Pasta met groenten, lekker wokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:17 schreef bwt het volgende:
heb net de PIZZA in de oven gegooit
Baggerfolder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef bwt het volgende:
Waarom werken die filmpjes van groothoofdje niet?
Zal wel een filmpje met telefoon gemaakt zijn, *.3gp formaat. En die heeft hij vervolgens nog even geconverteerd naar wmv (ik heb ze beide gedownloadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er staat iets van unregisterd in zijn filmpjezal wel met de compressietechniek te maken hebben
dus ik neem aan dat hij nog een ander formaat heeft.
Hier ook niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef bwt het volgende:
Waarom werken die filmpjes van groothoofdje niet?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen gaan er ook 2 introducees mee
![]()
sssssstttquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
Openen in Imageready, wat frames eruit pleuren en saven.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen gaan er ook 2 introducees mee
![]()
kee mooie tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven chocoladewafels niet in de diepvries
[..]
11:30 afspreken lijkt me goed
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
kee mooie tijdik ga het even doorgeven
![]()
Subtielquote:Op zaterdag 08 oktober 2005 19:25 schreef mercy_symbol het volgende:
Heren en Dames de route van morgen
klik :]
Principes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Gelukkig hoeven chocoladewafels niet in de diepvries
quote:
quote:
we zijn vandaag met TR-Roadkill en Peerke***** op pad geweestquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn vandaag met TR-Roadkill en Peerke***** op pad geweestwas erg leuk en gezellig [afbeelding]
En dan komt ie over 2 jaar bij de "grote mensen"rijden,en rijdt ie iedereen kompleet weg allaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tot je 18de zou je best 2 jaar circuitervaring kunnen opdoen. 2 jaar hmm...uitgerekend zal dat wel zo een 50.000 km ervaring kunnen zijn op bijvoorbeeld een ZX7-R.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef richardgie het volgende:
En dan komt ie over 2 jaar bij de "grote mensen"rijden,en rijdt ie iedereen kompleet weg allaa
Rossi.![]()
Zou ik een hele beste stunt vinden.![]()
En dan op je 18 als een soort rossie op de weg rijdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tot je 18de zou je best 2 jaar circuitervaring kunnen opdoen. 2 jaar hmm...uitgerekend zal dat wel zo een 50.000 km ervaring kunnen zijn op bijvoorbeeld een ZX7-R.![]()
Wel bij blijven hoor.Zo heb ik ook al een keer een "overgare" pizza gehad(lees zwarte pizza)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:17 schreef bwt het volgende:
heb net de PIZZA in de oven gegooit
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:46 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dan komt ie over 2 jaar bij de "grote mensen"rijden,en rijdt ie iedereen kompleet weg allaa
Rossi.![]()
Zou ik een hele beste stunt vinden.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Vandaag weer lekker relaxt bochtjes geoefend. Gewoon lekkere bochten en ook nog een klaverblad.Het ging allemaal heel lekker. Ook het klaverblad ging al weer beter dan de laatste keer. Nog even achter een GSX-R (
) gereden gedurende 2 seconden. Was wel leuk om te zien hoe ie in z'n spijkerbroekje enorm plat en snoeihard over het klaverblad scheurde.
Gewoon insturen zonder ook maar iets af te remmen. Het ding had ook een heel mooi geluid.
![]()
ruim 400 snelwegkilometers.. Saai.. en dat op een naked, terwijl ik krap bij kas zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:31 schreef red_dot het volgende:
[..]
is slechts 202 KM man
is toch goed te doen?
Das een brommer man.. scheer je wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk eens mensen, mijn slip is nu veel beter
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Vandaag weer lekker relaxt bochtjes geoefend. Gewoon lekkere bochten en ook nog een klaverblad.Het ging allemaal heel lekker. Ook het klaverblad ging al weer beter dan de laatste keer. Nog even achter een GSX-R (
) gereden gedurende 2 seconden. Was wel leuk om te zien hoe ie in z'n spijkerbroekje enorm plat en snoeihard over het klaverblad scheurde.
Gewoon insturen zonder ook maar iets af te remmen. Het ding had ook een heel mooi geluid.
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das een brommer man.. scheer je weg![]()
![]()
En wanneer slipte je nu preciesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk eens mensen, mijn slip is nu veel beter
http://members.home.nl/alion/Slippen%20beters.wmv
niet mietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
ruim 400 snelwegkilometers.. Saai.. en dat op een naked, terwijl ik krap bij kas zit![]()
Dat filmpje eindigt inderdaad niet goed, net als ie begint te slippen stopt hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En wanneer slipte je nu precies![]()
![]()
ik zie het ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En wanneer slipte je nu precies![]()
![]()
Brommerrijders hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje eindigt inderdaad niet goed, net als ie begint te slippen stopt hetSowieso zie ik het nut niet van 37 seconden beeld en dan pas aan het eind slippen, knip het dan uit ofzo
En zo een lange aanloop is nou toch ook weer niet nodig?
Jeh ik filmde het niet, die aanloop had ik nodig omdat ik anders niet zo snel gaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje eindigt inderdaad niet goed, net als ie begint te slippen stopt hetSowieso zie ik het nut niet van 37 seconden beeld en dan pas aan het eind slippen, knip het dan uit ofzo
En zo een lange aanloop is nou toch ook weer niet nodig?
Als je het per se wilt zien: http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gpquote:
quote:
Kutbrommertjes![]()
Die met krantentassen of pizzaboxen zijn het ergstquote:
quote:
Jammer joh, met krantjes verdien je veel meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik werk bij c1000 dus hoef geen krantjes / pizza's rond te rijden ;x
die moeten ze allemaal van de weg af rijdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je het per se wilt zien: http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp
(stond in een vorige post van hem)
[..]
[..]
Die met krantentassen of pizzaboxen zijn het ergst
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Krantjes zijn tenminste cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |