quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:00 schreef bwt het volgende:
maar nu eerst ff lekker slapen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:00 schreef bwt het volgende:
en niet stiekum het hele topic vol spammen voordat het ochtend is hè !!!!!!!!
Pff dan verlies je het nog van mijn GS met amper 30pkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:56 schreef yup het volgende:
De E30 krijgt een ander blok.
Ik denk aan de nieuwe M5 V10 5 liter bloje, met 500+ pk's. Denk wel dat het snel genoeg is tegen R1's en dat soort gespuis
Dat betwijfel ik, zelfs een R1 krijgt het daar moeilijk tegen heurquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Pff dan verlies je het nog van mijn GS met amper 30pk![]()
met 320 pk tegen een R1 met 180pk? Eh.. dream onquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:04 schreef yup het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zelfs een R1 krijgt het daar moeilijk tegen heur
Iig met een E30 320 pk (3.6 liter 6inlijn oude M5 blok) kan je aardig wat supersports "verrassen" (m.a.w. R1/999/GSXR1000/Hayabusa etc. rijder ziet een oude knakenbak die wilt racen, geeft gas en ziet de E30 uitlopen, je hoort een paar klikjes (terugschakelen enzo) en de motor gaat er op de achterwiel voorbij
)
Even langswipt....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Mensen die 400 km afleggen voor een meet ook
RB bijvoorbeeld![]()
Ik zie hem hier nooit, dus dan hou ik er ook geen rekening mee dat ie zou kunnen komen. Hoe moeten wij nou weten dat hij wel wil meeten als hij nooit hier post?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even langswipt....
Ik sprak RB vanmiddag.. de bikkel.... die tussen neus en lippen door verklaarde het ook wel jammer te vinden dat de meets toch voornamelijk Zuid afspelen ipv iets centraler. Hij wil graag mee iedere keer maar dat zijn zoveel snelweg kilometers dat het af en toe best te doen is, maar toch ook wel een beetje te veel van het goede wordt. Vaak is het gewoon net iets te ver had ik het idee.\
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:23 schreef omegaproject het volgende:
Helaas kan ik (gezien mijn huidige toestand .... promille of 3) morgen niet mee meeten. Maar eerst volgende meet bij mij in de buurt ben ik er zeker bij
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even langswipt....
Ik sprak RB vanmiddag.. de bikkel.... die tussen neus en lippen door verklaarde het ook wel jammer te vinden dat de meets toch voornamelijk Zuid afspelen ipv iets centraler. Hij wil graag mee iedere keer maar dat zijn zoveel snelweg kilometers dat het af en toe best te doen is, maar toch ook wel een beetje te veel van het goede wordt. Vaak is het gewoon net iets te ver had ik het idee.
IDD, sorry RB, we vergeten je helaas te makkelijk omdat we je helaas wat weinig online zien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Even langswipt....
Ik sprak RB vanmiddag.. de bikkel.... die tussen neus en lippen door verklaarde het ook wel jammer te vinden dat de meets toch voornamelijk Zuid afspelen ipv iets centraler. Hij wil graag mee iedere keer maar dat zijn zoveel snelweg kilometers dat het af en toe best te doen is, maar toch ook wel een beetje te veel van het goede wordt. Vaak is het gewoon net iets te ver had ik het idee.
Misschien neemt ie mij dit wel niet in dank af.. ( dan vecht ik het nog wel even met hem uit) maar ik vond toch dat het even gezegd moest worden.
Misschien iets om voor het volgend seizoen rekening mee te houden. Dan is er immers nog een noordeling bij.
En dan nu het meest belangrijke van alles:
Veel plezier morgen voor de meeters.... het lijkt een hele mooie route.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 07:25 schreef worldpimber het volgende:
Of misschien is de noordoostelijke delegatie FokMC'ers gewoon niet zo happig op het uitkiezen van een route en deze voorrijden, want alleen dan kan je ook in die buurt rijden... *kijkt naar OPM*
Doet het plaatje het nu niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
Ik had beloofd dat ik een foto zou plaatsen van m'n wintermotor als ik een digitale camera had gekocht. Dit wordt m'n nieuwe vriendje voor de winter![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef hollander172 het volgende:
Najib Amhali................![]()
Verzin zelf eens iets.![]()
same herequote:Op zondag 9 oktober 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Oj![]()
Het is droog hier, omgeving is nog wel vochtig
Hoe staat het bij de andere delegaties ermee?
same old, same oldquote:Vandaag komen OPM, bwt, worldpimber, rausdouwer en Mercy_symbol + introducees toch?
en ik
quote:Hans en grietje lopen in het bos en zien een huisje staan met een oude heks erin.
Oude heks: wat doen jullie hier, want het onweert en dat is echt gevaarlijk dus snel naar huis jullie.
Grietje: we hebben anorexia dus we kwamen even aanwaaien.![]()
Hans: hoe oud bent u eigenlijk oude heks?![]()
Oude heks: 94 jaar, en vorig jaar was ik eeeehhh 99 jaar..
Hans en grietje in koor: dat kan helemaal niet!!!!!
Oude heks: jawelik ga hard achteruit!
![]()
Hoi OPM, alles goed?quote:
Nee, alleen ging ze wel tijdens Herman 20 minuten kleppen bij de buurvrouw.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef worldpimber het volgende:
Fijn om te lezen dat je dat stijldansen niet hoefde te volgen Pepijn![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi OPM, alles goed?
Verdomde gelijke avatars.![]()
[..]
Nee, alleen ging ze wel tijdens Herman 20 minuten kleppen bij de buurvrouw.![]()
Ze heeft wel eerst 20 minuten gekeken, daar niet van.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi OPM, alles goed?
[..]
Nee, alleen ging ze wel tijdens Herman 20 minuten kleppen bij de buurvrouw.![]()
Nee, want ik had om 10:00 een date met 2 vrouwen (Fs en de buurvrouw) bij de huishoudbeurs.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
Zorg je dat de meeters genoeg bij te lezen hebben pepijn, voor als we terug komen?
Helemaal topquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
is dit een goed begin
[afbeelding]
[..]
Had het zelf al gezien, maar gaat ook om de rest van de minder technisch begaafde Fok!MC'ers natuurlijk
[..]
Daar kom ik de nacht wel mee door![]()
Was ze blond?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi OPM, alles goed?
[..]
De meeste vrouwen hebben toch een ander soort humor, heb wel eens 20 van de beste Finkers moppen naar een vriendinnetje gemaild, ze vond het totaal niet grappig.![]()
Wat moet ik hiermee?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en mijn motor is ook beetje schoner
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:00 schreef bwt het volgende:
nu eerst maar eens onder de douche om weer bij te warmen.
Daarna eens kijken of ik nog iets te eten ga krijgen van ons zelf
nee hoor, was jij niet..........................quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef stinkie het volgende:
Ow, ik zag dat ik BE gister een topic gesloten had. Sorry
Ik had geen zin om op jou te wachten, ik wil ruim op tijd vertrekken en relaxed daarheen rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:41 schreef worldpimber het volgende:
Vertrekt de lulhannes zomaar zonder mij [afbeelding]
ik ook nu
tuurlijk wel het zijn geen ragbike'squote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jullie hebben toch niet meteen de motoren schoon zitten maken he?
Ik heb de hoes erover heen getyfd en zie volgend weekend wel weer verder
[..]
Ik had geen zin om op jou te wachten, ik wil ruim op tijd vertrekken en relaxed daarheen rijdenBeviel me de vorige meet wel goed namelijk
Heb me gewoon de hele weg aan de max snelheid gehouden
En ik was precies om 11:30 op het tankstation maar niemand anders was er
Weet alleen niet wie er nou eerder was, ik of raus en mercy. Want beide gingen we op zoek naar andere meeters toen we een leeg tankstation aantroffenIk reed terug naar de McDonalds en raus + mercy reden naar de volgende afrit
![]()
zeker welquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, jullie hebben toch niet meteen de motoren schoon zitten maken he?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tuurlijk wel het zijn geen ragbike's![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker welik ga em niet smerig in de schuur zetten
zal ws weer een tijdje duren voordat ik ga rijden
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0050840.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0050940.jpg]afbeelding][/url]
nu ff eten maken en etendaarna pics uploaden
Die gast kan rijdenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Makster het volgende:
Weer lekker gemiet zie ik![]()
Ik heb ook eindelijk vorderingen gemaakt![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dus het was gewoon overtollig lucht in de remmenzooi ofzo
Dan zien we je dus binnenkort ook op een meet, zo niet, dan ruil ik jou en Pepijn met PeerkeMuni en RoadkillEn Fulcrum ruilen we met Rebbel. Kunnen de niet meeters lekker in het Den Bosch topic lullen en de wel meeters hier
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dan zien we je dus binnenkort ook op een meet, zo niet, dan ruil ik jou en Pepijn met PeerkeMuni en RoadkillEn Fulcrum ruilen we met Rebbel. Kunnen de niet meeters lekker in het Den Bosch topic lullen en de wel meeters hier
Idd alleen lucht jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wat sien ik......gaat ik geruild wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:37 schreef hicham het volgende:![]()
Uit protest was ik mijn motor pas weer in de zomer
je kan ook zoals wij doen van 2 walletjes etenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat sien ik......gaat ik geruild worden![]()
vanruilenkomthuilen, alhoewel deze ruil wel aantrekkelijk klinkt
Beterschapquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jammur dat ik er nie bij was![]()
Volgende meet sal ik er ook bij sijn![]()
nu ff weer mun turkse stoombadje klaarmaken en mun vitamientjes nemen
![]()
Ik beschouw het als pekelbeschermingslaagquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0049840.jpg]afbeelding][/url]
moet je doen jah![]()
Hej, als ik al die oude filmpjes van de server tyf, upload jij dan alle originelen van de meet van vandaag?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0049840.jpg]afbeelding][/url]
moet je doen jah![]()
met stom ^^quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:![]()
Was een leuke meet, ga er verder geen hele verhalen over uitwijden
![]()
Oh ja, en nog dank aan bwtWas een lekkere route, met vooral lekkere bochten en asfalt (slechte stukken niet meegerekend) vooral het eind was lekker gummen.
![]()
tyf maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Hej, als ik al die oude filmpjes van de server tyf, upload jij dan alle originelen van de meet van vandaag?
Eet graag van 2 walletjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan ook zoals wij doen van 2 walletjes eten![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dieGixxer...volgens mij stak raus haar [afbeelding] naar hem toe maar dan met zo'n hoofd:
ik weet niet wat ie deed maar hij was vrij irri met zijn wheelies
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
Ik beschouw het als pekelbeschermingslaag
Ik vond die wheelie wel tov, maar verder heb ik hem niet gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dieGixxer...volgens mij stak raus haar [afbeelding] naar hem toe maar dan met zo'n hoofd:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wat heb je eraan op je kont
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0050040.jpg]afbeelding][/url]
Ik liet 'm er niet netjes voor, die kwam er ineens voorknallenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En die SM'er ging ook lekker binnendoor over de vluchtstrook, en hicham liet een auto netjes voor om weer een bocht te verneuqenIk bleef netjes achter hicham, maar ga de volgende keer lekker over de vluchtstrook ofzo
![]()
![]()
Thanks voel me ineens een stuk beterquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ben je er ook bij als de volgende meet wat Noordelijker is? Ergens boven Apeldoorn ofzo, dan kunnen die buitenlanders uit Fryslan ook komen
That's the spiritquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Thanks voel me ineens een stuk beter![]()
Ja hoor, dat vind ik geen probleem![]()
Ten tijde van de FazerClub reed ik ook heel Nederland door om ergens te meeten met andere Feezerbeesies
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met stom ^^
op KB Deil waren nog andere motoren, oa een SMdie werd steeds kleiner in elke bocht met zijn uitgestoken pootje
![]()
op het rechte stuk zat ie weer snel achter me
maar ik had het al snel gezien daar
De kawa's zijn intiemquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gelukkig waren ze er snel
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0048040.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren een paar rondjes geredenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vond die wheelie wel tov, maar verder heb ik hem niet gezien?![]()
Wat heeft ie gedaan
En die SM'er ging ook lekker binnendoor over de vluchtstrook, en hicham liet een auto netjes voor om weer een bocht te verneuqenIk bleef netjes achter hicham, maar ga de volgende keer lekker over de vluchtstrook ofzo
![]()
![]()
Daarna kwam Martie toch wel aardig snel over de vluchtstrook ons voorbijGeoefend Martie?
Ging iig een stuk beter volgens mij
ik zit al klaar met mijn FTP progselquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
[..]
That's the spirit
Zo te zien hebben de meeste meeters al gegeten [afbeelding]
Dus nu pics [afbeelding] [afbeelding]
Deil heeft idd grotere bochten dan Gorinchem volgens mij. Ik moest ook even 2x kijken of jij het echt was die ineens langsknalde met Firebladequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gisteren een paar rondjes geredenik heb het idee dat dit klaverblad veel grotere bochten heeft dan Goringhem
![]()
Nee hoor ik heb mijn vingers netjes thuis gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met stom ^^
op KB Deil waren nog andere motoren, oa een SMdie werd steeds kleiner in elke bocht met zijn uitgestoken pootje
![]()
op het rechte stuk zat ie weer snel achter me
maar ik had het al snel gezien daar
Het beheer is in handen van pimberquote:
ik weet niet wat het is maar mijn snelheid ligt idd hoger op dit klaverblad dan bij de vorigequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Deil heeft idd grotere bochten dan Gorinchem volgens mij. Ik moest ook even 2x kijken of jij het echt was die ineens langsknalde met FirebladeKan ook komen omdat je deze keer textiel droeg dat de verandering zo opviel
Maar wat mij betreft heb jij wel genoeg geoefend, straks ben ik degene die achteraan rij op klaverbladen door mijn geringe grondspeling [afbeelding]
Pimber zat nu al achter me te pushen dat ik harder door de bocht moest volgens mijmaar ik wou niet te veel afschuinen ivm die bobbels aan het einde van de bocht en de stepjes die dan tegen het asfalt stoten
En waarom zet pimber zijn motor altijd apart van de rest
quote:
Beekbergenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar mijn snelheid ligt idd hoger op dit klaverblad dan bij de vorige![]()
ik ga hier gemiddeld 100 -110 km/H en op die andere was het 90-100ondanks de 2 bobbels
vind ik het hier lekkerder rijden
![]()
ik heb vanaf 1 januari ook webspacequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:02 schreef worldpimber het volgende:
Ok info heb ik meteen ff gemailed naar 4 personen, als er nog FokMC'ers nodig zijn die weleens troep op willen laden tot 17 december 2005 mail dan ff ofzo![]()
Berry heeft tenminste zijn eigens servert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |