdoen. 2 jaar hmm...uitgerekend zal dat wel zo een 50.000 km ervaring kunnen zijn op bijvoorbeeld een ZX7-R.![]()
Wel bij blijven hoor.Zo heb ik ook al een keer een "overgare" pizza gehad(lees zwarte pizza)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:17 schreef bwt het volgende:
heb net de PIZZA in de oven gegooit
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dan komt ie over 2 jaar bij de "grote mensen"rijden,en rijdt ie iedereen kompleet weg allaa
Rossi.![]()
Zou ik een hele beste stunt vinden.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Vandaag weer lekker relaxt bochtjes geoefend. Gewoon lekkere bochten en ook nog een klaverblad.Het ging allemaal heel lekker. Ook het klaverblad ging al weer beter dan de laatste keer. Nog even achter een GSX-R (
) gereden gedurende 2 seconden. Was wel leuk om te zien hoe ie in z'n spijkerbroekje enorm plat en snoeihard over het klaverblad scheurde.
Gewoon insturen zonder ook maar iets af te remmen. Het ding had ook een heel mooi geluid.
![]()
ruim 400 snelwegkilometers.. Saai.. en dat op een naked, terwijl ik krap bij kas zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef red_dot het volgende:
[..]
is slechts 202 KM man
is toch goed te doen?
Das een brommer man.. scheer je wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk eens mensen, mijn slip is nu veel beter
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Vandaag weer lekker relaxt bochtjes geoefend. Gewoon lekkere bochten en ook nog een klaverblad.Het ging allemaal heel lekker. Ook het klaverblad ging al weer beter dan de laatste keer. Nog even achter een GSX-R (
) gereden gedurende 2 seconden. Was wel leuk om te zien hoe ie in z'n spijkerbroekje enorm plat en snoeihard over het klaverblad scheurde.
Gewoon insturen zonder ook maar iets af te remmen. Het ding had ook een heel mooi geluid.
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das een brommer man.. scheer je weg![]()
![]()
En wanneer slipte je nu preciesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk eens mensen, mijn slip is nu veel beter
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
niet mietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
ruim 400 snelwegkilometers.. Saai.. en dat op een naked, terwijl ik krap bij kas zit![]()
Dat filmpje eindigt inderdaad niet goed, net als ie begint te slippen stopt hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En wanneer slipte je nu precies![]()
![]()
ik zie het ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En wanneer slipte je nu precies![]()
![]()
Brommerrijders hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje eindigt inderdaad niet goed, net als ie begint te slippen stopt hetSowieso zie ik het nut niet van 37 seconden beeld en dan pas aan het eind slippen, knip het dan uit ofzo
En zo een lange aanloop is nou toch ook weer niet nodig?
Jeh ik filmde het niet, die aanloop had ik nodig omdat ik anders niet zo snel gaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje eindigt inderdaad niet goed, net als ie begint te slippen stopt hetSowieso zie ik het nut niet van 37 seconden beeld en dan pas aan het eind slippen, knip het dan uit ofzo
En zo een lange aanloop is nou toch ook weer niet nodig?
Als je het per se wilt zien: http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gpquote:
quote:
Kutbrommertjes![]()
Die met krantentassen of pizzaboxen zijn het ergstquote:
quote:
Jammer joh, met krantjes verdien je veel meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik werk bij c1000 dus hoef geen krantjes / pizza's rond te rijden ;x
die moeten ze allemaal van de weg af rijdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je het per se wilt zien: http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp
(stond in een vorige post van hem)
[..]
[..]
Die met krantentassen of pizzaboxen zijn het ergst
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Krantjes zijn tenminste cool
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dudequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die moeten ze allemaal van de weg af rijden![]()
Gelukkig lig ik onderuit voor de computer, met de tv linksachter mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ook
RB bijvoorbeeld![]()
En kennelijk gaan jullie nu allemaal voeballe kijkuh
Dan verhuis ik ook maar naar de huiskamer![]()
Maar ik kan niet zonder de Fok!MC dus ik neem de klapjap wel mee![]()
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dude
En we zwaaien lekker met z'n allenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dude
ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
RB bijvoorbeeld![]()
En kennelijk gaan jullie nu allemaal voeballe kijkuh
Dan verhuis ik ook maar naar de huiskamer![]()
Maar ik kan niet zonder de Fok!MC dus ik neem de klapjap wel mee![]()
Dan moet je je nek omdraaienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik onderuit voor de computer, met de tv linksachter me![]()
Hahaha en toen moest je op de rollerbank en die motor zo van hehehe ik trek het gas openquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappen![]()
Gelukkig nog nooit op de roller gehoeven. Maarjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahaha en toen moest je op de rollerbank en die motor zo van hehehe ik trek het gas open
heb nu Discovery aanstaan is iets over riddersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Veronica veronica veronica [afbeelding]
Loserprogrammaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet je je nek omdraaien
Veronica is veel leukerFuck voetbal [afbeelding]
Verborgen camera
ben al geswitchtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Loserprogramma![]()
Herman Finkers NL3
Jullie zijn nu verslaafd aan de middeleeuwen geraakt sinds die film laatst?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb nu Discovery aanstaan is iets over ridders![]()
quote:
RTL IVquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
Veronica veronica veronica [afbeelding]
Klik!quote:
quote:
Dansen met sterrenquote:
Ik had op het laatst 0% profiel met de KLX.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
Motorrijder die over een versleten koppeling begint bij te hoge snelheid
Agent die zei dat er minstens 1,8 mm op de band moet zitten terwijl dat voor motoren maar 1 mm is
(voor auto's 1,6 mm dus dat zou die ook verkeerd hebben)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Een nichterige moslim is een islamietje.![]()
quote:Op zaterdag 08 oktober 2005 20:34 schreef Denser het volgende:
De dynobank....nog meer mensen die zwarte rook uit die hayabusa zien komen??? (rond 15:00 denk ik)....die was klaar voor de schroot geloof ik, de eigenaar ging met een auto naar huis......
Dan zou ik echt de lul zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motorrijder op wegmisbruikersJe rijbewijs moeten inleveren lijkt me echt pijnlijk
Waaah jij speelt counterstrike?quote:
Volgens mij hebben we het daar ook al eens eerder over gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaah jij speelt counterstrike? [afbeelding]
Ik speel het sinds m'n stage nu ook heel soms, vroegah speelde ik het best vaak
Vanmiddag nog zitten spelenWel jammer dat jij het wapen met links vasthoudt, das voor kneuze
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Normaal had ik de gun altijd rechts, maar ik wou wel eens iets anders en ik merk dat ik meer gefocused ben op wat er rechts van me gebeurd, waardoor het zicht verbeterd (links zuigt toch)
Wanneer krijg je die fiets nou eens aan de praatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.![]()
Hij neemt continu rotondes naar links, vandaar z'n gewenning denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappen![]()
owquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het daar ook al eens eerder over gehad![]()
Zelfde verhaal dus, uit vervelingquote:Ik speel het nu 5 jaar, maar het laatste jaar nauwelijks meer. Ik verveelde me de laatste weken nog wel eens, dus start ik het soms nog wel weer eens op. Normaal had ik de gun altijd rechts, maar ik wou wel eens iets anders en ik merk dat ik meer gefocused ben op wat er rechts van me gebeurd, waardoor het zicht verbeterd (links zuigt toch)
Hicham!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer krijg je die fiets nou eens aan de praat![]()
4 jaar geleden speelde ik nog wel een UNREAL, alle lichten uit in huis...quote:
Of Wolfenstein 3D.. vond ik ook altijd doodeng. Al die freaky moffenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 jaar geleden speelde ik nog wel een UNREAL, alle lichten uit in huis...
Was soms best griezelig als ook het licht uitviel in die donkere hallen waar je doorheen liep.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die stomme van Nistelboer.. die vent bakt er ook niks van![]()
Zoietsquote:
zeg sletje, wat is je nick? Dan join ik je effequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Hey Fulcrum, beetje respect voor ouderen heH
[..]
Zoiets![]()
ben nu ook aan het alttabben tussen counterstrike en fokforum, dus reply's mogen niet te lang worden
Heeft meer te maken met het dominante oog.Is bij rechtshandige bijna altijd recht en bij linkshandige bijna altijd links.Is makkelijk te conroleren.Als je je rechter oog dicht doet en je met je linker oog naar en punt kijkt en dat punt "verschuift" niet is je linker oog dominant,als je je rechter oog dicht doet en het beeld verschuift niet,is je rechter oog dominant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn elegante naam is Bummerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zeg sletje, wat is je nick? Dan join ik je effe![]()
Niet Hicham iig
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Hey Fulcrum, beetje respect voor ouderen heH
Zoiets![]()
Houdt ie je ook een beetje warm?Of geeft hij alleen maar warme gevoelens?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
Ik had beloofd dat ik een foto zou plaatsen van m'n wintermotor als ik een digitale camera had gekocht. Dit wordt m'n nieuwe vriendje voor de winter![]()
Wat vind je ervan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Houdt ie je ook een beetje warm?Of geeft hij alleen maar warme gevoelens?
Is wel een echte winter motor.![]()
Lijkt me echt een makkelijk fietsje om te rijden.Redelijk laag gewicht,goed handelbaar,gunstige zithouding en met de hogedruk spuit zo weer schoon.quote:
Ja, ging echt heel makkelijk. Het is een oud baasje en betrouwbaar. Ik ben van plan om 'm lang te rijden, alleen als het ijzelt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is een leuke pekelfietsHeb je hem aan kunnen kicken?
Haha, jij doet ook maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, ging echt heel makkelijk. Het is een oud baasje en betrouwbaar. Ik ben van plan om 'm lang te rijden, alleen als het ijzelt niet.
Ik heb trouwens een pentax gekocht, een kleine grijze![]()
De keuze in grijze camera's is wel heel erg groot he?Is die foto van je motor de eerste foto die je er mee maakte?Geen verkeerde beeld kwaliteit.De camera en de motor dus he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, ging echt heel makkelijk. Het is een oud baasje en betrouwbaar. Ik ben van plan om 'm lang te rijden, alleen als het ijzelt niet.
Ik heb trouwens een pentax gekocht, een kleine grijze![]()
Sorrie, ik zal je niet meer storen, Ik heb ook zoiets denk ik. Het was geen nieuwe, oud model maar wel een hele goede zeiden ze. Inclusief lader, geheugenleesding en accu 250 Euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Haha, jij doet ook maar
Ik heb een Pentax Optio S waarvan het LCD scherm kapot is, heb jij toevallig de zelfde?
Ik ben nu aan het counterstriken op dezelfde server als Fulcrum, alleen hij alt tabbed niet en waarschijnlijk ben ik tijdens het typen van dit bericht al weer een keer neergeschoten
Geheugenleesding?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sorrie, ik zal je niet meer storen, Ik heb ook zoiets denk ik. Het was geen nieuwe, oud model maar wel een hele goede zeiden ze. Inclusief lader, geheugenleesding en accu 250 Euro.
Najib Amhali................quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Een nichterige moslim is een islamietje.![]()
Nu nog een foto van jezelf + ZZRquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
Nog eventjes de gepoetste Velgen showen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, voor de computer Als je nog Windows 98 draaide denk ikquote:
Blij dat ik zwarte velgen heb!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
Nog eventjes de gepoetste Velgen showen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu nog een foto van jezelf + ZZR
Die zzr mag je ook achterwege laten
Ja, mischien een spuitbusje als het nodig is.quote:
Je hebt er toch wel een CD Rom bij gekregen?Hier staan de insalatie gegevens op en als je die instaleerd en je steekt het stekkertje in de goeie gleuf van je computer,moet ie vanzelf gaan "ontladen"volgens mij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, voor de computer Als je nog Windows 98 draaide denk ik
Ik ben al gestopt met counterstrike, speciaal voor dit topic om te F5en en wachten op je foto'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Komt helemaal goedIk ga naar bed, veel plezier nog met counterstrike
![]()
Een spuitbusje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, mischien een spuitbusje als het nodig is.
Ik mistte je alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met counterstrike, speciaal voor dit topic om te F5en en wachten op je foto'sSlaap ze
Saai he, zonder mijquote:
Zit een kabeltje bij en die doe ik in de USB en dan doet 'tje het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een CD Rom bij gekregen?Hier staan de insalatie gegevens op en als je die instaleerd en je steekt het stekkertje in de goeie gleuf van je computer,moet ie vanzelf gaan "ontladen"volgens mij?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zit een kabeltje bij en die die ik in de USB en dan doet 'tje het al.![]()
Zoiets? was best drukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Saai he, zonder mij
Ik zei toch al 2x dat ik wegging, of was je zo gefocussed op die crosshair dat je de chat niet meer zag?
Ik geloof dat die van HP heel makkelijk is. Eerst maar eens die camera leren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En nu maar foto's maken.Vergeet er geen foto bewerkings programma bij te kopen.Kan je je zelf op de Noordpool laten rijden en zo!
Spuitbus met zwarte kleur is makkelijker denk ikquote:Een spuitbusje?
Een ouwe lap en poetsen maar.
Kopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En nu maar foto's maken.Vergeet er geen foto bewerkings programma bij te kopen.Kan je je zelf op de Noordpool laten rijden en zo!
Copieëren,lenen,laten verdwijnen,what ever!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kopen?![]()
![]()
Ik zou niet eens weten waar.........![]()
Truste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Copieëren,lenen,laten verdwijnen,what ever!
Welterusten.
Anders doe je ff technischquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Motor-forum checked altijd referrer, zet ff op photobucket![]()
Nog eentje danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met counterstrike, speciaal voor dit topic om te F5en en wachten op je foto'sSlaap ze
is dit een goed beginquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het zelf al gezien, maar gaat ook om de rest van de minder technisch begaafde Fok!MC'ers natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders doe je ff technisch
[afbeelding]
Niets bijzonders![]()
Daar kom ik de nacht wel mee doorquote:
Echt wel. De eerste dagen dat ik op mijn GS500 reed was ik al onder de indruk van die paar pk'squote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef yup het volgende:
Tering zeg dat motoren snel zijn he...
11.30quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
ff voor de compleetheid
hoelaat morgen onderaan afslag 16?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
edit
al gevonden
Motorclub [SC Deel 325] Meeting in Neerijnen
ER van rijschool vind ik nog steeds snelquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Echt wel. De eerste dagen dat ik op mijn GS500 reed was ik al onder de indruk van die paar pk's![]()
Vond dat ik mezelf goed vast moest houden enzo.. best grappig als je er nu over nadenkt![]()
Is die rijinstructeur een kale?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef yup het volgende:
[..]
ER van rijschool vind ik nog steeds snel![]()
Ja die vond ik destijds ook snelquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef yup het volgende:
[..]
ER van rijschool vind ik nog steeds snel![]()
Ja, rijd op een bimmer. Zo een groot ding met een groot en een klein koplamp, zilver.quote:
Spacewagon vond ik ook snel, maja dat is altijd zo, maar het went echt binnen een week... Denk dat het bij 25 kw ook zo zal zijn. Uiteraard zal het jaren duren voordat je aan een Hayabusa wentquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja die vond ik destijds ook snel![]()
En na het behalen van mijn rijbewijs de GS ook dus.. voor een tijdje tenminste
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef yup het volgende:
Is wel ok iemand. Ik kwam voor proefles ze zeiden hij gaat les geven vandaag, ik zei ok is goed. Ik krijg alleen les van die dude.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:00 schreef bwt het volgende:
maar nu eerst ff lekker slapen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:00 schreef bwt het volgende:
en niet stiekum het hele topic vol spammen voordat het ochtend is hè !!!!!!!!
Pff dan verlies je het nog van mijn GS met amper 30pkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:56 schreef yup het volgende:
De E30 krijgt een ander blok.
Ik denk aan de nieuwe M5 V10 5 liter bloje, met 500+ pk's. Denk wel dat het snel genoeg is tegen R1's en dat soort gespuis
Dat betwijfel ik, zelfs een R1 krijgt het daar moeilijk tegen heurquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Pff dan verlies je het nog van mijn GS met amper 30pk![]()
met 320 pk tegen een R1 met 180pk? Eh.. dream onquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:04 schreef yup het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zelfs een R1 krijgt het daar moeilijk tegen heur
Iig met een E30 320 pk (3.6 liter 6inlijn oude M5 blok) kan je aardig wat supersports "verrassen" (m.a.w. R1/999/GSXR1000/Hayabusa etc. rijder ziet een oude knakenbak die wilt racen, geeft gas en ziet de E30 uitlopen, je hoort een paar klikjes (terugschakelen enzo) en de motor gaat er op de achterwiel voorbij
)
Even langswipt....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
RB bijvoorbeeld![]()
Ik zie hem hier nooit, dus dan hou ik er ook geen rekening mee dat ie zou kunnen komen. Hoe moeten wij nou weten dat hij wel wil meeten als hij nooit hier post?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even langswipt....
Ik sprak RB vanmiddag.. de bikkel.... die tussen neus en lippen door verklaarde het ook wel jammer te vinden dat de meets toch voornamelijk Zuid afspelen ipv iets centraler. Hij wil graag mee iedere keer maar dat zijn zoveel snelweg kilometers dat het af en toe best te doen is, maar toch ook wel een beetje te veel van het goede wordt. Vaak is het gewoon net iets te ver had ik het idee.\
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:23 schreef omegaproject het volgende:
Helaas kan ik (gezien mijn huidige toestand .... promille of 3) morgen niet mee meeten. Maar eerst volgende meet bij mij in de buurt ben ik er zeker bij
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even langswipt....
Ik sprak RB vanmiddag.. de bikkel.... die tussen neus en lippen door verklaarde het ook wel jammer te vinden dat de meets toch voornamelijk Zuid afspelen ipv iets centraler. Hij wil graag mee iedere keer maar dat zijn zoveel snelweg kilometers dat het af en toe best te doen is, maar toch ook wel een beetje te veel van het goede wordt. Vaak is het gewoon net iets te ver had ik het idee.
IDD, sorry RB, we vergeten je helaas te makkelijk omdat we je helaas wat weinig online zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even langswipt....
Ik sprak RB vanmiddag.. de bikkel.... die tussen neus en lippen door verklaarde het ook wel jammer te vinden dat de meets toch voornamelijk Zuid afspelen ipv iets centraler. Hij wil graag mee iedere keer maar dat zijn zoveel snelweg kilometers dat het af en toe best te doen is, maar toch ook wel een beetje te veel van het goede wordt. Vaak is het gewoon net iets te ver had ik het idee.
Misschien neemt ie mij dit wel niet in dank af.. ( dan vecht ik het nog wel even met hem uit) maar ik vond toch dat het even gezegd moest worden.
Misschien iets om voor het volgend seizoen rekening mee te houden. Dan is er immers nog een noordeling bij.
En dan nu het meest belangrijke van alles:
Veel plezier morgen voor de meeters.... het lijkt een hele mooie route.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 07:25 schreef worldpimber het volgende:
Of misschien is de noordoostelijke delegatie FokMC'ers gewoon niet zo happig op het uitkiezen van een route en deze voorrijden, want alleen dan kan je ook in die buurt rijden... *kijkt naar OPM*
Doet het plaatje het nu niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
Ik had beloofd dat ik een foto zou plaatsen van m'n wintermotor als ik een digitale camera had gekocht. Dit wordt m'n nieuwe vriendje voor de winter![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef hollander172 het volgende:
Najib Amhali................![]()
Verzin zelf eens iets.![]()
same herequote:Op zondag 9 oktober 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Oj![]()
Het is droog hier, omgeving is nog wel vochtig
Hoe staat het bij de andere delegaties ermee?
same old, same oldquote:Vandaag komen OPM, bwt, worldpimber, rausdouwer en Mercy_symbol + introducees toch?
en ik
quote:Hans en grietje lopen in het bos en zien een huisje staan met een oude heks erin.
Oude heks: wat doen jullie hier, want het onweert en dat is echt gevaarlijk dus snel naar huis jullie.
Grietje: we hebben anorexia dus we kwamen even aanwaaien.![]()
Hans: hoe oud bent u eigenlijk oude heks?![]()
Oude heks: 94 jaar, en vorig jaar was ik eeeehhh 99 jaar..
Hans en grietje in koor: dat kan helemaal niet!!!!!
Oude heks: jawelik ga hard achteruit!
![]()
Hoi OPM, alles goed?quote:
Nee, alleen ging ze wel tijdens Herman 20 minuten kleppen bij de buurvrouw.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef worldpimber het volgende:
Fijn om te lezen dat je dat stijldansen niet hoefde te volgen Pepijn![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi OPM, alles goed?
Verdomde gelijke avatars.![]()
[..]
Nee, alleen ging ze wel tijdens Herman 20 minuten kleppen bij de buurvrouw.![]()
Ze heeft wel eerst 20 minuten gekeken, daar niet van.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi OPM, alles goed?
[..]
Nee, alleen ging ze wel tijdens Herman 20 minuten kleppen bij de buurvrouw.![]()
Nee, want ik had om 10:00 een date met 2 vrouwen (Fs en de buurvrouw) bij de huishoudbeurs.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
Zorg je dat de meeters genoeg bij te lezen hebben pepijn, voor als we terug komen?
Helemaal topquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
is dit een goed begin
[afbeelding]
[..]
Had het zelf al gezien, maar gaat ook om de rest van de minder technisch begaafde Fok!MC'ers natuurlijk
[..]
Daar kom ik de nacht wel mee door![]()
Was ze blond?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi OPM, alles goed?
[..]
De meeste vrouwen hebben toch een ander soort humor, heb wel eens 20 van de beste Finkers moppen naar een vriendinnetje gemaild, ze vond het totaal niet grappig.![]()
Wat moet ik hiermee?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en mijn motor is ook beetje schoner
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:00 schreef bwt het volgende:
nu eerst maar eens onder de douche om weer bij te warmen.
Daarna eens kijken of ik nog iets te eten ga krijgen van ons zelf
nee hoor, was jij niet..........................quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef stinkie het volgende:
Ow, ik zag dat ik BE gister een topic gesloten had. Sorry
Ik had geen zin om op jou te wachten, ik wil ruim op tijd vertrekken en relaxed daarheen rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:41 schreef worldpimber het volgende:
Vertrekt de lulhannes zomaar zonder mij [afbeelding]
ik ook nu
tuurlijk wel het zijn geen ragbike'squote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jullie hebben toch niet meteen de motoren schoon zitten maken he?
Ik heb de hoes erover heen getyfd en zie volgend weekend wel weer verder
[..]
Ik had geen zin om op jou te wachten, ik wil ruim op tijd vertrekken en relaxed daarheen rijdenBeviel me de vorige meet wel goed namelijk
Heb me gewoon de hele weg aan de max snelheid gehouden
En ik was precies om 11:30 op het tankstation maar niemand anders was er
Weet alleen niet wie er nou eerder was, ik of raus en mercy. Want beide gingen we op zoek naar andere meeters toen we een leeg tankstation aantroffenIk reed terug naar de McDonalds en raus + mercy reden naar de volgende afrit
![]()
zeker welquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jullie hebben toch niet meteen de motoren schoon zitten maken he?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tuurlijk wel het zijn geen ragbike's![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker welik ga em niet smerig in de schuur zetten
zal ws weer een tijdje duren voordat ik ga rijden
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0050840.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0050940.jpg]afbeelding][/url]
nu ff eten maken en etendaarna pics uploaden
Die gast kan rijdenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Makster het volgende:
Weer lekker gemiet zie ik![]()
Ik heb ook eindelijk vorderingen gemaakt![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dus het was gewoon overtollig lucht in de remmenzooi ofzo
Dan zien we je dus binnenkort ook op een meet, zo niet, dan ruil ik jou en Pepijn met PeerkeMuni en RoadkillEn Fulcrum ruilen we met Rebbel. Kunnen de niet meeters lekker in het Den Bosch topic lullen en de wel meeters hier
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dan zien we je dus binnenkort ook op een meet, zo niet, dan ruil ik jou en Pepijn met PeerkeMuni en RoadkillEn Fulcrum ruilen we met Rebbel. Kunnen de niet meeters lekker in het Den Bosch topic lullen en de wel meeters hier
Idd alleen lucht jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wat sien ik......gaat ik geruild wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:37 schreef hicham het volgende:![]()
Uit protest was ik mijn motor pas weer in de zomer
je kan ook zoals wij doen van 2 walletjes etenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat sien ik......gaat ik geruild worden![]()
vanruilenkomthuilen, alhoewel deze ruil wel aantrekkelijk klinkt
Beterschapquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jammur dat ik er nie bij was![]()
Volgende meet sal ik er ook bij sijn![]()
nu ff weer mun turkse stoombadje klaarmaken en mun vitamientjes nemen
![]()
Ik beschouw het als pekelbeschermingslaagquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0049840.jpg]afbeelding][/url]
moet je doen jah![]()
Hej, als ik al die oude filmpjes van de server tyf, upload jij dan alle originelen van de meet van vandaag?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0049840.jpg]afbeelding][/url]
moet je doen jah![]()
met stom ^^quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:![]()
Was een leuke meet, ga er verder geen hele verhalen over uitwijden
![]()
Oh ja, en nog dank aan bwtWas een lekkere route, met vooral lekkere bochten en asfalt (slechte stukken niet meegerekend) vooral het eind was lekker gummen.
![]()
tyf maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Hej, als ik al die oude filmpjes van de server tyf, upload jij dan alle originelen van de meet van vandaag?
Eet graag van 2 walletjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan ook zoals wij doen van 2 walletjes eten![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dieGixxer...volgens mij stak raus haar [afbeelding] naar hem toe maar dan met zo'n hoofd:
ik weet niet wat ie deed maar hij was vrij irri met zijn wheelies
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
Ik beschouw het als pekelbeschermingslaag
Ik vond die wheelie wel tov, maar verder heb ik hem niet gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dieGixxer...volgens mij stak raus haar [afbeelding] naar hem toe maar dan met zo'n hoofd:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wat heb je eraan op je kont
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0050040.jpg]afbeelding][/url]
Ik liet 'm er niet netjes voor, die kwam er ineens voorknallenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En die SM'er ging ook lekker binnendoor over de vluchtstrook, en hicham liet een auto netjes voor om weer een bocht te verneuqenIk bleef netjes achter hicham, maar ga de volgende keer lekker over de vluchtstrook ofzo
![]()
![]()
Thanks voel me ineens een stuk beterquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ben je er ook bij als de volgende meet wat Noordelijker is? Ergens boven Apeldoorn ofzo, dan kunnen die buitenlanders uit Fryslan ook komen
That's the spiritquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Thanks voel me ineens een stuk beter![]()
Ja hoor, dat vind ik geen probleem![]()
Ten tijde van de FazerClub reed ik ook heel Nederland door om ergens te meeten met andere Feezerbeesies
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met stom ^^
op KB Deil waren nog andere motoren, oa een SMdie werd steeds kleiner in elke bocht met zijn uitgestoken pootje
![]()
op het rechte stuk zat ie weer snel achter me
maar ik had het al snel gezien daar
De kawa's zijn intiemquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gelukkig waren ze er snel
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0048040.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren een paar rondjes geredenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vond die wheelie wel tov, maar verder heb ik hem niet gezien?![]()
Wat heeft ie gedaan
En die SM'er ging ook lekker binnendoor over de vluchtstrook, en hicham liet een auto netjes voor om weer een bocht te verneuqenIk bleef netjes achter hicham, maar ga de volgende keer lekker over de vluchtstrook ofzo
![]()
![]()
Daarna kwam Martie toch wel aardig snel over de vluchtstrook ons voorbijGeoefend Martie?
Ging iig een stuk beter volgens mij
ik zit al klaar met mijn FTP progselquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
That's the spirit
Zo te zien hebben de meeste meeters al gegeten [afbeelding]
Dus nu pics [afbeelding] [afbeelding]
Deil heeft idd grotere bochten dan Gorinchem volgens mij. Ik moest ook even 2x kijken of jij het echt was die ineens langsknalde met Firebladequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gisteren een paar rondjes geredenik heb het idee dat dit klaverblad veel grotere bochten heeft dan Goringhem
![]()
Nee hoor ik heb mijn vingers netjes thuis gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met stom ^^
op KB Deil waren nog andere motoren, oa een SMdie werd steeds kleiner in elke bocht met zijn uitgestoken pootje
![]()
op het rechte stuk zat ie weer snel achter me
maar ik had het al snel gezien daar
Het beheer is in handen van pimberquote:
ik weet niet wat het is maar mijn snelheid ligt idd hoger op dit klaverblad dan bij de vorigequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Deil heeft idd grotere bochten dan Gorinchem volgens mij. Ik moest ook even 2x kijken of jij het echt was die ineens langsknalde met FirebladeKan ook komen omdat je deze keer textiel droeg dat de verandering zo opviel
Maar wat mij betreft heb jij wel genoeg geoefend, straks ben ik degene die achteraan rij op klaverbladen door mijn geringe grondspeling [afbeelding]
Pimber zat nu al achter me te pushen dat ik harder door de bocht moest volgens mijmaar ik wou niet te veel afschuinen ivm die bobbels aan het einde van de bocht en de stepjes die dan tegen het asfalt stoten
En waarom zet pimber zijn motor altijd apart van de rest
quote:
Beekbergenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar mijn snelheid ligt idd hoger op dit klaverblad dan bij de vorige![]()
ik ga hier gemiddeld 100 -110 km/H en op die andere was het 90-100ondanks de 2 bobbels
vind ik het hier lekkerder rijden
![]()
ik heb vanaf 1 januari ook webspacequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:02 schreef worldpimber het volgende:
Ok info heb ik meteen ff gemailed naar 4 personen, als er nog FokMC'ers nodig zijn die weleens troep op willen laden tot 17 december 2005 mail dan ff ofzo![]()
Berry heeft tenminste zijn eigens servert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |