Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dudequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die moeten ze allemaal van de weg af rijden![]()
Gelukkig lig ik onderuit voor de computer, met de tv linksachter mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ook
RB bijvoorbeeld![]()
En kennelijk gaan jullie nu allemaal voeballe kijkuh
Dan verhuis ik ook maar naar de huiskamer![]()
Maar ik kan niet zonder de Fok!MC dus ik neem de klapjap wel mee![]()
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dude
En we zwaaien lekker met z'n allenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dude
ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ook
RB bijvoorbeeld![]()
En kennelijk gaan jullie nu allemaal voeballe kijkuh
Dan verhuis ik ook maar naar de huiskamer![]()
Maar ik kan niet zonder de Fok!MC dus ik neem de klapjap wel mee![]()
Dan moet je je nek omdraaienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik onderuit voor de computer, met de tv linksachter me![]()
Hahaha en toen moest je op de rollerbank en die motor zo van hehehe ik trek het gas openquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappen![]()
Gelukkig nog nooit op de roller gehoeven. Maarjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahaha en toen moest je op de rollerbank en die motor zo van hehehe ik trek het gas open
heb nu Discovery aanstaan is iets over riddersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Veronica veronica veronica [afbeelding]
Loserprogrammaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet je je nek omdraaien
Veronica is veel leukerFuck voetbal [afbeelding]
Verborgen camera
ben al geswitchtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Loserprogramma![]()
Herman Finkers NL3
Jullie zijn nu verslaafd aan de middeleeuwen geraakt sinds die film laatst?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb nu Discovery aanstaan is iets over ridders![]()
quote:
RTL IVquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
Veronica veronica veronica [afbeelding]
Klik!quote:
quote:
Dansen met sterrenquote:
Ik had op het laatst 0% profiel met de KLX.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
Motorrijder die over een versleten koppeling begint bij te hoge snelheid
Agent die zei dat er minstens 1,8 mm op de band moet zitten terwijl dat voor motoren maar 1 mm is
(voor auto's 1,6 mm dus dat zou die ook verkeerd hebben)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Een nichterige moslim is een islamietje.![]()
quote:Op zaterdag 08 oktober 2005 20:34 schreef Denser het volgende:
De dynobank....nog meer mensen die zwarte rook uit die hayabusa zien komen??? (rond 15:00 denk ik)....die was klaar voor de schroot geloof ik, de eigenaar ging met een auto naar huis......
Dan zou ik echt de lul zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motorrijder op wegmisbruikersJe rijbewijs moeten inleveren lijkt me echt pijnlijk
Waaah jij speelt counterstrike?quote:
Volgens mij hebben we het daar ook al eens eerder over gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaah jij speelt counterstrike? [afbeelding]
Ik speel het sinds m'n stage nu ook heel soms, vroegah speelde ik het best vaak
Vanmiddag nog zitten spelenWel jammer dat jij het wapen met links vasthoudt, das voor kneuze
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Normaal had ik de gun altijd rechts, maar ik wou wel eens iets anders en ik merk dat ik meer gefocused ben op wat er rechts van me gebeurd, waardoor het zicht verbeterd (links zuigt toch)
Wanneer krijg je die fiets nou eens aan de praatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.![]()
Hij neemt continu rotondes naar links, vandaar z'n gewenning denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.![]()
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappen![]()
owquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het daar ook al eens eerder over gehad![]()
Zelfde verhaal dus, uit vervelingquote:Ik speel het nu 5 jaar, maar het laatste jaar nauwelijks meer. Ik verveelde me de laatste weken nog wel eens, dus start ik het soms nog wel weer eens op. Normaal had ik de gun altijd rechts, maar ik wou wel eens iets anders en ik merk dat ik meer gefocused ben op wat er rechts van me gebeurd, waardoor het zicht verbeterd (links zuigt toch)
Hicham!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer krijg je die fiets nou eens aan de praat![]()
4 jaar geleden speelde ik nog wel een UNREAL, alle lichten uit in huis...quote:
Of Wolfenstein 3D.. vond ik ook altijd doodeng. Al die freaky moffenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 jaar geleden speelde ik nog wel een UNREAL, alle lichten uit in huis...
Was soms best griezelig als ook het licht uitviel in die donkere hallen waar je doorheen liep.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die stomme van Nistelboer.. die vent bakt er ook niks van![]()
Zoietsquote:
zeg sletje, wat is je nick? Dan join ik je effequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Hey Fulcrum, beetje respect voor ouderen heH
[..]
Zoiets![]()
ben nu ook aan het alttabben tussen counterstrike en fokforum, dus reply's mogen niet te lang worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |