Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dudequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die moeten ze allemaal van de weg af rijden![]()
Gelukkig lig ik onderuit voor de computer, met de tv linksachter mequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ook
RB bijvoorbeeld![]()
En kennelijk gaan jullie nu allemaal voeballe kijkuh
Dan verhuis ik ook maar naar de huiskamer![]()
Maar ik kan niet zonder de Fok!MC dus ik neem de klapjap wel mee![]()
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dude
En we zwaaien lekker met z'n allenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha eerst had ik toch wel een motorrijder flink gepwned, mijn brommertje rijd 50 zonder helm. Hij gas geven enzo dachtie dattie stoer was en ik gewoon normaal rijden hij flink gassen. Daarna stond hij bij een stoplicht te wachten en ik mocht gewoon door want het was groen voor mij, pwned by a scooter dude
ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ook
RB bijvoorbeeld![]()
En kennelijk gaan jullie nu allemaal voeballe kijkuh
Dan verhuis ik ook maar naar de huiskamer![]()
Maar ik kan niet zonder de Fok!MC dus ik neem de klapjap wel mee![]()
Dan moet je je nek omdraaienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik onderuit voor de computer, met de tv linksachter me![]()
Hahaha en toen moest je op de rollerbank en die motor zo van hehehe ik trek het gas openquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappen![]()
Gelukkig nog nooit op de roller gehoeven. Maarjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahaha en toen moest je op de rollerbank en die motor zo van hehehe ik trek het gas open
heb nu Discovery aanstaan is iets over riddersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Veronica veronica veronica [afbeelding]
Loserprogrammaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet je je nek omdraaien
Veronica is veel leukerFuck voetbal [afbeelding]
Verborgen camera
ben al geswitchtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Loserprogramma![]()
Herman Finkers NL3
Jullie zijn nu verslaafd aan de middeleeuwen geraakt sinds die film laatst?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb nu Discovery aanstaan is iets over ridders![]()
quote:
RTL IVquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
Veronica veronica veronica [afbeelding]
Klik!quote:
quote:
Dansen met sterrenquote:
Ik had op het laatst 0% profiel met de KLX.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
Motorrijder die over een versleten koppeling begint bij te hoge snelheid
Agent die zei dat er minstens 1,8 mm op de band moet zitten terwijl dat voor motoren maar 1 mm is
(voor auto's 1,6 mm dus dat zou die ook verkeerd hebben)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Een nichterige moslim is een islamietje.![]()
quote:Op zaterdag 08 oktober 2005 20:34 schreef Denser het volgende:
De dynobank....nog meer mensen die zwarte rook uit die hayabusa zien komen??? (rond 15:00 denk ik)....die was klaar voor de schroot geloof ik, de eigenaar ging met een auto naar huis......
Dan zou ik echt de lul zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motorrijder op wegmisbruikersJe rijbewijs moeten inleveren lijkt me echt pijnlijk
Waaah jij speelt counterstrike?quote:
Volgens mij hebben we het daar ook al eens eerder over gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaah jij speelt counterstrike? [afbeelding]
Ik speel het sinds m'n stage nu ook heel soms, vroegah speelde ik het best vaak
Vanmiddag nog zitten spelenWel jammer dat jij het wapen met links vasthoudt, das voor kneuze
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
Normaal had ik de gun altijd rechts, maar ik wou wel eens iets anders en ik merk dat ik meer gefocused ben op wat er rechts van me gebeurd, waardoor het zicht verbeterd (links zuigt toch)
Wanneer krijg je die fiets nou eens aan de praatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heel normaal voor westerlingen die van links naar rechts lezen.![]()
Hij neemt continu rotondes naar links, vandaar z'n gewenning denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent stoer man. Ik denk dat jij na het behalen van je rijbewijs wel direct op een Suzuki GSXR 1300 Hayabusa kunt stappen![]()
owquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het daar ook al eens eerder over gehad![]()
Zelfde verhaal dus, uit vervelingquote:Ik speel het nu 5 jaar, maar het laatste jaar nauwelijks meer. Ik verveelde me de laatste weken nog wel eens, dus start ik het soms nog wel weer eens op. Normaal had ik de gun altijd rechts, maar ik wou wel eens iets anders en ik merk dat ik meer gefocused ben op wat er rechts van me gebeurd, waardoor het zicht verbeterd (links zuigt toch)
Hicham!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wanneer krijg je die fiets nou eens aan de praat![]()
4 jaar geleden speelde ik nog wel een UNREAL, alle lichten uit in huis...quote:
Of Wolfenstein 3D.. vond ik ook altijd doodeng. Al die freaky moffenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 jaar geleden speelde ik nog wel een UNREAL, alle lichten uit in huis...
Was soms best griezelig als ook het licht uitviel in die donkere hallen waar je doorheen liep.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die stomme van Nistelboer.. die vent bakt er ook niks van![]()
Zoietsquote:
zeg sletje, wat is je nick? Dan join ik je effequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Hey Fulcrum, beetje respect voor ouderen heH
[..]
Zoiets![]()
ben nu ook aan het alttabben tussen counterstrike en fokforum, dus reply's mogen niet te lang worden
Heeft meer te maken met het dominante oog.Is bij rechtshandige bijna altijd recht en bij linkshandige bijna altijd links.Is makkelijk te conroleren.Als je je rechter oog dicht doet en je met je linker oog naar en punt kijkt en dat punt "verschuift" niet is je linker oog dominant,als je je rechter oog dicht doet en het beeld verschuift niet,is je rechter oog dominant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn elegante naam is Bummerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zeg sletje, wat is je nick? Dan join ik je effe![]()
Niet Hicham iig
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Hey Fulcrum, beetje respect voor ouderen heH
Zoiets![]()
Houdt ie je ook een beetje warm?Of geeft hij alleen maar warme gevoelens?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
Ik had beloofd dat ik een foto zou plaatsen van m'n wintermotor als ik een digitale camera had gekocht. Dit wordt m'n nieuwe vriendje voor de winter![]()
Wat vind je ervan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Houdt ie je ook een beetje warm?Of geeft hij alleen maar warme gevoelens?
Is wel een echte winter motor.![]()
Lijkt me echt een makkelijk fietsje om te rijden.Redelijk laag gewicht,goed handelbaar,gunstige zithouding en met de hogedruk spuit zo weer schoon.quote:
Ja, ging echt heel makkelijk. Het is een oud baasje en betrouwbaar. Ik ben van plan om 'm lang te rijden, alleen als het ijzelt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is een leuke pekelfietsHeb je hem aan kunnen kicken?
Haha, jij doet ook maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, ging echt heel makkelijk. Het is een oud baasje en betrouwbaar. Ik ben van plan om 'm lang te rijden, alleen als het ijzelt niet.
Ik heb trouwens een pentax gekocht, een kleine grijze![]()
De keuze in grijze camera's is wel heel erg groot he?Is die foto van je motor de eerste foto die je er mee maakte?Geen verkeerde beeld kwaliteit.De camera en de motor dus he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, ging echt heel makkelijk. Het is een oud baasje en betrouwbaar. Ik ben van plan om 'm lang te rijden, alleen als het ijzelt niet.
Ik heb trouwens een pentax gekocht, een kleine grijze![]()
Sorrie, ik zal je niet meer storen, Ik heb ook zoiets denk ik. Het was geen nieuwe, oud model maar wel een hele goede zeiden ze. Inclusief lader, geheugenleesding en accu 250 Euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Haha, jij doet ook maar
Ik heb een Pentax Optio S waarvan het LCD scherm kapot is, heb jij toevallig de zelfde?
Ik ben nu aan het counterstriken op dezelfde server als Fulcrum, alleen hij alt tabbed niet en waarschijnlijk ben ik tijdens het typen van dit bericht al weer een keer neergeschoten
Geheugenleesding?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Sorrie, ik zal je niet meer storen, Ik heb ook zoiets denk ik. Het was geen nieuwe, oud model maar wel een hele goede zeiden ze. Inclusief lader, geheugenleesding en accu 250 Euro.
Najib Amhali................quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Een nichterige moslim is een islamietje.![]()
Nu nog een foto van jezelf + ZZRquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
Nog eventjes de gepoetste Velgen showen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, voor de computer Als je nog Windows 98 draaide denk ikquote:
Blij dat ik zwarte velgen heb!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
Nog eventjes de gepoetste Velgen showen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu nog een foto van jezelf + ZZR
Die zzr mag je ook achterwege laten
Ja, mischien een spuitbusje als het nodig is.quote:
Je hebt er toch wel een CD Rom bij gekregen?Hier staan de insalatie gegevens op en als je die instaleerd en je steekt het stekkertje in de goeie gleuf van je computer,moet ie vanzelf gaan "ontladen"volgens mij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, voor de computer Als je nog Windows 98 draaide denk ik
Ik ben al gestopt met counterstrike, speciaal voor dit topic om te F5en en wachten op je foto'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Komt helemaal goedIk ga naar bed, veel plezier nog met counterstrike
![]()
Een spuitbusje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, mischien een spuitbusje als het nodig is.
Ik mistte je alquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met counterstrike, speciaal voor dit topic om te F5en en wachten op je foto'sSlaap ze
Saai he, zonder mijquote:
Zit een kabeltje bij en die doe ik in de USB en dan doet 'tje het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een CD Rom bij gekregen?Hier staan de insalatie gegevens op en als je die instaleerd en je steekt het stekkertje in de goeie gleuf van je computer,moet ie vanzelf gaan "ontladen"volgens mij?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zit een kabeltje bij en die die ik in de USB en dan doet 'tje het al.![]()
Zoiets? was best drukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Saai he, zonder mij
Ik zei toch al 2x dat ik wegging, of was je zo gefocussed op die crosshair dat je de chat niet meer zag?
Ik geloof dat die van HP heel makkelijk is. Eerst maar eens die camera leren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En nu maar foto's maken.Vergeet er geen foto bewerkings programma bij te kopen.Kan je je zelf op de Noordpool laten rijden en zo!
Spuitbus met zwarte kleur is makkelijker denk ikquote:Een spuitbusje?
Een ouwe lap en poetsen maar.
Kopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En nu maar foto's maken.Vergeet er geen foto bewerkings programma bij te kopen.Kan je je zelf op de Noordpool laten rijden en zo!
Copieëren,lenen,laten verdwijnen,what ever!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kopen?![]()
![]()
Ik zou niet eens weten waar.........![]()
Truste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Copieëren,lenen,laten verdwijnen,what ever!
Welterusten.
Anders doe je ff technischquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Motor-forum checked altijd referrer, zet ff op photobucket![]()
Nog eentje danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met counterstrike, speciaal voor dit topic om te F5en en wachten op je foto'sSlaap ze
is dit een goed beginquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het zelf al gezien, maar gaat ook om de rest van de minder technisch begaafde Fok!MC'ers natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders doe je ff technisch
[afbeelding]
Niets bijzonders![]()
Daar kom ik de nacht wel mee doorquote:
Echt wel. De eerste dagen dat ik op mijn GS500 reed was ik al onder de indruk van die paar pk'squote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef yup het volgende:
Tering zeg dat motoren snel zijn he...
11.30quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
ff voor de compleetheid
hoelaat morgen onderaan afslag 16?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
edit
al gevonden
Motorclub [SC Deel 325] Meeting in Neerijnen
ER van rijschool vind ik nog steeds snelquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Echt wel. De eerste dagen dat ik op mijn GS500 reed was ik al onder de indruk van die paar pk's![]()
Vond dat ik mezelf goed vast moest houden enzo.. best grappig als je er nu over nadenkt![]()
Is die rijinstructeur een kale?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef yup het volgende:
[..]
ER van rijschool vind ik nog steeds snel![]()
Ja die vond ik destijds ook snelquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef yup het volgende:
[..]
ER van rijschool vind ik nog steeds snel![]()
Ja, rijd op een bimmer. Zo een groot ding met een groot en een klein koplamp, zilver.quote:
Spacewagon vond ik ook snel, maja dat is altijd zo, maar het went echt binnen een week... Denk dat het bij 25 kw ook zo zal zijn. Uiteraard zal het jaren duren voordat je aan een Hayabusa wentquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja die vond ik destijds ook snel![]()
En na het behalen van mijn rijbewijs de GS ook dus.. voor een tijdje tenminste
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef yup het volgende:
Is wel ok iemand. Ik kwam voor proefles ze zeiden hij gaat les geven vandaag, ik zei ok is goed. Ik krijg alleen les van die dude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |